Oud 15-06-2009, 13:12
LW
Avatar van LW
LW is offline
Ik bijt verschikkelijk erg nagels, het is zo'n ellende dat ik de velletjes van mijn vinger er ook nog afbijt.
Vorig jaar besloot ik acryl nagels te nemen, ook reed ik vorig jaar echt nog heel veel paard, nu veel minder.
Die acryl nagels braken vaak af, en waren zo vies aan de onderkant.
Maar nu gaat het bijten weer van kwaad tot erger en wil ik dus eens gelnagels proberen.
Want ik hoor vaak dat gelnagels wat flexibeler zijn.
Ik ben kassiere en scholier, dus ik doe verder geen sporten meer waar door ze af zouden kunnen breken.
Maar wat raden jullie mij aan, gel of acryl nagels?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2009, 13:24
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Ik heb er geen verstand van maar hou niet zo van nepnagels.. als je zegt dat je gelnagels wat flexibeler zijn, moet je het gewoon proberen, wie niet waagt wie niet wint!
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 13:26
Verwijderd
Stoppen met nagelbijten.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Stoppen met nagelbijten.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 18:15
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Stoppen met nagelbijten.
Doe wat plakband op je nagels, dan lukt het wel
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 18:34
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Smeer ze door de poep dan wil je er vast niet meer aan knabbelen. Pffff
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 21:40
Verwijderd
Byte-ex schijnt te helpen. Ik bijt ook op m'n nagels, vooral als ik in de stress schiet. Byte ex erop, en dan smaakt alles wat je aan raakt naar chemische tyfuszooi. Na een week wil je nooit meer aan je nagels zitten
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 22:06
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik heb om dezelfde reden een tijdje van die gelnagels gehad het is lelijk, ziet er heeel nep uit, ook al waren ze kort. en het is heel duur. dus ik had er na een paar keer bijwerken wel genoeg van. beet ik net zo snel mijn nagels weer af, dus hielp niks. uiteindelijk ben ik er gewoon mee gestopt. ik beet nooit op mijn nagels als er andere mensen bij waren, dus na een paar lange dagen werken zaten er langs al mijn nagels witte randjes. dus toen kon ik er net zo goed mee stoppen en nu heb ik mooie nagels en ben ik er eindelijk helemaal vanaf
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 01:18
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Ik bijt al heel mijn leven nagels en ben er (al honderd keer mee opgehouden) sinds een maand mee opgehouden.

Ik had zo'n flesje byte-X gekocht, maar dat is heel gemeen spul, want zelfs als je niet aan het bijten bent, maar gewoon een stukje brood afscheurt en opeet, krijg je die gore smaak in je mond. Toen, op een goede dag een maand geleden, net toen ik besloot het dan toch maar weer eens met byte-X te proberen viel het flesje stuk op de badkamervloer toen ik het oppakte. Nevernooit dat ik dat nog eens ging kopen. In plaats daarvan heb ik mijn nagels, kort en afgebeten als ze waren gelakt met nagellak. Nu vervang ik elke 3/4 dagen de kleur op mijn vingers, steeds als hij begint te bladderen, zodat ik weet dat ik steeds een paar dagen verder ben (ik zit nu op 7 verschillende kleuren). Gewoon cold turkey opgehouden, en steeds als ik met mijn vinger in mijn mond zit dan merk ik het nu, omdat nagels met nagellak zo anders voelen en hou ik er snel weer mee op.

Ik ben supertrots omdat ik het zelf doe, en van die enge gelnagels heb ik al niet meer nodig. Probeer het nog eens, zou ik zeggen, je nagels zijn snel genoeg de moeite waard om mooi te houden. In de zomer groeien ze ook sneller.
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.