Oud 22-07-2008, 04:30
Verwijderd




kusje
Advertentie
Oud 22-07-2008, 04:34
Verwijderd
Deze mag er ook bij:

Oud 22-07-2008, 04:36
Verwijderd
Oud 22-07-2008, 04:38
Verwijderd
Dirigenten doen echt geheimtaal. Met hun stokje en hun gewapper.
Oud 22-07-2008, 04:38
Verwijderd
Ja. En hun ontplofte kapsel <3
Oud 22-07-2008, 04:39
Verwijderd


Skilllssssssssss.
Oud 22-07-2008, 04:41
Verwijderd
Citaat:
Ja. En hun ontplofte kapsel <3
Ja he, dat hebben ze ook altijd. Warrig ontploft grijs haar. Als ik mijn hele leven bij een kerel blijf en hij bij mij dan wil ik dat 'ie zulk dirigentenhaar krijgt later Of gelijk al Hij mag kiezen
Oud 22-07-2008, 04:42
Verwijderd
Wauwie.

Die gitaarknullie met dat stuk van Pachelbel blijft ook bruut, trouwens. Die ga ik nog even aanzetten en dan weggg.
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
Oud 22-07-2008, 04:42
Verwijderd
Misschien moet ik gewoon alvast een beginnende dirigent van het conservatorium plukken en dan wachten tot hij vanzelf groots dirigent wordt. Met het haar dat daarmee gepaard gaat.
Oud 22-07-2008, 04:43
Verwijderd
Niet zo mooi als de real stuff, maar werkt iets opzwepender
Oud 22-07-2008, 04:43
Verwijderd
Citaat:
Wauwie.
Ja, geen gehups en gestuiter op het pianokrukje voor Wilhelm Kempff!
Oud 22-07-2008, 04:44
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik gewoon alvast een beginnende dirigent van het conservatorium plukken en dan wachten tot hij vanzelf groots dirigent wordt. Met het haar dat daarmee gepaard gaat.
gewoon een knul selecteren op het haar van zijn vader/opa, dan weet je ongeveer wat voor vleeshaar je in de kuip hebt
Oud 22-07-2008, 04:44
Verwijderd
En wat de gitaarknul kan kijk ik strakjes, maar pas als ik de moonlight sonata heb afgeluisterd.
Oud 22-07-2008, 04:45
Verwijderd
Citaat:
gewoon een knul selecteren op het haar van zijn vader/opa, dan weet je ongeveer wat voor vleeshaar je in de kuip hebt
Beter baar ik duizend zonen, want die krijgen vast zo'n weelderige haardos als mijn vader. Is de toekomst der toekomstig lang-haar-liefhebbend vrouwvolk weer verzekerd
Oud 22-07-2008, 04:46
Verwijderd
Nou, ik ga de rest van de ochtend SlamFM aanhoren op mijn werk.

Het was een gezellige nacht bai
Oud 22-07-2008, 04:47
Verwijderd
Ik kan trouwens een stukje Bach op de piano. Nog overgehouden aan de pianolessen, maar ik weet niet welk stuk het is en ik kan maar dertig seconden oid, alleen het begin.
Oud 22-07-2008, 04:48
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ga de rest van de ochtend SlamFM aanhoren op mijn werk.

Het was een gezellige nacht bai
Haha, succes.
Oud 22-07-2008, 04:55
Verwijderd
Citaat:
Die gitaarknullie met dat stuk van Pachelbel blijft ook bruut, trouwens. Die ga ik nog even aanzetten en dan weggg.
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8
Ohoho, dat jochie is best snel Afgezien van dat het geheel ook wel gaaf is, als hij nog een jaartje of tien hard oefent wordt 'ie wel de nieuwe Michael Angelo Batio.
Ads door Google
Oud 22-07-2008, 05:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
jezusstelletjespamnegers
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 05:12
Verwijderd
Nachtelijk gespam over klassieke muziek. Fijne dingen. Net als dat je ergens gaat zuipen in een park met allemaal tuig, maar na afloop, als je stomdronken bij zonsopgang staat te wankelen bij je fiets, worden er plotseling woorden gewisseld over boeken die geleend waren en nu teruggegeven worden en hier en daar worden prijzende woorden gezegd over Kafka en elders wordt gezegd dat Nietzsche ook nuttige dingen geschreven heeft en nog iemand heeft een boek meegenomen voor iemand anders. Zo'n fijn contrast tussen dronken losbandigheid en intelligentie.
Oud 22-07-2008, 05:15
Verwijderd


Dvorak is ook lief.
Oud 22-07-2008, 05:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Tsja. Jammer dat ik bezig was met andere dingen en niet mee kon babbelen. Maar ja, ik was bezig met andere dingen. Zoals men weleens bezig kan zijn met iets anders
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 05:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb echt zo'n zin om nu muziek vol open te draaien op de installatie hier beneden.. Maar ik denk niet dat men dat op prijs stelt
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 05:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Moet ik dan maar oldskool Generals gaan spelen dan?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 05:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
BijBanen.nl » bijbanen Bepaal zelf of je bij McDonald's Rotterdam solliciteert!‎ - Wij hebben een nieuwe vacature voor jou! Een… 4:25 am


