Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2009, 19:25
fruit-automaat
fruit-automaat is offline
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik kende een trucje dat wanneer je een plaatje vond op internet met een naam als 672032921_5_ZsB__1.jpeg Dat je dan de hyves-adres van diegene waarbij het plaatje vandaan kwam kon achterhalen. Sinds hyves wat veranderingen heeft ondergaan werkt dat niet meer voor mij. Ik nam voorheen het gecodeerde stuk van een plaatje uit mijn eigen foto-album. Plakte die code van dat plaatje erachter op een bepaalde manier en plaatste dat dan als krabbel bij mijzelf. Als ik op die link klikte kwam ik dan vanzelf op de hyves van desbetreffend jongen of meisje.

Kan iemand mij helpen uitvogelen hoe dat nu moet? Reden is dat er jongens op diverse fora mij treiteren en de helft zegt dat zij mij in het echt ook kennen. Nu wil ik weten wie precies wat heeft gezegd zodat ik ze ermee kan confronteren oog tot oog want dit vind ik niet leuk meer. Zij plaatsen plaatjes van mij en mijn vriendinnen die zij op hun hyves hebben staan. En nu wil ik weten wie dat doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2009, 19:38
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Helaas weet ik dit niet.
Wel raad ik je aan om je hyves account beter te beveiligen (zie "mijn menu" > "privacy opties") en onbetrouwbare personen uit je "vrienden" gooien.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.