Oud 06-08-2002, 14:05
king112
Avatar van king112
king112 is offline
hoe vinden jullie het het leukst om versierd te worden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 14:15
Verwijderd
niet

ik word niet graag versierd. ik leer liever iemand écht kennen en dan verliefd worden. als ge echt ziet dat iemand moeite aan 't doen is, dan ... 'k weet niet maar dan daalt ie in m'n achting.

'n maand geleden was ik op 'n fuif, en er wou ne kerel mij versieren, vroeg van waar hij mij kende (ik kende hem van in 't café waar ik altijd ging, hij had mij anderhalf jaar van te voren ofzo is gevraagd of ik de moeder van zijn kinderen wilde zijn, vandaar dat ik hem kende en dus goeiedag zei), begon met mijn haar te spelen en zei toen: "kijk, dat is de l'oreal-look" en toen wou hij mij kussen. ik duwde hem weg en hij begon te smeken of hij een kus kreeg.
da's dus NIE de manier hé. (zo ineens uit het niets vragen of ze de moeder van je kinderen wil zijn is ook niet de manier.)


*blue*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:33
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik duwde hem weg en hij begon te smeken of hij een kus kreeg.
afgang

Ikzelf word wel graag versierd, eerst is er de blik die je hebt naar iemand, als een jongen naar me toekomt en hij ziet er best aardig uit en vraagt me iets om te drinken, dan ga ik daar met plezier op in.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:18
miro
Avatar van miro
miro is offline
"Versierd worden" in de zin van oogcontact maken, een normaal gesprek beginnen en interesse tonen. Ga alsjeblieft geen foute versierzinnen gebruiken of er dik bovenop leggen dat je diegene leuk vindt. Doe gewoon normaal, begin een gesprek enz.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:29
BELLEKE
BELLEKE is offline
oogcontact...
en niet van die typische zegdinkjes... als 'ken k je van ergens'

getracteerd worden s natuurlijk ook altijd gezellig
x
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 20:01
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
diegene moet een aantal keer mijn kant op kijken en dan oogcontact maken en een paar keer lief lachen,
verder mag hij me aanspreken zonder een belachelijke openingszin en dan gewoon een leuk gesprek voeren.

of

laatst werd ik versierd door een jongen, het kwam eigenlijk van 2 kanten en ik kende hem al. We zaten gewoon een beetje de hele tijd te ouwehoeren, grappen te maken, hij zat me in mijn zij te prikken dus natuurlijk ga ik daar op in en knijp m helemaal fijn, dat soort stomme dingen.

sorry misschien een beetje een blaat verhaal.
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 20:10
RenT
RenT is offline
Citaat:
Roozie schreef:
(...)

laatst werd ik versierd door een jongen, het kwam eigenlijk van 2 kanten en ik kende hem al. We zaten gewoon een beetje de hele tijd te ouwehoeren, grappen te maken, hij zat me in mijn zij te prikken dus natuurlijk ga ik daar op in en knijp m helemaal fijn, dat soort stomme dingen.
Maar bij een ander meisje zou sowiets dus totaal niet werken... dusseum.... ben gewoon jezelf??? Of is dat een heel raar voorstel??
__________________
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 20:12
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Citaat:
miro schreef:
"Versierd worden" in de zin van oogcontact maken, een normaal gesprek beginnen en interesse tonen. Ga alsjeblieft geen foute versierzinnen gebruiken of er dik bovenop leggen dat je diegene leuk vindt. Doe gewoon normaal, begin een gesprek enz.
*agrees*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 20:14
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
RenT schreef:


Maar bij een ander meisje zou sowiets dus totaal niet werken... dusseum.... ben gewoon jezelf??? Of is dat een heel raar voorstel??
nee sorry, ik vond mijn verhaal al een beetje stom, ik kende hem al en vond hem al eerder leuk, dus werkte zijn aanpak wel!

maar jezelf zijn is het beste, als dat een meisje niet bevalt, dan passen jullie toch niet bij elkaar en dan kun je maar beter niets beginnen.

of gaat het hier om een meisje versieren voor 1 avondje?
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 20:17
RenT
RenT is offline
Citaat:
Roozie schreef:
nee sorry, ik vond mijn verhaal al een beetje stom, ik kende hem al en vond hem al eerder leuk, dus werkte zijn aanpak wel!
Snap ik, ik bedoelde het ook net persoonlijk
Maar als in: wat de één zou waarderen, de andere niet!

