Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2007, 20:55
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Heej mensen ik heb sinds kort nogal wat probelemen met internet. Internet deed het altijd perfect , maar sinds kort stopt internet er vaak mee, en worden de sites niet meer goed weergegeven. Fok.nl bijvoorbeeld wordt niet goed weergegeven en dan zie je alleen de tekst en alles staat door elkaar.
Ook heb ik voortdurend last van Pop ups.
Ik gebruik zowel firefox als Internet Explorer. Met Mozarilla heb ik veel meer last van deze problemen dan met Internet Explorer. Maar wat ik niet begrijp is dat deze problemen met mozarilla firefox pas begonnen toen ik firefox versie 2 installeerde. Daarvoor had ik nooit problemen met Firefox. Ik heb Firefox 2 nu weer gedeinstalleerd maar de problemen zijn nog steeds hetzelfde.
Kan het mischien een virus zijn? Of ligt aan de internet Provider, dat denk ik trouwens niet want mijn downloads in bittorrent lopen wel altijd door en gaan vrij snel.

Het is in ieder geval wel vrij irritant, ook hotmail opend firefox moeilijk. Wat wel weer opvallend is is dat scholieren.com het altijd goed doet.
Maar weet iemand mischien een oplossing?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2007, 21:19
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
G-force schreef op 18-02-2007 @ 21:55 :
..en worden de sites niet meer goed weergegeven. Fok.nl bijvoorbeeld wordt niet goed weergegeven en dan zie je alleen de tekst en alles staat door elkaar.
Leeg je tijdelijke bestanden (internet explorer)/privegegevens opruimen (firefox), inclusief de cookies.


Citaat:
G-force schreef op 18-02-2007 @ 21:55 :
Ook heb ik voortdurend last van Pop ups.
Tijd om een antispyware scannertje erover heen te gooien.
Voor meer info zie de startpost van [centraal] spyware adware en virussen.

Citaat:
G-force schreef op 18-02-2007 @ 21:55 :
Ik heb Firefox 2 nu weer gedeinstalleerd maar de problemen zijn nog steeds hetzelfde.
Dan vraag ik me af hoe je firefox geupdate hebt.
Als je vanaf een stokoude versie update (fireofox 2.0 installatie starten, zonder de oude versie te verwijderen), kunnen er problemen ontstaan.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 09:59
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Leeg je tijdelijke bestanden (internet explorer)/privegegevens opruimen (firefox), inclusief de cookies.
^^

Heej bedankt dat schijnt inderdaad te helpen. Ik hoop dat ie het nu goed blijft doen. Je moet inderdaad gewoon naar firefox gaan en dan tools: clear private data.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Vista] Problemen met IE en FF
Verwijderd
2 27-04-2009 20:10
Software & Hardware Problemen met internet
Verwijderd
21 24-07-2008 20:22
Software & Hardware Probleem met internet explorer en MSN messenger
transfattyacid
2 14-03-2004 14:34
Software & Hardware Problemen met internet adressen!!!!
Verwijderd
7 10-09-2003 16:05
Software & Hardware problemen met IE 6, winXP en HoTMaiL (MSN)
itsmeagain
23 17-03-2003 16:41
Software & Hardware Problemen met internet.
Rhinus
6 05-12-2001 20:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.