Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2005, 13:15
B.Groosman
B.Groosman is offline
Beste lezer,

Een ietwat commercieel bericht, waar niet iedere lezer en forumbaas misschien blij mee zal zijn. Echter wel een serieus aanbod voor deze scholieren -site.

Ik geef op professionele basis bijlessen en overige studiebegeleiding, van eenmalige bijles tot langere cursussen.

Lessen kunnen plaats vinden in de omgeving Delft (Den Haag, Rotterdam, Leiden, etc.).

Zie de site voor meer informatie:
knipl

Mochten mensen van dit forum lessen gevolgd hebben, wees zo vrij om je feedback t.a.v. de lessen hier te posten! Op die manier heeft deze topic niet alleen nut voor mij, maar ook voor jullie.

Laatst gewijzigd op 17-01-2005 om 19:20.
Advertentie
Oud 15-01-2005, 16:03
Freestyler*
Freestyler* is offline
ietwat?
gewoon reclame is dit


maar ik heb die lessen dus ook gevolgt. Nederlands was het vak die ik niet had gehaalt zonder mijn inmiddels goede vriend benno
de eerste keer heb ik hem opgetelefoneerd en hij klinkt echt heel aardig door de telefoon
maar dankzei hem hebben we goed mijn taalgebruik verbetert. Ik was voordat bennie mij hielp echt heel slecht in nederlands ik maakte vele schrijffouten werkwoorden was altijd een groot probleem geweest
In ongeveer 10 tot 15 lessen a 2 uur per stuk is alles goed geworden.
Er wordt veel aandacht aan je zwakheden besteet en opgavengemaakt.
Ik zeg altijd maar zo ik heb liever goede lessen die duur zijn als slechte onderwijs die duur zijn!
Iedereen die ook een vak moeilijk vindt ga naar benno en alles komt goed

benno, bedankt
__________________
I love dr Phil :D

Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 16:06.
Oud 15-01-2005, 17:20
Tranzzam
Avatar van Tranzzam
Tranzzam is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 15-01-2005 @ 17:03 :
maar dankzei hem hebben we goed mijn taalgebruik verbetert.
Ja, dat blijkt.
Oud 15-01-2005, 17:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik weet niet of dit hier mag, maar mocht het blijven staan, dan is het handig om dingen te vermelden als:

- Welke vakken?
- Kosten?
- Jouw opleiding? (er staat professioneel, dus ik neem aan dat jij zelf ook een behoorlijke opleiding hebt. Zo ja, welke?).
- Jij als persoon (je wil bijvoorbeeld toch weten hoe oud de persoon is die je in huis haalt, aangezien je wat ouder overkomt).
- Wat houdt die overige studiebegeleiding in?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-01-2005, 17:52
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-01-2005 @ 18:49 :
Ik weet niet of dit hier mag, maar mocht het blijven staan, dan is het handig om dingen te vermelden als:

- Welke vakken?
- Kosten?
- Jouw opleiding? (er staat professioneel, dus ik neem aan dat jij zelf ook een behoorlijke opleiding hebt. Zo ja, welke?).
- Jij als persoon (je wil bijvoorbeeld toch weten hoe oud de persoon is die je in huis haalt, aangezien je wat ouder overkomt).
- Wat houdt die overige studiebegeleiding in?
staat allemaal op de site schat

oja professioneel betekent helemaal niets
hij heeft geen diploma voor studiebegeleiden ofzo
wel ervaring, naar eigen zeggen dan
__________________
I love dr Phil :D

Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 18:44.
Oud 15-01-2005, 18:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 15-01-2005 @ 18:52 :
staat allemaal op de site schat
Hij wil hier reclame maken. Dan hoef ik toch niet naar een andere site te gaan om die informatie te verkrijgen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-01-2005, 18:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-01-2005 @ 19:23 :
Hij wil hier reclame maken. Dan hoef ik toch niet naar een andere site te gaan om die informatie te verkrijgen?
nee, hij wil vast gewoon mensen op zijn site hebben
want de site is hartstikke mooi
en hij waarschuwt je er voor oplichters

maar mag deze topic nou eigenlijk wel?
Links naar andere sites plaatsen uit een commercieel oogpunt is niet toegestaan. Het betreft hier ook niet een particulier die eenmalig een product/dienst aanbiedt. Zo kan elk bedrijfje wel reclame gaan maken hier
__________________
I love dr Phil :D

Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 18:35.
Oud 15-01-2005, 18:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 15-01-2005 @ 19:31 :
nee, hij wil vast gewoon mensen op zijn site hebben
want de site is hartstikke mooi
en hij waarschuwt je er voor oplichters
haha, en juist dat zie ik als wat hier niet hoort. Het is goed als je dingen aanbiedt, maar dan moet je het ook HIER doen en niet enkel een link plaatsen en wat minimale informatie om zo extra bezoekers te krijgen.

Maar goed, ik ben geen fb op V&A, dus het is enkel mijn mening als lid: niet die van mij als fb.
Ik kan je laatste vraag (of het hier mag) dus ook niet beantwoorden, aangezien ik de regels van V&A niet voldoende ken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 15-01-2005, 18:41
Freestyler*
Freestyler* is offline
van de site:
Houdt u bij het kiezen van begeleiding dus rekening met meer dan de prijs alleen: kijk ook naar de kwaliteit die ervoor geleverd wordt.

Benno, ik zou graag willen weten of je ook proeflessen geeft, vanwege bovenstaande reden.
__________________
I love dr Phil :D
Oud 15-01-2005, 19:22
B.Groosman
B.Groosman is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 15-01-2005 @ 17:03 :
Ik zeg altijd maar zo ik heb liever goede lessen die duur zijn als slechte onderwijs die duur zijn!
Iedereen die ook een vak moeilijk vindt ga naar benno en alles komt goed

benno, bedankt
Ik waardeer je humor! (Mensen die het niet snappen raad ik een echte Nederlandse les aan.)

Trouwens, natuurlijk kan er een proefles worden gegeven.
Oud 15-01-2005, 20:29
Freestyler*
Freestyler* is offline
welk jaar van bedrijfskunde volg je?
__________________
I love dr Phil :D
Oud 16-01-2005, 11:03
iedje
iedje is offline
lekkere reclame freestyler.... en ik vind niet dat dit hier mag, niet met twee maten meten mensen....
Oud 16-01-2005, 12:03
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
iedje schreef op 16-01-2005 @ 12:03 :
lekkere reclame freestyler.... en ik vind niet dat dit hier mag, niet met twee maten meten mensen....
ben ik het helemaal mee eens overigens
maar geen enkele forumbaas lijkt zich aan het feit te storen dat dit 'gewone' reclame is ( of aan het feit dat ik deze topic een beetje aan het verklooien ben )
__________________
I love dr Phil :D
Oud 16-01-2005, 12:44
Storm
Storm is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 16-01-2005 @ 13:03 :
ben ik het helemaal mee eens overigens
maar geen enkele forumbaas lijkt zich aan het feit te storen dat dit 'gewone' reclame is ( of aan het feit dat ik deze topic een beetje aan het verklooien ben )
Altijd leuk mensen die gedachten van anderen kunnen lezen.
__________________
Leonoor
Oud 16-01-2005, 13:01
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Storm schreef op 16-01-2005 @ 13:44 :
Altijd leuk mensen die gedachten van anderen kunnen lezen.
__________________
I love dr Phil :D
Oud 16-01-2005, 13:05
Storm
Storm is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 16-01-2005 @ 14:01 :
Dat hier geen forumbazen posten dat ze zich er aan storen betekend niet automatisch ook meteen dat geen enkele forumbaas zich er aan stoort.
__________________
Leonoor
Oud 16-01-2005, 13:08
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Storm schreef op 16-01-2005 @ 14:05 :
Dat hier geen forumbazen posten dat ze zich er aan storen betekend niet automatisch ook meteen dat geen enkele forumbaas zich er aan stoort.
er LIJKT [..] !!!!
deze topic staat best vaak boven aan en bestaat al enkele dagen
maar ze hebben vast ook nog een leven buiten dit forum
onbegrijpelijk zeg
__________________
I love dr Phil :D

Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 13:10.
Oud 16-01-2005, 13:09
Storm
Storm is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 16-01-2005 @ 14:08 :
er LIJKT [..] !!!!
dit topic staat best vaak boven aan en bestaat al enkele dagen
maar ze hebben vast ook nog een leven buiten dit forum
onbegrijpelijk zeg
Enkele dagen...? Nog niet eens 24 uur.

En er is een forum wat jij niet kan zien, weet jij veel wat daar gebeurd.

Maar goed, laten we dit topic nu verder maar netjes houden voor het geval het gewoon blijft staan. En zo niet, dan is het iig toch nog een beetje netjes.
__________________
Leonoor
Ads door Google
Oud 16-01-2005, 13:12
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Storm schreef op 16-01-2005 @ 14:09 :
Enkele dagen...? Nog niet eens 24 uur.

En er is een forum wat jij niet kan zien, weet jij veel wat daar gebeurd.

Maar goed, laten we dit topic nu verder maar netjes houden voor het geval het gewoon blijft staan. En zo niet, dan is het iig toch nog een beetje netjes.
huh welk forum zie ik niet?
ik zie verder niet in waarom ik hier niet dit soort berichten mag plaatsen
zie het als een dienst richting ts, zo houd ik deze topic actueel, anders zou er echt helemaal niemand kijken
__________________
I love dr Phil :D
Oud 16-01-2005, 13:18
Storm
Storm is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 16-01-2005 @ 14:12 :
huh welk forum zie ik niet?
ik zie verder niet in waarom ik hier niet dit soort berichten mag plaatsen
Admin

Dit soort berichten hebben weinig meer te maken met een dienst richting TS, dit is gewoon chatten en offtopic posten (van mijn kant net zo goed).
__________________
Leonoor
Oud 16-01-2005, 15:35
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Storm schreef op 16-01-2005 @ 14:18 :
Admin

Dit soort berichten hebben weinig meer te maken met een dienst richting TS, dit is gewoon chatten en offtopic posten (van mijn kant net zo goed).
haha en wederom ga je er serieus op in
__________________
I love dr Phil :D
Oud 16-01-2005, 16:14
Storm
Storm is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 16-01-2005 @ 16:35 :
haha en wederom ga je er serieus op in
Wat een lol...

En een vraag aan TS: Rotterdam is zeker niet meer "omgeving Delft"?
__________________
Leonoor
Oud 16-01-2005, 16:31
B.Groosman
B.Groosman is offline
Citaat:
Storm schreef op 16-01-2005 @ 17:14 :
Rotterdam is zeker niet meer "omgeving Delft"?
Eindelijk weer een vraag die echte relevantie met mijn topic heeft!
Zoals ik in het eerste bericht schreef, reken ik Rotterdam wél tot de omgeving Delft.
Oud 16-01-2005, 16:34
Storm
Storm is offline
Citaat:
B.Groosman schreef op 16-01-2005 @ 17:31 :
Eindelijk weer een vraag die echte relevantie met mijn topic heeft!
Zoals ik in het eerste bericht schreef, reken ik Rotterdam wél tot de omgeving Delft.
Ik heb de eerste post slechts heel globaal gelezen.