Be yourself.
__________________
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 21:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uuhm...

eigenlijk laat k me nooit inpakken tijdens t uitgaan door een jongen die k daar leer kennen. dan neem k hem niet serieus. k praat wel met hem maar ga dan weer verder.

mijn vriendjes ken k vrijwel altijd wat langer.
k leer ze gewoon kennen en dan weet k pas hoe ze echt zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 21:44
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
miro schreef:
"Versierd worden" in de zin van oogcontact maken, een normaal gesprek beginnen en interesse tonen. Ga alsjeblieft geen foute versierzinnen gebruiken of er dik bovenop leggen dat je diegene leuk vindt. Doe gewoon normaal, begin een gesprek enz.
je neemt me de woorden uit de mond
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 22:48
Bauduin
Bauduin is offline
rietjes in z'n neus, feestmuts op, groene leren schoenen aan met gele veters erin en dan moet hij in een knalroze string rondjes om me heen dansen. oeh
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 23:26
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Op een orginele manier. One-liners zijn echt hartstikke fout!
Mijn ex en ik daagden elkaar altijd uit door elkaar aan te kijken. Als een jongen oogcontact met me maakt en dan niet daarna komt lullen over niks(of nog erger hoe mooi jij wel niet bent etc) met een biertje erbij, maar juist op afstand blijft en zijn ogen het werk laat doen ben je wel goed bezig. Het moet niet makkelijk voor me zijn die jongen te krijgen. Ik moet weten dat hij me leuk vind, maar dat hij zich niet zomaar laat vangen. Uiteindelijk moet het natuurlijk niet alleen bij ogen blijven en is een praatje ook handig. Tja tis maar moeilijk uit te leggen hoor. je kunt het of je kunt het niet. Tis niet iets wat je zomaar kan leren en dan nog iets. Elk meisje is verschillend dus wil anders versierd worden. Daar moet je als jongen handig in worden. Maar wat denk elk meisje vervelend vind is dat je achter ze aan blijft lopen (letterlijk) en je om ze heen hangt enzo.
Oja dit was ik nog vergeten. Overdreven uitsloven is mateloos irritant. Wees wie je bent.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)

Laatst gewijzigd op 06-08-2002 om 23:30.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 00:02
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
Bauduin schreef:
rietjes in z'n neus, feestmuts op, groene leren schoenen aan met gele veters erin en dan moet hij in een knalroze string rondjes om me heen dansen. oeh
that's how i did it
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 02:28
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
disaster schreef:

that's how i did it
en werkte het?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 13:28
CurLyGuRLy
Avatar van CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
Sexy met mij gaan dansen..

I just love that..
__________________
Neem niet iedereen serieus ;)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 16:12
tinkerbell070
tinkerbell070 is offline
door jou helemaal NIET!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-08-2002, 18:05
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
tinkerbell070 schreef:
door jou helemaal NIET!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 18:30
shanli
shanli is offline
Citaat:
miro schreef:
"Versierd worden" in de zin van oogcontact maken, een normaal gesprek beginnen en interesse tonen. Ga alsjeblieft geen foute versierzinnen gebruiken of er dik bovenop leggen dat je diegene leuk vindt. Doe gewoon normaal, begin een gesprek enz.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 18:54
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
versieren moet uit je hart komen. Elke standaardzin kan goed zijn en kan zelfs even goed zijn als een nieuwe moeilijkere. Het gaat er gewoon om dat degene die versiert ervoor open staat. Staat ie er neit voor op, dan zal geen enkele zin een goed effect hebben.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 19:04
Verwijderd
niet?

nou vast niet niet..zou t eigenlijk nie weten, ben nooit echt versierd ofzo..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 19:59
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Op een originele manier.. Dat je denkt van "joh.. das leuk "
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 21:50
Y@NOU
Y@NOU is offline
Iedereen die zeurt over 'geen stomme openingszinnen gebruiken' lult maar wat in het rond: Als de romeo der romeos, de Brad der Bratten , of de enrique (iiieel) der enriquen op je af komt maakt het je geen fuck uit wattie zegt (Biertje? ), het gaat om wederzijdse aantrekkingskracht (jawel), of het klikt ofniet.

Maar om toch antwoord te geven op je vraag, vaak helpt het denk ik , om SUBTIEL te beginnen te lulle over mensen om je heen (ken jij die blabla) dat komt nl niet zo supergeiteresseerd over en dat werkt het beste (bij mij iig)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Roozie schreef:

laatst werd ik versierd door een jongen, het kwam eigenlijk van 2 kanten en ik kende hem al. We zaten gewoon een beetje de hele tijd te ouwehoeren, grappen te maken, hij zat me in mijn zij te prikken dus natuurlijk ga ik daar op in en knijp m helemaal fijn, dat soort stomme dingen.

sorry misschien een beetje een blaat verhaal.
Hahaha, dat ken ik precies zo. Maar dat is toch ook logisch, als je zo al de hele tijd aandacht aan elkaar loopt te besteden, dan weet je toch eigenlijk al dat je allebei geinteresseerd bent...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2002, 22:21
Verwijderd
Citaat:
tinkerbell070 schreef:
door jou helemaal NIET!!!!!!!!!!!!!!!
Jouw opmerkingen zijn toch echt wel van hoogstaand niveau... *zucht diep*
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 14:28
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
Ilsje schreef:


en werkte het?
jeps
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 16:19
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
langzaam
gewoon veel interessante gesprekken, een jongen moet een beetje geinteresseerd in me zijn enzo, lief en attent. Ik vind het zelfs gaaf als hij een beetje de baas speelt, d.w.z. als hij gewoon lekker snel beslissingen maakt. Zo van: zal ik gaan of niet gaan, dat hij me gewoon meesleept zo van we gaan, en niet zegt: dat moet je zelf weten. Daar hou'k van
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 18:29
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja ik word meestal pas verliefd op iemand als ik degene al langer ken, dus bij mij heb je niet echt veel kans met een of andere lullige openingszin bij een avondje flirten..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:07
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
tja ik word meestal pas verliefd op iemand als ik degene al langer ken, dus bij mij heb je niet echt veel kans met een of andere lullige openingszin bij een avondje flirten..
hehe.. mooi gezegd eef!
Maar klopt wel... ik vind dat ook zo debiel overkomen. Nee ik wil eerst iemand wat kennen voordat hij een kans heeft.
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 19:03
blutske
blutske is offline
het hoeft niet origineel te zijn vind ik. Gewoon wat oogcontact, een keertje lachen, geheimzinnig aankijken enz. Beetje naar elkaar toe dansen en dan kom je vanzelf aan de praat. Als die jongen die me wil versieren maar echte interesse toont, en niet na 2 seconden al niet meer weet wat je zo juist hebt gezegd enz.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:20
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ik word wel graag versierd, maar dan moet die jongen me ook wel aanstaan . Hoe? Wel, hij moet vooral zelf het initiatief nemen door bvb. te vragen om te slowen en zo een gesprek beginnen, klinkt saai maar ik vind het romantisch . Ik haat het als ze het via een vriend of zo vragen. Zelf zou ik het niet doen omdat ik weet dat sommige jongens daar ook op afknappen. Maar als ze me versieren en ik merk dat ze al van de het eerste uur of zoiets meer willen zoals met me vrijen. Dan mogen ze vertrekken , want ik wil eerst altijd iemand goed kennen voor ik er iets mee begin . *uitzondering*
xxx
Faith
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:32
LittleLucille
LittleLucille is offline
mijn ouders hebben een hondje...
maar jah ik moest effe dat beestje uitlaten... jah vakantie blabla
duzz kwam ik best wel leuke jongen tegen
zijn hondje liep los en mijn liep aan riempje...
en toen kwam de zijn naar de mijne weet je wel....
hahaha en jah klein gesprekje en dan weer verder...
maar pas kwam ik hem tegen mijn (volgens mij zijn moeder)
en zij ie hoi tegen mij... ooo vind ik wel lief... maar jah valt het onder ''versieren....'' kan... sociaal contact... dan maar hihi
maar kan leuk zijn om op die manier iemand te leren kennen
bedoel iemand ontmoeten uit een kroeg of in een parkje is altijd anders
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 23:14
L-ke
Avatar van L-ke
L-ke is offline
Versieren, ik weet het niet. Ik word niet verliefd op iemand omdat hij ff een goede openingszin denkt te hebben. Ik kan 't mij al voorstellen. "Hmm ken ik u ni van ergens??" Of zo één of ander melig zinnetje. Yep, dan ben ik echt gewonnen hoor! Nee, ik moet eerst iemand leren kennen voor ik er misschien iets voor kan voelen.

Als iemand contact met mij zoekt, dan denk ik dat het het beste zou zijn om eerst oogcontact te maken. Elkaar een beetje aankijken, flirten met de ogen, beetje lachen... you know

En ja, uiteindelijk dan ff met mekaar beginnen praten, over gewone dingen. 't Mag er ook niet te dik opliggen natuurlijk.
Uiteindelijk weet je toch waarover het gaat hoor, daarvoor heb je het onnodige geslijm niet nodig. Als ze te hard beginnen slijmen dan mogen ze bij mij ook al vertrekken. Damn, ik ben precies een moeilijk kind hé.
__________________
Don't fall for someone who won't be there to catch you
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 12:43
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
als je een meisje echt leuk vind, dan zou ik haar niet versieren in een discotheek, dan wordt vaak gedacht, ach het is een keer nooit weer. Dan kan je beter gewoon met haar kletsen enzo

maar als je toch een meisje voor een avondje wil werkt toch wel snel wil je wat drinken... en beetje om haar heen dansen, en haar steeds aankijken enzow...
Maja, ik ben weer zoiemand, ik zorg dat iemand me gaat versieren, wacht tot ik een drankje krijg en ga er dan weer vandoor...
Zo komen mijn vriendinnen en ik de avond door zonder geld...
Vooral op studenten avond, dan heb ik maar 1 euro nodig om uit te gaan, alleen de gaderobe

Wow, dit klinkt eigendunkerig, alsof ik altijd wat te drinken krijg, maar dat is niet zo hoor
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit vraagje aan (ervaren) meisjes
DriesDW
5 23-11-2015 21:32
Liefde & Relatie ff vraagje aan de jongens..
Verwijderd
39 07-07-2012 23:26
Liefde & Relatie Vraag aan de meiden
Chain
55 11-09-2005 17:11
Lichaam & Gezondheid Ongesteld.. vraagje aan de meisjes:P
LalaGurl
3 03-03-2005 17:25
Liefde & Relatie vraagje voor de mannen.
Signy
20 08-05-2003 20:23
Lifestyle Vraagje aan de meisjes
Stefan17
37 07-08-2002 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.