Oud 15-06-2009, 13:12
LW
Avatar van LW
LW is offline
Ik bijt verschikkelijk erg nagels, het is zo'n ellende dat ik de velletjes van mijn vinger er ook nog afbijt.
Vorig jaar besloot ik acryl nagels te nemen, ook reed ik vorig jaar echt nog heel veel paard, nu veel minder.
Die acryl nagels braken vaak af, en waren zo vies aan de onderkant.
Maar nu gaat het bijten weer van kwaad tot erger en wil ik dus eens gelnagels proberen.
Want ik hoor vaak dat gelnagels wat flexibeler zijn.
Ik ben kassiere en scholier, dus ik doe verder geen sporten meer waar door ze af zouden kunnen breken.
Maar wat raden jullie mij aan, gel of acryl nagels?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2009, 13:24
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Ik heb er geen verstand van maar hou niet zo van nepnagels.. als je zegt dat je gelnagels wat flexibeler zijn, moet je het gewoon proberen, wie niet waagt wie niet wint!
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 13:26
Verwijderd
Stoppen met nagelbijten.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Stoppen met nagelbijten.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 18:15
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Stoppen met nagelbijten.
Doe wat plakband op je nagels, dan lukt het wel
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 18:34
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Smeer ze door de poep dan wil je er vast niet meer aan knabbelen. Pffff
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 21:40
Verwijderd
Byte-ex schijnt te helpen. Ik bijt ook op m'n nagels, vooral als ik in de stress schiet. Byte ex erop, en dan smaakt alles wat je aan raakt naar chemische tyfuszooi. Na een week wil je nooit meer aan je nagels zitten
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 22:06
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline