Oud 11-02-2010, 20:39
Verwijderd
Voor de meisjes,
Wat maakt je geil? Hoe kan ik mijn vriendin echt een keer heel geil maken?

Klinkt fout, maar zijn nog niet verder geweest, en wil dit wel graag.. Dus dan zal ik der eerst geil moeten krijgen ..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2010, 20:51
Verwijderd
voorspel, ja lijkt me duidelijk.
maar wat maakt je geil? strelen, zoenen in nek dat soort dingen ..
je hoort van alles, maar of dat nou echt waar is?

dus simpel, wat maakt je geil xd.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2010, 21:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eh, het lijkt me voor jou belangrijk te weten wat jóuw vriendin geil maakt. Sommige mensen worden geil van in hun nek gekust worden, sommige mensen worden geil van violisten, sommigen van lijken, sommigen van stront... je kunt het zo gek niet bedenken.

Dus vind vooral uit wat zij leuk vindt, niet wat mensen op een forum leuk vinden. Probeer gewoon wat!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 12:09
Daddy Cool
Avatar van Daddy Cool
Daddy Cool is offline
"Hard to Get" spelen werkt hier heel goed. Praat vooral veel over sex. Streel haar dan op steed intiemer wordende plekken. MAAR DOE NIKS, dus streel haar bijvoorbeeld aan haar wang. Daarna over dr arm, over dr zij, over dr dij tussen dr benen. Kleed haar dan langzaam uit, en doe het hele riedeltje opnieuw. Zorg ervoor dat ze niet meer kan wachten. Als je dit namelijk langzaam doet zal ze extreem graag willen, doe soms ook even een stapje terug. Zorg ervoor dat ze echt geduld moet hebben. Daar kunnen mensen niet tegen, en zal ze dus best wel geil worden
__________________
"Happiness is only real when shared."
Danny - Lifestyle Coach
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
"Hard to Get" spelen werkt hier heel goed. Praat vooral veel over sex. Streel haar dan op steed intiemer wordende plekken. MAAR DOE NIKS, dus streel haar bijvoorbeeld aan haar wang. Daarna over dr arm, over dr zij, over dr dij tussen dr benen. Kleed haar dan langzaam uit, en doe het hele riedeltje opnieuw. Zorg ervoor dat ze niet meer kan wachten. Als je dit namelijk langzaam doet zal ze extreem graag willen, doe soms ook even een stapje terug. Zorg ervoor dat ze echt geduld moet hebben. Daar kunnen mensen niet tegen, en zal ze dus best wel geil worden
kijk, hier hebben we serieus iets aan.
danku
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 18:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
topic opgeschoond.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 19:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
"Hard to Get" spelen werkt hier heel goed. Praat vooral veel over sex. Streel haar dan op steed intiemer wordende plekken. MAAR DOE NIKS, dus streel haar bijvoorbeeld aan haar wang. Daarna over dr arm, over dr zij, over dr dij tussen dr benen. Kleed haar dan langzaam uit, en doe het hele riedeltje opnieuw. Zorg ervoor dat ze niet meer kan wachten. Als je dit namelijk langzaam doet zal ze extreem graag willen, doe soms ook even een stapje terug. Zorg ervoor dat ze echt geduld moet hebben. Daar kunnen mensen niet tegen, en zal ze dus best wel geil worden
Dat is volgensmij wat anders dan 'hard to get' spelen.
Van hard to get spelen word je aantrekkelijker soms, maar je maakt er niemand geil mee.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 19:46
Verwijderd
Ik zit me eigenlijk af te vragen of het meisje in kwestie nog maagd is, want dan zullen er ook andere factoren meespelen dan alleen maar het 'geil-zijn'.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 16:20
Daddy Cool
Avatar van Daddy Cool
Daddy Cool is offline
Citaat:
Dat is volgensmij wat anders dan 'hard to get' spelen.
Van hard to get spelen word je aantrekkelijker soms, maar je maakt er niemand geil mee.
Hard to Get spelen in de zin van. Doen alsof je het niet zo belangrijk vind, doen alsof je niet zo graag sex wil hebben. Een beetje terughoudend, en niet gelijk straight forward knallen naar je doel. Maar af en toe inhouden, en express niets meer doen

@ Siorin: Dat is idd heel belangrjk.
__________________
"Happiness is only real when shared."
Danny - Lifestyle Coach
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 18:36
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Hard to Get spelen in de zin van. Doen alsof je het niet zo belangrijk vind, doen alsof je niet zo graag sex wil hebben.
Ik ga dan doorgaands chips halen en comedy central kijken.... ^__^
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 23:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 15:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik ga dan doorgaands chips halen en comedy central kijken.... ^__^
Oeh
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 15:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik word er eigenlijk geiler van als mijn vriendje laat merken dat hij wél graag seks wil, dan wanneer hij doet alsof hij dat niet wil. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 22:51
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ik word er eigenlijk geiler van als mijn vriendje laat merken dat hij wél graag seks wil, dan wanneer hij doet alsof hij dat niet wil. Maar goed.
Qft.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 02:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik word er eigenlijk geiler van als mijn vriendje laat merken dat hij wél graag seks wil, dan wanneer hij doet alsof hij dat niet wil. Maar goed.
Dubbele qft.