Ik zal de link van de site doorgeven aan mijn moeder...dan kan zij wel kijken of ze het wat vindt (voor m'n zusje) en dan zoekt zij het verder maar uit of ze het qua kosten ook vindt kunnen ed.
__________________
Leonoor
Oud 16-01-2005, 17:38
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 15-01-2005 @ 21:29 :
welk jaar van bedrijfskunde volg je?
dit lijkt me ook een relevante vraag
inconsequent hoor
__________________
I love dr Phil :D
Advertentie
Oud 16-01-2005, 19:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 15-01-2005 @ 17:03 :
ietwat?
gewoon reclame is dit


maar ik heb die lessen dus ook gevolgt. Nederlands was het vak die ik niet had gehaalt zonder mijn inmiddels goede vriend benno
de eerste keer heb ik hem opgetelefoneerd en hij klinkt echt heel aardig door de telefoon
maar dankzei hem hebben we goed mijn taalgebruik verbetert. Ik was voordat bennie mij hielp echt heel slecht in nederlands ik maakte vele schrijffouten werkwoorden was altijd een groot probleem geweest
In ongeveer 10 tot 15 lessen a 2 uur per stuk is alles goed geworden.
Er wordt veel aandacht aan je zwakheden besteet en opgavengemaakt.
Ik zeg altijd maar zo ik heb liever goede lessen die duur zijn als slechte onderwijs die duur zijn!
Iedereen die ook een vak moeilijk vindt ga naar benno en alles komt goed

benno, bedankt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-01-2005, 20:00
B.Groosman
B.Groosman is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 16-01-2005 @ 18:38 :
dit lijkt me ook een relevante vraag
inconsequent hoor
Sorry, nam je opmerkingen niet al te serieus meer.

Ik studeer naast mijn werkzaamheden als studiebegeleider deeltijd, bevind me nu in het tweede jaar.

Je interesse in mijn topic blijkt groot te zijn, wil je ook studiebegeleiding of wilde je ambassadrise van mijn werkzaamheden worden?
Oud 16-01-2005, 20:13
Verwijderd
Citaat:
B.Groosman schreef op 16-01-2005 @ 21:00 :
ambassadrise
Voor iemand die studiebegeleiding geeft weet je niet hoe je moet spellen. Jammer...

Het is namelijk ambassadrice.

Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 20:18.
Oud 16-01-2005, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 15-01-2005 @ 17:03 :
Ik was voordat bennie mij hielp echt heel slecht in nederlands ik maakte vele schrijffouten werkwoorden was altijd een groot probleem geweest

Iedereen die ook een vak moeilijk vindt ga naar benno en alles komt goed
Citaat:
Freestyler* schreef op 15-01-2005 @ 17:03 :
maar ik heb die lessen dus ook gevolgt. Nederlands was het vak die ik niet had gehaalt zonder mijn inmiddels goede vriend benno

maar dankzei hem hebben we goed mijn taalgebruik verbetert.

Er wordt veel aandacht aan je zwakheden besteet en opgavengemaakt.
Ik zeg altijd maar zo ik heb liever goede lessen die duur zijn als slechte onderwijs die duur zijn!
Anyway, ik geloof er niet zo in. Ik begin haast te denken dat Freestyler alles expres verkeerd doet. Buiten dat vind ik het hele topic een beetje dubieus, plus dat dit natuurlijk regelrechte reclame is

Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 20:20.
Oud 16-01-2005, 20:31
B.Groosman
B.Groosman is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-01-2005 @ 21:13 :
Voor iemand die studiebegeleiding geeft weet je niet hoe je moet spellen. Jammer...

Het is namelijk ambassadrice.
Blunder eerste klas, geef ik toe.

Ben dan ook studiebegeleider, niet de alwetende.
Zondagsfoutje, daarom geef ik in het weekend meestal ook geen studiebegeleiding.
Oud 16-01-2005, 21:42
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-01-2005 @ 21:16 :
Anyway, ik geloof er niet zo in. Ik begin haast te denken dat Freestyler alles expres verkeerd doet. Buiten dat vind ik het hele topic een beetje dubieus, plus dat dit natuurlijk regelrechte reclame is
whahaha hoe kom je daar nou bij?
er zitten overigens nog veel meer grammaticale fouten in
ik bedoel; verbeter het dan ook goed

ik had trouwens reclame gemaakt op psychologie voor deze topic,
maar mijn reactie is verwijderd

Ik vind het ook maar nep dat men altijd zit te wachten op dat ene spelfoutje. Eén keer ambassadrice fout schrijven en je kan niet spellen ...

oja B: hoe oud ben je dan?
__________________
I love dr Phil :D
Oud 17-01-2005, 09:18
Verwijderd
Citaat:
B.Groosman schreef op 16-01-2005 @ 21:31 :
Blunder eerste klas, geef ik toe.

