Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2007, 21:52
Verwijderd
Ik was vanavond in Utrecht, bij "Zon" in de Schoutenstraat (vlakbij Neude). Het is een mediterraans restaurant

redelijk aan de prijs maar heel erg lekker.. een soort italiaanse tapas en veel vis. Ook een goede wijnkaart.

Met twee personen een fles wijn, 2 hoofdgerechten, 1 voorgerecht en een kopje koffie: 62 euro




Ook altijd een aanrader in Utrecht: Il Pozzo aan de Oudegracht, heerlijke pizzeria met een groot terras aan de gracht, niet duur
Advertentie
Oud 22-06-2007, 21:54
Verwijderd
Volgens mij gaat dit echt een héél onoverzichtelijk topic worden .
Oud 22-06-2007, 22:22
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ach, het is best de moeite van het proberen waard en als het onoverzichtelijk wordt kunnen de FB's altijd nog alles een beetje ordenen.
Oud 23-06-2007, 07:57
Verwijderd
Misschien is het handig om de stad er vet boven te zetten?

Dus:
Utrecht
restaurant x


Amsterdam
café y

etc
Oud 23-06-2007, 08:26
Verwijderd
Op films en tv werkt het ook
Oud 23-06-2007, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 23-06-2007 @ 09:26 :
Op films en tv werkt het ook
Een topic over restaurants?

OT: Ik kijk vaak op www.vorkje.nl , dat vind ik wel een goede site. Verder houd ik wel van wokrestaurants (goed mogelijk om gevarieerd vlees- en visloos te eten, alles gewoon goed te eten en niet heel de tijd van die obers om je heen ed ) en die in Dordrecht (Wok of Fame) is goed.

Verder De Oude Plek in Rotterdam...vegetarisch Chinees restaurant (volgens bezoekers van vegatopia schijnen ze ook veganistische gerechten klaar te maken). Ik ben er nog wezen eten, wel wat afgehaald en dat was goed te eten, dus het eten daar zelf zal vast ook prima te doen zijn.

Laatst gewijzigd op 25-06-2007 om 08:39.
Oud 23-06-2007, 09:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Je kunt ook op www.iens.nl kijken, daar zijn ook goede recensies te vinden. Nadeel daar is alleen dat iedereen er zomaar iets mag neerzetten en als je dus chagerijnig gasten hebt die zich vervelen op zo'n avondje, ze daar belachelijk negatieve dingen gaan posten. Maar goed je hebt ook mensen die gewoon wel normale reacties kunnen posten.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-06-2007, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 23-06-2007 @ 10:45 :
Je kunt ook op www.iens.nl kijken, daar zijn ook goede recensies te vinden. Nadeel daar is alleen dat iedereen er zomaar iets mag neerzetten en als je dus chagerijnig gasten hebt die zich vervelen op zo'n avondje, ze daar belachelijk negatieve dingen gaan posten. Maar goed je hebt ook mensen die gewoon wel normale reacties kunnen posten.
Het voordeel van een forum is juist dat als je iets meer wilt weten je degende die het gepost heeft nog kan benaderen.. Natuurlijk zijn er al duizenden goeie recensiesites
Oud 23-06-2007, 14:38
Verwijderd
Groningen
Als je in Groningen budget-uit eten wil of wil lunchen raad ik heel erg platos tipicos aan de Aa-straat aan: goedkoop, rustig en heel erg lekker. Bovendien investeren ze in kleine bedrijven in ontwikkelingslanden en is het vlees er biologisch.

Laatst gewijzigd op 23-06-2007 om 14:41.
Oud 23-06-2007, 15:00
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 23-06-2007 @ 14:14 :
Het voordeel van een forum is juist dat als je iets meer wilt weten je degende die het gepost heeft nog kan benaderen.. Natuurlijk zijn er al duizenden goeie recensiesites
Dat begrijp ik ook wel. Ik bedoel alleen, ik werk zelf ook in een restaurant en je hebt er soms gewoon zeikgasten tussen zitten. Die krijgen bijvoorbeeld iets wat niet helemaal naar hun zin is of ze moeten nét iets te lang wachten op hun gerecht en vervolgens gaan ze de hele avond zitten afkraken op zo'n site. Dat vind ik flauw aangezien het vaak een kwestie van smaak is.

