Oud 20-03-2010, 16:45
Informatie
Informatie is offline
Hallo,

Ik had eerst jullie mening gevraagd wat jullie van mijn site vonden en naar de kritiek heb ik goed gekeken en aangepast.
De site is nu een stuk mooier maar wil weten of jullie nog wat dingen weten om op mijn site te zetten, ik bedoel geen informatie want daar moet ik nog mee aan de slag, maar dingen als een mailsysteem.
Tot nu toe heb ik alleen de start-pagina aangepast maar als hij klaar is update ik alles.

Het is deze site.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!


Bart van der plas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2010, 17:00
ganralph
ganralph is offline
ik vind het zwart/wit-contrast te groot. witte tekst op een zwart vlak maakt een site donker, waardoor je ogen zich daaraan aan gaan passen. als je nu - zoals jij doet - nog een felle witte rand om het zwart heen hebt, dan is dat heel vermoeiend en onplezierig voor je ogen.

ook moet je (nog steeds) even naar je spelling en grammatica kijken. taalfouten zijn slordig en maken een site minder serieus in de uitstraling.

ten slotte vind ik google ads ontzettend lelijk (op elke site overigens). ik snap dat ze voor jou een functie hebben, maar nu je ze zo in dezelfde stijl als de rest van de site hebt en ze ook nog op meerdere plaatsen geplaatst hebt, lijkt het geheel één grote reclamefolder.

maar da's allemaal maar mijn mening


[edit] in het linkermenu breken soms wat woorden af bij de menurand, en ik zou op je hele site de menubalk bovenin laten staan zoals hij op de homepage staat. En de "home"-button mag wat meer in de huisstijl
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:03
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
je moet wat opschonen zie ik. zoekbalken steken uit. (is heel lelijk) maar hij is een heel stuk beter dan eerst. je gaat de goede richting uit. keep up (PS ik weet niet hoe schoon jouw html code is. maar sommige dingen laat hij bij mij blijkbaar niet zien)
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:04
Informatie
Informatie is offline
Oke, dankje.
Naar de rand zal ik nog wel kijken, en zou het helpen als de witte tekst wordt vervangen door een lichte kleur grijs?
En qua de spelling, daar heb ik me nog niet erg mee bezig gehouden, dit was even snel gedaan.
En aan het laatste ga ik niet zoveel doen want van alles dat ik geprobeerd heb staat dit toch het beste.

Maar nog maals bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:05
Informatie
Informatie is offline
Citaat:
je moet wat opschonen zie ik. zoekbalken steken uit. (is heel lelijk) maar hij is een heel stuk beter dan eerst. je gaat de goede richting uit. keep up (PS ik weet niet hoe schoon jouw html code is. maar sommige dingen laat hij bij mij blijkbaar niet zien)
Zoals welke dingen? dan kan ik het aanpassen, en met die balken ben ik idd nog niet klaar, dit vind ik zelf ook heel erg lelijk.

Jij ook bedankt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:07
Informatie
Informatie is offline
Citaat:
[edit] in het linkermenu breken soms wat woorden af bij de menurand, en ik zou op je hele site de menubalk bovenin laten staan zoals hij op de homepage staat. En de "home"-button mag wat meer in de huisstijl
Dit is ook de bedoeling
Maar voor ik elk script aanpas wil ik eerst dat dit script 100% klopt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:11
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Oke, dankje.
Naar de rand zal ik nog wel kijken, en zou het helpen als de witte tekst wordt vervangen door een lichte kleur grijs?
ik zou de tekst wit-op-zwart laten, maar dan een donkerdere achtergrond (ipv wit) kiezen. het is nu een beetje alsof je naar een donkere afbeelding kijkt, en dat er van de zijkant een felle lamp in je ogen schijnt. de tekst moet je dus absoluut niet donkerder maken.

succes!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:34
Informatie
Informatie is offline
Citaat:
ik zou de tekst wit-op-zwart laten, maar dan een donkerdere achtergrond (ipv wit) kiezen. het is nu een beetje alsof je naar een donkere afbeelding kijkt, en dat er van de zijkant een felle lamp in je ogen schijnt. de tekst moet je dus absoluut niet donkerder maken.

succes!
Vind je dit al beter?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:38
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
kwa lezen al een hele verbetering. de layout is ook verbetert met de menutjes boven. alleen vindt ik de achtergrond die je hebt gekozen(het witte vlak waar de tekst in staat) te fel. kun je daar een andere kleur voor gebruiken misschien.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 17:41
Informatie
Informatie is offline
Hoe bedoel je dit?
Ik snap t niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 18:12
Informatie
Informatie is offline
En weten jullie hoe ik de witte balken (in het linker rijtje) korter kan maken?
Kan ik hier iets inzetten?
<input type="text" name="from" />