Ben dan ook studiebegeleider, niet de alwetende.
Zondagsfoutje, daarom geef ik in het weekend meestal ook geen studiebegeleiding.
Ach, ik vond het wel komisch.

@ Freestyler: als je weet dat er nog meer spelfouten instaan, waarom doe je het dan niet in één keer goed?
Oud 17-01-2005, 09:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 16-01-2005 @ 18:38 :
dit lijkt me ook een relevante vraag
inconsequent hoor
Mijn vragen waren ook serieus én relevant, maar tot dusver kon ik alleen een verwijzing naar z'n site krijgen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-01-2005, 10:34
B.Groosman
B.Groosman is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-01-2005 @ 18:49 :
Ik weet niet of dit hier mag, maar mocht het blijven staan, dan is het handig om dingen te vermelden als:

- Welke vakken?
Wiskunde, rekenen en statistiek
Economie
Natuurkunde
Scheikunde
Biologie
ANW
Engels
Nederlands
Maatschappijleer
Citaat:
- Kosten?
Afhankelijk van je locatie en gewenste aantal lessen. Indicatieprijs is 22,50 per uur.
Citaat:
- Jouw opleiding? (er staat professioneel, dus ik neem aan dat jij zelf ook een behoorlijke opleiding hebt. Zo ja, welke?).
Ik heb mijn vwo-diploma (Natuur en Techniek, aangevuld met Economie en Biologie) behaald.
Daarna heb ik Life Science & Technology gestudeerd aan Technische Universiteit Delft en Universiteit Leiden. Hier heb ik een groot deel van mijn theoretische bètabasis kunnen funderen.

Momenteel studeer ik, naast mijn activiteiten als professioneel studiebegeleider, aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Door mijn studie Bedrijfskunde aldaar heb ik mijn economische kennis verder kunnen versterken en breid ik deze continu uit.

Ik ben met mijn onderwijsactiviteiten begonnen bij Instituut Westvoorne, een particuliere school nabij Hellevoetsluis.
Hier heb ik zowel in privé- als groepsverband (bij)lessen gegeven in onder meer wiskunde, scheikunde, biologie, natuurkunde, economie, maatschappijleer Engels en Nederlands.
Ik ben aldaar mede verantwoordelijk geweest voor het opbouwen van een nieuw concept: intensieve huiswerkbegeleiding.

Uiteindelijk heb ik, mede vanwege lange reistijden, de wens gekregen voor mijzelf te beginnen in de omgeving Delft.
Iets wat, gezien mijn tevreden klantenkring die ik inmiddels heb opgebouwd, een goede keuze is geweest.
Citaat:
- Jij als persoon (je wil bijvoorbeeld toch weten hoe oud de persoon is die je in huis haalt, aangezien je wat ouder overkomt).
20 jaar, dus verwacht geen saaie professor. Vanaf mijn 15e al ervaring met bijlessen, waarvan de laatste 2 jaren het geven van meer intensieve begeleiding (zie boven).
Citaat:
- Wat houdt die overige studiebegeleiding in?
Te denken valt aan cursussen voor volwassenen of niet-geschikt geschoolden, zo bied ik ook een volledige cursus Engels aan.
Verder hulp bij methodiek voor leren en het maken van toetsen of enkel nakijken van gemaakt werk.

Ik dacht dat mijn site duidelijk was in meeste bovenstaande zaken, maar voor de volledigheid heb ik nu toch beantwoord.

