Oud 28-12-2007, 23:47
Verwijderd
En waag het eens offtopic te gaan.
Dan zwaait er wat!

Oftewel: heb het niet te gezellig.
Advertentie
Oud 28-12-2007, 23:47
Verwijderd
Ok, bitch.
Oud 28-12-2007, 23:47
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ok.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 28-12-2007, 23:49
Verwijderd
Trutjes.

En even reageren op dingen uit het vorige topic:
- Kroepoekdak? WTF? Ja, lelijk is het zeker, dat valt niet te ontkennen natuurlijk...
- D66? WTF? Waar is zijn Femke-adoratie gebleven?
Oud 28-12-2007, 23:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ben eindelijk de verhuisfoto's aan het uploaden. Zo kunnen jullie straks weer eens een schaamteloze blik in mijn priveleven nemen, mochten jullie daar interesse in hebben.
__________________
you're not my demographic
Oud 28-12-2007, 23:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
@ Minke: Extras was leuk. Mijn favoriete moment is dat Stephen Merchant voorgesteld wordt aan Warwick Davis, een lilliputter, en dan zegt "Ooh! Midget!". Weer zo hard om gelachen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-12-2007, 23:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Trutjes.

En even reageren op dingen uit het vorige topic:
- Kroepoekdak? WTF? Ja, lelijk is het zeker, dat valt niet te ontkennen natuurlijk...
- D66? WTF? Waar is zijn Femke-adoratie gebleven?
Tja. Dingen komen, dingen gaan. Ik moet persoonlijk zeggen dat Pechtold me ook wel een beetje aanspreekt, alleen vind ik dat D'66 tijdens de vorige kabinetsperiode verschrikkelijk slecht heeft gehandeld, en hun verlies zeker verdiend heeft in mijn ogen.
__________________
you're not my demographic
Oud 28-12-2007, 23:52
Verwijderd
Citaat:
@ Minke: Extras was leuk. Mijn favoriete moment is dat Stephen Merchant voorgesteld wordt aan Warwick Davis, een lilliputter, en dan zegt "Ooh! Midget!". Weer zo hard om gelachen.
Waarschijnlijk moet je 't zien.
Oud 28-12-2007, 23:53
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
D '66, heb het idee dat het is maar uit welke kant de wind waait...
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 28-12-2007, 23:54
Verwijderd
Ik ga slapen.
6 uur op morgen.
Blegh, stomme AH.
Oud 28-12-2007, 23:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarschijnlijk moet je 't zien.
Ja.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-12-2007, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Tja. Dingen komen, dingen gaan. Ik moet persoonlijk zeggen dat Pechtold me ook wel een beetje aanspreekt, alleen vind ik dat D'66 tijdens de vorige kabinetsperiode verschrikkelijk slecht heeft gehandeld, en hun verlies zeker verdiend heeft in mijn ogen.
Och. D66 is eigenlijk te eerlijk en integer voor de politiek.
Oud 28-12-2007, 23:58
Verwijderd
Citaat:
En waag het eens offtopic te gaan.
Dan zwaait er wat!

Oftewel: heb het niet te gezellig.
oeh
Oud 28-12-2007, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Och. D66 is eigenlijk te eerlijk en integer voor de politiek.
D66 al 41 jaar geen mening
Oud 29-12-2007, 00:00
Verwijderd
Citaat:
D66 al 41 jaar geen mening
Liever geen mening dan dom met een mening
Oud 29-12-2007, 00:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Och. D66 is eigenlijk te eerlijk en integer voor de politiek.
Integer? Ja, sure. Daarom zaten ze ook zo lang in Balkenende II zeker.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-12-2007, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Liever geen mening dan dom met een mening
Dus je gaat nu ook D66 stemmen?
Oud 29-12-2007, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Dus je gaat nu ook D66 stemmen?
Nee, maar ik heb geen probleem ermee als mensen dat doen.
Ads door Google
Oud 29-12-2007, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Integer? Ja, sure. Daarom zaten ze ook zo lang in Balkenende II zeker.
In een kabinet bereik je meer dan buiten een kabinet. Nu hebben ze tijdens Balkenende II niet zo veel bereikt, maar dat was vooral doordat de PvdA de gekozen burgemeester bombardeerde in de hoop het kabinet te laten vallen. (en vanwege een persoonlijke vete van Ed van Thijn)
Oud 29-12-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
In een kabinet bereik je meer dan buiten een kabinet.
Jij gaat mij toch niet serieus geloven dat jij dat soort smoesjes geloofd?
Oud 29-12-2007, 00:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In een kabinet bereik je meer dan buiten een kabinet. Nu hebben ze tijdens Balkenende II niet zo veel bereikt, maar dat was vooral doordat de PvdA de gekozen burgemeester bombardeerde in de hoop het kabinet te laten vallen. (en vanwege een persoonlijke vete van Ed van Thijn)
Gekozen burgemeester is sowieso onnodig, dus had toch niks uitgemaakt. En dat was dan ook meteen de enige (poging tot een) nuttige bijdrage van D'66 aan B-II.

