Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2008, 19:47
Verwijderd
Ha!
Mag ik het ook eens een keertje doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2008, 19:48
Verwijderd
Klikkie!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:48
Verwijderd
Er staat toch nummero da is toch genoeg?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja uiteraard je bent de eerste die daar in afwijkt
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:51
Verwijderd
Daar hou ik van.
Doorbreek patronen!
Wijk af van het bekende!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:51
Verwijderd
Terugvindpost!

Ja het gaat eigenlijk heel goed. Goed gesprek gehad met mn moeder (), fijn met vriendje geweest, school gaat redelijk - al boeit het me momenteel niet zo.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:56
Verwijderd
hihi.
En nu weer ontopic want anders krijgen we ruzie.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:57
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ohjee, had ik net een hele post getypt, is het topic gesloten... Het is trouwens numero

Wow, waarom bestaat er geen geluksblaas ofzo? Dan kan ik daar nu wat instoppen en het eruit halen voor iemand die het nodig heeft of op momenten dat ik het zelf nodig heb? Mijn vrolijkeliedjeslijst draait en ik had echt een superweekend in Zuid-Limburg, met lekker veel sneeuw vanochtend (echt veel!) en gister een hele dag zon, ik ben zelfs verbrand, haast onvoorstelbaar als je hoort hoe het in de rest van het land was.

En ik ga morgen roeien (uhhhm) en ik heb echt het IDEALE baantje gevonden . Gewoon thuis achter de computer stukjes schrijven over medische onderwerpen en ik begin met tien euro per uur en als ik het goed doe wordt dat nog verhoogd ook. Echt zó vet cool . Okee, ik moet nog even bewijzen dat ik het goed kan, even een proefstukje insturen. Dat moet ik dan ook wel echt nu doen en dan vlug gaan slapen, dan kan ik morgen leren en genoeg uitgerust zijn voor een nieuwe drukke week.

Oh lieve allemaal, ik stuur jullie allemaal een beetje geluksgevoel van mij
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
heb de spampost ook ff gewist
maar wil geen ruzie

*doet een knuffelrondje maken*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 20:12
Verwijderd
Oh en mijn favoriete leraar van de middelbare school heeft wederom mijn dag gemaakt.
Wauw.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 20:26
Verwijderd
Morgen weer naar school. *bibber, bibber*. We moeten van de week weer echt zoveel doen. Ik vind het echt niet normaal, de ene dag hoeven we niks te doen en de volgende dag komen we om in het huiswerk. Kunnen ze dat niet verdelen? (Ja, misschien kan ik ook wel vooruit leren).
Ik heb een leuk meezingliedje (her)ontdekt. Als ik dat hoor word ik echt helemaal vrolijk en dan denk ik aan vorig jaar enzo. Ik heb het echt al tig keer geluisterd. Ik kan alleen de engelse versie niet vinden en die eigenlijk is leuker. *houd nu op met gezeur over liedje*
Pasen viel wel mee. We kregen kennissen op bezoek, ze zijn er nu nog. Het was opzich wel gezellig. Ik vond het vooral lekker dat we een paar dagen vrij hadden. Nu duurt het nog zo lang voordat we weer vrij hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 20:34
Verwijderd
nummer 125. Carambas hee.

ontopic: zo aan de andere kant van de wereld hoor je nog eens wat. Jezus mina.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 20:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Roosje: Welk Engels boek lees je? En volgens mij ben jij de enige die ook maar íets leuks aan de SE-week kan ontdekken