Wij hadden een keer een mevrouw die een redsnapper wilde maar hem achteraf (nadat ze hem dus helemaal had opgegeten!) toch niet zo lekker vond. Nou wat wij dan doen is vragen of we haar een nieuw gerecht aan kunnen bieden of we halen het van de rekening af. Nou een nieuw gerecht wilde ze niet want 'de rest van de kaart was vast ook niet zoveel soeps' maar dat we uberhaupt 'met het voorstel kwamen het van de rekening af te halen! Dat is toch vanzelfsprekend!' Nou, zulke mensen gaan dan op een site zoals iens een hele negatieve reactie schrijven gewoon omdat iets niet hun smaak was. Tja, dat vind ik flauw.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-06-2007, 16:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hilversum
Las Tapas (aan de havenstraat)
Druk gezellig chaotisch restaurant. Allemaal tapas, goede vegetarische kaart ook. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Is wel altijd druk dus grote kans dat je even aan de bar moet wachten.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 24-06-2007, 17:57
miek-miekjuh
miek-miekjuh is offline
Amsterdam

Mi Sueno, argentijns restaurant

heerlijk vlees, lekker voorgerechtjes, gebruik salade bar.
Leuke kok(argentijn), komt persoonlijk babbeltje maken

wel duur, steaks ongeveer 25 euro pp


www.mi-sueno.nl

Laatst gewijzigd op 24-06-2007 om 17:59.
Oud 24-06-2007, 18:55
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
miek-miekjuh schreef op 24-06-2007 @ 18:57 :
Amsterdam

Mi Sueno, argentijns restaurant

heerlijk vlees, lekker voorgerechtjes, gebruik salade bar.
Leuke kok(argentijn), komt persoonlijk babbeltje maken

wel duur, steaks ongeveer 25 euro pp


www.mi-sueno.nl
Thanks voor de tip!, Ik ben al een tijdje op zoek naar een lekker argentijns of grill restaurant.. daar ga ik 1 van komende weken met mn family een keer eten denk ik (de voor-hoofd-na gerechten zien er allemaal heerlijk uit )

Arissa noodi - Amsterdam (purmerend) Geweldige thai, hele vriendelijke bediening en voortreffelijk eten! We hebben er nu meerdere keren gegeten, en zullen zeker nog terugkomen - elke keer is het zo gezellig en lekker daar
http://www.arissanoodi.nl/index.php
Oud 24-06-2007, 19:46
Verwijderd
Beverwijk
De Open Keuken

Heerlijke hollandse keuken, prijs is redelijk, er is een maandmenu waaruit je zelf 3, 4 of 5 gangen kunt kiezen voor een heel schappelijke prijs. Standaard bij elk hoofdgerecht aardappeltjes stoofpeertjes en groente.. echt heerlijk
Oud 25-06-2007, 05:36
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Amsterdam
De Bazar (Albert Cuyp). Heerlijk oosters eten en totaal niet duur (ong 10 euro voor hoofdgerecht). Leuke sfeer (vooral heel mooi aangekleed), wel altijd heel druk dus reserveren aan te raden.
Er zit er ook eentje in Rotterdam
__________________
<):o)
Oud 25-06-2007, 05:47
Verwijderd
Utrecht
Jasmijn & Ik
Wel een beetje aan de dure kant, maar erg lekker als je houd van chinees/japans eten met een vleugje nederlands erdoorheen
Oud 01-07-2007, 22:25
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Amsterdam
Restaurant Lieve, Herengracht
Belgisch restaurant. Het retaurant ziet er van binnen erg leuk uit ! Het eten is lomp, niet verfijnd en voldoet aan de Belgische keuken. Maar het is wel lekker.
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Oud 02-07-2007, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 23-06-2007 @ 16:00 :
Dat begrijp ik ook wel. Ik bedoel alleen, ik werk zelf ook in een restaurant en je hebt er soms gewoon zeikgasten tussen zitten. Die krijgen bijvoorbeeld iets wat niet helemaal naar hun zin is of ze moeten nét iets te lang wachten op hun gerecht en vervolgens gaan ze de hele avond zitten afkraken op zo'n site. Dat vind ik flauw aangezien het vaak een kwestie van smaak is.

