Oud 30-05-2005, 17:51
Quasi
Avatar van Quasi
Quasi is offline
ik ben dit boek aan het lezen voor engels... maar ik kan iets niet vinden: wrom 'wuthering heights' zowel elementen van de verlichting als de romantiek bevat.... dus zowel romantsiche als realistische elementen

kan iemand mij hier mee helpen?

alvast bedankt
__________________
Sex is good, sex is fine, doggy style or 69, just for fun or getting paid, everyone likes being laid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2005, 21:38
Verwijderd
Romantiek: omdat het dingen over de liefde voor de natuur bevat. Het gaat over gevoelens van mensen. Ik zoek het later uitgebreid voor je op. Ik moest dit boek nml ook lezen.

Verlichting weet ik zo 1-2-3 niet.


Er valt trouwens heel veel over te vinden op internet. Romantic Movement + Wuthering Heights.

Ik moest namelijk een presentatie doen over wuthering heights en de romantic movement. Ik had het je graag willen sturen, maar onze pc is gecrasht toen.

Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 21:50.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 11:01
Quasi
Avatar van Quasi
Quasi is offline
Citaat:
Mushu schreef op 30-05-2005 @ 22:38 :
Romantiek: omdat het dingen over de liefde voor de natuur bevat. Het gaat over gevoelens van mensen. Ik zoek het later uitgebreid voor je op. Ik moest dit boek nml ook lezen.

Verlichting weet ik zo 1-2-3 niet.


Er valt trouwens heel veel over te vinden op internet. Romantic Movement + Wuthering Heights.

Ik moest namelijk een presentatie doen over wuthering heights en de romantic movement. Ik had het je graag willen sturen, maar onze pc is gecrasht toen.
alvast bedankt... romantiek was inderdaad het makkelijkst om te vinden, omdat het boek ook wordt vergeleken met romeo & juliet... maar inderdaad verlichting... en waarom het realistisch is, dat is moeilijk te vinden... maar ik zoek verder... als je me nog verder kan helpen, heel fijn!
__________________
Sex is good, sex is fine, doggy style or 69, just for fun or getting paid, everyone likes being laid
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 18:49
Verwijderd
Mijn vriendin heeft dit boek gelezen (ook in het Engels). Als ik eraan denk zal ik het eens vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.