Citaat:
- Die Verwandlung uitlezen + samenvatting maken
- hoofdstuk 1 + 2 van aardrijkskunde samenvatten
- oude aantekeningen voor ak/wi opzoeken (heb iig de helft gevonden)
- frans t/m pag. 110 samenvatten
- kamer opruimen re-de-lijk netjes geworden
- goede planning maken voor de komende dagen.
Oké, niet helemaal geslaagd dus.. Maar heb in plaats van aardrijkskunde (heel tactisch want dat heb ik eerder dan geschiedenis) een hoofdstuk voor geschiedenis samengevat !! (Nog maar 6 te gaan).. Opzich dus nog wel veel gedaan in vergelijking met andere dagen.. Bah, morgen begint alles weer en ik heb er geen zin in en ik voel me verrot maar dat ga ik gewoon ontkennen en ik ga lekker met een wijntje een boek lezen
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 20:44
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Dam wat ben ik vrolijk strooit vrolijkheid weg. Morgen weer een jaar ouder. 19 jaren weer. Wat zal dit jaar brengen.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 20:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
@ Roosje: Welk Engels boek lees je? En volgens mij ben jij de enige die ook maar íets leuks aan de SE-week kan ontdekken
Dat dacht ik nou ook toen ik het las.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 21:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Lang leve het forum
Nu voel ik me een aansteller die haar problemen zelf opzoekt en waarschijnlijk is het nog zo ook
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 21:09
Verwijderd
Ik denk zomaar eens dat ik dit jaar niet jarig ben.

Sounds good to me.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 21:15
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
arrrgh, morgen heb ik mijn praktijk examen infuus prikken. waaahh
Ik heb net de rekensommen gemaakt, druppelsnelheid etc etc. En die gaan goed dus de som gaat wel goed komen..
Maar nu kon ik niet slapen omdat ik bang was dat ik mijn protocol niet meer kende. Dat ik de volgorde niet meer wist.. arrgh.. Ik heb zoveel geoefend. En toen ging het goed. Ik moest het iemand voordoen en het ging in een keer goed. Ik moest mijn techniek aan een docent laten zien, die ik niet kende en t was goed... arrghh, maar morgen moet t ook goed gaan..

en verder: BUIKPIJN. Mijn darmen kunnen echt niks meer aan. Morgen bellen naar de Altrecht, naar de psychiater. Dan weet ik ook wanneer ik moet bloed prikken en daar zie ik zo tegen op. Niet om het prikken, maar om de uitslag.. Verder heb ik helemaal geen afspraak meer deze week bij Altrecht en dat voelt raar.. Maar dan kom ik N. ook niet tegen, das een voordeel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-03-2008, 21:16
Verwijderd
Zóó moe na die verjaardag. En toen was m'n zusje hier, druk. Ik heb een achterlijk drukke week, met nu elke avond iets en dat is eigenlijk een beetje veel. Het kan niet anders. En die opdracht moet af en dat tentamen gemaakt, het gaat niet lukken, ik kan dit niet, maar moet het halen, ik wil géén studievertraging. Please...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 21:21
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik zie het weer even helemaal niet zitten, met school enzo. Ik heb nog maar een maand, dan moet m'n afstudeeropdracht af zijn (24 april deadline). En nu ik daar zo om zit te stressen, kom ik helemaal niet toe aan het goed leren voor mijn toetsweek (deze week woensdag en donderdag). En dan heb ik woensdag na m'n toets ook nog een gesprek met m'n mentrix en 's middags kan ik ook nog naar het Riagg... Het voelt gewoon allemaal zoveel momenteel. Terwijl ik, vergeleken met een 'normale week' een hele rustige week heb...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 21:38
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Morgen weer naar school.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 21:54
Verwijderd
Morgenvroeg komt de schilder en dan zit ik vervolgens de hele dag met hem 'opgescheept', daar word ik nerveus van. Moet ik koffie voor hem maken? Moet ik 't zeggen wanneer ik even boodschappen ga doen? Moet ik heb eten geven? Ik ga 't liefste gewoon in de bieb werken tot 17 uur, dan is hij weer weg Maar ja, dat slaat nergens op natuurlijk En hij is nog wel een aantal dagen bezig, zeker deze hele week en ook volgende week, ik kan hem niet íedere dag ontlopen

