Oud 30-12-2009, 18:45
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik heb een probleem met mijn externe harddisk. Als ik 'm aansluit op m'n laptop (via USB), krijg ik de melding:

"Het USB-apparaat wordt niet herkend. Eén van de USB-apparaten die op deze computer is aangesloten heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer. Probeer het apparaat opnieuw te verbinden. Als het nog steeds niet wordt herkend, dient u het apparaat te vervangen."

Ik heb het in alle USB-poorten geprobeerd, zonder resultaat. Met bijv. m'n muis en m'n iPod (ook via USB) heeft m'n laptop geen problemen. Ik heb de harddisk aangesloten op de laptop van m'n huisgenootje (heeft ook Windows, dus geen mac ofzo) en daar deed ie 't wel gewoon. Tot zaterdagavond deed ie het gewoon zonder problemen en er is niks bijzonders gebeurd ofzo.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik het probleem kan verhelpen?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2009, 09:53
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Vista of XP?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2009, 11:48
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik heb zelf XP, mijn huisgenoot (bij wie ie 't wel doet) heeft Vista.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 21:34
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Vista heeft idd gewoonte om zelf bijbehorende drivers ed te zoeken, vinden en installeren.
Je harddisc heeft wellicht die drivers oid nodig, kan je de website van de fabrikant niet googelen, je appaart zoeken en kijken of er iets van drivers zijn?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 22:15
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ok, ga ik proberen, thanks. Wel gek dat ie 't 'ineens' meer doet, toch?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 08:57
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Computers zijn raar. Ik had ooit dat hij zichzelf opnieuw bleef opstarten. Toen keer stekker uit het stopcontact gehaald en er weer in gedaan en toen deed ie het weer .

Kan zijn dat je net nieuwe service pack heeft of je anti nogwatsoftware iets heeft weggepleurd ofzo. Maarja, dingen die het 'ineens' niet meer doen altijd merkwaardig =(
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 15:29
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Nog merkwaardiger: ik probeerde het vandaag nog één keer voor ik die website ging afstruinen, doet ie 't gewoon.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 11:16
Grapig
Grapig is offline
was het er een van la cie?
klote dingen ook gehad gaan altijd kapot...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.