Oud 08-12-2007, 12:34
Verwijderd
Zeg, wat zijn jullie nu voor mietjes dat dat zo lang duurt?
Advertentie
Oud 08-12-2007, 12:36
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik was druk aan het zoeken naar iets.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 12:40
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Het forum is dood
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 12:41
Verwijderd
Iedereen zit natuurlijk gekluisterd voor de TV te wachten tot het snooker begint.
Oud 08-12-2007, 12:41
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Is dat dan zo op tv?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 12:43
Verwijderd
Jazeker!
Oud 08-12-2007, 12:44
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn moeder is dom bezig. Ze is aan het stofzuigen en probeert gesprekken met mensen te voeren. Nu is ze aan het gillen dat ze het niet verstaat
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 12:53
Verwijderd
Net zoals mijn moeder. Ze schreeuwt altijd dingen van beneden (2 verdiepingen lager) terwijl ik muziek op heb staan. En als ik het dan niet versta ben ik "doof".
Oud 08-12-2007, 12:54
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ze heeft nu voor de vijfde keer gevraagd of EoS en ik blijven slapen. Hoezo vergeetachtig?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 13:04
Verwijderd
Nu lach je erom, maar over een jaar zit je haar pap te voeren in een tehuis!
Oud 08-12-2007, 13:06
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Och, we hebben nu ruzie
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 13:21
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Hoi!
Oud 08-12-2007, 13:21
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Hej
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 13:26
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Ik droomde vannacht eerst dat ik een 5 had voor m'n SE wiskunde. En toen werd ik wakker en toen ik weer in slaap viel droomde ik dat ik een 9,9 of een 10 voor datzelfde examen.
Oud 08-12-2007, 13:28
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Hahahaha, wanneer weet je wat voor cijfer je hebt?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 13:31
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Ik hoop volgende week maandag maar dat is altijd afwachten.
Oud 08-12-2007, 13:33
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Bij ons zijn ze ook altijd laat met nakijken.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 13:45
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Ons SE Engels kregen we eerst pas een week voor de herkansingen terug. Kon je dus helemaal niet van te voren al beginnen met leren daarvoor (of juist niet) omdat je nog niet wist hoe je het gemaakt had.

Ik ben btw even m'n betoog voor NEderlands uit m'n hoofd aan het leren dus vandaar dat ik elke keer zo laat reageer.
Ads door Google
Oud 08-12-2007, 13:48
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Waarover gaat jouw betoog?

Ik ben nu maar weer eens een filosofieopdracht aan het maken
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 13:55
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Over de militairen in Afghanistan. Het is trouwens een beschouwing geworden.
Oud 08-12-2007, 13:56
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Oja, betoog en beschouwing. Gelukkig hoef ik dat niet meer. Ik vond dat altijd een ramp
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 14:11
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Ik ook. Maar dit is gelukkig als het goed is de laatste keer.
Oud 08-12-2007, 14:14
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Dit is ook de laatste filosofieopdracht die ik moet maken

Eigenlijk had ie al af moeten zijn op 11 september
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:15
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
OMG Ruby is online
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
OMG Ruby is online
Advertentie
Oud 08-12-2007, 15:16
Verwijderd
whiehie m'n ' nieuwe' computer doet het
Oud 08-12-2007, 15:16
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Waarom ben jij nooit meer online?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben jij nooit meer online?
Ik heb heel veel huiswerk
En ik heb andere dingen te doen
Oud 08-12-2007, 15:19
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik heb heel veel huiswerk
En ik heb andere dingen te doen
Hahaha, brugpieper.

Zoals?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, brugpieper.

Zoals?
Huiswerk
Enneh..... verhaaltjes schrijven, spelletjes spelen op de NDS, enneh.... gezeur van mijn broertje aanhoren....
Oud 08-12-2007, 15:22
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Huiswerk
Enneh..... verhaaltjes schrijven, spelletjes spelen op de NDS, enneh.... gezeur van mijn broertje aanhoren....
Oja, je hebt ook een DS. EoS heeft met sinterklaas een paar spellen daarvoor gekregen, dus nu krijg ik nog minder aandacht
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Oja, je hebt ook een DS. EoS heeft met sinterklaas een paar spellen daarvoor gekregen, dus nu krijg ik nog minder aandacht
Ik heb de DS met sinterklaas gekregen. Ik ben helemaal verslaaft aan Nintendogs
Oud 08-12-2007, 15:25
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik heb de DS met sinterklaas gekregen. Ik ben helemaal verslaaft aan Nintendogs
EoS heeft nu Zelda, lego starwars, gewone starwars en een of andere aap (king kong)
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:25
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
aap
Oud 08-12-2007, 15:27
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
aap
Ik heb ze in de volgorde van leukheid gezet
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:28
Verwijderd
Zal ik mijn verhaaltje posten?
Dan heeft iedereen even wat te lezen

