Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2010, 10:47
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
En een nieuwe met hopelijk veel fijne en goede berichtjes .

De vorige:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1798906

Oja, dus hier alles goed&lief, maar wachten op een huisje duurt te lang... ach, we overleven het wel .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Oud 18-05-2010, 11:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hm, gisteravond was stom, ik zat hem te plagen en blijkbaar ging ik te ver en dat vind ik dan weer vervelend Maar goed, we hebben het afgezoend dus vooruit
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 18-05-2010, 12:00
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik ben heel gelukkig met mijn vriend. Vooral de laatste tijd lijkt het wel of alle mensen met relaties alleen maar ruzie hebben en uit elkaar gaan. Dan is het heel fijn voor ons dat wij nog steeds heel blij zijn samen en in heel onze relatie minder ruzie hebben dan sommige van die mensen in één week. Hoewel het wel heel raar is als die mensen ons gaan vragen wat wij vinden. Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen. Ruziende stelletjes zijn ook alleen bezig met ruzie, ook al hebben ze dat zelf niet door. Waardoor het niet gezellig is om bij die mensen langs te gaan. En dat vind ik ook jammer want ik ga wel graag met ze om als ze zich niet als kleuters gedragen.

Binnenkort gaan we samen op vakantie en ik heb daar heel veel zin in!

Ik vind het ook nog steeds leuk dat hij interesse heeft in mijn planten. Hij veinst het niet. Hij heeft helemaal niks met planten, maar deze zijn van mij dus deze zijn wel leuk. Ik ben echt smoorverliefd op hem.
Oud 18-05-2010, 12:57
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
@ Tink: Ik weet niet of hij me herkende. Ik had haast en fietste behoorlijk snel. Vanochtend zag ik hem in ieder geval niet, dus dat valt weer mee. Ik denk (hoop) dat hij inmiddels wel doorheeft dat ik echt op geen enkele manier meer contact met hem wil en hij er dus niets mee zal doen..
offtopic: weet je eigenlijk wie ik ben? We kennen elkaar irl, kwam ik laatst achter

OT: Ik besteed te veel tijd aan mijn studie en hij te weinig, dat wringt af en toe wel. Vooral als ik vroeg op wil staan om te studeren en hij dan ook wakker wordt en een ochtendhumeur heeft omdat zijn ritme later is dan dat van mij...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 18-05-2010, 14:19
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik voel me bleh. Niet lekker in mijn vel.
We kunnen ook niet echt intiem zijn (kunnen wij zelf weinig aan doen! ). Even lastig dus.
Hopelijk is straks weer alles normaal, leuk en lekker. Want dat mis ik wel!
Oud 18-05-2010, 14:22
Bright Blue
Bright Blue is offline
Een vriendin zei vanmiddag dat ik er uit zag als een geslagen hond.
Zo voel ik me ook.
Oud 18-05-2010, 15:02
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Goed! Gister naar het gemeentehuis geweest om mij officieel hier in te schrijven en we liepen allebei zo met zo'n hele grote verliefde glimlach weer naar huis. Het is zo fijn en het voelt zo goed. Natuurlijk heb ik twijfels, duizenden. Maar het voelt gewoon zo goed, dat het allemaal niet uitmaakt. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-05-2010, 15:58
Verwijderd
Hij is een grote steun voor me op dit moment. Hij komt bijna elke dag op bezoek, zorgt voor de nodige spulletjes, houdt contact met iedereen. Als hij op bezoek is roken we wat en spelen spelletjes, dat geeft me wel afleiding. Ik hoop dat ik ook een keer iets voor hem terug kan doen, want zo is het een ongelijkwaardige situatie.