Laatst gewijzigd op 17-01-2005 om 19:21.
Oud 17-01-2005, 11:01
Verwijderd
Als ik het goed begrijp, heb je alleen je vwo afgemaakt?
Oud 17-01-2005, 11:11
B.Groosman
B.Groosman is offline
Afgemaakt wel ja. Intern ook onderwijscursussen gehad, verder door de opleidingen die ik gedaan heb en doe, plus mijn opgebouwde ervaring ruim voldoende kennis om voor de vakken en niveaus die ik noem de lessen te verzorgen.

Mocht ik tijdens een bijles merken dat ik niet behulpzaam genoeg heb kunnen zijn, reken ik ook nooit mijn volledige gage. Dit is in al de jaren pas 1 keer gebeurd overigens.
Ads door Google
Oud 17-01-2005, 11:22
Verwijderd
Ik snap je punt wel een beetje, maar je probeert het zo gewichtig te laten overkomen en daar kan ik niet zo goed tegen
Ikzelf geef ook bijles bij een instituut voor huiswerkbegeleiding en dat gaat mij verder ook prima af, terwijl ik ook alleen maar het vwo heb afgemaakt en nu aan het studeren ben. Toch vind ik, omdat je er zo serieus mee bezig bent en professioneel wilt zijn, dat het in het je voordeel werkt wanneer je iets meer hebt afgemaakt dan alleen vwo. En een theoretische basis door een jaar of wat studeren... ik vraag me toch af of dat genoeg is.
Oud 17-01-2005, 13:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-01-2005 @ 10:18 :
@ Freestyler: als je weet dat er nog meer spelfouten instaan, waarom doe je het dan niet in één keer goed?
Snap je het nou echt niet?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-01-2005, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-01-2005 @ 14:28 :
Snap je het nou echt niet?
Ik hoopte al dat ze het expres deed.
Oud 17-01-2005, 13:50
Verwijderd
info at scholieren.com
Daar heenmailen voor reclame
Oud 17-01-2005, 15:45
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-01-2005 @ 12:22 :
Ik snap je punt wel een beetje, maar je probeert het zo gewichtig te laten overkomen en daar kan ik niet zo goed tegen
Ikzelf geef ook bijles bij een instituut voor huiswerkbegeleiding en dat gaat mij verder ook prima af, terwijl ik ook alleen maar het vwo heb afgemaakt en nu aan het studeren ben. Toch vind ik, omdat je er zo serieus mee bezig bent en professioneel wilt zijn, dat het in het je voordeel werkt wanneer je iets meer hebt afgemaakt dan alleen vwo. En een theoretische basis door een jaar of wat studeren... ik vraag me toch af of dat genoeg is.
dat vind ik dus ook, van een 'proffesioneel' begleider mag je wel heel wat meer verwachten dan alleen VWO. want waarom heb je die andere studies dan niet afgemaakt? (had je zelf begeleiding nodig ) ik geef zelf ook bijles, nu 6VWO, maar ik doe mezelf echt niet beter voor en ik probeer ook echt niet proffesioneel over te komen. verder vind ik dit dus ook reclame
Oud 17-01-2005, 15:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-01-2005 @ 14:46 :
Ik hoopte al dat ze het expres deed.
Was toch wel duidelijk, leek mij
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 17-01-2005, 16:28
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
B.Groosman schreef op 17-01-2005 @ 11:34 :
*knip*
Ik dacht dat mijn site duidelijk was in meeste bovenstaande zaken, maar voor de volledigheid heb ik nu toch beantwoord.
zonder foto kom je ook nergens
dus als je die even post
__________________
I love dr Phil :D
Oud 17-01-2005, 19:17
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Spijt me zeer, maar als je studiebegeleiding wilt aanbieden op persoonlijke basis kun dat het best op huoiswerkfora doen waar de vakken worden gegeven. Verder kun je altijd kijken of je met jon (info@scholieren.com) een overeenkomst kunt maken om mensen jouw site op te sturen. Reclame zoals jij dat hier maakt is inderdaad niet geoorloofd.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.