Wij hadden een keer een mevrouw die een redsnapper wilde maar hem achteraf (nadat ze hem dus helemaal had opgegeten!) toch niet zo lekker vond. Nou wat wij dan doen is vragen of we haar een nieuw gerecht aan kunnen bieden of we halen het van de rekening af. Nou een nieuw gerecht wilde ze niet want 'de rest van de kaart was vast ook niet zoveel soeps' maar dat we uberhaupt 'met het voorstel kwamen het van de rekening af te halen! Dat is toch vanzelfsprekend!' Nou, zulke mensen gaan dan op een site zoals iens een hele negatieve reactie schrijven gewoon omdat iets niet hun smaak was. Tja, dat vind ik flauw.
wat ben je dan voor konijn als je t eerst helemaal op eet en daarna nog gaat zeggen dat t niet lekker was... dan laat je toch gewoon de helft staan of zo of iig alles aangezien t niet te eten is?


maar ot: niet echt een restaurant maar meer een eetcafe: newscafe in eindhoven
Ads door Google
Oud 29-07-2007, 08:12
dennis018
dennis018 is offline
Weet iemand een simpel, goedkoop, snel lekker EN vooral gezond restaurantje.. in de buurt van het amsterdamcentraal/dam/muntplein
waar je gezellig even een hapje kan eten? (zonder al te veel poespas)
Oud 30-07-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
dennis018 schreef op 29-07-2007 @ 09:12 :
Weet iemand een simpel, goedkoop, snel lekker EN vooral gezond restaurantje.. in de buurt van het amsterdamcentraal/dam/muntplein
waar je gezellig even een hapje kan eten? (zonder al te veel poespas)
Bird op de Zeedijk, heerlijke thai. Heeft een afhaaldeel waar je ook even snel iets kunt eten à la snackbar.

Tio Pepe , Mexicaan zeer dicht bij Centraal. Prima te doen.
Oud 31-07-2007, 08:19
Crimson
Crimson is offline
Arnhem: Psst Amigo . Echt de lekkerste mexicaan van Nederland. Probeer als voorgerecht eens de Nachos, krijg je een heerlijke schaal chips met kaas, allerlei groenten, zure doom, guacemole... Zie ook het recepten topic voor mijn eigen versie hiervan.
Oud 31-07-2007, 08:21
Crimson
Crimson is offline
Groningen: Jantje zag eens pruimen hangen
http://www.iens.nl/restaurantsVan/Gr...nt.htms?r=5070
Niet goedkoop, maar wel overheerlijk, nog nooit zo lekker gegeten in een restaurant met een Franse keuken
Oud 31-07-2007, 08:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-06-2007 @ 15:38 :
Groningen
Als je in Groningen budget-uit eten wil of wil lunchen raad ik heel erg platos tipicos aan de Aa-straat aan: goedkoop, rustig en heel erg lekker. Bovendien investeren ze in kleine bedrijven in ontwikkelingslanden en is het vlees er biologisch.
Daar ga ik zeker een keer eten, lijkt me heerlijk!
Oud 31-07-2007, 09:45
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 30-07-2007 @ 18:35 :
Bird op de Zeedijk, heerlijke thai. Heeft een afhaaldeel waar je ook even snel iets kunt eten à la snackbar.

Tio Pepe , Mexicaan zeer dicht bij Centraal. Prima te doen.
Thanks voor de tip, tio pepe ziet er ERG leuk uit! - denk adt we daar heengaan binnekort
Oud 01-09-2007, 19:57
dennis018
dennis018 is offline
en kent iemand miss een leuk/goed surinaams restaurant in omgeving amsterdam (centrum) ?
Advertentie
Oud 02-09-2007, 10:14
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Groningen Mr. Mofongo's
Een ontzettend goedkoop, maar ontzettend lekker eetcafe, op de hoek van het Broerplein en de Oude Boteringe. Gevarieerd eten, met veel oog voor details en vooral lekker eten.

@Sarah: ik kende platos tipicos meer onder de naam tacos, omdat dat op de gevel staat...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 02-09-2007, 10:26
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Arnhem: Psst Amigo . Echt de lekkerste mexicaan van Nederland. Probeer als voorgerecht eens de Nachos, krijg je een heerlijke schaal chips met kaas, allerlei groenten, zure doom, guacemole... Zie ook het recepten topic voor mijn eigen versie hiervan.
Oh ja <3
Oud 04-09-2007, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Groningen Mr. Mofongo's
Een ontzettend goedkoop, maar ontzettend lekker eetcafe, op de hoek van het Broerplein en de Oude Boteringe. Gevarieerd eten, met veel oog voor details en vooral lekker eten.

@Sarah: ik kende platos tipicos meer onder de naam tacos, omdat dat op de gevel staat...
ja tegenwoordig heet het ook gewoon zo, waarschijnlijk was er meer verwarring over

Ook leuk trouwens: in Groningen zit het oudste Griekse restaurant van Nederland, ergens uit de jaren '60. Menu is verder precies hetzelfde als bij elke andere Griek. Maar wel leuk dat het de oudste is. Akropolis aan eh, dat straatje naast de Heerestraat.
Oud 04-09-2007, 20:55
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
Arnhem:
Zeldzaam.
Jansplein (of Jansplaats?)
Leuke kaart, niet heel duur. Wel heel lekker.