Ach, ik red me ook wel

En ik ben zó blij dat ik deze maand geen mega-buikpijnaanval heb gehad, tot nu toe heb ik dat een paar keer precies om de maand gehad, kermen op de bank, overgeven, niet kunnen slapen, bijna 112 bellen. Maar goed, deze maand dus gewoon niet. Ik heb gedaan wat de huisarts zei; paracetamol nemen wanneer ik het voel aankomen, kennelijk werkt dat, want het werd telkens niet meer dan een lichtelijk zeurderig gevoel in m'n buik. Fijn fijn fijn Sowieso denk ik dat het ook wel helpt dat ik me mentaal echt 100x beter voel, stress slaat altijd meteen op m'n maag en darmen, dus ja; geen stress, geen buikpijn
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 22:23
kroot
kroot is offline
Voor het eerst sinds lange tijd middagje naar ouders geweest. zusje werd 18. En oh god wat kunnen ze zeiken, en me me zo ongemakkelijk laten voelen...nu weet ik waarom ik weinig contact met ze heb. Op het einde nog ruzie over de tandarts: ik ben al 3 jaar niet geweest. En daar waren ze boos over. Ik heb ze niet gezegd wat de reden was: dat ik niet durf Ik ben bang dat ie aan mijn gebit kan zien dat ik an heb/heb gehad. En dat ie me daarop gaat veroordelen. En dat ik nu volgens mij heel veel gaatjes heb en daarom ook niet durf...en dat mijn verzekering het niet vergoed. Maar ik ga echt een afspraak maken binnenkort echt! Ik heb net een tandarts hier in Den Haag gevonden en daar stond bij: begeleiding van angstige patienten. En het is zowieso niet handig om weer naar mijn oude tandarts in een buitenwijk van Breda te gaan, kost me ook weer reiskosten. Brrrr
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 23:07
Verwijderd
pfff, jemig. Nu heb ik echt zo gigantische rugpijn. Ik heb het vaker gehad en dan kwam ik ook amper meer overeind en vooruit. Ik ben zo bang dat ik morgen mijn bed niet uit kan komen. Ik leg vannacht echt wel mijn telefoon in mijn bed. Jakkiebah. Mijn vader heeft het de laatste tijd ook wel vaker en hij heeft van die spierontspanner pilletjes. Had ik er maar een paar van meegenomen . Maarja, ik ben bang dat mijn vader ze zelf nodig heeft. Hij liep na het langlaufen ook al stijf. Wat een krakkemikkige familie zijn we ook. Maar echt, ik kan die rugpijn nu niet gebruiken. Morgen moet ik naar mijn vrijwilligerswerk waar ik kratjes met boeken van de zolder moet halen en vorige week heb ik ook al afgezegd. Blegh, echt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 06:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wow, vannacht heb ik echt slecht geslapen. Ik was de hele nacht aan het hoesten en elke keer als ik slikte deden m'n oren pijn. Nu is het allemaal al wat minder, maar ik heb dan ook paracetamol genomen. Vanmiddag ga ik even langs de apotheek wat ik kan doen aan oorpijn, want dat vind ik haast nog vervelender dan pijn bij het slikken. Zo raar, m'n hoofd en alles voelt normaal en ik heb gewoon trek in eten, maar toch doen m'n keel en oren pijn, zo tegenstrijdig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2008, 07:12
Verwijderd
Het is weer fantastisch geregeld bij ons op school. M'n moeder had me maar ff naar de bus gebracht, dus wij daar glibber glibber over de weg. Sta ik daar bij de bushalte, hoor ik dat de (school)bussen pas 2 uur later rijden. Dus konden we weer naar huis, weer al glibberend. M'n moeder helemaal in de stress. Ik vind het zo stom dat ik pas bij de bushalte hoorde dat de bussen niet reden.
Wij wonen best afgelegen en er wordt bijna nooit gestrooid dus het was hartstikke glad. En nu heb ik al helemaal geen zin meer om naar school te gaan. Gisteren heb ik me helemaal suf geleerd aan nederlands en nu mis ik dat, want we hadden dat het 1e. Heb ik dus voor niks geleerd.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 07:32
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Nijn*: Paddy Clarke Ha Ha Ha want die vond m'n mama zo leuk. Maar hij is uit & het boekverslag is af. Wanneer beginnen jouw tentamens?
@ Nijn & Duif: Haha nee hoor, ik geloof dat iedereen op school het wel leuk vindt om niet elke dag van negen tot zes naar school te moeten.

