Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2007, 13:14
LexCi
LexCi is offline
Hey

Als eerst, Ik weet niet of dit topic hier hoort - verplaats hem anders even maar a.ub. niet sluiten aangezien ik de search heb gebruikt en nog kon vinden (van deze tijd).

Ik zoek een app (geen HDD recorder) om de gameplay om te nemen van de Xbox360, daarna die te over te zetten op de PC en die vervolgens te bewerken zodat ik mijn eigen Movie (montage) ooit kan maken. Ik speel Gears of War op de 360 en wil een eigen Movie maken, alleen heb ik de speeltjes er niet voor, Ik wil mijn mooie momenten vastleggen.

Wat heb ik hiervoor nodig? Ik heb ergens gelezen dat de gamebridge het goed doet maar iemand die ervaring mee heeft? of met andere vergelijkbare apparaten? Waar kan ik um bestellen/ wat is de prijs etc.

Ik heb een Xbox360 Premium 20GB HD
Binnenkort Samsung LE32R71B
PC: 2,66 Ghz, 512MB Ram, 80GB, ATi 9700 Pro.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Wta adviseren jullie mij


Btw: welke kabel heb ik nodig voor mijn TV naar PC ( Ik heb de Samsung LE32R71) en met welke programma opnemen? Ik wil ook geluid opnemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2007, 18:42
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
LexCi schreef op 03-04-2007 @ 14:14 :
Ik zoek een app (geen HDD recorder) om de gameplay om te nemen van de Xbox360, daarna die te over te zetten op de PC en die vervolgens te bewerken zodat ik mijn eigen Movie (montage) ooit kan maken. Ik speel Gears of War op de 360 en wil een eigen Movie maken, alleen heb ik de speeltjes er niet voor, Ik wil mijn mooie momenten vastleggen.
Nou, als je alleen de mooie momenten wilt vastleggen ben je vast lekker snel klaar.
En waarom zou je geen HDD recorder gebruiken? Mja, misschien kan je niet dezelfde hoge resolutie opnemen/converteren als die Ybox uitpoept, nou en?
Als zo'n ding een DV/firewire uitgang heeft kan je'm makkelijk aan je PC hangen. Gebruik je'm als A/D converter.

Citaat:
LexCi schreef op 03-04-2007 @ 14:14 :
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Wta adviseren jullie mij
Nieuw set hersens.

Citaat:
LexCi schreef op 03-04-2007 @ 14:14 :
Btw: welke kabel heb ik nodig voor mijn TV naar PC ( Ik heb de Samsung LE32R71) en met welke programma opnemen? Ik wil ook geluid opnemen.
Nou eh, waarschijnlijk heb je gewoon een DVB kaart nodig. Je zou ook je tv als tuner kunnen gebruiken, maar dat wordt weer heel erg omslachtig.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 16:09
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 03-04-2007 @ 19:42 :
Je zou ook je tv als tuner kunnen gebruiken, maar dat wordt weer heel erg omslachtig.
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.