Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2010, 14:04
Verwijderd
Wie heeft deze in bezit? Hoe hard gaan ze precies? Hoelang gaan ze mee? Garantie????


Thx!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2010, 19:45
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
misschien kun je dat opvragen bij waar je het van plan bent te kopen (en je kan ze misschien ook wel testen bij je lokale audiowinkel(wel in een iets grotere stad wonen))
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 20:58
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Hoe hard en hoe lang ze meegaan in subjectief, garantie googlebaar..
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."

Laatst gewijzigd op 07-02-2010 om 21:38. Reden: onnodig en onvriendelijk commentaar, graag wat vriendelijker (of helemaal achterwege laten)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 21:36
Verwijderd
Ik wilde naast deze gegevens, ook een mening van iemand horen die dit artikel in bezit heeft.

Laatst gewijzigd op 07-02-2010 om 21:41. Reden: onvriendelijke reactie op vorige post
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 21:42
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Graag een beetje normaal doen tegen elkaar. Dat je iets kunt googlen weten we denk ik allemaal wel.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 22:21
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Was ook niet kut bedoelt, maar denk dat je dan beter naar gebruikerservaringen kunt vragen. Echter is dat heel subjectief.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 15:13
Verwijderd
Skullcandy's zijn over het algemeen van vrij lage kwaliteit en bij mij zitten ze ook wat oncomfortabel. Maar ze zien er wel gaaf uit. Je moet dus maar voor jezelf bepalen wat je belangrijker vindt: hoe goed het geluid is of hoe leuk je koptelefoon eruit ziet.

In b4 fanboys: ze geven wel beter geluid dan die oordopjes, natuurlijk, maar voor het geld dat je ervoor betaalt kun je vrijwel altijd een (veel) betere koptelefoon kopen. Die er dan wel gewoontjes uitziet, ja. 't Is maar waar je je geld aan wil uitgeven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.