Gelukkig dat ik dat zelf mag bepalen ja
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 22-07-2008, 05:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt zo'n zin om nu muziek vol open te draaien op de installatie hier beneden.. Maar ik denk niet dat men dat op prijs stelt
Koptelefoon op
Oud 22-07-2008, 05:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Huhu, ik hoor de krant in de bus vallen. Aaaawwh, om half 6 al je krantenwijk moeten lopen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 05:31
Verwijderd
Citaat:
BijBanen.nl » bijbanen Bepaal zelf of je bij McDonald's Rotterdam solliciteert!‎ - Wij hebben een nieuwe vacature voor jou! Een… 4:25 am


Gelukkig dat ik dat zelf mag bepalen ja


Maar goed, werken bij de McDonalds. Behalve dat je zelf mag kiezen of je gaat solliciteren hebben ze weinig aanlokkelijks te zeggen, volgens mij.
Oud 22-07-2008, 05:32
Verwijderd
Citaat:
Huhu, ik hoor de krant in de bus vallen. Aaaawwh, om half 6 al je krantenwijk moeten lopen
Misschien wil diegene dat juist graag! Net als Katje, alleen dan met een krantenwijk.
Oud 22-07-2008, 05:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ja daarom. Stel nou dat je er zou MOETEN solliciteren!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 05:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Misschien wil diegene dat juist graag! Net als Katje, alleen dan met een krantenwijk.
Tsja, misschien..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 05:34
Verwijderd
Citaat:
Ja daarom. Stel nou dat je er zou MOETEN solliciteren!
Nouja, op zich wordt het woord 'moeten' al vaak genoeg gebruikt in reclames. "Deze kans mág je niet laten lopen" en "must-have DVDs" etc.
Oud 22-07-2008, 05:36
Verwijderd
Oh hey, het is weer licht. Dat betekent dat ik zo weer Oblivion kan gaan spelen zonder dat ik psyched word van de stomme Oblivion gates met hun deprimerende landschappen en sukkelmonsters die je van achteren besluipen enzo.

Maar eerst een energiedrankje
Oud 22-07-2008, 05:52
Verwijderd
Maarten, je forum eet mijn posts op En daarna doet 'ie alsof er niks aan de hand is. Wat een smiecht.
Oud 22-07-2008, 05:55
Verwijderd
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Posts
Katje 141
Paranoide 99
Kazet Nagorra 45
Uice 32
Stefenootje 29
Dark Phoenix 27
sterrenmeisje 21
Lisaaah 20
Kunst 20
TopDrop 19
AllureV 13
kopmuntkip 10
~~Fantôme~~ 9
Daboman 8
Lucky Luciano 5
Pippeloen 2
Hanneke 1

Lolwut.

[edit] Want in de topiclijst staat gewoon 500 enzo, he. Onzichtbare post Vast van Hanneke.
Oud 22-07-2008, 06:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maarten, je forum eet mijn posts op En daarna doet 'ie alsof er niks aan de hand is. Wat een smiecht.
schop 'm
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Ads door Google
Oud 22-07-2008, 06:28
Verwijderd
Wat gewelddadig
Oud 22-07-2008, 06:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
jamaar wat ie tegen jou doet is ook niet lief
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 06:36
Verwijderd
Kunnen we het niet gewoon uitpraten
Oud 22-07-2008, 06:42
Verwijderd
> Hoi forum, doe eens aardig.
< Maar ik ben chagrijnig
> Dat hoef je niet op mij af te reageren hoor.
< Waarom niet
> Omdat ik niks met jouw chagrijnigheid te maken heb.
< Dat klopt. Maar nou en
> Waarom ben je dan chagrijnig?
< Mijn fiets is kapot
> Dan moet je die naar de fietsenmaker brengen.
< Oja, fietsenmaker Helemaal niet aan gedacht. Dankjewel, Masha! Nu doe ik weer aardig. Hier heb je al je posts terug. Ik zal ze niet meer opeten. Kusjes!
Oud 22-07-2008, 07:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 07:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Jezus. Ik denk ik, word hier alleen maar vet dik van al dat eten en niks doen. Kom, ik ga eens hardlopen op de loopband. Dus ik ben lekker aan het hardlopen, zit zeker een halve kilometer op. Flipt dat ding opeens Gaat ie zo van 'zzzzzzzzzz' (dit hoort ie te doen), maar toen ging ie zo van 'zzzzzzzZzZZZZZZZZOEFFF!!!!KAPFFFZZJSJSZZZZzzzjzjjjsssss.....*uit*'

Ennou doet ie het niet meer

Maarten gaat eens hardlopen hoor
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 07:18
Verwijderd
Schop 'm?

Maar dit is wel genaaid, straks is 'ie nog kapot.
Oud 22-07-2008, 07:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Uhuh
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 07:22
Verwijderd
Voorzichtig aan wiebelen en hopen dat 'ie opeens aanspringt?
Oud 22-07-2008, 07:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Iedere keer als je het hoofdknopje uit doet, en dan weer aan, en je drukt op start, gaat ie weer zo van 'KAPFFFZZJSJSZ ZZZzzzjzjjjsssss.....*uit*'. Maar dan niet helemaal uit. Maar je kunt 'm ook niet meer starten, totdat je 'm helemaal uit doet, en dan weer opnieuw aan. Maar goed.

Ik ga nu naar scheveningen

Toedels
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-07-2008, 07:31
Verwijderd
Ja, gegroet en veel plezier
Oud 22-07-2008, 07:44
Verwijderd
vroeg.
Oud 22-07-2008, 10:14
Verwijderd
Oud 22-07-2008, 10:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Daar ben ik weer!

Jeetje, het leek veel langer dan dat het was kennelijk, want het is pas half 11.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 21:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 12-10-2008 00:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.