Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2010, 19:50
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1798663

Hier de oude
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Oud 01-06-2010, 19:56
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Juist, nu willen ze MIJN tv terug hebben op de afdeling, want anders moet ik de separeer in...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 01-06-2010, 20:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend waarom moet je anders de separeer in?.
het is toch jou tv *dikke knuffel*.

ot.
de geestelijke spanning voel ik nou ook lichamelijk.
heb al de hele tijd spanningshoofdpijn en ik voel me niet lekker.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-06-2010, 20:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bah, ik had niet in mijn agenda gekeken en was in de veronderstelling dat ik gewoon om acht uur rijles had, zoals de laatste tijd eigenlijk altijd. Nee, staat m'n instructrice ineens om zeven uur voor de deur te toeteren, was net klaar met eten. Het klopte wel, had gewoon niet in m'n agenda gekeken, ze vond het zelf ook al raar. Heb m'n huis achter gelaten in een puinhoop, kon nog net m'n sleutels, portomonnee en agenda in m'n tas gooien. Heb echt beroerd gereden, zoveel stomme dingen gedaan die ik normaal echt niet zou doen. Heb voor het eerst sinds m'n rijlessen (en dit was m'n 28e les oid), de motor af laten slaan toen ik weg wilde rijden bij een stoplicht, wilde even later ergens wegrijden in z'n drie (en dat lukte nog ook M'n instructrice vroeg alleen wel 'wat ben jij nou weer allemaal aan het doen' ). Dan word ik zo moe van mezelf en dat werkt natuurlijk ook niet mee Vind het niet erg als ik een keertje slecht rijd maar het stapelt zo op en ik vind het dan gewoon echt zonde van m'n geld (en van m'n pokke-humeur)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-06-2010, 20:19
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
@eend waarom moet je anders de separeer in?.
het is toch jou tv *dikke knuffel*

Ik snap het ook niet. Het is toch mijn eigen tv? Er stonden zelfs vpk's bij, die donders goed wisten dat het mijn tv was.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 01-06-2010, 20:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik snap het ook niet. Het is toch mijn eigen tv? Er stonden zelfs vpk's bij, die donders goed wisten dat het mijn tv was.
dat is helemaal raar ja.
mischien even navragen?.
en heb je je tv teruggegeven?.

ot.
ik loop me echt te irriteren.
en me hoofd loopt over van gedachtes.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-06-2010, 21:34
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
De voorlichting was leuk en ik zie het denk ik wel zitten. De selectie wordt wel heel zwaar, maar ik ga het proberen. OV-chipkaart werkte prima, ik was wel één keer bijna vergeten uit te checken, maar daar kwam ik gelukkig op tijd achter.

Net terug van optreden met koor bij de gemeente. Was leuk en ging goed en veel publiciteit.
Oud 01-06-2010, 21:35
Verwijderd
Ik kan alleen maar wachten en zien of het goed gaat
Oud 02-06-2010, 08:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@darkfairy: regel nummer 1 op fora: nooit je oude berichten en topics teruglezen! Daar gaat iedereen zich standaard beschaamd of rot door voelen.

OT: Volgende week voorlichting over die master, ik vraag me af of dat betekent dat ik ben toegelaten, maar eigenlijk denk ik dat ze gewoon iedereen die zich heeft aangemeld hebben uitgenodigd. Maar ook dat is een goed teken, dan is mijn aanmelding in elk geval goed gegaan. Ik vind het ineens nogal spannend allemaal
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-06-2010, 10:45
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Pff, iets zegt me dat ik veel te veel met alles bezig ben...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 02-06-2010, 16:17
Verwijderd
Gisteren ben ik dan eeeiiiindelijke ongesteld geworden, woehoe Buikpijn heeft nog nooit zo goed gevoeld

