Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2010, 15:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ben aan het kijken of Firefox iets voor mij is, en het doet het allemaal prima, alleen loop ik tegen een vervelende hobbel aan bij mijn studentenmail.

Als ik inlog, krijg ik Outlook Web Access light, wat nogal minder functies heeft dan de volledige versie die ik krijg als ik in IE inlog. Ik vroeg me af of er een browserplugin is met meer functionaliteit, zodat ik niet hoef te switchen tussen meerdere browsers.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2010, 16:19
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
IE Tab? Hiermee kun je een webpagina in een tabblad laten laden alsof het in Internet Explorer geladen is. Dat lijkt bij mij te werken voor Outlook Web Access.

Laatst gewijzigd op 10-02-2010 om 19:16.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 17:16
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
de premium versie werkt volgens my alleen in IE. maar je iig ie tabs kunnen proberen en anders IEnog gewoon gebruiken. op FF werkt die iig niet origineel

(KLIK)

http://support.mozilla.com/en-US/kb/...ess+in+Firefox[/URL]

Laatst gewijzigd op 10-02-2010 om 17:29.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2010, 05:40
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Admin switchen niet zo snel van iets wat goed werkt, naar een nieuwere versie.
Ik zou toch voor ietab gaan.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2010, 19:57
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
Citaat:
Admin switchen niet zo snel van iets wat goed werkt, naar een nieuwere versie.
Ik zou toch voor ietab gaan.

IE tabs werkt anders ook niet echt ideaal. heb er veel problemen mee gehad. is ook niet te installeren op een niet windows pc. (wat voor mij een groot nadeel isomdat ik al sinds geen jaren windows meer gebruikt
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 05:46
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
--offtopic
Ja maar heb je virtualisatie applicaties of wine voor.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 12:24
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
-offtopic.

wine is ook niet ideaal.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 20:58
inod
inod is offline
Ik gebruikte heel lang Firefox met IE Tab voor OWA, werkt prima, nooit enig probleem mee gehad (met een kleine uitzondering: soms zijn er wat probleempjes met de Out of Office Assistant).

Maar IE Tab is niet compatible met Firefox 3.6, dus sinds Firefox 3.6 uitkwam heb ik gewoon OWA als homepage gezet in IE en gebruik ik IE voor OWA en Firefox voor de rest.

Zelfde verhaal overigens voor Live Mesh, dat ik in het bedrijf (ik ben de IT-man in een bedrijf) voor remote access gebruik.

Voordelen van FF 3.6 uitwegen toch de nadelen van het ontbreken van IE tab.

Ik zit dan wel op Windows 7, dus IE is gewoon een klikje naast me, en daarmee de inlogpagina van OWA.

Behalve OWA en Mesh raak ik IE niet aan (*piep*-programma) - de traagste, meest irritante browser die ik ken.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 21:45
Verwijderd
Ik zou gewoon alleen nog maar IE gebruiken aangezien het een superieure browser is.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 21:59
inod
inod is offline
Ik neem aan dat dat sarcastisch was?

Kan me niet herinneren dat ik de afgelopen 4 jaar ooit IE heb gebruikt, behalve voor een paar sites die in andere browsers niet werken (1 op de 500 ofzo, en dat aantal daalt aardig snel).
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat dat sarcastisch was?
Nee ik ben bloedserieus.

IE is sneller en veiliger.

Citaat:
Kan me niet herinneren dat ik de afgelopen 4 jaar ooit IE heb gebruikt, behalve voor een paar sites die in andere browsers niet werken (1 op de 500 ofzo, en dat aantal daalt aardig snel).
Dat jij het niet gebruikt hebt betekent niet dat het geen goede browser is. Ik ken ook mensen die in een Fiat Multipla rijden maar dat maakt het geen mooie auto.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 17:57
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
waarom zou je in een Fiat Multipla rijden als je voor hetzelfde geld in een ferrari kan rijden?
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 22:08
inod
inod is offline
Naar mijn ervaring is IE juist veel trager dan Firefox en Chrome. Met name het starten. Chrome met name start in een oogwenk; Firefox in een handomdraai; IE start tegendat men wortel schiet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 01:28
Verwijderd
Chrome is ook sneller maar ik vertrouw google nog minder dan dat ik MS vertrouw.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.