Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2010, 21:07
Verwijderd
tempo
Advertentie
Oud 27-07-2010, 21:07
Verwijderd
nummer!!!!!!!1111111
Oud 27-07-2010, 21:08
Verwijderd
1061 moet het zijn.
Oud 27-07-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ik heb medelijden met de bebrilde en kortharige tweelinghelft
uhuh en hun broer lijkt op Barabas
Oud 27-07-2010, 21:08
Verwijderd
ging snel die vorige
Oud 27-07-2010, 21:09
Verwijderd
ja en een nieuwe duurde lang
Oud 27-07-2010, 21:09
Rationeel
Rationeel is offline
kolere wat een foto's
Oud 27-07-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
ja en een nieuwe duurde lang
ter compensatie.
Oud 27-07-2010, 21:10
Verwijderd
Rationeel ben jij eigenlijk al verhuisd?
Oud 27-07-2010, 21:11
Verwijderd
Para: ja hij staat in taakbeheer als hij openstaat en niet als ik hem sluit. Gewoon zoals het hoort dus. Het scherm functioneert ook nog gewoon, alleen helaas op een plek waar ik niet bij kan. Dus ik heb Firefox nu maar gede-installeerd.
Oud 27-07-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
uhuh en hun broer lijkt op Barabas
Ik dacht dat net ook al ja
Oud 27-07-2010, 21:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel ben jij eigenlijk al verhuisd?
nee, ik heb voor ik op vakantie ging een bod gedaan, maar er niets meer over gehoord. mijn aankoopmakelaar (vriendendienst ) is nu zelf op vakantie, dus ik ga morgen maar bellen met de verkoopmakelaar over de stand van zaken.

als ze mijn bod nou accepteren wil ik er wel in over een maand hoor
Oud 27-07-2010, 21:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ben benieuwd of ik tijdens mijn arbeidsvoorwaardengesprek ook een trapje erbij kan krijgen.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-07-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
omg die vader
Huhu, die vader lijkt op mijn vader, alleen heeft mijn vader een minder woeste baard. Mijn kinderfoto's waar ik samen met hem op sta zijn ook ongeveer zo, ik helemaal blij en glunderend (want hij is een toffe vader en als we samen op een foto stonden dan hadden we vaak net iets gaafs gedaan ) en hij heel serieus en ernstig (want dat is zijn neutrale gezichtsuitdrukking).
Oud 27-07-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
nee, ik heb voor ik op vakantie ging een bod gedaan, maar er niets meer over gehoord. mijn aankoopmakelaar (vriendendienst ) is nu zelf op vakantie, dus ik ga morgen maar bellen met de verkoopmakelaar over de stand van zaken.

als ze mijn bod nou accepteren wil ik er wel in over een maand hoor
In utrecht was het he?
Oud 27-07-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Huhu, die vader lijkt op mijn vader, alleen heeft mijn vader een minder woeste baard. Mijn kinderfoto's waar ik samen met hem op sta zijn ook ongeveer zo, ik helemaal blij en glunderend (want hij is een toffe vader en als we samen op een foto stonden dan hadden we vaak net iets gaafs gedaan ) en hij heel serieus en ernstig (want dat is zijn neutrale gezichtsuitdrukking).
en toch ziet het er geniaal uit
Oud 27-07-2010, 21:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
In utrecht was het he?
jeah
Oud 27-07-2010, 21:15
Verwijderd
Ik krijg mijn arbeidsvoorwaardengesprek ook nog (teken het contract uiteraard daarna pas) maar ik begin minstens in schaal 64-0 dus eh. Ik hoef niet echt te onderhandelen.
Ads door Google
Oud 27-07-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben benieuwd of ik tijdens mijn arbeidsvoorwaardengesprek ook een trapje erbij kan krijgen.
Je bent er voor uitgenodigd? Gefeliciteerd!! Bieden ze onder je verwachting of wil je gewoon meer?
Oud 27-07-2010, 21:16
Verwijderd
Een van mijn buren is keihard wierook aan het branden en zit een krekel in m'n huis die zich compleet aan het uitleven is met zang. Het is hier iets te hippieïg naar mijn smaak.
Oud 27-07-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
jeah
Maar het staat dus nog wel te koop?! Nou dan kan er nog wel wat af denk ik Maar heb je een makelaar als vriend of hoe zit het?
Oud 27-07-2010, 21:16
Verwijderd
Ik ben best een hippie, maar wierook is gewoon stinkmeuk veel te zwaar
Oud 27-07-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Huhu, die vader lijkt op mijn vader, alleen heeft mijn vader een minder woeste baard. Mijn kinderfoto's waar ik samen met hem op sta zijn ook ongeveer zo, ik helemaal blij en glunderend (want hij is een toffe vader en als we samen op een foto stonden dan hadden we vaak net iets gaafs gedaan ) en hij heel serieus en ernstig (want dat is zijn neutrale gezichtsuitdrukking).
Maar deze vader kijkt niet serieus en ernstig! Deze vader kijkt ingehouden woest

