Oud 18-03-2010, 17:55
2de Sander
2de Sander is offline
Ik ben Sander en net 14 geworden. 24 februari ben ik 14 geworden en ik mocht een nieuwe mobiel uitkiezen omdat de andere oud is.
maar omdat ik in Feb niks wist.. zijn mijn ouders mij nog steeds een mobiel schuldig en ben daarom actief aan het zoeken! Touch,slide of wat dan ook maakt me niks uit.. als hij maar goed is..
nu heb ik de Sony Ericsson W995 gevonden en het lijkt mij een hartstikke goed ding.. heeft iemand er ervaring mee.. graag antwoord..

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2010, 18:12
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik verplaats je topic naar Hardware & Elektronica!
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 18:48
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
hangt een beetje af wat je van je telefoon wil. ik zelf heb een samsung van 50 euro. dat is voor mij genoeg. (voor al mijn multimedia heb ik immers een ipod toucH)
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 22:22
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Sony Ericsson is wat mij betreft altijd goed, en als ik het zo bekijk heb je aan de W995 wel een goede. Hij heeft Wifi, gps, en ik denk goede muziekafspeelmogelijkheden. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je er mee wilt. Ben je een beetje een 'nerd' of gaat het je meer om de looks? Hij is wel al relatief oud (een jaar), maar daardoor ook niet zo héél duur. SE heeft ook nieuwere modellen (Vivaz, Hazel, Elm, Aspen) die misschien nog beter zijn. Maarja, ook een stuk duurder, en misschien is dat het niet waard.
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 06:41
2de Sander
2de Sander is offline
ja idd, die zijn net uit en daarom 200 euro duurder
W995 vind ik niet heel duur voor wat er op zit.
en een mobiel gaat mij niet om de looks, ik zoek gewoon een goeie mobiel, met leuke extra`s
en dat hij al een Jaar op de markt is maakt mij niet heel veel uit.. het is dom dat ik hem niet eerder zag maarja dat hij een jaar op de markt is boeit verder niet want ik krijg hem wel nieuw..

Bedankt voor jullie reacties alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.