Maar wat me wel dwarszit is dat ik het intieme helemaal niet mis. Ik houd van knuffelen en dat mis ik ook wel, maar ik hunker niet naar meer. Volgens mij is er iets giga mis met mijn libido.
Oud 18-05-2010, 16:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Dott, wup en Freya: dankjewel voor jullie reacties Heb gisteravond echt nog lopen janken (en kreeg daarbij een bloedneus dus zag er niet uit ) en heb hem toen een smsje gestuurd dat ik een knuffeltje van hem nodig had en graag even wilde horen dat hij van me hield. Toen stuurde hij een heel lief berichtje terug en toen ben ik maar lekker gaan slapen. Zometeen komt hij weer hierheen en is alles vast weer goed. Denk dat het bij ons allebei een beetje teveel van het goede was dit weekend en dat we daar allebei anders op reageren (hij trekt zich terug en wil rust, ik wil juist een arm en een knuffel). Dat hoop ik tenminste Zal wel even kijken hoe zijn bui vanavond is en dan hebben we het er vast nog wel even over.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-05-2010, 17:00
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jeumig, ik zit op msn en zegt m'n vriendje "maar, ik heb slecht nieuws denk ik!" Dus ik zet me schrap dat hij op z'n minst dit weekend niet langs kan komen of op z'n ergst in de vakantie maanden wegblijft. Zegt ie 'ik heb een blessure aan mijn rechterwijsvinger van het bassen.' Dead serious. Ik heb hem even verteld over dat ik vandaag weer gitaar ging spelen zonder plectrum op stalen snalen, en dat ik steeds met de zijkant van m'n wijsvinger tegen de E-snaar knal als ik fanatiek aan het spelen ben. En dat DAT pijn doet. Slecht nieuws, pfff! Ik moest me inhouden om niet over mijn maandelijkse menstrueerfeestje te beginnen.
Uiteraard heb ik hem daarna wel eventjes getroost en een pixelkusje op z'n vinger gegeven.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 18-05-2010, 17:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij komt 2 dagen na zijn les niet terwijl ie normaal altijd komt en ik begin me alweer af te vragen waarom?
Moet alles een reden hebben? misschien was zn leraar ziek of moest ie koken..
Hij wil een weekend met je weg mens.. waar maak je je druk om
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-05-2010, 17:55
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik wil dat iemand me helpt..
Oud 18-05-2010, 18:14
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik wil dat iemand me helpt..
*biedt zich aan*
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 18-05-2010, 18:25
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hihi Cherry

Het probleem is dat ik niet weet hoe ik geholpen wil worden.

Ik ben dwars en moe. En dat is geen goede combinatie.
Oud 18-05-2010, 18:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat is het inderdaad niet! *pixeltroostendeknuffel*
Voor je het weet is er weer een ander en/of voel je je weer beter, het duurt even maar ooit, op een dag..
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 18-05-2010, 23:37
Verwijderd
Wat een heerlijke dag vandaag....het was lekker mooi weer!!

Hij laat me nog steeds niet echt met rust...Beetje vervelend...Maar blijf negeren

Van't weekend maar weer eens lekker stappen ofzo!
Ben ik aan toe
Oud 19-05-2010, 08:10
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Van't weekend maar weer eens lekker stappen ofzo!
Ben ik aan toe
Begrijpelijk

OT: Hij komt volgende week waarschijnlijk langs. Heb het iig al wat meer van me af kunnen schudden (het gevoel dat er wat 'moet') en van zijn kant komt iig wel wat initiatief! Oftewel, het blijft een gevalletje 'we zien wel'. Komende dagen eerst even vrienden/feesten
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 19-05-2010, 09:10
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zie je nou wel, gewoon geen les, niks aan de hand
Ik leer mezelf steeds beter om rustig te blijven en er niks achter te zoeken.
Ja, ik kan zeggen dat ik vooruitgang boek op relationeel gebied ik kan het 'bij elkaar blijven' ook makkelijker los laten, waardoor we allebei veel relaxter zijn
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Ads door Google
Oud 19-05-2010, 09:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is weer helemaal goed bij ons, gisteren was hij hier en hebben we lekker lopen knuffelen en vrijen en hij zei zelf ook dat hij gewoon een beetje bot was geweest. Verder zijn we er maar niet uitgebreid op in gegaan, zand erover en weer verder

