Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2007, 20:53
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Ik ben op zoek naar een eigen site, met een webruimte van ongeveer 10 GB, daar ik veel filmpjes, foto's e.d. hierin wil uploaden. Is dit ergens mogelijk? Ik heb bij een aantal hostingsites e.d. gezocht, maar de max die ik ben tegengekomen is 3 GB.
__________________
Veramerikanisering alom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2007, 21:13
NuSuN
Avatar van NuSuN
NuSuN is offline
Google ===>> http://www.google.com/search?hl=en&l...b&btnG=Search/
__________________
Are u there?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 23:50
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
koop een oude pc met een pentium III of celeron processor voor 30 euro en gebruik die als html of ftp server. gegarandeerd goedkoper en uploaden gaat ook stukken sneller omdat je dat via je thuisnetwerk kan doen.
__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 21:07
kruizer
kruizer is offline
Goedkoper? Ja.
Makkelijker en veiliger? Neuh.
Je zult nog steeds zélf voor de beveiliging, onderhoud en updates moeten zorgen. Voor een webhoster met de nodige kennis, tijd en middelen aan boord is dit goed te doen, maar voor de gemiddelde thuisgebruiker ligt dit heel anders.
Voorbeeld: wij hebben hier thuis ook een server staan, waar de lui hier (ikzelf kijk wel uit) een aantal sites en ftp's op hebben draaien.
Om de haverklap ligt dat ding er door stroomstoringen, ongewilde restarts en ander gedoe af, en ik dank de heer op m'n blote knieën om het feit dat we nog nooit gehackt zijn.

Ergo: laat zulke dingen doen door iemand die er verstand van heeft. Het kost een paar centen, maar zelfs als je tien Gb zooi op wilt slaan, heb je voor twee tientjes per maand een snellere, betrouwbaardere en veiligere host dan je zelf voor dat geld kunt maken.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 21:12
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
www.ispgids.com
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 23:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
www.hjhosting.nl

Gaat tot max. 8gb zo te zien
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 20:21
marco_nogwat
Avatar van marco_nogwat
marco_nogwat is offline
als je er geen problemen mee hebt dat je host in america zit kan je best wel iets van hostgator.com of jetnethost.com of dreamhost.com nemen
__________________
Piggymoo.com - watch band of brothers - Stargate - Futurama - AlloAllo - Death note - Fma - Fmp - Kanon - Inuyasha - hellsing - Shana & more
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 10:08
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
Citaat:
kruizer schreef op 15-01-2007 @ 22:07 :
Goedkoper? Ja.
Makkelijker en veiliger? Neuh.
Je zult nog steeds zélf voor de beveiliging, onderhoud en updates moeten zorgen. Voor een webhoster met de nodige kennis, tijd en middelen aan boord is dit goed te doen, maar voor de gemiddelde thuisgebruiker ligt dit heel anders.
Voorbeeld: wij hebben hier thuis ook een server staan, waar de lui hier (ikzelf kijk wel uit) een aantal sites en ftp's op hebben draaien.
Om de haverklap ligt dat ding er door stroomstoringen, ongewilde restarts en ander gedoe af, en ik dank de heer op m'n blote knieën om het feit dat we nog nooit gehackt zijn.

Ergo: laat zulke dingen doen door iemand die er verstand van heeft. Het kost een paar centen, maar zelfs als je tien Gb zooi op wilt slaan, heb je voor twee tientjes per maand een snellere, betrouwbaardere en veiligere host dan je zelf voor dat geld kunt maken.
Waar heb je het over man? Ik heb hier een 600 mhz Celeron die al een jaar lang stabiel draait. Installeer Windows 2000 en Serv-U en je bent klaar. Ik zie in de logs dat er wel eens mensen proberen in te loggen op de administrator-acount, maar die bestaat niet dus dat gaat ze toch niet lukken.

Stroomstoringen hebben we hier niet en restarten doet ie alleen als je daar om vraagt. Het kan allemaal heel eenvoudig.
__________________
𝑱𝑬 𝑴𝑶𝑬𝑫𝑬𝑹
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht hosting prijzen
wdekreij
17 17-03-2004 16:12
Software & Hardware Het Grote Hosting & Domeinnaam Topic!
SuperSanne
55 03-01-2004 15:23
Software & Hardware Web Hosting
Geomancer
11 23-06-2003 17:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.