Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 16:10
Verwijderd
is t normaal, als je een relatie heb, en je droomt dat je vreemdgaat of dat je door een andere jongen gezoend wordt, dat je daar dan echt heel lang mee zit en je schuldig voelt dat zoiets droomt? ik voel me namelijk behoorlijk stom net alsof ik echt vreemdga ofzo, als ik zoiets gedroomt heb
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2003, 16:13
Edithjuh
Avatar van Edithjuh
Edithjuh is offline
je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen.
Het is maar een droom, het is niet echt gebeurd.
In je dromen gebeuren er ook wel eens dingen die je in het echt nooit zou doen of willen.
Slaap lekker!

Greetzz en kxsjes Edith
__________________
I wanna get close to you...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:17
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Als je weet hoeveel mensen ik al heb vermoord in m'n dromen, of naakt door de stad heb gelopen of hoeveel keer ik kaal ben geworden of m'n tanden uitgevallen zijn...

Niet zo zwaar aan tillen, geniet ervan dat je ongestraft kan vreemdgaan in je dromen ...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Als je weet hoeveel mensen ik al heb vermoord in m'n dromen, of naakt door de stad heb gelopen of hoeveel keer ik kaal ben geworden of m'n tanden uitgevallen zijn...

Niet zo zwaar aan tillen, geniet ervan dat je ongestraft kan vreemdgaan in je dromen ...
Ja ik heb dat dus ook zo vaak allemaal, is juist leuk dat je kan vreemdgaan in je dromen

Nou ja beter in je dromen dan in het echt...

Maar ik ga in me dromen dus vaak genoeg vreemd.. Mijn vriend echter nooit zegt ie maar of ik dat echt moet geloven
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 16:36
Yolcu
Yolcu is offline
Ik ken het ja.. ik heb ook vaak zulke dromen gehad toen ik nog met m'n ex had, zelfs als hij naast me lag. Als ik dan wakker werd, voelde ik me superschuldig.. was bang dat hij het gemerkt had ofzo. (Ik praat wel eens in m'n slaap.. was bang dat ik een andere naam gemompeld/gezegd had). Maar zoals hier al gezegd is: je kunt niet helpen wat je droomt. Dat zei m'n ex ook.. die dromen betekenden niets..

(ja het is nu wel m'n ex, maar dat kwam door andere dingen )
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 18:34
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
nie schuldig voelen!!! Doen we allemaal wel eens...ikke regelmatig..zelfs als mn vriend naast me ligt! En dat doet hij ook..hebben we het over gehad,

echt, is heel normaal!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:04
Verwijderd
Je kan er toch niks aan doen dat je dat droomt!

Ik heb dat ook wel eens gedroomd toen ik nog een vriend had, of ik heb gedroomd toen het uit was dat ik weer seks met hem had of het nog aan was. Was altijd heel naar wakker worden, en het heeft altijd idd best wel invloed op je stemming.

Maar ja, dromen zijn een mengeling van o.a. herinneringen. Heb jij je vriend gezoend en een andere jongen zien lopen, kan dat zich in je droom dus vertalen naar jij die met die andere jongen zoent.

Allerlei van dat soort dingen. Dromen kun je nu eenmaal niet sturen.. ik droomde een keer een mannelijke stripper te zijn bijvoorbeeld, ja, wat moet je daar nu mee??

Misschien helpt het je dromen even van je af te schrijven als je je er naar over voelt, op die manier kun je misschien ook een beetje beter relativeren. Mja, als je je heel kut voelt in je droom, dan blijft dat gevoel (inclusief het schuldgevoel) gewoon een tijdje hangen.. afleiding zoeken ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:


Niet zo zwaar aan tillen, geniet ervan dat je ongestraft kan vreemdgaan in je dromen ...
ja maar zelfs daar geniet ik er niet van en voel ik me lullig, dan droom ik dat ik me schuldig voel tegenover mijn vriend, en dat gevoel dat blijft dan heel lang hangen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:39
heuhj
Avatar van heuhj
heuhj is offline
dat jij dat droomt kan je ook niet veel aaan doen!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:41
Kismo
Avatar van Kismo
Kismo is offline
Citaat:
Als je weet hoeveel mensen ik al heb vermoord in m'n dromen, of naakt door de stad heb gelopen of hoeveel keer ik kaal ben geworden of m'n tanden uitgevallen zijn...
lol..dat ken ik
__________________
^.^ Funny Love ^.^
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:42
Thomas
Thomas is offline
Hecht er idd niet teveel waarde aan, en neem het met een korreltje zout.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 22:08
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ik weet wat jou droom betekende:

als je droomt over dat je vreemdgaat dan ben je bang om je aan je huidige partner te hechten. of dan heb je daar moeite mee.

heb het opgezocht omdat ik dat namelijk ook heb gedroomd.

maar wat je meestal ook droomt vaak is het iets heel anders.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 08:13
elledc
elledc is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
ik weet wat jou droom betekende:

als je droomt over dat je vreemdgaat dan ben je bang om je aan je huidige partner te hechten. of dan heb je daar moeite mee.

heb het opgezocht omdat ik dat namelijk ook heb gedroomd.

maar wat je meestal ook droomt vaak is het iets heel anders.
Waar heb je dat opgezocht? Dromen analyseren interesseert me
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 09:49
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Waar heb je dat opgezocht? Dromen analyseren interesseert me
bij een collega in het dromenboek
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 09:52
honey
honey is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ja maar zelfs daar geniet ik er niet van en voel ik me lullig, dan droom ik dat ik me schuldig voel tegenover mijn vriend, en dat gevoel dat blijft dan heel lang hangen
Meestal als ik droom dat ik ben vreemd gegaan, kan ik soms die droom geeneens normaal dromen. Ik voel me soms in de droom al schuldig, waardoor het soms alleen bij zoenen blijft. Vervelend wat ik wil wel is weten wat ik dan allemaal zou doen.

Gelukkig zijn er ook dromen waarbij ik me niet schuldig voel, en dan wel weet wat ik allemaal doen.

Mare niet te veel schuldig over voelen, het is overigens volgens mij wel redelijk normaal als je je schuldig voelt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
ik weet wat jou droom betekende:

als je droomt over dat je vreemdgaat dan ben je bang om je aan je huidige partner te hechten. of dan heb je daar moeite mee.

haha, als iemand er geen moeite mee heeft en ontzettend aan der vriend geplakt zit ben ik t wel.

Maar in principe zou t wel kunnen, alleen t zit niet in mijn persoonlijkheid gelukkig.

Waar heb je dat trouwens opgezocht? vind t wel leuk om dat allemaal te weten.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Hecht er idd niet teveel waarde aan, en neem het met een korreltje zout.
dat zal ik de volgende keer proberen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vertel jouw liefdesverhaal hier!
Mark
153 20-05-2005 17:32
Liefde & Relatie mijn oom en ik......Iemand lees dit aub
HelpMePlease
52 31-08-2004 16:44
Seksualiteit Preutsheid
ginno2
72 12-06-2004 19:30
Liefde & Relatie waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie?
Verwijderd
61 01-06-2004 08:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Volkert van der G.
TAFKAB
233 13-08-2002 14:38
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.