Edit: En als D'66 ballen had, waren ze veel vroeger uit het kabinet gestapt, en had ik misschien nog wel op ze gestemd.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-12-2007, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Gekozen burgemeester is sowieso onnodig, dus had toch niks uitgemaakt. En dat was dan ook meteen de enige (poging tot een) nuttige bijdrage van D'66 aan B-II.
D66 heeft dat hele kabinet gewoon mogelijk gemaakt, dan kunnen ze achteraf niet pussy doen alsof hun neus bloed
Oud 29-12-2007, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Gekozen burgemeester is sowieso onnodig, dus had toch niks uitgemaakt. En dat was dan ook meteen de enige (poging tot een) nuttige bijdrage van D'66 aan B-II.

Edit: En als D'66 ballen had, waren ze veel vroeger uit het kabinet gestapt, en had ik misschien nog wel op ze gestemd.
Ze hebben ook de studenten een extra compensatie gegeven; die stijging van de beurs was een eis van D66. Maar ik ben het verder wel met je eens dat zo'n gekozen burgemeester weinig interessant is en ze er meer uit hadden moeten halen. Aan de andere kant, 6 zetels is nu niet echt veel, dus dan kun je niet redelijkerwijs verwachten dat ze Nederland opeens transformeren in een sociaal-liberaal paradijs, met 2 rechtse partijen in de coalitie.
Oud 29-12-2007, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Jij gaat mij toch niet serieus geloven dat jij dat soort smoesjes geloofd?
Waarom gaan ze anders in een kabinet zitten? Toch zeker niet om er electoraal voordeel uit te halen, D66 heeft nog nooit zetels gewonnen na het regeren.
Oud 29-12-2007, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben ook de studenten een extra compensatie gegeven; die stijging van de beurs was een eis van D66. Maar ik ben het verder wel met je eens dat zo'n gekozen burgemeester weinig interessant is en ze er meer uit hadden moeten halen. Aan de andere kant, 6 zetels is nu niet echt veel, dus dan kun je niet redelijkerwijs verwachten dat ze Nederland opeens transformeren in een sociaal-liberaal paradijs, met 2 rechtse partijen in de coalitie.
Ze hadden die coalitie niet mogelijk moeten maken, maar principes hebben ze niet.

Welke compensatie? Ik vind die paar schamele euros echt niets om trots op te zijn.
Advertentie
Oud 29-12-2007, 00:17
Verwijderd
Citaat:
D66 heeft dat hele kabinet gewoon mogelijk gemaakt, dan kunnen ze achteraf niet pussy doen alsof hun neus bloed
De Staphorster-variant met SGP/CU was ook nog mogelijk, dus zo sterk was de onderhandelingspositie van D66 nu ook weer niet.
Oud 29-12-2007, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Ze hadden die coalitie niet mogelijk moeten maken, maar principes hebben ze niet.

