Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2007, 11:28
Verwijderd
Hallo,

Ik heb hier een Toshiba A100-413 met een GeForce Go 7600 aan boord van nVidia.
Ik gebruik hierbij een beamer voor presentaties. maar daar wil ik dus op BEIDE schermen video afspelen.
Dus in een ppt een video afspelen, dat die op de beamer afspeelt en ook op de laptop zelf. op de laptop blijft het vlak dus zwart.
Dit geldt dus ook voor films in WMP (het zijn wmp filmpjes)

Weet iemand of dit te realiseren is?

MVG
LuLLoW
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2007, 20:03
Verwijderd
Ik heb de laptop op 3 manieren aangesloten.
VGA op een beamer..
VGA op een LCD scherm
S-VHS op een TV..

Alle 3 geven ze geen beeld op het "secundaire" beeld als je een filmpje afspeelt.
Hij speelt alleen dvd's in full screen af op 2 schermen.

Echt niemand een idee??
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 13:13
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Eventueel in WMP de hardware-acceleratie (voor video) uitzetten, dan komt het beeld normaal naar alle schermen door. Dit komt doordat video meesal in de zogenaamde overlay afgespeeld wordt en de opties die daarvoor bestaan zijn: enkel op primair, op primair plus volledig op het secundair; iets er tussenin bestaat voor zover ik weet niet. Maar door hardware-acceleratie uit te zetten, wordt die overlay niet gebruikt en krijg je overal dus hetzelfde te zien.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
ILUsion schreef op 08-02-2007 @ 14:13 :
Eventueel in WMP de hardware-acceleratie (voor video) uitzetten, dan komt het beeld normaal naar alle schermen door. Dit komt doordat video meesal in de zogenaamde overlay afgespeeld wordt en de opties die daarvoor bestaan zijn: enkel op primair, op primair plus volledig op het secundair; iets er tussenin bestaat voor zover ik weet niet. Maar door hardware-acceleratie uit te zetten, wordt die overlay niet gebruikt en krijg je overal dus hetzelfde te zien.
Dat kan ik ook nog eens proberen.
Ik heb contact gehad met Toshiba.. en die zeggen dat het een technische "beperking" is.. wat ik bull shit vind.. want in mijn IBM T43 zit een Intel crap videokaart en die kan het zonder problemen aan.
en mijn ATI video kaart in mijn oude IBM T42. laptop deed dat ook en mijn Sapphire Videokaart in mijn PC doet dat ook..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 19:37
Verwijderd
Zet je secundaire monitor in 'clone mode'. Dat zou moeten werken.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 11:51
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef op 09-02-2007 @ 20:37 :
Zet je secundaire monitor in 'clone mode'. Dat zou moeten werken.
Ik heb het in alle verschillende opstellingen geprobeerd.. maar hij speelt op de softwarematig aangegeven "primaire" monitor af.. Oftiej nou in clone mode staat.. extended desktop.. maakt niet uit..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 11:01
Verwijderd
*Kick*

Ik heb het zover dat ik een filmpje wel op 2schermen te gelijk te zien krijg als ik dit in WMP afspeel.. door de hardwarversnelling omlaag te knallen.
Echter in PowerPoint wil dit nog niet werken..! iemand een idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware game laptop
Spoonie
13 25-02-2007 22:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.