Vandaag ben ik lekker vrij en het is zo'n mooie dag, lekker zonnetje, prima temperatuurtje en lekker relaxen en vanavond komt hij weer thuis na werken. Voelt een beetje als parttimer zo, heel bizar
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-05-2010, 09:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gisteren was goed Zo fijn om écht samen te zijn <3
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-05-2010, 10:25
wup
wup is offline
@daantje: fijn!

Ot. Hij is ziek. Ik zou vanavond komen slapen, maar das misschien dan niet zo verstandig. Ik moet zo toch m'n laptop ophalen, dus zal zien hoe zielig hij is.
Oud 19-05-2010, 10:26
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik voel me.. beter dan gister.
Oud 19-05-2010, 10:36
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ot. Hij is ziek. Ik zou vanavond komen slapen, maar das misschien dan niet zo verstandig. Ik moet zo toch m'n laptop ophalen, dus zal zien hoe zielig hij is.
De meeste mannen doen wel erg zielig als ze ziek zijn..
Oud 19-05-2010, 10:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
M'n vriend denkt al dat ie doodgaat als ie alleen maar iets verkeerds gegeten heeft en moet overgeven en diarree heeft
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-05-2010, 10:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
dat gedrag is man-eigen, tis maar goed dat vrouwen kinderen moeten baren anders was de meisheid gedoemd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Oud 19-05-2010, 11:39
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Gefeliciteerd lentekriebel! Hopelijk heb je een mooie dag! Het weer werkt in elk geval goed mee. En wat fijn dat je vriend je zo steunt. Er komt vast wel een moment waarop je iets terug kan doen.

@OT: ja hij komt vanavond hier dus dan ga ik lekker koken maar nu eerst heel hard leren!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 19-05-2010, 12:18
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Het is helemaal niet relationeel, maar ik wil toch even vertellen dat ik geslaagd ben voor mijn motorrijbewijs
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 19-05-2010, 12:45
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Oh! Nice! Ik ben nu bezig en het gaat voor geen meter Blijkbaar heb ik er geen gevoel voor... Hoe lang heb je er mee bezig geweest?

OT: Hm, zondag terrasje doen met vriendinnetje, hopelijk is het weer dan ook zo goed!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-05-2010, 13:45
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister bij het jonge jongetje geweest, en dat was best leuk. Op een gegeven moment wilde ik gaan, maar toen ging hij me zoenen en ben ik maar gebleven hij zoen zooo lekker! Hij is super schattig en lief, ws té voor mij. Het is nog niet zo lang uit met zn ex en toen we in bed lagen zei hij heel blij 'eigenlijk ben jij veel leuker! ' hij vroeg ook of we vanavond niet ook samen konden slapen maar daar reageerde ik maar niet echt op.. zou hem wel echt leuk kunnen gaan vinden áls hij ouder was geweest, maarja, dat is ie niet.
Komende dagen alleen maar feestjes en daar heb ik zin in!!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 19-05-2010, 13:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
^Want jongere jongens kun je niet leuk vinden?