Welke compensatie? Ik vind die paar schamele euros echt niets om trots op te zijn.
Ze hebben anders stukken meer bereikt dan die maoïstische clowns van je.
Oud 29-12-2007, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaan ze anders in een kabinet zitten? Toch zeker niet om er electoraal voordeel uit te halen, D66 heeft nog nooit zetels gewonnen na het regeren.
Stoer doen? macht hebben? lekker salaris? vertel het mij, ik zou het echt niet weten. Maar het zegt wel wat over die partij als je in zo'n kabinet gaat zitten. Zeker gezien balkenende 1.
Oud 29-12-2007, 00:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ze hebben ook de studenten een extra compensatie gegeven; die stijging van de beurs was een eis van D66. Maar ik ben het verder wel met je eens dat zo'n gekozen burgemeester weinig interessant is en ze er meer uit hadden moeten halen. Aan de andere kant, 6 zetels is nu niet echt veel, dus dan kun je niet redelijkerwijs verwachten dat ze Nederland opeens transformeren in een sociaal-liberaal paradijs, met 2 rechtse partijen in de coalitie.
Achja, het zal allemaal wel. De CU doet het in ieder geval beter (voor henzelf dan) met hun 6 zetels in de coalitie.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-12-2007, 00:20
Verwijderd
Citaat:
De Staphorster-variant met SGP/CU was ook nog mogelijk, dus zo sterk was de onderhandelingspositie van D66 nu ook weer niet.
CU laat zich minder snel bedotten dan een paar liberalen. D66 heeft iets mogelijk gemaakt wat niet goed was en er niets uitgehaald, zo simpel is het.
Oud 29-12-2007, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Stoer doen? macht hebben? lekker salaris? vertel het mij, ik zou het echt niet weten. Maar het zegt wel wat over die partij als je in zo'n kabinet gaat zitten. Zeker gezien balkenende 1.
Oh pah-lease.
Citaat:
Achja, het zal allemaal wel. De CU doet het in ieder geval beter (voor henzelf dan) met hun 6 zetels in de coalitie.
Ja, dat is waar. Maar goed, die gekozen burgemeester was dus een belangrijke voorwaarde voor D66 om in dat kabinet te gaan zitten.
Oud 29-12-2007, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben anders stukken meer bereikt dan die maoïstische clowns van je.
Ja, balkenende 2 mogelijk gemaakt, als ik zoiets als succes van mijn partij zou willen zien en ga goedpraten dan hoop ik dat iemand mij een nekschot geeft.
Oud 29-12-2007, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, balkenende 2 mogelijk gemaakt, als ik zoiets als succes van mijn partij zou willen zien en ga goedpraten dan hoop ik dat iemand mij een nekschot geeft.
Alsof het met CU/SGP of LPF beter geweest zou zijn. Wees nu toch eens realistisch.
Oud 29-12-2007, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Oh pah-lease.
Nu kun je wel heel stoer doen, maar jij weet het ook niet. En dingen als landsbelang en dat soort onzin moet je bij mij niet mee aankomen zeg ik je alvast. Geef gewoon toe dat het een raadsel is. Minderheidskabinet hadden ze veel meer uit kunnen halen.
Oud 29-12-2007, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, balkenende 2 mogelijk gemaakt, als ik zoiets als succes van mijn partij zou willen zien en ga goedpraten dan hoop ik dat iemand mij een nekschot geeft.
Waarom stem jij op een partij waarvan je weet dat ze nooit in een coalitie komen?
Oud 29-12-2007, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Alsof het met CU/SGP of LPF beter geweest zou zijn. Wees nu toch eens realistisch.
Onbenul, lpf was niet meer mogelijk. En CU zou er meer sociale dingen uitgesleept hebben, die christenen weten tenminste hoe je dat doet als mensen compleet afhangkelijk van je zijn.
Ads door Google
Oud 29-12-2007, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Waarom stem jij op een partij waarvan je weet dat ze nooit in een coalitie komen?
Wie zegt dat? Waarom stem jij op een partij die nauwelijks een vorm van sociaal beleid wil toelaten en flink stoer zat te doen met onderbuik gevoelens jegens buitenlanders?
Oud 29-12-2007, 00:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, ik ben blij dat de SGP niet in de regering is gekomen... Het is met de gristenunie al erg genoeg.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-12-2007, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Wie zegt dat? Waarom stem jij op een partij die nauwelijks een vorm van sociaal beleid wil toelaten en flink stoer zat te doen met onderbuik gevoelens jegens buitenlanders?
Het gaat erom dat de partij waarop ik stem zijn punten kan uitvoeren ipv alleen maar schoppen tegen het huidige beleid. De VVD is een partij die potentieel in een coalitie kan, de SP is dat niet
Oud 29-12-2007, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Het gaat erom dat de partij waarop ik stem zijn punten kan uitvoeren ipv alleen maar schoppen tegen het huidige beleid. De VVD is een partij die potentieel in een coalitie kan, de SP is dat niet
Kortom, je bent het met ze eens? Dat is dus een groot probleem.
Oud 29-12-2007, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Kortom, je bent het met ze eens? Dat is dus een groot probleem.
Je ontwijkt de vraag
Oud 29-12-2007, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Je ontwijkt de vraag
Jij lult, die SP kan in de regering komen wanneer midden/linkse partijen voldoende stemmen voor een meerderheid kunnen realiseren. Die hele opmerking slaat nergens op.
Jij stemt tegen mensen met een andere huidskleur omdat je dan mee kunt regeren, wat is dat nu weer voor gelul?
Oud 29-12-2007, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Jij lult, die SP kan in de regering komen wanneer midden/linkse partijen voldoende stemmen voor een meerderheid kunnen realiseren. Die hele opmerking slaat nergens op.
Jij stemt tegen mensen met een andere huidskleur omdat je dan mee kunt regeren, wat is dat nu weer voor gelul?
Ja dat zagen we idd. Het CDA kan niet met de SP regeren, dat werkt niet samen. Dan is in jouw optiek alleen nog PvdA, GL, SP mogelijk. Maar dat komt er ook niet, omdat de PvdA nooit de meeste rechtse partij in een kabinet wil zijn.
Oud 29-12-2007, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Ja dat zagen we idd. Het CDA kan niet met de SP regeren, dat werkt niet samen. Dan is in jouw optiek alleen nog PvdA, GL, SP mogelijk. Maar dat komt er ook niet, omdat de PvdA nooit de meeste rechtse partij in een kabinet wil zijn.
Onzin, dat roep je nu. In de partij intern was er wel basis voor, alleen niet in de partijtop.