Een 'ik wil je hier en nu' blik doet wonderen. En dan de slaapkamer geneens halen...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Ik word er eigenlijk geiler van als mijn vriendje laat merken dat hij wél graag seks wil, dan wanneer hij doet alsof hij dat niet wil. Maar goed.
Maar als hij je op steeds intiemere plekken streelt en je daarbij langzaam uitkleedt dan geeft dat sowieso de indruk dat hij wél seks wil, ook al steekt-ie hem er niet meteen in. Wat Daddycool beschrijft heet niet 'hard to get spelen' of 'doen alsof je geen seks wil', maar 'voorspel'.

Goed, TS, vrouwen verschillen in wat ze nu echt het allerlekkerst vinden. Maar dingen die je sowieso kunt proberen:
- Kies een moment waarop ze het niet druk heeft met andere dingen
- Bouw het rustig op, zoals daddycool beschreef. Plagen is ook opwindend.
- Ook als jullie wel verder gaan, is het belangrijk om haar niet alleen te zoenen en te knuffelen als je seks wil.
- Als ze nog maagd is, is het een goed idee om er eerst een keer over te praten. Is ze eigenlijk al wel toe aan seks?
- Zorg dat je weet of ze wel of niet de pil gebruikt. Zo niet, schaf condooms aan (kan ook samen). Anders moet je straks halverwege stoppen omdat ze dat niet doet en jij geen condoom hebt, zou toch een anticlimax zijn .

Technische tips:
- als je aangekleed bent: knuffelen/vasthouden, zoenen, hals kussen, decolleté kussen, Billen/borsten strelen/vasthouden. Nek/schouders masseren. Sommige vrouwen houden van voetmassages (de meesten die ik ken vinden het vooral kietelen).
- Tijdens stadia van ontkleding: borsten kussen/strelen/vasthouden. Onderbuik/dijen strelen. Niet vergeten ook te blijven zoenen als ze geen kleren aanheeft. Let op bij borsten: datgene waar de tepels het snelst hard van worden, is niet hetzelfde als datgene wat ze het lekkerst vindt. Let op haar ademhaling, eventuele geluiden die ze maakt. Laat haar merken dat je haar sexy vindt.
- Als je haar gaat vingeren, doe ook dat rustig aan. De meeste vrouwen houden meer van stimulatie van de clitoris dan van stimulatie van de vagina, maar niet alle. Anatomieplaatje: http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/e...lsize/7085.jpg . Daarover kun je heen en weer wrijven of in rondjes, let op wat zij het fijnst vindt, begin langzaam en voer het tempo geleidelijk op. Pas op dat je haar geen pijn doet. Bij stimulatie van de vagina begin je met 1 vinger, 'graafbewegingen' hebben meer zin dan alleen in-en-uit, let ook weer op haar reactie. Na een tijdje kun je proberen of twee vingers ook makkelijk gaat. Probeer zowel clitoraal als vaginaal uit evenals afwisseling, en kijk wat ze het fijnst vindt, je kunt het ook gerust aan haar vragen. Als ze nog niet heel nat is kun je wat speeksel op je vinger doen, maar je kunt ook besluiten dat je dan kennelijk te snel bent gegaan en dat ze nog niet opgewonden genoeg is. Vergeet niet om intussen ook te blijven zoenen/kussen.
- Werk naar orale seks toe met bv. een spoor van kusjes of door haar eerst te plagen met wat likjes. Uiteidenlijk vooral op de clitoris focussen op dezelfde manier als met je vingers, eventueel erbij blijven vingeren. Maak gebruik van het verschil in structuur tussen de bovenkant, onderkant en puntje van je tong.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 18:05
jjohan
Avatar van jjohan
jjohan is offline
Citaat:
Dubbele qft.

Een 'ik wil je hier en nu' blik doet wonderen. En dan de slaapkamer geneens halen...
heb je een foto van die blik? ik kan me er niks bij bedenken
__________________
Wat kijk jij nou?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Kwoots van forumers
Miekje*
34 19-07-2009 14:44
Seksualiteit Paar vraagjes over piemels en jongens
niekiepower
22 04-07-2009 13:17
Verhalen & Gedichten Verpest mijn avond!
Sasjeliefff
21 05-04-2006 09:48
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Verhalen & Gedichten Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
10 31-08-2001 18:06
ARTistiek Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
9 25-08-2001 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.