Oud 13-08-2009, 15:19
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Zoals de topic titel eigenlijk al een beetje zegt, is het handig mijn OS te updaten naar WIN7. Hier mijn systeem

Processor:Q8200@2,33
RAM:4GB
Video: 512DDR2 ATI Radeon HD4350
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2009, 16:21
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Tja, waarom niet?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 16:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Moet prima kunnen met zo'n systeem.

Ik draai het nu op een AMD Athlon X2 7750BE met 2GB RAM en en HD3450
en een Laptop (Aspire 5612: Centrino Duo T2300 met 2GB Ram en een IntelGMA 945 videochip)

In beide gevallen draait het probleemloos

Het is wel even wennen natuurlijk, maar dat heeft me zo'n week of 2 gekost en het configuratie-panel is vrij onduidelijk af en toe.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 22:58
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
kk, en ik speel aardig wat oudere spellen zoals CS, Fable etc. Draaien die ook probleem loos of is dat tweaken geblazen"?
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 23:21
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
kk, en ik speel aardig wat oudere spellen zoals CS, Fable etc. Draaien die ook probleem loos of is dat tweaken geblazen"?
Sommige spellen werken wel, sommige niet. Je zou gewoon ff moeten zoeken, "naamvanapplicatie windows 7"
dus bijvoorbeeld: "counterstike 1.6 windows 7"
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 23:15
tromort
Avatar van tromort
tromort is offline
de meesten oude spellen werken gewoon, je kunt ze eventueel in de windows xp compatible mode draaien.
Helaas voor mij+vele andere, werkt punkbuster (anticheating) nog niet op W7
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 14:15
Verwijderd
Citaat:
de meesten oude spellen werken gewoon, je kunt ze eventueel in de windows xp compatible mode draaien.
Helaas voor mij+vele andere, werkt punkbuster (anticheating) nog niet op W7
Windows 7 is dan ook nog niet officieel 'uit'
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 20:20
rens..
Avatar van rens..
rens.. is offline
punkbuster werkt perfect bij mij hoor! (cod4)
__________________
been there done that got the t-shirt
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 00:15
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
nog even 1 n00bish vraagje, moet je de iso branden of de inhoud ervan xD
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 01:15
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Elk fatsoenlijk brandprogramma heeft de optie om een "image" te branden, dat moet je doen (en dan dus de ISO selecteren). Als je de ISO als bestand op een DVD brandt heb je een waardeloze DVD, als je 'm eerst uitpakt en dan brandt gaat het ook mis want dan is je DVD niet bootable.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 21:59
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Elk fatsoenlijk brandprogramma heeft de optie om een "image" te branden, dat moet je doen (en dan dus de ISO selecteren). Als je de ISO als bestand op een DVD brandt heb je een waardeloze DVD, als je 'm eerst uitpakt en dan brandt gaat het ook mis want dan is je DVD niet bootable.
k, kan het met nero 9, of gaat me dvd dan naar de klote
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 22:52
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Je kan het met nero, maar ook andere fatsoenlijke brandprogramma's.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 01:03
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Je kan het met nero, maar ook andere fatsoenlijke brandprogramma's.
xD

Afijn, heb net geïnstalleerd en het ziet er goed uit, loopt soepel en so far geen problemen met de spellen die ik 10 minuten getest heb. Alleen zit ik ff met drivers voor me video kaart, moet ik de vista versie installeren of neemt de installatie gewoon alle drivers mee van de vorige versie van windows?

edit: Hm, ziet ernaaruit dat de drivers via windows update lopen... Ook heb ik nu de 64-bit geïnstalleerd ivm RAM geheugen. Ook nu geen problemen. Windows 7 is zeker win
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 17-08-2009 om 03:51.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 15:08
Rationeel
Rationeel is offline
ik kan best wennen aan het 'nieuwe' startmenu, maar het gedrag van de vensters in de startbalk (zelfs als ik ze niet automatisch laat samenvoegen) bevalt me niet. met registertrucjes kun je msn bijvoorbeeld wel weer 'op zijn plek' rechtsonder brengen, maar het is zo'n gedoe. ook vind ik search 4.0 kut en sowieso de manier waarop verkenner werkt. ik vind de 'oude' windows xp tree veel lekkerder werken. en al die verplichte mappen in mijn documenten (nu met een andere naam) vind ik ook maar naar, ik maak graag mijn eigen mappen en de nieuwe lijken niet te verwijderen.

veel hiervan was al in vista geïntroduceerd, maar die heb ik ook heel lang geprobeerd te vermijden.

windows xp <3
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 16:50
Verwijderd
Hmm apart. Ik ergerde me ook 't schompes aan de default Explorer van Vista, maar Windows 7 vind ik eigenlijk wel okay. Ik laat 'm trouwens wel openen op de D-partitie. Dan krijg je ook niet die irritante "persoonlijke" mappen te zien, of althans, niet op een storende manier. Wat je dan doet is "/e,d:\" toevoegen aan de shortcut naar Explorer.exe. Misschien bevalt dat je beter.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 17:32
Rationeel
Rationeel is offline
mja misschien moet ik dan gewoon die persoonlijke map helemaal skippen en zelf een soort van mijn documenten maken, met mijn mapjes erin. dat is wel een oplossing.
ik had zelf ook al gevonden om de verkenner in 'deze computer' (ja alles nl he ) te laten starten, zodat je begint met je schijvenoverzicht e.d.

maar dan nog steeds kan ik niet wennen aan de nieuwe tree-structuur...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 12:08
Verwijderd
Ik heb sowieso een "My Documents"-equivalent op een andere partitie dan (standaard) C -- ik ben een groot voorstander van images maken van vanilla installaties om ze, wanneer nodig, zorgeloos terug te kunnen zetten zonder je te bekommeren om gegevensverlies. Soms pas ik dan ook daadwerkelijk de locatie van die persoonlijke mappen in Windows aan, maar de laatste tijd maak ik me er niet meer druk om.

De nieuwe treestructuur vind ik wel sexy, eigenlijk. Helemaal als je veel netwerkshares gebruikt, 't blijft veel overzichtelijker. Waar ik echt neurotisch van word is Nederlandstalige Windows.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 12:41
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
Ik heb sowieso een "My Documents"-equivalent op een andere partitie dan (standaard) C -- ik ben een groot voorstander van images maken van vanilla installaties om ze, wanneer nodig, zorgeloos terug te kunnen zetten zonder je te bekommeren om gegevensverlies.
Maar wel je pc volgooien met 3 jaar oude drivers.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2009, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Maar wel je pc volgooien met 3 jaar oude drivers.
Want het is noodzakelijk dagelijks te kijken of er een revisie beschikbaar is voor de northbridge op je moederbord die een potentieël probleem oplost wanneer er gebruik gemaakt wordt van exotische combinaties.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 15:03
Verwijderd
Als je VLC gebruikt onder Win7 en problemen hebt met 'pixelation' of 'vierkante pixels' in volledig scherm, dan kun je bij de Voorkeuren de video-uitvoer op OpenGL zetten. Dat wil wel eens helpen. Helpt bij mij althans.

Bij Windows Media Player en Media Player Classic hoefde ik niks te veranderen, geen last van dat probleem dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.