Maar jij stemt op een partij die bewust coqueteerd met vreemdelingen haat en onderbuik gevoelens, alleen omdat je dan kunt meeregeren? Dat klinkt vrij absurd om heel eerlijk te zijn.
Oud 29-12-2007, 00:43
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Jottem, politiek in de kantine.
Oud 29-12-2007, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Onzin, dat roep je nu. In de partij intern was er wel basis voor, alleen niet in de partijtop.

Maar jij stemt op een partij die bewust coqueteerd met vreemdelingen haat en onderbuik gevoelens, alleen omdat je dan kunt meeregeren? Dat klinkt vrij absurd om heel eerlijk te zijn.
nee ik stem op die partij omdat die naar mening de beste plannen heeft. Mocht er nou een partij komen die beter bij mijn mening aansluit, maar maximaal 3 zetels haalt dan stem ik daar niet op omdat ze dan hun plannen toch niet kunnen verwezenlijken
Oud 29-12-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Jottem, politiek in de kantine.
Ja, ik snap niet waarom mensen hun VVD stem gedrag altijd lopen te rechtvaardigen met het het feit dat de SP niet kan meeregeren in hun ogen. Is toch absurd, dus eigenlijk ben je SP maar je stemt VVD zodat je kan regeren. Belachelijk gewoon.
Oud 29-12-2007, 00:46
Verwijderd
Citaat:
nee ik stem op die partij omdat die naar mening de beste plannen heeft. Mocht er nou een partij komen die beter bij mijn mening aansluit, maar maximaal 3 zetels haalt dan stem ik daar niet op omdat ze dan hun plannen toch niet kunnen verwezenlijken
Slimme jongen, welke partij was de derde van het land?
Oud 29-12-2007, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik snap niet waarom mensen hun VVD stem gedrag altijd lopen te rechtvaardigen met het het feit dat de SP niet kan meeregeren in hun ogen. Is toch absurd, dus eigenlijk ben je SP maar je stemt VVD zodat je kan regeren. Belachelijk gewoon.
Nee dan stem je GL of PvdA.
Oud 29-12-2007, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Slimme jongen, welke partij was de derde van het land?
en krijgt het voor elkaar alsnog niet in de regering te komen? Zelfs de lpf lukte dat
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.