Smaak.
Rijnkade.
Vernieuwend.

Zilli Zilli.
Janspein. (eigenlijk Marienburgstraat)
Italiaans restaurant, niet duur. Vooral spagetti Zilli is een aanrader!

De boerderij.
Sonsbeekpark.
Leuk terras, lekker eten, heerlijke wijn!

De Steenen Tafel.
De weg achter het bos.
Erg luxe, maar ook heel erg lekker.

Memories of Asia.
Ergens bij de Rijnkade.
Heeft geen menu kaart. Het is dus een verassing wat je krijgt.
Ook het aantal gangen staat niet vast, je geeft gewoon aan als je wilt stoppen, of je wilt het dessert.

Dat is waar ik tot nu toe gegeten heb in Arnhem.
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Oud 05-09-2007, 16:20
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
ja tegenwoordig heet het ook gewoon zo, waarschijnlijk was er meer verwarring over

Ook leuk trouwens: in Groningen zit het oudste Griekse restaurant van Nederland, ergens uit de jaren '60. Menu is verder precies hetzelfde als bij elke andere Griek. Maar wel leuk dat het de oudste is. Akropolis aan eh, dat straatje naast de Heerestraat.
Gelkingestraat?

Daar zitten trouwens ook een cheapass pizzeria (alles voor 6 euro), een gaaf indisch restaurant en een goedkope surinamer .
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 07-09-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook op www.iens.nl kijken, daar zijn ook goede recensies te vinden. Nadeel daar is alleen dat iedereen er zomaar iets mag neerzetten en als je dus chagerijnig gasten hebt die zich vervelen op zo'n avondje, ze daar belachelijk negatieve dingen gaan posten. Maar goed je hebt ook mensen die gewoon wel normale reacties kunnen posten.
ik vind iens echt een valse site. zo heb ik ooit een hele positieve recensie zien staan over loos (r'dam), en de volgende dag was die verdwenen.
loos is een restaurant dat in hetzelfde pand onder dezelfde naam een café heeft, en de eigenaren van iens lijken wel een hekel aan dat soort formules te hebben. standaard staan er enkel negatieve reacties over het café, waarbij wordt geimpliceerd dat het over het restaurant gaat, terwijl de positieve over het restaurant verdwijnen...


ik hou van simpel, niet te duur en natuurlijk lekker eten

schiedam
eetcafé baumann (beetje ordinair, maar zo lekker)
www.cafe-baumann.nl

rotterdam
de bazar (natuurlijk)
marokkaans eten op een heel leuke plek
www.bazarrotterdam.nl www.bazaramsterdam.nl

zin (bestel hier de tapas! mmmmm)
www.zinrotterdam.nl
Oud 07-09-2007, 21:24
Verwijderd
Amsterdam

Lalibela ( ergens een dwarsstraat op de overtoom, Eerste Helmersstraat 249

gezellig afrikaans restaurant, waar je voor hele schappelijke prijzen heerlijk afrikaans voer krijgt. Je krijgt geen bestek, maar een groot bord, met allemaal gerechtjes op een grote zurige pannekoek.

Je kunt er normale wijn en fris en Mongoza bier krijgen, uit een kalebas.

Laatst gewijzigd op 07-09-2007 om 21:24. Reden: adres erbij
Oud 07-09-2007, 22:09
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Amsterdam:

Panini
Vijzelgracht 3-5
Goede Italiaanse pasta's voor weinig.
Verrassende keuze van ingredienten, vond ik.

New King
Zeedijk 115-117
Voor zover ik weet beste kwaliteit Chinees eten in A'dam, veel keuze, niet duur.

Manzano
Rozengracht 106
De tapas is me bijgebleven, als ik het me goed herinner redelijke prijs, mooie locatie.
__________________
tirade
Oud 09-09-2007, 09:46
Verwijderd
Amsterdam

De Burgermeester
http://www.burgermeester.eu/

Geweldige burgers! met verse ingredienten en zelfgemaakte sauzen... De burgers zijn best prijzig maar aan een burger heb je ook wel genoeg.
Oud 10-09-2007, 11:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Diemen (vlakbij Amsterdam)

Eastern Delights
Heerlijk Japans eten. Oke, de omgeving is niet echt leuk om uit te gaan, maar als je echt voor het eten gaat: En je kunt met de tram daarna de stad in
__________________
Tsja
Oud 11-09-2007, 21:02
Verwijderd
http://www.garlicqueen.nl/
Ads door Google
Oud 11-09-2007, 21:39
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Amsterdam

