Oud 28-03-2005, 13:14
halilo
halilo is offline
hey hai, ik heb sinds vorige jaar 10 boeken gelezen. over 2 dagen heb ik een toets over die boeken, het is voor de examens. ik ben nu druk bezig om paar van die boeken opnieuw te lezen, omdat ik vorige jaar nie serieus las of niks begreep. van de 10 boeken weet ik niet wat de betekenis van het titel is. dus wat betekent zeg maar de titel van het boek, wat heeft het te maken met de inhoud enz. misschien hebben jullie een van de volgende boeken gelezen en willen jullie me helpen. ik zelf ben bezig nu met zoeken naar motieven enz. ik hoop dat jullie me willen helpen. de titels van die boeken:

1.Het gouden ei
2.de koffer
3.robinson
4.de ijsdragers
5.de voeten van abdullah
6.Zonder mia
7.Het adres
8.oesters
9.de moeder van david
10.serenade

ook al weet je alleen een van die titels, kun je dan het zeggen aub

alvast bedankt,

groetjes, halil

Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 13:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2005, 13:25
pino123
pino123 is offline
het gouden ei
ik denk:
Saskia droomde als klein kind dat ze opgesloten zat in een Gouden Ei. Ze vloog door het heelal en de enige kans om te ontsnappen was, door op een ander Gouden Ei te botsen. Mar het heelal is zo groot… Ook Rex heeft een nachtmerrie over een Gouden Ei.
Uiteindelijk belanden ze beiden in hun gouden ei: ze worden beiden levend begraven.
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 13:52
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
de moeder van david S. slaat op de moeder van david S. ....
iig, zoek de titels ff op s.com op aub, dan hoef je de helft van die dingen hier niet meer te vragen .
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 19:55
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Ik ken niet al deze boeken, maar het lijkt me dat bij elk boek wel duidelijk is waarom het zo genoemd is. Dit zal dan ook in elk uittreksel wel vermeld staan.
__________________
Relativeren is een werkwoord
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 01:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Als dit niet in je boekverslagen over die boeken terug te vinden is is je mondeling Nederlands op dit moment al verdoemt te mislukken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:10
Guenevery
Avatar van Guenevery
Guenevery is offline
Beetje laat is het wel he Maar misschien zou je es kunnen kijken op jullie schoolcomputers, meeste scholen hebben geloof ik wel de uittrekselbank en/of literom. Voor die eerste is handig omdat daar gewoon een kant en klare titelverklaring op staat.
__________________
'Een Hollander is een Engelsman die rechts rijdt' Louis Paul Boon
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.