En het sneeuwt. Had best drie maanden eerder mogen komen. Verrrdomme. Maar goed! - ik overleef het wel. Ik mag wel eens opschieten.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 07:40
Verwijderd
Straks tentamen...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 08:07
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik houd van de snoozeknop.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 08:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Lang leve het forum
Nu voel ik me een aansteller die haar problemen zelf opzoekt en waarschijnlijk is het nog zo ook
Je moet je geen dingen aantrekken van forummensen die alleen je posts lezen. Die kennen je niet, en hebben daar ook niet over te oordelen. *nuf*

ot; kut, sneeuw. Weer een dag niet naar school. Of naja, bijna niet. Ik ga wel het laatste uur want moet proefwerk inhalen. Maar waarom ging ik dan net ook nog eens vanuit het niets overgeven? Helemaal vervelend omdat er niks in m'n maag zat. Bah, zou het dan toch door de medicijnen komen? Ookal krijg ik die al járen, alleen niet in deze verhouding. Gadverdakke, dit wil ik toch ook helemaal niet.

Deze week eigenlijk geen tijd om leuke dingen te doen en vriendje te zien. Het weekend moet ik ook verschrikkelijk leren. Bah, ik wil gewoon even 2 jaar verderspoelen, deal?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 08:19
Verwijderd
Ik hou niet van die onzekerheid; wanneer komt die man nou? Als ik een tijd wist, dan had ik wat meer controle voor mijn gevoel, nu kijk ik telkens weer door het raam of hij er al aan komt rijden... En de kans is groot dat hij pas vanmiddag komt in verband met de sneeuw. Of misschien komt hij vandaag wel helemaal niet.
Bah bah bah, ik hou niet van die klungelige stress.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 08:58
Verwijderd
Sneeuw. WTF. Weird En ik ben al op wat eigenlijk niet wilde, maar ik ben vrolijk. Ya. Nu eerst ontbijt!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 09:00
Verwijderd
Schilder is er, gelukkig Hij is zich nu aan het omkleden, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 09:36
Verwijderd
Nou, ik ben mijn bed wel uitgekomen, maar ik heb nog steeds heel veel last van mijn rug . Ik neem zo wel een pijnstiller en dan ga ik gewoon werken. Ik kijk wel hoe lang ik het volhoud.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 09:42
Verwijderd
Schilders willen toch altijd wel koffie en hebben zelf eten bij zich, geloof ik? Je kunt het allicht vragen of hij koffie wil en dan als je weg wilt even naar 'm toe en dan zeggen 'oh het schiet op he? Nou ik ben even een half uurtje weg'.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 09:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Witte Pasen

En Andijvie, wat Krummeltje zegt. En verder wel fijn dat je deze maand niet zo'n pijn hebt gehad.
Met mijn maagpijn gaat het redelijk, heb nu wel weer elke nacht buikpijn, hmpf.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-03-2008, 09:50
Verwijderd
Haha ik ben ook dom ook af en toe. Volgens mij heb ik mijn hersens in mijn bedje laten liggen vanochtend.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Lang leve het forum
Nu voel ik me een aansteller die haar problemen zelf opzoekt en waarschijnlijk is het nog zo ook
volgens mij was het niet zo lullig bedoeld als jij het nu opvat geloof ik. en dan nog, lekker boeiend. Knufje!


Mijn to-do-list voor vandaag:
- te grote opdracht voor 17u afmaken
- artikel zoeken voor opdracht
- perfectionisme aan de kant zetten
- vanavond lief en gezellig doen met vriendje
- gezond/genoeg/normaal eten

En ergens heb ik het gevoel dat die laatste niet zo goed samengaat met het maken van die opdracht. Oh the joy.
Pasen was een ramp, ben blij dat het voorbij is. Gister wel gezellig spelletje gedaan met zijn ouders, dat was wel leuk. En verder is vriendje een lievie, fijn hoe hij me rustig kan krijgen soms als niemand anders het lukt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Schilders willen toch altijd wel koffie en hebben zelf eten bij zich, geloof ik? Je kunt het allicht vragen of hij koffie wil en dan als je weg wilt even naar 'm toe en dan zeggen 'oh het schiet op he? Nou ik ben even een half uurtje weg'.
Hij wilde meteen aan de slag, dus ik zet straks rond een uur of 12 wel koffie ofzo, dan zal hij ook wel iets willen eten (en ik geloof dat hij inderdaad een lunchtrommeltje bij zich had).

