Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2009, 15:26
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Hallo,

Ik zit met een vrij dringend probleem

Ik heb onlangs gemerkt dat als ik mijn eigen naam intik in google, er dan een post van mij in een nieuwsgroep te lezen valt die me niet echt goed uitkomt. ’t Is iets dat ik ooit postte als 15-jarige (nu reeds tien jaar geleden) die nogal beschamend is. Het zou niet leuk zijn naar mijn werk toe als iemand dit zou lezen (ik geef les).

Ik was blijkbaar naïef toen ik vijftien was en ik mijn naam erbij zette. Het gaat dus om een post in een google nieuwsgroep.

Ik kan de post niet meer verwijderen en een google contactadres kan ik nergens vinden, wordt er gek van. Er moet toch een manier zijn om dat weg te krijgen? Of op zijn minst die post niet in de zoekresultaten van google te krijgen als mijn naam ingetikt wordt?

Tis echt wel nodig dat dit verdwijnt en ik heb al zelf gezocht en ook op de google site maar ik vind nergens hoe ik ervoor kan zorgen dat dit niet meer te vinden valt. Ik hoop echt dat er mij iemand kan helpen? De webmaster contacteren en het hem vragen is de oplossing maar er zijn nergens contactgegevens.

Alvast merci

Grtz
clubje
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2009, 18:52
Verwijderd
http://www.online-tech-tips.com/comp...earch-engines/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.