Oud 20-10-2007, 00:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gisteren bloed laten prikken en het voelde toen al niet fijn (voelde rotter dan normaal) en het bleef ook vrij lang nabloeden. Toen ik na een uurtje ofzo het watje er af haalde zag ik dat ik echt al een enorme blauwe plek aan het krijgen was, in de vorm van m'n ader. M'n arm voelde ook niet fijn, deed pijn, vooral bij het strekken. Het is nu een dag geleden en m'n arm is blauw/paars rond de plek waar geprikt is en met vlagen doet het nog steeds pijn, soort zeurende, stekende pijn. Het lijkt me niet normaal dat dat zolang duurt maar kan het kwaad?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-10-2007, 00:20
Verwijderd
Ik denk niet dat het kwaad kan. Ik heb ook eens een week met een blauwe arm van het bloedprikken rondgelopen, maar het trok vanzelf weer weg. Wel lastig, maar niet erg.
Oud 20-10-2007, 09:05
Verwijderd
Ik liep de laatste keer dat ik bloed had laten prikken ook minstens een week rond met een blauwe plek en een beurse arm (ze kreeg het laatste buisje niet vol dus ging ze poeren)..
Als het prikken bij jou al niet lekker voelde, denk ik dat het gewoon een beetje lomp ging, maar het gaat waarschijnlijk vanzelf wel weer over.
Oud 20-10-2007, 10:12
Verwijderd
Nee, kan geen kwaad. Waarschijnlijk is de naald er bij het prikken aan de andere kant van je ader er weer uit gekomen, te diep geprikt dus. Dan zitten er dus 2 gaatjes in je ader en daardoor is-ie lek totdat die gaatjes zijn dichtgetrokken (wat vrij snel gaat, de vaatwand is elastisch). Misschien was degene die het bloed afnam wat onervaren.
Oud 20-10-2007, 10:30
Verwijderd
Heb ik ook wel eens last van, gaat bij mij altijd vanzelf weer over.
Oud 20-10-2007, 12:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Okee, dankjewel Iemand zei tegen me dat ik wel op moest passen dat het nu niet ging onsteken als het rood werd en pijn ging doen, naja pijn deed het al. Die vrouw zag er overigens niet heel onervaren uit (was al een oudere vrouw) maar het ging iig niet echt lekker.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-10-2007, 15:09
Verwijderd
Dat had ik ook, bij mij kon ze gewoon heel moeilijk een ader vinden, dus is er een paar keer mis geprikt, en mja, toen kreeg ik blauwe plekken en voelde het wat pijnlijk en prikkelig, maar dat is allemaal weer overgegaan
Oud 20-10-2007, 16:52
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Blauwe plek, trekt vanzelf weg als het goed is.
Oud 20-10-2007, 16:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb het meestal ook als ik bij de bloedbank ben geweest, gewoon omdat ik moeilijke aders heb.
__________________
Oud 21-10-2007, 01:33
Verwijderd
Ook wel eens gehad, voelde beurs aan zonder dat er een blauwe plek te zien was, lamme zooi, whatever, tijdelijk een beetje lek van binnen...

het zla nu wel ongeveer voorbij moeten zijn?

Doet me wel denken aan dat ik ooit (say: bijna 11 jaar geleden) slechte ervaringen heb gehad met infuusnaalden die in mijn hand lagen waarna mijn aderne besloten kapot te gaan ofzo.
Dikke hand, en tintelen, niet normaal. Toen moest dat ding in de andere, dus 2 dagen later was die ook knake.
Oud 18-04-2009, 17:31
BriandeH
BriandeH is offline
hah Ja ik ben gisteren ook wezen bloedprikken. Ik had het nog nooit eerder moeten laten doen, het voelde al niet zo prettig en toen ik thuis kwam werd mn arm een beetje dik en ook pijnlijk. bij het strekken en buigen van de arm doet het redelijk pijn. Die spieren zijn gewoon heel erg stijf. Het is gewoon erg hinderend suc6 ermee
Oud 18-04-2009, 17:56
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
suc6 ermee
Ik denk niet dat Daantje er nu nog last van heeft, aangezien ze in oktober 2007 bloed heeft laten prikken...
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd.
Kraai
27 26-11-2012 18:50
Lichaam & Gezondheid lumbale punctie
Verwijderd
12 17-11-2011 16:22
Lichaam & Gezondheid Lymfeklier keel
Verwijderd
12 20-12-2007 10:56
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00
Lichaam & Gezondheid Ziekenhuisverhaal
BlueAngel
28 31-05-2004 23:20
Seksualiteit Soa Onderzoek - Mijn ervaringen.....
verbal-violence
53 20-08-2002 19:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.