In dit soort dingen ben ik niet zo goed Ik probeer me altijd te bedenken hoe mijn moeder het zou doen, maar die doet het zó makkelijk, alsof het vanzelf gaat.. en dat kan ik niet
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 10:04
Verwijderd
@Andijvie: Het is zo herkenbaar wat je schrijft.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 10:09
Verwijderd
Citaat:
@Andijvie: Het is zo herkenbaar wat je schrijft.

Mijn man doet het ook altijd zó makkelijk, gewoon een praatje maken, vragen of ze koffie willen, klaar. Ik weet al niet hoe ik nonchalant een praatje moet gaan staan maken; voor mijn gevoel ben ik ze dan juist aan het storen.
Maar ach, deze schilder is familie, dus als hij koffie wil, dan hoor ik dat vast wel van hem
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 10:55
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
To do list voor deze week:

Minder hoge prioriteit
  • Muesli met yoghurt eten en niet doorslaan
  • brief aan mijn moeder schrijven (en vooral nooit versturen)
  • Begin maken met leren 2e tentamen

Hoge prioriteit
  • Naar college gaan
  • ZHG terugmailen
  • tentamen leren
  • passpiegel kopen
  • adressenlijst afmaken
  • beschouwingen herschrijven, voor- en nawoord schrijven, annotatie verzorgen
  • solicitatiebrief/brieven schrijven
  • CV updaten
  • G. en L. terugmailen
  • Essay schrijven voor aanmelding uitwisseling
  • Actieplan maken voor aanmelding uitwisseling
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 10:56
Verwijderd
Hallo, ga jij je prioriteiten eens anders leggen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 11:08
Verwijderd
Ik moet maar eens gaan melden dat de koffie klaar is
*denkt*

Ach joh, gewoon doen!
*denkt* *bibbert*
*gaat zeggen*

edit; haha, wat ben ik toch ook een schijtluis Ik ben het gaan zeggen. Hij zei dat hij z'n boterhammen zo zou gaan pakken en dan koffie kwam drinken

En nu sneeuwt het ineens keihard
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 11:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@Andijvie; ik kan dat ook niet, zomaar een praatje maken. Echt heel vervelend, het loopt dan naar mijn idee altijd stroef. Op 't feest van mijn moeder was 'n collega van haar (die ik dan van verhalen kende), en toen hij zich voorstelde zei ik dus: "Oh, dus jij bent nou X." Waarop hij reageerde met: "ja, dat ben ik inderdaad" En ik met mijn mond vol tanden stond. Heb er uiteindelijk nog maar"leuk je eens gesproken te hebben" uitgekregen en ben snel andere mensen gaan begroeten. Voelde me echt een kluns. Blijkt dat ie tegen mn moeder had gezegt dat hij me wel een spontane en leuke vriendelijke meid leek. Dus blijkbaar komen dingen heel anders over dan je zelf soms denkt.

ot; Ok, net nog even anderhalfuur in bed gelegen. Misselijkheid is een beetje weggetrokken dus net maar 2 crackers gegeten. Voel me nog niet echt geweldig, beetje trillerig en heel moe, maar het moet maar. Over 'n uurtje even naar school, en als ik het verknal kan ik het altijd nog weer ophalen. Niet zo moeilijk doen. Maar waarom voelt het dan nog als falen? Zelfs al heb ik het nog niet gemaakt?
En verder moet ik als ik terug kom maar eens héél serieus piano gaan spelen, en zorgen dat ik het écht wel goed kan spelen voor de volgende keer. Want herhalen wat ik kan omdat dat niet zo klungelig voelt, heeft natuurlijk geen zin. En daarna beginnen met leren van een heleboel dingen, want ik moet echt deze week hárd aan de slag. Moet moet moet.
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 25-03-2008 om 11:17. Reden: ontopic, huhu
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 11:17
Verwijderd
Citaat:
@Andijvie; ik kan dat ook niet, zomaar een praatje maken. Echt heel vervelend, het loopt dan naar mijn idee altijd stroef. Op 't feest van mijn moeder was 'n collega van haar (die ik dan van verhalen kende), en toen hij zich voorstelde zei ik dus: "Oh, dus jij bent nou X." Waarop hij reageerde met: "ja, dat ben ik inderdaad" En ik met mijn mond vol tanden stond. Heb er uiteindelijk nog maar"leuk je eens gesproken te hebben" uitgekregen en ben snel andere mensen gaan begroeten. Voelde me echt een kluns. Blijkt dat ie tegen mn moeder had gezegt dat hij me wel een spontane en leuke vriendelijke meid leek. Dus blijkbaar komen dingen heel anders over dan je zelf soms denkt.
Ja, dat is inderdaad wel zo ja. Ik hoorde ook een keer via-via dat iemand had gevonden dat ik zo vriendelijk en behulpzaam was geweest, terwijl ik voor mijn gevoel juist klungelig en onbehulpzaam was En zo hoorde ik van studiegenoten ook dat ze me zo grappig en ontspannen vonden, terwijl ik voor mijn gevoel altijd heel gespannen en verlegen was, zéker niet grappig.

