Oud 29-09-2008, 21:10
Verwijderd
v
Advertentie
Oud 29-09-2008, 21:11
Verwijderd
Ik heb een BMI van 18.07.
Oud 29-09-2008, 21:12
Verwijderd
ja, maar jij bent een kind
Oud 29-09-2008, 21:12
Verwijderd
Dus?
Oud 29-09-2008, 21:12
Verwijderd
Als ik 60 kilo weeg, Sylph, hebben wij ongeveer dezelfde BMI.
Oud 29-09-2008, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Dus?
dat werkt dan toch anders?
Oud 29-09-2008, 21:13
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Oh Soija, volgens mij is dat ''s avonds eten is slecht' alweer achterhaald hoor. Teveel eten kom je wel van aan, vroeg of laat.
Oud 29-09-2008, 21:14
Verwijderd
20.05 is mn BMI bij 60 kilo

maar ik weet niet hoeveel ik weeg, vroeger was het altijd 55-57, maar ben denk ik toch zwaarder nu
Oud 29-09-2008, 21:14
Verwijderd
's avonds heel laat eten is hooguit slecht omdat dat je slaapneiging negatief kan beïnvloeden!
Oud 29-09-2008, 21:14
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dun Hout, probeer het hier eens op: http://212.78.187.13/bmi/ Heb je dan nog hetzelfde BMI?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 29-09-2008, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Oh Soija, volgens mij is dat ''s avonds eten is slecht' alweer achterhaald hoor. Teveel eten kom je wel van aan, vroeg of laat.
hoi, wie bende?
Oud 29-09-2008, 21:15
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Oh Soija, volgens mij is dat ''s avonds eten is slecht' alweer achterhaald hoor. Teveel eten kom je wel van aan, vroeg of laat.
Nee, dat is serieus waar. Als je eet voordat je naar bed gaat, verbrand je minder snel dat voedsel en slaat het zich sneller op als vet. Dus inderdaad, je kan beter een paar uur voordat je naar bed gaat niets meer eten. [/oprah]
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 29-09-2008, 21:15
Verwijderd
Lijkt me dat je juist méér ongezonde dingen moet eten, Soija.
Oud 29-09-2008, 21:15
Verwijderd
soija is een beetje apart
Oud 29-09-2008, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is serieus waar. Als je eet voordat je naar bed gaat, verbrand je minder snel dat voedsel en slaat het zich sneller op als vet. Dus inderdaad, je kan beter een paar uur voordat je naar bed gaat niets meer eten. [/oprah]
Lijkt me nogal wiedes dat als je een bepaalde periode van de dag niks eet je af zal vallen t.o.v. gedurende de hele dag eten.
Oud 29-09-2008, 21:17
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Dun Hout, probeer het hier eens op: http://212.78.187.13/bmi/ Heb je dan nog hetzelfde BMI?
Ik ben van een BMI van 30 teruggegaan naar een BMI van 21!

