Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2007, 12:16
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik heb wat videomateriaal van de dochter van een vriend van me, en dat wil ik voor hem op dvd zetten.

Het maken van de dvd is prima gelukt. Met nero heb ik de dvd vervolgens gebrand en bij mij thuis doet de dvd het gewoon op de standalone. Echter, bij hem thuis op de standalone werkt de dvd niet!

Nu heb ik al wat op internet gezocht en het branden van een goede dvd die op alle standalones werkt schijnt soms lastig te zijn.

Voor Nero geven ze de tip om een UDF dvd te branden. gewoon netjes de mapjes AUDIO_TS en VIDEO_TS plaatsen, en vervolgens branden met UDF 1.02.

Ergens anders las ik dat heel veel mensen hiermee zijn geholpen, maar desondanks sommige nog problemen hebben.

Ik heb niet zoveel zin om steeds maar dvd's te verpesten dus nu is mijn vraag of jullie bekend zijn met dit probleem? En welk programma + methode jullie aanraden voor de beste compatibiliteit?

Graag dan ook een heldere stap-voor-stap uitleg van die methode!

Alvast bedankt voor jullie hulp!


Overigens heb ik het ook geprobeerd met Pinnacle instant dvd. Volgens een forum moest ik ook daar een 'UDF video DVD' branden. Maar die doet het niet eens op mijn eigen standalone.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2007, 15:14
wutang
wutang is offline
Wel bekend met het probleem. Kan ook goed aan de lezer liggen van de dvd speler

In de huiskamer bij ons pakt ie alleen orginele cd's / dvd's
Ding koste toen wel 400 euro

Andere kamer dvd spelertje van 40 euro en leest alles.
__________________
Never drive faster then your gardian angel can fly !
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 23:41
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
soms wil branden op een lagere snelheid (2x, 4x) nog wel eens helpen bij kieskeurige spelers.
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.