Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2009, 19:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Sinds ik overgestapt ben van de RC naar de RTM van Windows 7 heb ik op mijn laptop het volgende probleem:

Op willekeurige momenten (ik kan in ieder geval geen vast patroon ontdekken, behalve dat ik op dat moment niet aanwezig ben bij mn laptop) geeft Microsoft Visual C++ Runtime Library en foutmelding in msnmsgr.exe

Een herinstallatie en zoekwerk op internet en de mogelijkheden die daar gegeven worden langslopen hebben geen concrete oplossing gegeven aangezien er weinig gerelateerd aan Windows 7 bekend is.

Wel schijnt dit al een aantal jaren een bekend probleem te zijn met de Messenger-client, maar ik heb geen idee hoe ik dit goed kan oplossen.

Iemand enige ideeën?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2009, 20:22
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
De meeste oplossingen die je vindt hebben het erover dat je je tijdelijke bestanden e.d. moet opschonen, dat heb je zeker al geprobeerd?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 22:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
een herinstallatie heb ik al gedaan, zowel van mijn OS als van Messenger.
Tijdelijke bestanden weggooien heeft weinig zin als je die nog niet hebt , maar dat kan ik zo ook eens proberen, want inmiddels zijn die er natuurlijk wel.

Het meest vreemde is vooral dat het gebeurt wanneer ik niet actief ben op mijn laptop. Zo lang ik aan het tikken of surfen ben of wat dan ook doe komt de foutmelding niet

iig niet de afgelopen 3 uur, terwijl de foutmelding daarvoor, toen ik een half uur niets deed, wel opgetreden was.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 15-11-2009 om 22:07.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 19:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben al wat verder. Als WLM crasht heeft het zo'n 1GB van mijn interne geheugen in gebruik (50% van het totaal). Dit lijkt mij een beetje te veel van het goede. Er zal dus een programma of commando zijn die het triggert en op dit moment ben ik maar aan het testen gegaan om steeds één programma niet meer op te starten en kijken of het probleem zich voordoet.

Meer tips en ideeën blijven welkom
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 10:57
Verwijderd
Gebruik je de nieuwste versie van WLM of draai je zo'n gehackte oudere versie?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 10:58
Verwijderd
Verder kan het ergens brakke drivers zijn. Ik hoop niet voor je dat creative hardware hebt?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 15:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Verder kan het ergens brakke drivers zijn. Ik hoop niet voor je dat creative hardware hebt?
Laptop, dus integrated, Realtek-spul

Citaat:
Gebruik je de nieuwste versie van WLM of draai je zo'n gehackte oudere versie?
Nieuwste versie van WLM, met de nieuwste versie van MSNplus.
Dat laatste bleek ook soms voor problemen te zorgen, dus daar ben ik een versie teruggegaan tot eentje waarvan ik zeker wist dat die goed liep.

En verder een schone installatie (nogmaals) met een hack erover om wat reclamemeuk eruit te slopen. A-Patch 1.43b3 verergrde het alleen maar, terwijl dit eerder prima werkte en uiteindelijk heeft via WLMUniversalPatcherPlusPlus de reclamemeuk eruit slopen vooralsnog gewerkt. Geheugengebruik is nu al een paar uur stabiel rond de 85MB.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 15:54
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb daar sinds een week ongeveer ook last van. ik heb verder geen rare shit geïnstalleerd o.i.d. dus het zal wel door een bepaalde update van windows 7 of de c++ library komen. het gebeurt niet vaak genoeg om me er heel erg aan te irriteren en ik ga er vanuit dat het binnenkort wel verholpen wordt

en zo niet... ik moet over 2 weken sowieso opnieuw installeren, want mijn rearm-termijn zit er op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.