De Burgermeester
http://www.burgermeester.eu/

Geweldige burgers! met verse ingredienten en zelfgemaakte sauzen... De burgers zijn best prijzig maar aan een burger heb je ook wel genoeg.
ziet er leuk uit!! klein vraagje.. is het een lucnh restaurant of zijn de burgers zo groot dat het meer avond eten is?
Oud 12-09-2007, 11:18
Verwijderd
de burgers zijn zo groot dat het genoeg is voor avondeten.. tenzij je de hele dag zware arbeid hebt verricht natuurlijk (lees: berehonger hebt), dan zou ik wat meer nemen...
Oud 12-09-2007, 16:31
FisseEmma
Avatar van FisseEmma
FisseEmma is offline
Citaat:
Amsterdam

Lalibela ( ergens een dwarsstraat op de overtoom, Eerste Helmersstraat 249

gezellig afrikaans restaurant, waar je voor hele schappelijke prijzen heerlijk afrikaans voer krijgt. Je krijgt geen bestek, maar een groot bord, met allemaal gerechtjes op een grote zurige pannekoek.

Je kunt er normale wijn en fris en Mongoza bier krijgen, uit een kalebas.
Ethiopisch restaurant met hele goede injera!
Oud 12-09-2007, 21:09
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
Utrecht

LEEN en Jasmijn & ik zijn mijn favo oosterse
Oud 12-09-2007, 21:29
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Arnhem (en andere plekken waar dit restaurant zit)

Pinoccio

maandag, dinsdag en woensdag pasta en pizza voor 5,70!

En het is serieus geweldig eten (vind ik ) ik eet er dan ook vaak!
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 13-09-2007, 07:46
Verwijderd
Alkmaar - de Japanner ik weet niet hoe die heet

leukste om met een meervoud van 6 personen heen te gaan, dan krijg je je eigen kok en tafel
Goedkoopste menu is voor 25 euro of zo, en echt superlekker!
Oud 14-09-2007, 07:00
Verwijderd
Citaat:
Ethiopisch restaurant met hele goede injera!
Ethiopisch ja, toen ik de aan het tikken was, wilde me dat niet te binnen schieten... Pas toen ik via google de rest erbij zette zag ik dat staan

Kom er graag
Oud 17-09-2007, 19:20
dennis018
dennis018 is offline
Over heel nederland hebben ze winkels, maar ik zat bij de subway in amsterdam vlakbij de dam/spui

de subway - lekkere gezonde snelle lunchtent!!

www.subway.nl

alles word vers voor je klaargemaakt en ze hebben een ruime keuze aan beleg soorten. En als je broodje klaar is stoppen ze het even in de oven.. heerlijk En ook nog gezond ook!!
Oud 17-09-2007, 20:35
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
(verhaal)... En ook nog gezond ook!!
mwah, dat hangt er nogal vanaf wat je neemt..

ot: turkoise aan de hoogstraat in eindhoven, turks restaurant, niet te duur en erg lekker en ze hebben een mooi terras voor in de zomer
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 17-09-2007, 20:59
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
mwah, dat hangt er nogal vanaf wat je neemt..

ot: turkoise aan de hoogstraat in eindhoven, turks restaurant, niet te duur en erg lekker en ze hebben een mooi terras voor in de zomer
Tja tenzij je er extra veel kaas of worst bij laat doen idd niet.. maar als je gewoon een ''standaard'' samengesteld broodje daar neemt met beleg.. groenten.. en een beetje saus...
Oud 23-09-2007, 16:51
dennis018
dennis018 is offline
Het noorderlicht (amsterdam, ndsm-werf)

Een aanrader voor zowel om in de middag wat te gaan eten/snacken/drinken (van maaltijdsalades, nachos tot tostis en bittergarnituurtjes) en avondeten!
Oud 23-09-2007, 17:08
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Den Helder (tja, voor het geval jullie daar eens komen), goede restaurants;

- Brammetje
- Pizzeria Smeralda (oké het is een pizzaria, maar echt een hele goeie )
- De buuren van Pieck
- D'oude Gast
- De nachtwacht

Alkmaar:
De Vrolijke pater

Amsterdam:
- Het pakhuys
- De Bazar
- en nog een maar ik kom niet op de naam... een heel klein restaurantje in het centrum.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 28-09-2007, 20:11
Verwijderd
akropolis-schijndel, goeie griek
jansen en janssen, ietsjes duurder
Oud 28-09-2007, 21:11
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Weet iemand nog een goed(koop) restaurantje in Zwolle?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.