Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2005, 02:54
Verwijderd
En als we het nu toch over films hebben, wat vonden jullie van de film Alexander van Oliver Stone?

Ik vond hem zelf niet bijster goed, maar toch wel intrigerend. Misschien omdat in tegenstelling tot Troy, ik het verhaal niet door en door kende.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2005, 03:55
Jamie Oliver
Avatar van Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Ik vond hem te langdradig en op het laatst te vaag gemonteerd. Tot de grote veldslag was het een leuke film, daarna ging het steil bergafwaarts, zeker niet beter dan Troy!
__________________
Dûsss...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 14:06
Verwijderd
Nee ik vind hem ook niet beter dan Troy. Het nadeel bij Troy is alleen dat je precies weet wat zou moeten komen.
Maar bij Alexander was op het laatste de plank wel erg misgeslagen m.n. wanneer Alexander aanspoort tot een laatste veldslag. Eerst lijkt hij iedereen over te halen maar dan wordt hij van alle kanten aangevallen.
De verhouding met zijn moeder Olympias is ook een beetje vaag.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 17:01
tigertje
tigertje is offline
vond hem wel aardig, maar vele dingen zijn eruit gelaten wat ik wel jammer vind
Het boek is vele malen beter
Misschien snapte ik daardoor de film wel beter want een vriendin van mij snapte het soms niet
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 17:20
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
erg mooi gemaakt met die veldslagen enzo, maar verder een beetje moeilijk verhaal om te volgen en t duurde vreselijk lang.
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 18:31
Verwijderd
Dat is wel een tijd geleden dat ik die gezien heb, maar ik moet eerlijk bekennen dat hij behoort tot de slechtere films die ik gezien heb. Het verhaal was misschien wel leuk en aardig, maar het was zo verschrikkelijk slecht geacteerd. Ik heb de hele film het idee gehad dat ik naar Colin Farell met een pruik heb zitten kijken en niet naar Alexander. Angelina Jolie maakte zich volkomen belachelijk met dat accent van haar en ze leek in 20 jaar geen dag ouder te zijn geworden. De veldslagen, mwah, die gingen wel hoewel er ook wel dingen inzaten die gewoon heel raar stonden zoals soldaten die met een zwaarden in de lucht stonden te zwaaien zonder een tegenstander in de buurt. En ik vond hem vooral erg langdradig, ik had moeite om mijn ogen open te houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Fanny och Alexander in november op Criterion.
King Ralph
4 22-08-2004 18:01
De Kantine Rotterdam Alexander/Zuidplein
dathomaz
44 08-12-2003 14:28
Muziek Roope Latvala vervangt tijdelijk Alexander Kuoppala
De Veroorzaker
1 22-08-2003 19:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Werkgroep 2] Alexander de Grote
Simon
6 03-01-2003 13:15
Verhalen & Gedichten Over Maxima en Willem-Alexander
Anne
8 02-02-2002 21:25
Games FF7: Summon Alexander
D@mien
3 05-12-2001 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.