Toen ik mezelf een tijdje geleden op tv zag, kwam ik ook heel anders over dan ik me op dat moment voelde; ik voelde me een bang schaap, maar ik zag er vrij normaal uit eigenlijk. Heel vreemd dat dat zo compleet anders kan zijn dan je zelf denkt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 11:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ja, dat herken ik inderdaad. En misschien moeten je dit maar nalezen als je je nog eens zo stresst om niks, want je komt toch wel positief over. Geld ook wel voor mij, want ik kan ook niet tegen onbekende situaties, weet nooit hoe ik me dan moet gedragen, maar het schijnt nooit iemand op te vallen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 11:44
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben er ook weer eens, het is gewoon al een week geleden dat ik voor het laatst gepost heb. Drukke week achter de rug. In totaal 13 uur gewerkt, dus 2 ochtenden om 5:45 opgestaan (was dus wel goed voor m'n ritme) 's Middags alvast wat spullen ingepakt, maar het grootste deel zaterdag samen met m'n vriend. Ik kon me er niet toe zetten, omdat ik steeds moest nadenken wat waar naartoe moest, naar m'n ouders, naar m'n vriend, naar de opslag. Toen hij zich ermee ging bemoeien, ging het een stuk sneller. Gister uiteindelijk verhuisd, gistermiddag de hele middag in de bende gezeten op m'n kamer bij m'n ouders. Ik werd op een gegeven moment helemaal gek van de bende. Gelukkig kwam m'n moeder me op een gegeven moment helpen, ook omdat er beneden nog dingen stonden en we 's avonds zouden gaan gourmetten. Nu moet ik nog maar 2 dozen uitzoeken en opruimen thuis en hier bij m'n vriend ook nog 2, maar hij moet eerst plek maken. Dat mocht ik ook doen, zei hij, maar ik wacht toch maar liever totdat hij thuis is en dan doe ik het vanavond wel.

Pasen was wel gezellig, alleen zo druk. We waren bij m'n ouders en iedereen was thuis met aanhang, dus in totaal 9 man. En dan heb ik dus 2 broertjes die altijd alles beter weten en op alles wat je zegt een weerwoord hebben enzo. Af en toe werd ik helemaal gek + dan nog de verhuizingsstress...pfff, ik ben blij dat ik nu even een dagje voor mezelf heb.

Studie is er helemaal bij ingeschoten, ik heb zelfs nog niet gemaild.
En ik wil m'n cijfer! Zo eens kijken of ik een mailtje heb, denk het niet.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 11:52
Verwijderd
Ik kreeg nog een complimentje over m'n koffie
Ik snap nooit dat mensen m'n koffie lekker vinden; ik doe altijd maar wat Kennelijk proeven ze de liefde ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 12:01
Verwijderd
Ik schijn niet ingeschreven te staan bij de uni (volgens de IBG)...dat ik wel collegegeld betaald heb, een collegekaart voor dit studiejaar heb en ingeschreven sta voor alle vakken zegt niets volgens de vrouw die ik aan de lijn had... Mjah, tuurlijk. Ik heb haar vriendelijk bedankt en opgehangen. Ik bel zo de uni wel even, die zijn vast wat slimmer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.