Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2009, 14:04
chipbling
chipbling is offline
Hee mensen!
Wij wilden met een groep van ongeveer 6 (15/16 jaar) op vakantie in de zomer.
Zelf dachten we eerst om naar Texel te gaan, naar de camping Kogerstrand.
Maar op Terschelling heb je ook leuke jongerencampings! Namelijk Appelhof en Terpstra.
Welke camping is volgens jullie het beste?
Alvast een fijne zomervakantie!
Advertentie
Oud 08-01-2009, 22:10
Verwijderd
TEXEL!!! Daar heb je tenminste nog gewoon uitgaansleven. Op Terschelling is het gewoon een boerenzooi en gaat het erom zo veel mogelijk bier te zuipen, te neuken en alles stuk te maken en te knokken. Bovendien is er op texel veel meer te doen en ben je dus op terschilling veel sneller uitgekeken, dat het eiland veel kleiner is. Als je vervelend bent in een kroeg dan wordt je op Terschelling zo door de lokale bevolking de kroeg uitgeramd, politie is er niet. Ja 1 of 2 smerissen, maar die houden geen menigte tegen.
Oud 08-01-2009, 22:23
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Texel is een groot weiland met water eromheen...

Dus ik zeg: Terschelling
Oud 11-01-2009, 18:39
Cooper
Avatar van Cooper
Cooper is offline
Citaat:
Hee mensen!
Wij wilden met een groep van ongeveer 6 (15/16 jaar) op vakantie in de zomer.
Zelf dachten we eerst om naar Texel te gaan, naar de camping Kogerstrand.
Maar op Terschelling heb je ook leuke jongerencampings! Namelijk Appelhof en Terpstra.
Welke camping is volgens jullie het beste?
Alvast een fijne zomervakantie!
Ik heb vorig jaar en dit jaar geboekt naar camping Terpstra op Terschelling. Ik kwam deze pagina tegen: http://www.jongerenreizen-europa.nl/nederland/

Hier had ik toen een mail heen gestuurd welke zij als voorkeur hadden, haha. Kreeg best laat een reactie terug maar zij raden ons Terpstra aan.

Texel ben ik ook wel een keer gweest, maar niet voor vakantie en vond dat een vrij saai eiland
__________________
" Rij in een mini-Cooper om de cooper zelf, niet alleen omdat je er dan zo stoer uit ziet!" Frits Veenhuis
Oud 12-01-2009, 17:51
Nero
Avatar van Nero
Nero is offline
Citaat:
Texel is een groot weiland met water eromheen...

Dus ik zeg: Terschelling
En wat is Terschelling dan?
Oud 12-01-2009, 19:37
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
iets anders
Oud 13-01-2009, 11:58
Verwijderd
Mijn zusje is naar Appelhof geweest afgelopen jaar en dat was best een succes.
Oud 20-01-2009, 17:33
Engeleva
Engeleva is offline
Vorig jaar ben ik naar Renesse geweest. Dit jaar wilde ik zelf graag naar het buitenland maar mijn vriendinnen mogen nog niet.. vet balen dus.

Maar wij gaan misschien naar Terschelling. Texel was inderdaad ook nog een optie maar een vriendin van mij is vorig jaar naar camping Kogerstrand geweest en die vond het wel leuk maar niet super. Wij gaan trouwens niet naar camping Appelhof of Terpstra als we naar Terschelling gaan maar naar camping Cnossen. Dat is een 'normale' camping met jeugdveld.
Oud 20-01-2009, 20:21
Verwijderd
Ik heb 2,5 jaar terug de leukste vakantie ooit gehad op Terschelling, camping appelhof. Het verhaal van dat het een boerenzooi is valt allemaal wel mee, tuurlijk zijn er een aantal 'boeren' maar ik heb me vooral erg goed vermaakt en uitgaan was daar ook erg leuk moet ik zeggen!

Ik heb ook een keer op camping Kogerstrand op Texel gestaan, maar als je een vakantie tussen jongeren wil vond ik dit niet echt geschikt
Oud 21-01-2009, 10:12
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Terschelling!
__________________
Volg de evenaar.
Oud 10-02-2009, 21:59
Giss
Giss is offline
Citaat:
Hee mensen!
Wij wilden met een groep van ongeveer 6 (15/16 jaar) op vakantie in de zomer.
Zelf dachten we eerst om naar Texel te gaan, naar de camping Kogerstrand.
Maar op Terschelling heb je ook leuke jongerencampings! Namelijk Appelhof en Terpstra.
Welke camping is volgens jullie het beste?
Alvast een fijne zomervakantie!


Ik ben vorig jaar met 3 vriendinnen naar terschelling geweest, het was helemaal geweldig. Het ligt er ook echt aan wanneer je gaat. Wij gingen namelijk van 16 t/m 23 augustus. Als je dan op terpstra staat is t gewoon gezellig en niet 1 grote bende zoals t begin juli tot ongeveer 10 augustus wel is. Appelhof is nog bendiger maar daar ben ik niet geweest, maar ik hoorde t wel van iedereen. Ik heb op cnossen gezeten. Dit was super netjes het sanitair etc maar wel rustig, maar kwam ook doordat het geen hoogseizoen was. Ik denk dat texel iets rustiger is en misschien iets minder 'boeren' publiek. Maar ik heb daar absoluut geen last van gehad. Ik vond persoonlijk west terschelling leuker dan midsland waar de 'discotheek' zat waar appelhof en terpstra heen gingen. Succes ermee!
Ik ga dit jaar naar chersonissos
Oud 24-02-2009, 17:07
findik_kurdu_61
findik_kurdu_61 is offline
ik hebt het gevraagd aan me vriending ze zei TEXEL
Oud 25-02-2009, 23:01
Ambitieus.
Ambitieus. is offline
Lijkt me beiden oersaai.
Oud 26-02-2009, 19:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben nog nooit op Terschelling geweest, alleen op Texel. Daarom zeg ik: Terschelling!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.