Verder gaat het barslecht. Maandagochtend had ik eindelijk de guts om mijn moeder te vertellen over mijn relatie en dat ging niet zo goed... Zij vindt mijn vriend echt drie keer niks en heeft dat ook meerdere keren heel duidelijk laten merken door te zeggen dat 'ie vies is, en dat je er toch niet aan moet denken dat je met hem zou moeten zoenen/seksen etc. Ik was zo bang dat ik haar teleur zou stellen met het feit dat ik dus een relatie met hem heb, dat ik het in een smsje gezegd heb Ik weet dat het niet zo handig was, maar ik heb in dat smsje wel heel duidelijk uitgelegd waarom ik het zo moeilijk vind om het te vertellen en dat ik bang ben dat ik in haar ogen alleen maar nog meer faal etc.
Vervolgens zat ik in de groep bij dagbehandeling en was helemaal in tranen van alle stress en ik had heel erg last van mijn zelfmoord gedachten en neigingen, en toen gingen ze in de groep even onderling discussiëren over of ik niet beter opgenomen zou moeten worden, waarop de groepsleiding tegen HEN zei: "Daar moet de psychiater maar over oordelen", terwijl ik er gewoon bij zat!
Dat werd me dus echt even teveel en ik ben naar buiten gerend om mijn moeder te bellen. Inmiddels was ik al helemaal overstuur, omdat ik bang was dat ik mezelf iets aan zou doen en toen ik haar aan de lijn kreeg zei ze ijskoud: "Er is daar vast wel iemand die je kan helpen met een hyperventilatie aanval" Punt. Ik heb opgehangen en mijn zus gebeld, die er voor heeft gezorgd dat ik weer binnen het ggz werd opgevangen en is daarna samen met mijn moeder naar me toegekomen. Toen mama binnenkwam in de kamer waar ik samen met een begeleider zat, was ze me alleen maar aan het knuffelen en allemaal lief aan het doen, maar vanaf het moment dat we daar weg zijn gegaan heeft ze me niet eens meer aangekeken.
's Avonds was ik nog steeds helemaal overstuur en ze heeft me aan tafel gewoon volledig genegeerd. Het enige dat ze gezegd heeft is dat ze zo verdrietig was, dat ze mijn smsje beneden alle niveau vond en dat ze niet met me wil praten, omdat ik de vertrouwensband heb beschadigd en er gewoon iets kapot is.
Right... Volgens mij heeft vertrouwen niets te maken met dat je elkaar alles MOET vertellen, maar meer met dat je weet dat je elkaar alles KUNT vertellen, en als we het dan in termen van 'stukmaken' hebben, dan is ZIJ degene die met haar reactie heeft bewezen dat ik haar dus niet alles kan vertellen. Tuurlijk, ik had het anders aan moeten pakken, maar dat staat echt niet in verhouding met de manier waarop zij mij nu de rug toekeert.

De psychiater vond gisteren dat ik maar gewoon m'n dosis seroquel moest verdubbelen en het ook overdag moest gaan nemen Ze kent me niet eens en heeft me alleen op dat crisismoment gisteren meegemaakt.... Ik weet niet of ik het ga doen...

Voel me zo leeg en alleen dat ik gewoon echt zou willen dat ik er nooit was geweest
Oud 02-06-2010, 18:22
Verwijderd
ik heb zin om te huilen.
Oud 02-06-2010, 18:33
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Heal over: ik vind je dagbehandeling niet echt klinken alsof je er geholpen wordt, vooral omdat je eerder zei dat je je daar ook niet zo op je gemak voelt. Kan je niet naar een andere groep?

Kroot: ik moest vlak voor mijn tentamen nog aan je denken omdat je ook tentamen had Bij mij ging het gelukkig ook wel redelijk goed, ik heb vast wel de 4 die nodig is om te mogen herkansen (en stiekem verwacht ik ook wel een voldoende). Mooi cijfer had je!

Ik heb de supermoeilijke deeltoets net op het randje gehaald en dankzij de normverlaging. Ik ben wel heel blij mee want gehaald is gehaald.
En de stress voor het ene tentamen is nog niet over, of de stress voor het allerlaatste vak van de bachelor slaat keihard toe. Ik wil eigenlijk gewoon een weekendje lekker niks doen, maar dat zit er niet in helaas. Misschien wel een ochtendje uitslapen, daar ben ik ook wel aan toe want ik val nu steeds in slaap in de bus. Behalve dat ik me er een beetje voor schaam omdat het echt midden op de dag is (dat vind ik een rare tijd om in slaap te vallen) en omdat het in de bus is, ben ik ook een beetje bang dat ik mijn halte voorbij rij
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 02-06-2010, 19:55
kroot
kroot is offline
@ Heksjuh: goed van je tentamen deeltoets! En ik heb hetzelfde als jij: ik val ook overdag in slaap, maar dan in de trein
@heal over: ik weet niet zo goed wat te zeggen. Sterkte iig!

ik baal van mezelf.
Oud 02-06-2010, 20:08
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Heal over: ik vind je dagbehandeling niet echt klinken alsof je er geholpen wordt, vooral omdat je eerder zei dat je je daar ook niet zo op je gemak voelt. Kan je niet naar een andere groep?
Inderdaad, imo moet je je veilig kunnen voelen in een groep, zeker op het begin, zodat je langzaam maar zeker een stapje verder kunt gaan. En dat je eventueel in een later stadium ook iets buiten je comfortzone treed, het lijkt me niet de bedoeling dat je op het begin al gelijk vér uit je comfortzone geplaatst wordt. Ik zou er een serieus gesprek over aangaan, ik zou echt wel willen weten wat de bedoeling hier van is. Je bent dan wel bij hen in behandeling, het is wel jóuw leven waar ze over beslissen...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 02-06-2010, 20:10
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
ik heb zin om te huilen.
Wie of wat houdt je tegen meis? Gewoon doen Zelfs als je vindt dat je je eigenlijk aanstelt, of niet eens weet wáárom je huilt, als die behoefte er nou eenmaal is kan je het er maar beter uitgooien. Mits je in een situatie bent waar het kan natuurlijk
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 02-06-2010, 20:12
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ontopic: Yesssss, binnenkort weer werken Druk bezig met me inschrijven als ZZP'er zodat ik voor thuiszorgorganisatie aan de slag kan als huishoudelijke hulp... Waarom ik ooit voor minimumloon in de horeca ben gaan werken is mij nu echt een raadsel, aangezien ik nu als starttarief het dubbele ga verdienen netto