ot: Zn plannen om in Nederland te komen wonen worden steeds concreter en ik word er een reteblij meisje van.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 19-05-2010, 14:13
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
^ ja opzich wel, maar iets in mij houdt me tegen om hem leuk te gaan vinden, omdat hij gewoon zo veel jonger is. ik hoor de hele tijd een stem: hij is 4 jaar jonger!!
maarja, als het nou elke keer zo leuk is stap ik daar misschien ooit wel over heen
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 19-05-2010, 14:27
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
^ ja opzich wel, maar iets in mij houdt me tegen om hem leuk te gaan vinden, omdat hij gewoon zo veel jonger is. ik hoor de hele tijd een stem: hij is 4 jaar jonger!!
maarja, als het nou elke keer zo leuk is stap ik daar misschien ooit wel over heen
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij dan eigenlijk?
Oud 19-05-2010, 14:32
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
hij 19 ik 23. het helpt ook niet echt dat bijna al mn vriendinnen zeggen: hoe oud is hij?!?!!? neeeee, dat kan eeeecht niet!! en eigenlijk ben ik het best wel met ze eens
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 19-05-2010, 14:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jongen 23 en meisje 19 had niet uitgemaakt... Tja, als het goed voelt en jullie min of meer in dezelfde 'fase' zitten, wat maakt het dan uit? Zeker als het toch al klikt!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-05-2010, 15:01
wup
wup is offline
Citaat:
M'n vriend denkt al dat ie doodgaat als ie alleen maar iets verkeerds gegeten heeft en moet overgeven en diarree heeft

Hij ziet er niet uit, maar hij is best een bikkel. Ligt nu op de bank te slapen haha.
Ow en helemaal vergeten, het is nu officieel mijn vriendje
Oud 19-05-2010, 15:04
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Jongen 23 en meisje 19 had niet uitgemaakt... Tja, als het goed voelt en jullie min of meer in dezelfde 'fase' zitten, wat maakt het dan uit? Zeker als je toch al batst!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Ads door Google
Oud 19-05-2010, 15:09
Scoot
Avatar van Scoot
Scoot is offline
Citaat:
hij 19 ik 23. het helpt ook niet echt dat bijna al mn vriendinnen zeggen: hoe oud is hij?!?!!? neeeee, dat kan eeeecht niet!! en eigenlijk ben ik het best wel met ze eens
Als hij ook al geen 19 lijkt, is het toch helemaal geen punt? Ik zeg: gewoon voor gaan.
Oud 19-05-2010, 15:55
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
^haha hij lijkt wél 19, en opzich zitten we wel redelijk in dezelfde 'fase', omdat ik totaal niet volwassen ben. maargoed, we zien het allemaal wel!

en leuk wup!!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 19-05-2010, 16:04
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Gefrustreed as usual, de leuke verhalen in dit topic: aan de anderen: sterkte
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-05-2010, 16:35
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Het lijkt erop dat het hem steeds minder begint uit te maken dat hij tien jaar ouder is en dat vind ik fijn.
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 19-05-2010, 16:49
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
^ Oh! Nice! Ik ben nu bezig en het gaat voor geen meter Blijkbaar heb ik er geen gevoel voor... Hoe lang heb je er mee bezig geweest?
Ik ben in december begonnen met AVB, maar er zat nogal veel tijd tussen de lessen vanwege het weer. Ben 11 maart begonnen met lessen op de weg. Jij bent nog bezig met AVB? Dat ging bij mij ook bagger
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 19-05-2010, 17:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik voel me goed! Niet dat alles nou zo goed gaat, maar ik voel me voor het eerst een beetje goed. Alsof ik het geaccepteert heb, ofzo.
Oud 19-05-2010, 17:20
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Vanavond lekker naar m'n huisgenootjes en bier drinken En m'n vriendje is toch best wel heel erg lief <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 19-05-2010, 18:39
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Oooh ik ben echt al veel te lang niet meer op dit forum geweest. Heb als een kluizenaar geleefd vanwege mijn scriptie . Nog steeds heel druk maar in het kader van SOG-gedrag toch weer eens spieken hier . Is volgens mij al weer veel veranderd, wup een vriendje, trance maniak een vriendin, Neko een vriendje?! Heb weer veel gemist .

Bij mij gaat het nu wel goed, al was mijn vriendje af en toe best zielig omdat ik mijn frustraties van mijn scriptie op hem af reageerde . Maar afgezien van dat hebben we vorige week onze eerste meubeltjes besteld en ze zijn zo mooooi en ik ben verliefd <3. Lijkt me nu echt zo heerlijk om van dat gereis af te zijn, precies zoals Daantje het zegt, met een propvolle weekendtas op en neer reizen... heb er laatst 4 uur over gedaan . Ben het zo enorm beu ineens en wil zo graag een gezellig en knus plekje voor onszelf waar we onze rust vinden en samen naar bed gaan en wakker worden <3.
Oud 19-05-2010, 18:51
Verwijderd
Dat lijkt mij ook wel wat en wij reizen nog geen jaar Nou ja ik hoef niet nu al samen te wonen maar ik zou er wat voor geven als we in dezelfde stad zouden wonen! Lijkt me heerlijk om na een drukke dag alsnog bij hem in bed te kunnen kruipen, ookal moet ik de volgende ochtend weer op. Nu is dat het reizen gewoon niet waard. Deze week echt vreselijk veel zin om hem te zien. Hij gelukkig ook hihi dus we doen de hele tijd walgelijk klef via mail en chat, bah. Nog maar 2 nachtjes en dan zie ik hem weer. Heuj!
Oud 19-05-2010, 20:58
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik merk dat ik echt nog niet toe ben aan een nieuwe relatie en het singleleven met beide armen omhels. Gelukkig heb ik nu een scharrel die dat volgens mij wel begrijpt. Overigens heb ik maar wel met mezelf afgesproken dat meerdere jongens tegelijk daten niet zo netjes is en dat ik er een beetje onrustig van wordt. Vooral telkens nagaan wat ik de een heb verteld en wat de ander was vermoeiend....

M'n huidige scharrel is nog student, en jonger en hij geeft me een soort van nieuwe energie. Sinds wanneer trek ik het weer om tot 5:00 te stappen?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 19-05-2010, 22:09
Verwijderd
Jeetje Optima, waar haal je al die scharrels vandaan
Oud 19-05-2010, 23:01
Verwijderd
Wup:

Eh ja, hier nog steeds struisvogelen. Maar morgenavond hopelijk nog uit, en zaterdagavond sowieso feest, zin in!
Oud 20-05-2010, 07:32
Verwijderd
We gaan dinsdag kijken naar huisjes in Maastricht (Nou ja, we, hij - ik heb stage ). whoop!
Oud 20-05-2010, 07:50
WAT
WAT is offline
Gratz Sidhe!

@ ST*R: ik ben ook altijd tegen jonger daten geweest, 1 keer eerder gedate en 1 keer eerder gescharrelt en was zwaar tegen gevallen. Komt bij dat ik nogal volwassen ben voor mijn leeftijd (mentaal, niet emotioneel) dus ik had een soort van "minimaal 2 jaar ouder" regel.....
Nu gaat het al ruim 6 maanden (plus 1,5 maand daten) goed met een jongen die een jaar jonger is en ook vrij volwassen is voor zijn leeftijd, eindelijk een jongen die me snapt daar in. Wat maakt iemands leeftijd uit als je mentaal en emotioneel op dezelfde lijn zit? (owja en qua IQ ook want dat kan ook een hell zijn.... >< )


Vriendje gaat goed, school is wat stress dus op school is ie vaak een beetje afstandig en omdat ik over 1,5 maand weg ga doet me dat gewoon een beetje zeer, maar soms is ie dan weer spontaan zo lief ^^ Over het algemeen gaat het gewoon wel goed.
En ik heb vandaag een baaldag, kon vanochtend niet wakker worden en voelde me helemaal stressig en overgeprikkeld dus heb besloten thuis te blijven. Zegt hij dat ik ook gewoon niks moet gaan doen, lekker vandaag even bezig voor mezelf en morgen weer school. en toen ik sorry dat ik ze (projectgroepje, waar vriendje dus ook in zit) liet zitten vandaag terwijl we een deel van het project moeten opleveren vond hij dat ik dat niet moest zijn maar gewoon even moest rusten. lief ^^
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.