Heeft iemand goede suggesties voor hoe ik een zeer ongemakkelijke familiefoto van Thyeodoor en mij en de konijnen kan maken als kerstkaart? Ik voel me geïnspireerd
Oud 27-07-2010, 21:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben best een hippie, maar wierook is gewoon stinkmeuk veel te zwaar
Inderdaad
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-07-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg mijn arbeidsvoorwaardengesprek ook nog (teken het contract uiteraard daarna pas) maar ik begin minstens in schaal 64-0 dus eh. Ik hoef niet echt te onderhandelen.
Huh, hoezo begin je niet in FWG 65?
Advertentie
Oud 27-07-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Een van mijn buren is keihard wierook aan het branden en zit een krekel in m'n huis die zich compleet aan het uitleven is met zang. Het is hier iets te hippieïg naar mijn smaak.
Haha, wij hadden vorig jaar ook een krekel Meerdere want ik vond ze ook regelmatig dood
Oud 27-07-2010, 21:19
Verwijderd
Ik ben ook een hippie, maar wierook hoeft van mij ook niet. Nouja, sommige is wel lekker, maar deze is inderdaad heel zwaar en vies. En krekels zijn ook een beetje vies en ze maken lawaai dus zij mogen ook wel wegblijven.
Oud 27-07-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Maar deze vader kijkt niet serieus en ernstig! Deze vader kijkt ingehouden woest

Heeft iemand goede suggesties voor hoe ik een zeer ongemakkelijke familiefoto van Thyeodoor en mij en de konijnen kan maken als kerstkaart? Ik voel me geïnspireerd
Oeh oeh oeh stijf rechtopzittend in jaren 80 kleding met extreme neplach, ieder met een onwillig konijn in de handen <3
Oud 27-07-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Huh, hoezo begin je niet in FWG 65?
omdat het een aniosplek is en geen aiosplek, geloof ik (ja ik bedoel, ik weet dat het een aniosplek is, maar ik geloof dat het daaraan ligt). In elk geval lopen de mogelijkheden van 64-0 tot 65-12 afhankelijk van leeftijd en werkervaring, en ik heb geen werkervaring en ook geen relevante leeftijd. Ik heb wel een relevant keuzecoschap, maar dat heeft iedereen.
Oud 27-07-2010, 21:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline


Best afschuwelijk maar Rationeel is nog een tikje erger
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-07-2010, 21:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik krijg mijn arbeidsvoorwaardengesprek ook nog (teken het contract uiteraard daarna pas) maar ik begin minstens in schaal 64-0 dus eh. Ik hoef niet echt te onderhandelen.
64-0! Dat is bijna 3000 euro per maand! Ik wist niet dat een agnio zoveel verdient!
Citaat:
Je bent er voor uitgenodigd? Gefeliciteerd!! Bieden ze onder je verwachting of wil je gewoon meer?
Laborant op de Nucleaire Geneeskunde is fwg 50, maar ik denk dat ik in een aanloopschaal kom, het verschil tussen fwg 49-0 en 50-0 is ongeveer 400 euro, maar als ik in 49-1 kom dan verdien ik al 100 meer. Bruto natuurlijk.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-07-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
omdat het een aniosplek is en geen aiosplek, geloof ik. In elk geval lopen de mogelijkheden van 64-0 tot 65-iets afhankelijk van leeftijd en werkervaring, en ik heb geen werkervaring en ook geen relevante leeftijd.
Ah zo, maar je bent dus aangenomen?
Ik loer nog steeds op klifio-postities, maar ik sprak laatst iemand en die zei dat die in oktober worden toegekend en dat de vacatures dan in nov/dec/jan zijn. Dus ik zit er echt net naast. Nouja een paar maanden werken elders is ook wel prima
Oud 27-07-2010, 21:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar deze vader kijkt niet serieus en ernstig! Deze vader kijkt ingehouden woest

Heeft iemand goede suggesties voor hoe ik een zeer ongemakkelijke familiefoto van Thyeodoor en mij en de konijnen kan maken als kerstkaart? Ik voel me geïnspireerd
Jullie ook konijnenoren en -tandjes in en op doen. En dan "groeten van de vier konijntjes!" eronder.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-07-2010, 21:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar het staat dus nog wel te koop?! Nou dan kan er nog wel wat af denk ik Maar heb je een makelaar als vriend of hoe zit het?
ja, ze schijnen al een paar keer in onderhandeling geweest te zijn, maar het liep steeds stuk op de prijs
ik heb een vriend die makelaar is en voor mij wel wilde onderhandelen enzo.
Citaat:
Ik ben best een hippie, maar wierook is gewoon stinkmeuk veel te zwaar
ik rook 2 stokjes tegelijk als mijn kamer wordt geterroriseerd door muggen, ik lig dan meestal zelf ook te stikken in mijn bed, maar ze rotten wel op
Oud 27-07-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook een hippie, maar wierook hoeft van mij ook niet. Nouja, sommige is wel lekker, maar deze is inderdaad heel zwaar en vies. En krekels zijn ook een beetje vies en ze maken lawaai dus zij mogen ook wel wegblijven.
Ik had vroeger ooit wierook gekocht omdat ik grensde aan altoheid. Dus toen zagen mensen mijn wierook, en toen gaven ze me meer wierook voor mijn verjaardag. Dat rangschikte ik mooi in een schaaltje want het had allerlei kleurtjes. Toen mensen dat zagen, gaven ze me nóg meer wierook, enzovoort. Ik heb minstens 300 wierookstokjes in minstens 40 verschillende geuren. Het zit tegenwoordig in de kelder.
Oud 27-07-2010, 21:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huh, hoezo begin je niet in FWG 65?
De meeste ziekenhuizen hanteren een systeem met aanloopschalen (als jij voor de kfi was gegaan zat je waarschijnlijk ook in fwg 64-0).
__________________
you're not my demographic
Ads door Google
Oud 27-07-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
64-0! Dat is bijna 3000 euro per maand! Ik wist niet dat een agnio zoveel verdient!

Laborant op de Nucleaire Geneeskunde is fwg 50, maar ik denk dat ik in een aanloopschaal kom, het verschil tussen fwg 49-0 en 50-0 is ongeveer 400 euro, maar als ik in 49-1 kom dan verdien ik al 100 meer. Bruto natuurlijk.
Klifio is 65

Maar je kan die aanloopschalen toch wel ontwijken met een beetje onderhandelen.
Ik krijg vandaag een aanbod of ik leerling laborant KNF wilde doen, omdat het perfect aansloot bij mijn kennis en werkervaring.
Oud 27-07-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Maar deze vader kijkt niet serieus en ernstig! Deze vader kijkt ingehouden woest

