Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2010, 20:15
BestGamer
Avatar van BestGamer
BestGamer is offline
Hallo,

Onlangs heb ik mijn pc opgestart en constateerde ik het volgende probleem:
Toen ik op de startknop klikte merkte ik op dat de lijst wat korter was dan normal. Ik klikte op mijn documenten en ik kreeg de melding dat het doelmap niet gevonden kon worden. Ik ging naar mijn computer en daar zag ik dat mijn partities niet erop stonden.
Op deze partities heb ik al mijn belangrijke documenten staan. Brieven, schoolwerk, etc. Het zou er toch nog op moeten zitten? Het kan toch niet ineens verdwenen zijn. Ik had enkel de win xp cd er per ongeluk in laten zitten... Hoe kan het zijn dat alles weg is en is het nog te herstellen? Ik vind dit wel heel erg raar, nog nooit van gehoord en het is me nog nooit overkomen.......

Bij voorbaat dank.
__________________
Tha Tuff Assasin Izz Alive... Its Me !!! Say Goodbye, Watch My Eyes When I Pull The Trigger.........
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2010, 20:39
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
.. Ik had enkel de win xp cd er per ongeluk in laten zitten...
Ik neem aan dat het eerder een herstelcd was, in plaats van een installatie cd.
Als dat zo is, dan kan het zijn dat een automatische herstelprocedure is gestart en alles weer terug is gezet naar de fabrieksinstellingen (en toegevoegde partities verwijderd zijn).
Gelukkig zijn er manieren om te terug te halen.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 20:43
BestGamer
Avatar van BestGamer
BestGamer is offline
Het was een installatie cd.. want ik met een bootfunctie erop ofzo? Want als ik die cd erin doe dan krijg ik het menu te zien van windows installeren etc.
__________________
Tha Tuff Assasin Izz Alive... Its Me !!! Say Goodbye, Watch My Eyes When I Pull The Trigger.........
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 20:52
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
je kan partitionmagic downloaden, misschien als ze daar nog staan kan je ze weer undeleten
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 20:56
BestGamer
Avatar van BestGamer
BestGamer is offline
Maar ik blijf mijn bestanden dus gewoon behouden zonder dat ze beschadigd zijn?
__________________
Tha Tuff Assasin Izz Alive... Its Me !!! Say Goodbye, Watch My Eyes When I Pull The Trigger.........
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 20:59
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
als je niet op delete of formatteren klikt, kan je met partition magic verder niks meer verder kapot maken zeg maar
maar ik zou er wel rekening mee dat ie eventueel gecrasht is. maarja meerdere partities zei je? en je ziet ze ook niet meer in deze computer staan?

en de hdd waarvan je boot is dezelfde hdd? zoniet, is mss de hdd gecrasht.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 21:03
BestGamer
Avatar van BestGamer
BestGamer is offline
ja het is dezelfde hdd want er zit maar 1 hdd in de pc.. dus mijn enige optie is partition magic.. De harde schijf is nog geen 1 jaar oud dus het lijkt me sterk dat hij gecrasht is. Ja het zijn meerdere partities. Mijn vader, zusje en ik hebben elk een partitie voor onze eigen documenten. Voorheen hadden we ook een "eigen besturingssysteem". Maar na een reinstall van xp en wat gesjoemel met de partities is er opnieuw een besturingssysteem geinstalleerd. Ditmaal 1 met daarin onze accounts. Maar de oude partities zijn blijven staan. Dit in verband met onze documenten die er nog opstonden.
__________________
Tha Tuff Assasin Izz Alive... Its Me !!! Say Goodbye, Watch My Eyes When I Pull The Trigger.........
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 21:07
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
de hdd zal dan niet gecrasht zijn, anders zou je hem ook niet meer op kunnen starten.
wel raar dat er meerdere tegelijk wegzijn. maarja probeer partition magic maar even...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 21:12
BestGamer
Avatar van BestGamer
BestGamer is offline
ik zal het proberen, krijg net te horen dat mijn broers weer gezellig op visite komen en dat ze elk moment kunnen arriveren... dus vandaag word het nog geen "welcome back partitions!" haha ik zal het proberen en mijn resultaat melden. Hartelijk bedankt Lotte en freyk!
__________________
Tha Tuff Assasin Izz Alive... Its Me !!! Say Goodbye, Watch My Eyes When I Pull The Trigger.........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Win Xp Prob
Purgatori
9 17-03-2004 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.