Laatste schooldag

Wat spannend, de laatste dag op school, de basisschool. Florian en 7 andere kinderen moeten er aan geloven dat ze hier nooit meer terug komen. De school was klein. Zo’n 50 kinderen op de hele school. De school staat in een klein dorpje in Friesland. Er staat een groter dorp verder op, daar kun je eigenlijk voor veel wel terecht. Maar er zijn geen grote restaurants en zo. Daarvoor moet je 18 kilometer verder op zijn. Dat is ook de plek waar Florian’s nieuwe school staat. Florian is best wel bang. Hij is nog nooit zo ver van huis geweest zonder zijn ouders. En dan te bedenken dat hij er dagelijks heen moet. Florian schrok wakker. Hij hoorde lawaai van zijn meester die door de microfoon praatte. “Dit zal de laatste preek zijn die wij moeten aanhoren.” Sander stootte Florian aan. Florian glimlachte. Florian lachte altijd, zelfs als hij pijn had. Hij zei altijd dat lachen gezond is. Florian moest nu eventjes niet meer lachen. Hij had namelijk de hoofdrol in de musical. Hij was heel erg zenuwachtig. Hij kwam bijna in elke scene op het podium. Na een paar minuten was de meester eindelijk klaar met zijn preek. “Dat werd tijd.” Zei Florian tegen Sander. “Hehe, misschien komt er na de musical ook nog wel een preek, zoals elk jaar…” Florian zuchtte. “Nee toch?” Juf Eline riep iedereen die de eerste scene op moet. “Ik moet gaan.” Florian gaf Sander een schouderklopje. Eigenlijk voelde Florian zich zelfverzekerd en zenuwachtig tegelijk. Hij had zich nog nooit zo relaxed gedragen tegenover klasgenootjes. Florian stapte het podium op. Het was er warm. Komt dit nou door de zenuwen? Er zijn ook wel heel veel mensen. Als je voor elk kind 2 ouders hebt. Dan kom je toch snel op 100 bezoekers uit. En 100 bezoekers in één kleine ruimte is niet te doen. Florian zat alweer te rekenen. Hij was de slimste van de klas. Hij ging naar het gymnasium. Daar zal hij niet meer de slimste zijn… Hij keek weer op. Hij was vergeten om iets te zeggen. Hij keek wanhopig om om te kijken of iemand zijn tekst even wil doorfluisteren. Juf Eline fluisterde verstaanbaar zijn tekst. De zaal kon het dan wel niet horen, maar Florian wel. Hij ging verder met de musical. Het liep hem allemaal wel goed af. Trots kwamen zijn ouders op hem afstappen na de afloop van de musical. Florian moest weer terugdenken aan wat Sander zei: ’Dit zal de laatste preek zijn die wij moeten aanhoren.’ Er is helemaal geen preek meer geweest. Florian ging weer in zichzelf lachen. Hij had de hele musical niet gelachen. In sommige scènes moest hij zich echt beheersen want het was een grappige musical. Hij vond het wel jammer dat zelfs groep 5 mee deed aan de musical. Die kleuters verpestten het alleen maar. Toen Florian thuis kwam plofte hij neer op de bank. Hij wou eigenlijk wel weten wie de kinderen uit zijn nieuwe klas waren… Maar waar hij wel bang voor was, is dat hij weer gepest zou worden. Hij kende niemand uit zijn nieuwe klas en had weinig sociale vaardigheden. Maar iets gaf hem hoop. Mensen uit het gymnasium zullen toch wel serieus zijn? Florian dacht dat hij de jongste uit de klas zou worden. Hij had namelijk groep 7 overgeslagen. Hij werd in november na de zomervakantie 12 jaar oud. Wel speciaal eigenlijk. Dan was hij eigenlijk een soort van volwassen. Florian verzonk in zijn gedachten. Dit deed hij dagelijks op zijn kamer. Ogen sluiten en gewoon tegen je oogleden staren. Florian viel dit keer in slaap, hij werd moe van alle rampen die hij had meegemaakt op de basisschool. Op zijn nieuwe school zal hij vast een nieuwe start krijgen. Daar gaat hij zich direct relaxed opstellen. Want je moet jezelf eerst wel bewijzen. Na een kwartier werd Florian wakker door zijn broertje die de trap op kwam rennen. Zijn broertje was een jaartje jonger. Eigenlijk exact 11 maanden en 2 weken. 2 weken per jaar waren ze even oud. Dan zat zijn broertje altijd vervelend te doen. Florian moest dan altijd aanhoren dat hij niet meer ouder was en zo. Zijn broertje stampte Florian’s kamer binnen. “Wat nu weer?” vroeg Florian voordat zijn broertje ook maar iets kon zeggen. “Ik heb level 4 van Super Mario gehaald! Die kon jij niet halen he?” Florian zucht. Waarom moet hij me nou wekken voor zo iets onbelangrijks. “Mens, laat me eens met rust!” Florian’s broertje keek geschrokken. Hij liep stilletjes Florian’s kamer uit. Florian schrok van zijn eigen reactie. Werd hij nou ouder of zo? Hij deed zijn ogen dicht. Hij kon zich niet meer concentreren. Hij kreeg hoofdpijn. Stilletjes viel hij uiteindelijk in slaap. De hele middag lag hij in zijn bed. Zijn moeder kwam boven. “Lig je nou te slapen?” Zijn moeder zuchtte. “Hoe wil je vanavond nou slapen?” Florian zei maar niks. Wat zou hij moeten antwoorden? Ik ga wel wat later slapen? Hij moest er niet aan denken. “Het eten is klaar. Kom je?” Florian stond op. Hij liep de trap af en schoof aan tafel. “He bah. Soep…” Zijn moeder keek hem aan. “Sorry, ik had ook wel iets anders gewild maar er was niets anders.” Florian keek weer een beetje blijer. Zijn broertje schoof maar niet aan. Hij had het te druk met de lego. “Chris! Leg die lego opzij en kom aan tafel.” Zijn moeder riep het wel luid. Maar niet boos… Dat was wel bijzonder. Mokkend schoof Chris aan. “Mama, wil je mij zometeen helpen met de lego?” Moeder keek Chris aan. “Ja hoor jongen.” Chris keek Florian aan. Zonder dat Chris iets kon zeggen zei Florian al: “Nee! Ik heb het al druk genoeg.” Chris keek hem raar aan. “Maar het is toch vakantie?” Iedereen schoot in de lach, ook Florian.

