Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2007, 20:51
sJ@pPiE
Avatar van sJ@pPiE
sJ@pPiE is offline
Hallo, ik ben Jaap en ik ben 25 jaar. Ik heb nog nooit seks gehad, hier zit ik af en toe best wel mee. Het lijkt wel of vrouwen totaal geen interesse in mij hebben, maar ik wil ook niet naar de hoeren gaan.

Maar over dat probleem gaan we het nu niet hebben. Kijk het zit namelijk zo, als ik nog een keer seks zou mogen hebben wil ik graag dat voor de vrouw die seks geweldig en onvergetelijk is.

Ik heb zelf een methode ontwikkeld om seks te oefenen. Ik neme twee plakjes boterhamworst, verwarm deze in de magnetron en stop ze daarna in mijn handpalmen.

Ik hou mijn handen tegen elkaar zodat er een vaginavorm ontstaat van mijn handen en de twee plakjes warme boterhamworst, vervolgens begin ik met het 'beffen' van mijn boterhamworstvagina. Dit doe ik ongeveer gedurende 5 minuten, ik raak hier altijd heel erg opgewonden van.

Na de befsessie begint de penetratie, vaak spuug ik eerst op mijn penis om hem lekker vochtig te maken, dan is het 'hop, erin met die staaf!', ik stoot en stoot maar door in die heerlijke boterhamworst vagina, mijn handen laat ik steeds meer druk uitoefenen tot ik uiteindelijk klaarkom in mijn zelfgemaakte boterhamworstvagina.
Dit duurt ongeveer 3 minuten en vervolgens maak ik de boterhamworst goed schoon zodat ik het later nog een keer kan gebruiken.

Ik vroeg me dus af he, aangezien dit alleen maar als oefening voor echte seks dient, lijkt dit wel een beetje op echte seks? Vallen twee plakjes warme boterhamworst die ik in mijn handen klem wel te vergelijken met een echte vagina? Lijkt dit wel op het echte werk?
__________________
In Soviet Russia, Mudkip Lieks U!
Oud 07-04-2007, 20:59
Verwijderd
Het lijkt erop, nouja, heel klein beetje dan, maar voor de rest slaa het natuurlijk nergens op eigenlijk. Zoek een keer een leuke meid in de kroeg en het doel hebben om het voor haar ook onvergetelijk te maken is niet zon heel erg goed doel denk ik .
Oud 07-04-2007, 21:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline


Ik vind het wel tof van je dat je de plakjes hergebruikt; zo gaan er minder dieren dood en bovendien is het een enorm vet idee dat die geragde plakjes nu bij jou in de koelkast liggen. Woon je met meerdere mensen? Want het lijkt me echt lachen als iemand jouw gebruikte boterhamworst eet.

Verder heeft boterhamworst geen clitoris, dus dat het lijkt me niet zo'n goede simulatie. Ik zou een wat complexere nepkut bouwen als ik jou was. Misschien kun je een bes boven tussen de twee plakjes plakken.

Bovendien is het leuke dat een meisje ook wel wat actie onderneemt, in tegenstelling tot boterhammenworst.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-04-2007, 21:27
Verwijderd
eten in combinatie met geslachtsdelen is niet echt een goed idee, en zeker niet als je daarna een afgelebberd, naar je pik smakende met sperma belegd stuk worst op je brood doet met het oogpunt op hygiëne.

Je kan van die namaak kutjes kopen bij de sexshop, of bestellen via internet. een stuk veiliger en hygiënischer.

verder twijfel ik enigzins aan je vraag, gezien je manier van schijven.
Oud 07-04-2007, 21:28
Eternal Fantasy
Eternal Fantasy is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-04-2007 @ 22:21 :

... is het een enorm vet idee dat die geragde plakjes nu bij jou in de koelkast liggen. Woon je met meerdere mensen? Want het lijkt me echt lachen als iemand jouw gebruikte boterhamworst eet.
...
__________________
~Flying on wings of a dream~
Oud 07-04-2007, 21:34
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik heb geen ervaring met een nagebootse-vagina d.m.v. worst. Als het warm is, is dat in elk geval een overeenkomst.

Anyway, nothing better than the real thing. Denk ik

ik zal boterhammenworstseks 's voorstellen, misschien kan zij ook wel een trucje met een plakje worst
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.