(En nee, geen 21 faculteit )
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 29-09-2008, 21:17
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wat is jullie bmi laag.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-09-2008, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me dat je juist méér ongezonde dingen moet eten, Soija.
gewicht zegt niet zoveel over een gezond leven/lichaam of vetpercentage
Ads door Google
Oud 29-09-2008, 21:18
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
In tegenstelling tot wat nog al eens beweerd wordt, heeft het tijdstip van de avondmaaltijd niet zo veel invloed op je lichaamsgewicht. Je metabolisme werkt 's nachts weliswaar een pak trager dan overdag, maar of je nu om zes of om negen uur eet, zal weinig verschil maken. Vooral wát je eet en hoeveel je eet, zal je gewicht beïnvloeden. Alle energie die je opneemt via je voeding en die niet meteen door je lichaam wordt verbruikt, wordt sowieso opgeslagen als lichaamsvet. Of je dat teveel nu om zes uur of om negen uur binnen krijgt, speelt daarbij geen enkele rol. Toch kan laat aan tafel gaan 's avonds wel degelijk een valstrik zijn voor wie op de lijn let. Hoe meer tijd er zit tussen de lunch en het avondmaal, hoe groter namelijk de verleiding om die periode te 'overbruggen' met calorierijke tussendoortjes. Als je dat dan ook nog eens doet zonder tijdens de maaltijden zelf minder te eten, wordt het natuurlijk helemaal nefast.
http://www.goedgevoel.be/gg/nl/13/Le...-de-lijn.dhtml
Oud 29-09-2008, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Wat is jullie bmi laag.
De mijne is 22.
Oud 29-09-2008, 21:18
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Lijkt me nogal wiedes dat als je een bepaalde periode van de dag niks eet je af zal vallen t.o.v. gedurende de hele dag eten.
Nee, maar je zou bijvoorbeeld wel (als je om 12 uur naar bed gaat) om 9 uur nog chips of weet ik veel kunnen nemen, mits met mate.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 29-09-2008, 21:18
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Wat is jullie bmi laag.
Of jij bent dik.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 29-09-2008, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me nogal wiedes dat als je een bepaalde periode van de dag niks eet je af zal vallen t.o.v. gedurende de hele dag eten.
omdat je minder verbrand tijdens je slaap toch?
Oud 29-09-2008, 21:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
De mijne is 22.
That's more like it!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-09-2008, 21:18
Verwijderd
+t
Advertentie
Oud 29-09-2008, 21:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Of jij bent dik.
True.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-09-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Maar het is juist ontzettend vermoeiend om altijd te moeten denken aan wat 'normaal' is en wat niet. Ik wil gewoon kunnen leven in plaats van alles in overweging te moeten nemen.

vanmiddag zat ik heel gelukzalig in de bus te fantaseren over een dag zonder schaamte en autisme ;( echt ontzettend sneu. Het is gewoon echt vervelend en denk maar niet dat je op enig begrip van mensen kan rekenen.
Maar als je al eenmaal bedacht hebt dat het 'normaal' is om je niet te schamen voor je schoenen, bijvoorbeeld, moet je er dan alsnog aan blijven denken? Anders kun je zo één voor één de grootste boosdoeners aanpakken tot er weinig dingen meer over zijn waar je je heel erg voor schaamt.
En helpt het idee dat je je eigen geluk tegenwerkt door je voor dingen te schamen ook niet om het minder te doen?

En nja, alles wat afwijkt kan nauwelijks rekenen op begrip van mensen. Hoewel dat maar afhangt van met wie je omgaat, natuurlijk.
Oud 29-09-2008, 21:19
Verwijderd
Helemaal nefast?
Oud 29-09-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
omdat je minder verbrand tijdens je slaap toch?
Nee, gewoon omdat je afvalt van minder eten.
Oud 29-09-2008, 21:19
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
omdat je minder verbrand tijdens je slaap toch?
True. Vergelijk het met een pc. Een computer in slaapstand verbruikt minder energie dan een computer in normale toestand.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 29-09-2008, 21:19
Verwijderd
ik ga weer of, liefjes

heb vandaag btw sochtends twee broodjes frikandel op en smiddags laat/avondvroeg 1 baquette met frikandel
Oud 29-09-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
True.
Ik ga niet ontkennen dat je een stevig postuur hebt, maar dik is toch echt heel iets anders hoor!
Oud 29-09-2008, 21:20
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
hoi, wie bende?
Wat een moeilijke vraag!
Oud 29-09-2008, 21:20
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Helemaal nefast?
ik weet ook niet wat dat is vlaamse site heh.
Oud 29-09-2008, 21:21
Verwijderd
Ik denk dat ze "funest" bedoelen, maar dat is in het Vlaams blijkbaar anders?
Oud 29-09-2008, 21:21
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ga niet ontkennen dat je een stevig postuur hebt, maar dik is toch echt heel iets anders hoor!
I know, ik heb sowieso een raar postuur, want mijn schouders zijn heel smal en mijn heupen juist breed.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Ads door Google
Oud 29-09-2008, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Maar als je al eenmaal bedacht hebt dat het 'normaal' is om je niet te schamen voor je schoenen, bijvoorbeeld, moet je er dan alsnog aan blijven denken? Anders kun je zo één voor één de grootste boosdoeners aanpakken tot er weinig dingen meer over zijn waar je je heel erg voor schaamt.
En helpt het idee dat je je eigen geluk tegenwerkt door je voor dingen te schamen ook niet om het minder te doen?