Kennismakingsdag

De zomervakantie was al bijna voorbij. Maar de school had in de vakantie een kennismakingsdag georganiseerd. Alle leerlingen uit de klas ontmoeten elkaar dan. Ook maken de leerlingen kennis met de leraren en de lesmethodes. Florian was zenuwachtig. Over 5 minuten zou hij vertrekken. Hij heeft een strippenkaart om met de bus te gaan. Na de vakantie zou hij een abonnement krijgen. Hij staat te wachten bij de bushalte op de bus. Sander stond naast hem. Hij ging naar een andere school. Maar de scholen staan heel dicht bij elkaar. Sander heeft waarschijnlijk ook een kennismakingsdag. “Ben je zenuwachtig?” Sander keek Florian aan. “Oh, ehm, wel een beetje. Ik ken nog helemaal niemand.” Florian wist dat hij beter had kunnen zeggen dat hij niet zenuwachtig was. “Ik ken ook niet zoveel. Ik ken alleen Thea. Dat rotmens…” Sander keek heel zielig. Florian kon het niet meer houden. Hij gierde het uit. Zo zielig had hij Sander nog nooit gezien. Ook Sander moest lachen. “De bus!” Florian stond op. Lachend stapte de jongens de bus in. “Wow, de bus is helemaal leeg…” Sander liep direct naar achteren. Daar had je zoveel ruimte. Ze zetten de tas op de lege zitplaatsen en gingen een half uur lang kletsen. In dat half uur zijn er een paar mensen bij gekomen. De bus stopte bij de halte. De jongens stapten uit. “Zo’n 400 meter lopen.” Zei Sander tegen Florian. Florian wist helemaal niet waar hij moest zijn. Hij komt hier eigenlijk nooit. En na de zomervakantie zou hij hier iedere dag komen. De zon scheen fel. Florian wou dat hij andere kleren had aangedaan. Deze kleren waren echt te warm. Florian stapte het schoolplein op en liep naar de deur. Gelukkig was het binnen koeler dan buiten. Hij keek zijn ogen uit. “Wat groot” Fluisterde Florian tegen zichzelf. De aula was minstens zo groot als zijn oude school. Zijn oude school was dan wel klein… Florian wist niet waar hij moest zijn. Hij haalde een briefje uit zijn broekzak. ‘Lokaal 08’ stond er op. En dan te bedenken dat op zijn oude school maar 3 lokalen waren. Florian zocht naar lokaal 08. Hij liep de trap op. Hij dacht dat het 8e lokaal wel op de bovenverdieping moest zijn. Hij zag alleen maar lokaalnummers van nummer 13 tot en met 20. “Toch maar weer naar beneden.” Zei hij tegen zichzelf. Hij liep de trap weer af. Hij vond lokaal 08. Hij deed de deur open. “Hallo” zei hij onzeker. Hij herinnerde zich weer dat hij zich relaxt moest gedragen. Wát dom van hem. Florian ging op de overgebleven plek zitten. Hij zat naast een jongetje, even groot als hemzelf. Hij had donkerblond haar en scheve tanden. Het jongetje zei zijn naam tegen Florian. “Ik ben Patrick, en jij?” Florian probeerde relaxt te doen. Wel moeilijk bij vreemde kinderen. “Ik ben Florian.” Ze zaten bij de mentor in de klas. Kennismakingsspelletjes doen, zoals de mentor dat zei. Ze gooiden een bal over. Elke keer als je de bal kreeg moest je de naam zeggen van degene die hem gooide en je eigen naam. Florian leerde de namen niet echt. De enige naam die hij wist was Patrick. Verder kon hij niks meer in zijn hoofd stampen. Hij dacht dat hij de namen nooit zou leren. Florian vond dit maar een dom spelletje. Zou elke mentorles zo gaan? Het uur was zomaar vol. Ze hadden een uurtje biologie en verzorging. ‘lokaal 19’ stond er op het briefje. “Dat is dan boven…” mompelde hij tegen zichzelf. Hij durfde eigenlijk niemand aan te spreken. Hij ging de trap op. Hij zocht naar lokaal 19. Lokaal 19 zat helemaal in het hoekje. Florian stapte binnen. “Jeetje, wat is het hier wit.” Het hele klaslokaal was wit en er stonden grote ramen aan de wand. De tafels waren ook wit. Er kwam een oude mevrouw binnen. Florian schatte in dat ze rond de 60 was.
Ads door Google
Oud 08-12-2007, 15:31
Verwijderd
En het forum is dood en leest mijn verhaaltje
Oud 08-12-2007, 15:33
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline


Gaat het over jou? Augurk herken ik dan als dat broertje.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:


Gaat het over jou? Augurk herken ik dan als dat broertje.
Heel klein beetje. Ik heb een richtlijn waar ik naar toe wil. Maar dan moet ik eerst een paar bladzijden vol hebben want dat is nog ver weg.
Oud 08-12-2007, 15:37
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Heel klein beetje. Ik heb een richtlijn waar ik naar toe wil. Maar dan moet ik eerst een paar bladzijden vol hebben want dat is nog ver weg.
In Friesland, broertje, dorpje herken ik jou wel. Er zullen heus nog wel een paar dingen zijn.

Je bent trouwens nu wel niet meer een spamkabouter.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:38
Verwijderd
Citaat:
In Friesland, broertje, dorpje herken ik jou wel. Er zullen heus nog wel een paar dingen zijn.

Je bent trouwens nu wel niet meer een spamkabouter.
Maar in het weekend wel
Oh ja. Ik ben vandaag Fries kampioen groepsspringen geworden enzo...
Oud 08-12-2007, 15:39
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Maar in het weekend wel
Oh ja. Ik ben vandaag Fries kampioen groepsspringen geworden enzo...
Goedzo
Dat is met turnen, toch?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Goedzo
Dat is met turnen, toch?
Ja.
Maar ik moest 2 keer 2 uur wachten voordat we het volgende onderdeel mochten doen
Anders had ik het forum de hele dag wel volgespamt
Oud 08-12-2007, 15:42
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ja.
Maar ik moest 2 keer 2 uur wachten voordat we het volgende onderdeel mochten doen
Anders had ik het forum de hele dag wel volgespamt
*knuffel* spamkabouter

Kerst en nieuwjaar valt dit jaar rot. Ik wil heel veel doen, maar er zijn te weinig dagen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 15:42
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427535
whoa, ik ken die mensen niet eens... Zo zag het er dus 5 jaar geleden uit... toen was ik 7....
Oud 08-12-2007, 16:00
Verwijderd
Heb ik het forum nou alweer vermoord?
Oud 08-12-2007, 16:02
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ben een hele lange pm naar EoS aan het sturen over de planning van mijn vakantie.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-12-2007, 16:07
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Vanavond het Junior Songfestival.
Oud 08-12-2007, 16:09
Verwijderd
denk goed na over het bestaahaan!
Oud 08-12-2007, 16:10
Verwijderd
jij ging er toch naar toe soija? of was sylph dat?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 02:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 20:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 19:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 18:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 12:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.