<input type="text" name="from" width="60px" /> werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 20:03
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
..ik bedoel geen informatie want daar moet ik nog mee aan de slag
Daar moet je nog erg veel aan veranderen, want anders ben je weer een van de zoveelste dat bekende informatie op zijn site plaats.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 20:07
Informatie
Informatie is offline
Citaat:
Daar moet je nog erg veel aan veranderen, want anders ben je weer een van de zoveelste dat bekende informatie op zijn site plaats.
Tuurlijk!
Maar eerst wil ik de site zelf goed werkend hebben, dan kan ik veel makkelijker goeie informatie toevoegen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 20:16
boet
Avatar van boet
boet is offline
Bij "Website maken" staat het linker-menutje een beetje door elkaar
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 20:34
Informatie
Informatie is offline
Citaat:
Bij "Website maken" staat het linker-menutje een beetje door elkaar
Klopt daarom heb ik ook een heel ander script gemaakt zoals bij de startpagina.
Straks ga ik die layout overal gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 22:57
rens..
Avatar van rens..
rens.. is offline
Ik vind het goedkoop overkomen... Ik weet niet precies waarom ik denk de kleuren
Het menu vind ik heel mooi, goede kleurkeuze daar.
Misschien minder donkerblauw en zwart en meer lichte kleuren
__________________
been there done that got the t-shirt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 11:43
Verwijderd
Het menu is inderdaad mooi.
Het ziet er allemaal veel beter uit vergeleken met de vorige keer!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 11:49
Informatie
Informatie is offline
Dankje!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2010, 11:51
Informatie
Informatie is offline
Citaat:
Bij "Website maken" staat het linker-menutje een beetje door elkaar
Aangepast

Citaat:
je moet wat opschonen zie ik. zoekbalken steken uit. (is heel lelijk) maar hij is een heel stuk beter dan eerst. je gaat de goede richting uit. keep up (PS ik weet niet hoe schoon jouw html code is. maar sommige dingen laat hij bij mij blijkbaar niet zien)
Aangepast

Citaat:
ik vind het zwart/wit-contrast te groot. witte tekst op een zwart vlak maakt een site donker, waardoor je ogen zich daaraan aan gaan passen. als je nu - zoals jij doet - nog een felle witte rand om het zwart heen hebt, dan is dat heel vermoeiend en onplezierig voor je ogen.

ook moet je (nog steeds) even naar je spelling en grammatica kijken. taalfouten zijn slordig en maken een site minder serieus in de uitstraling.

ten slotte vind ik google ads ontzettend lelijk (op elke site overigens). ik snap dat ze voor jou een functie hebben, maar nu je ze zo in dezelfde stijl als de rest van de site hebt en ze ook nog op meerdere plaatsen geplaatst hebt, lijkt het geheel één grote reclamefolder.

maar da's allemaal maar mijn mening


[edit] in het linkermenu breken soms wat woorden af bij de menurand, en ik zou op je hele site de menubalk bovenin laten staan zoals hij op de homepage staat. En de "home"-button mag wat meer in de huisstijl
Aangepast



Nu vind ik de layout redelijk klaar en kan ik verder met informatie
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 17:40
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
De achtergrond mag van mij wel wat minder, het maakt de site zo druk!

De kleur zwart vind ik te druk, heb ik liever wit gehad, maar het lijkt zo dan wel weer voller.

Nette site!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 18:58
ganralph
ganralph is offline
ziet er echt een stuk netter uit zo
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 22:29
Pimoes
Avatar van Pimoes
Pimoes is offline
ziet er best netjes uit staat trouwens ook nuttige info op
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 10:30
Verwijderd
Misschien kan je nog wel de kleuren van het gastenboek veranderen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 12:29
Informatie
Informatie is offline
Citaat:
Misschien kan je nog wel de kleuren van het gastenboek veranderen?
Inderdaad, deze zijn echt lelijk, als ik weer thuis ben ga ik het aanpassen.

En iedereen die al heeft gereageerd bedankt voor jullie commentaar!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 15:27
Informatie
Informatie is offline
Citaat:
Misschien kan je nog wel de kleuren van het gastenboek veranderen?
Dit is nu aangepast!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2010, 16:25
Verwijderd
Beter zo!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Check deze site
stefferpsv
14 21-01-2003 16:28
Software & Hardware Heren Bier Site
Stein
5 20-08-2002 12:58
Software & Hardware [Sitecheck] Webhebbies
Verwijderd
4 03-08-2002 20:00
Software & Hardware [sitecheck] Midgard
aardbeivlaai
5 11-07-2002 14:58
Films, TV & Radio Charmed Site
Apomes
7 08-05-2002 22:25
Software & Hardware Wat vinden jullie van deze site?
Darkened Sky
4 17-03-2002 11:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.