En nja, alles wat afwijkt kan nauwelijks rekenen op begrip van mensen. Hoewel dat maar afhangt van met wie je omgaat, natuurlijk.
Het zijn dwanggedachten die ik nauwelijks kan tegenhouden, hoe rationeel ik ook er naar kijk.

De mensen met wie ik omga hebben er over het algemeen wel wat begrip voor, maar zelfs zij kunnen het af en toe niet laten opmerkingne te plaatsen in de trant van 'waarom kun je niet normaler zijn?' of om commentaar te leveren op andere dingen met autisme te maken hebben, zoals mijn neutrale gezichtsuitdrukking die er voor andere mensen heel boos uitziet.
Oud 29-09-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Het zijn dwanggedachten die ik nauwelijks kan tegenhouden, hoe rationeel ik ook er naar kijk.

De mensen met wie ik omga hebben er over het algemeen wel wat begrip voor, maar zelfs zij kunnen het af en toe niet laten opmerkingne te plaatsen in de trant van 'waarom kun je niet normaler zijn?' of om commentaar te leveren op andere dingen met autisme te maken hebben, zoals mijn neutrale gezichtsuitdrukking die er voor andere mensen heel boos uitziet.
Standaard boos kijken doen er meer hoor.
Oud 29-09-2008, 21:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Standaard boos kijken doen er meer hoor.
De ik schijn boos te kijken hyve! Of wat is het.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-09-2008, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Standaard boos kijken doen er meer hoor.
ja, maar er zijn veel mensen die dat maar al te graag in het hokje 'autisme' stoppen.
Oud 29-09-2008, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Het zijn dwanggedachten die ik nauwelijks kan tegenhouden, hoe rationeel ik ook er naar kijk.

De mensen met wie ik omga hebben er over het algemeen wel wat begrip voor, maar zelfs zij kunnen het af en toe niet laten opmerkingne te plaatsen in de trant van 'waarom kun je niet normaler zijn?' of om commentaar te leveren op andere dingen met autisme te maken hebben, zoals mijn neutrale gezichtsuitdrukking die er voor andere mensen heel boos uitziet.
Hm, en zulke opmerkingen trek je je dan ook persoonlijk aan?

Ik ben wel van mening dat je in de meeste gevallen dwanggedachtes en schaamte kunt bestrijden, hoewel het natuurlijk wel veel moeite kost. Maar ik kan me voorstellen dat het bij sommige mensen niet zo werkt en dat zij er inderdaad niets aan kunnen veranderen. Het lijkt me wel een zwaar bestaan.
Oud 29-09-2008, 21:27
Verwijderd
Citaat:
De ik schijn boos te kijken hyve! Of wat is het.
Onder andere ja.
Oud 29-09-2008, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Hm, en zulke opmerkingen trek je je dan ook persoonlijk aan?

Ik ben wel van mening dat je in de meeste gevallen dwanggedachtes en schaamte kunt bestrijden, hoewel het natuurlijk wel veel moeite kost. Maar ik kan me voorstellen dat het bij sommige mensen niet zo werkt en dat zij er inderdaad niets aan kunnen veranderen. Het lijkt me wel een zwaar bestaan.
Ach, een zwaar bestaan... zolang je nog met enig plezier leeft!
Oud 29-09-2008, 21:36
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Is bowlen erg uit?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 29-09-2008, 21:36
Verwijderd
hoezo uit?
Oud 29-09-2008, 21:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja. Hoewel het nog best wel gedaan wordt. Maar het is wel suf.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-09-2008, 21:37
Verwijderd
onzin
Oud 29-09-2008, 21:38
Verwijderd
Ik vind bowlen gaaf.
Oud 29-09-2008, 21:38
Verwijderd
Wat boeit het of het uit is?
Oud 29-09-2008, 21:38
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik wou nog met een paar vriendinnen voor mijn verjaardag gaan bowlen en daarna uit eten. Maar als ik het eten moet betalen ben ik blut en bowlen lijkt me wel te betalen.

Ik kan alleen niks spannenders bedenken.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 21:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 12-10-2008 00:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.