Heeft iemand goede suggesties voor hoe ik een zeer ongemakkelijke familiefoto van Thyeodoor en mij en de konijnen kan maken als kerstkaart? Ik voel me geïnspireerd
Jij op de voorgrond met konijn in je handen, terwijl Thyeodoor op de achtergrond "zogenaamd" het andere konijntje slacht?
Oud 27-07-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ah zo, maar je bent dus aangenomen?
Ik loer nog steeds op klifio-postities, maar ik sprak laatst iemand en die zei dat die in oktober worden toegekend en dat de vacatures dan in nov/dec/jan zijn. Dus ik zit er echt net naast. Nouja een paar maanden werken elders is ook wel prima
Ja ik ben aangenomen

Mjah dat loop je dan wel net mis inderdaad.
Oud 27-07-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
ja, ze schijnen al een paar keer in onderhandeling geweest te zijn, maar het liep steeds stuk op de prijs
ik heb een vriend die makelaar is en voor mij wel wilde onderhandelen enzo.
Ik neem denk ik m'n vader mee voor een tweede bezichtiging en onderhandeling. Hij is echt een koning in dat soort dingen
Oud 27-07-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
64-0! Dat is bijna 3000 euro per maand! Ik wist niet dat een agnio zoveel verdient!

Laborant op de Nucleaire Geneeskunde is fwg 50, maar ik denk dat ik in een aanloopschaal kom, het verschil tussen fwg 49-0 en 50-0 is ongeveer 400 euro, maar als ik in 49-1 kom dan verdien ik al 100 meer. Bruto natuurlijk.
Nee ik wist dat ook niet! tot ik in vacatures ging kijken. Wat wel zuur is, is dat je als aios nauwelijks meer verdient terwijl je dan 48 uur werkt in plaats van 36 of 38.
Oud 27-07-2010, 21:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Niet slecht hoor Sarah
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-07-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Oeh oeh oeh stijf rechtopzittend in jaren 80 kleding met extreme neplach, ieder met een onwillig konijn in de handen <3
Citaat:
Jullie ook konijnenoren en -tandjes in en op doen. En dan "groeten van de vier konijntjes!" eronder.
Een combinatie daarvan ik zou haast de konijnen kerstmutsjes op zetten, ware het niet dat dat heel zielig is.

Citaat:
Jij op de voorgrond met konijn in je handen, terwijl Thyeodoor op de achtergrond "zogenaamd" het andere konijntje slacht?
Dat is niet ongemakkelijk maar gewoon raar ik wil dat mensen even twijfelen of we het serieus menen!
Oud 27-07-2010, 21:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-07-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben aangenomen

Mjah dat loop je dan wel net mis inderdaad.
Gefeliciteerd Per wanneer begin je dan?

Ja, maar ik heb morgen een gesprek en opzich is dat wel een goede tijdsbesteding. Als stralingsdeskundige niveau 3.
Ik weet alleen nog niet wat ik aanmoet, die man zei: Ja het is gewoon een lekker informeel gesprek, je hoeft geen pak aan daar houd ik ook niet van. Trek aan wat je lekker vindt. Maar ik vind het juist lekker om een pantalon en overhemd aan te hebben. Ik denk dat ik dat gewoon aantrek.
Oud 27-07-2010, 21:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ugh het ergste deel van het inpakwerk moet morgen nog: Mijn mp3 speler moet gevuld worden met muziek... *huil*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-07-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ugh het ergste deel van het inpakwerk moet morgen nog: Mijn mp3 speler moet gevuld worden met muziek... *huil*
Hoeveel gig?
Oud 27-07-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet ongemakkelijk maar gewoon raar ik wil dat mensen even twijfelen of we het serieus menen!
sorry ik moest alleen gelijk aan flappie denken.
Oud 27-07-2010, 21:29
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoeveel gig?
2!


__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-07-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
2!


En wat is dan precies het probleem?
Je kan evt ook nog een usb-stick meenemen en daarop nog meer muziek zetten, zodat je nog kan switchen in een internetcafe.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.