Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2009, 11:59
Verwijderd
Hallo,

Ik moest laatst mijn pc wegbrengen voor reparatie, en men had mij gezegd dat ik mijn harde schijf moest kopieren, om gegevens verlies te voorkomen. Ze zouden de harde schijf namelijk ook resetten.

Aldus gedaan. Alleen ik ben vergeten mijn foto's ook over te zetten. Die stonden namelijk onder een andere map, en die ben ik vergeten.

Ben ik die foto's nu helemaal kwijt, of kan ik misschien nog kijken of de foto's ergens in een hoekje van de harde schijf belandt zijn?

Heel hartelijk dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2009, 12:22
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Het zou kunnen dat je ze nog terug kunt halen. Wanneer je iets van een harde schijf wist blijft de data in principe gewoon intact, tot het wordt overschreven door iets anders. Je moet dan dus wel snel zijn (en intussen zo min mogelijk met je PC doen), want hoe langer het geleden is, hoe groter de kans dat de data al (gedeeltelijk) is overschreven.

Ik heb goede ervaringen met dit programma gehad toen ik een keer per ongeluk de verkeerde schijf had geformatteerd. Nadeel is wel dat het een betaald programma is (je kunt het wel gratis proberen); dus mocht het je foto's kunnen terughalen dan moet je dat programma kopen. Ligt er denk ik een beetje aan hoeveel die foto's je waard zijn... (ik weet niet of er ook gratis programma's zijn met dezelfde functionaliteit)
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 12:29
N00se
N00se is offline
Tuneup Utilities gebruiken. Kan je 30 dagen gratis gebruiken. Ooit per ongeluk een map vol foto's gewist (zat in de verkeerde map...)
Volledig kunnen terughalen.

+ Tuneup onderhoud je pc. Ik gebruik het al 6 jaar en mijn pc doet nooit meer lastig!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 18:19
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
glary utilities is gratis... het is bijna hetzelfde als tune-up en onderhoud ook je pc... ben er zelf heel tevreden mee... en... het kan gewiste foto's terughalen...

btw... als die lui in de computerzaak je hele harde schijf geformatteerd hebben, ben je die foto's kwijt... als windows opnieuw is geïnstalleerd, heb je grote kans dat je harde schijf geformatteerd is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Foto's/video's vs. register.
OnderkofferMe
22 09-07-2010 00:50
Software & Hardware verloren foto's terughalen
Fantôme
6 25-03-2007 20:39
De Kantine Foto's?
Verwijderd
20 16-11-2005 09:40
De Kantine Foto's
S@nne :)
1 24-11-2004 21:23
Software & Hardware Programma om snel foto's te resizen
Verwijderd
5 13-03-2004 11:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwe (naakt)foto's van Kournikova (die moet je echt zien!!)
kournikova
3 12-02-2002 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.