En omdat ik nu meer ga verdienen kan mijn vriend ook eindelijk gaan doen wat hij écht leuk vindt, namelijk een deeltijdstudie psychologie naast zijn werk.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 02-06-2010, 20:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn leven raast aan me voorbij. Mijn werk is (te) druk, mijn huis is chaos en ik zie mijn vriend amper omdat we elkaar afwisselen met activiteiten 's avonds.

Nog 4,5 weken en dan is het zomervakantie. Maar als ik daar aan denk, denk ik niet eens aan de opluchting van de vakantie, maar aan de stress die 4,5 weken ervoor...

*zucht*
Ads door Google
Oud 02-06-2010, 21:02
Verwijderd
Op dit moment voel ik me erg gespannen .
De sfeer hier in huis is ook niet echt geweldig tussen twee huisgenoten van mij.
Ze lopen allebei de hele tijd op elkaar te letten en met elkaar te bemoeien en de leiding doet er niks aan, grrrr. Heb ik zo`n hekel aan, als er niks aan gedaan wordt.
Verder blijf ik me maar irriteren aan meen huisgenoot van mij die alles maar blijft controleren, op iedereen aan het letten is en dag in dag uit haar kamer steeds maar weer aan het veranderen is en met haar meubels aan het verschuiven is, grrrrr, hier word ik ook erg geiriteerd, gespannen en nerveus van.
Verder ben ik helemaal op, moe en gaan mijn gedachte`s weer over en weer en kan ik ze maar niet stop zetten.
Ik probeer me eigen maar zoveel mogelijk terug te trekken en ook zoveel mogelijk op me eigen te zijn, zodat ik geen of weinig last heb van alles en iedereen.

Verder is het ook erg onduidelijk over het cadeautje voor mijn neefje die zaterdag jarig is.
Ik weet nog steeds niet, na lang vragen wat mijn neefje wil hebben en wie het cadeautje nou gaat kopen????
Ik krijg hier maar geen duidelijkheid over van mijn moeder en mijn zus.
Erg rot en vervelend is dat.

@ Eend, Ik hoop dat je je televisie weer terug hebt.
Het is wel raar hoor dat je je eigen televisie zou moeten inleveren aan de afdeling.
Ik wens je heel veel sterkte en succes met alles.
* Dikke knuffel *.
Oud 02-06-2010, 21:23
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
dat is helemaal raar ja.
mischien even navragen?.
en heb je je tv teruggegeven?.
Nee, ze hebben al een ander.

Citaat:
ot.
ik loop me echt te irriteren.
en me hoofd loopt over van gedachtes.
FF gaan douchen misschien?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 02-06-2010, 21:25
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb net mijn loverboy verhaal op papier durven te zetten... En ja, die loverboy was lid van dit forum...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 03-06-2010, 11:09
Verwijderd
Blegh morgen spannende dag *bibber*
Oud 03-06-2010, 16:41
Verwijderd
Ik ben een beetje moodie een vriendin doet opeens raar, ach ik had al langer mijn twijfels en dit bevestigt het drie keer zo hard. Ik ken betere mensen en weet nu op wie ik aan kan
Oud 03-06-2010, 16:41
Verwijderd
wat is er morgen dan Micro?
Oud 03-06-2010, 17:08
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Wat een leuke dag vandaag, ben de halve week in Antwerpen geweest. Viel tegen qua sfeer met mijn zus maar wel veel geshopt. Vandaag had ik mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan. Het was super leuk en ik mag mijn kantoor helemaal gaan inrichten.. Morgen ga ik een poster ophangen van Alphonse Mucha! Het is echt een leuke en mooie werkomgeving en ik ben blij dat ik de keuze heb gedaan om het te doen!
__________________
Fe este dia que hora
Advertentie
Oud 03-06-2010, 18:34
Verwijderd
@Mean: Iets wat ik (in elk geval nu) nog liever niet vertel, als je dat niet erg vindt. Al ziet het ernaar uit dat de afloop goed zal zijn.
Oud 03-06-2010, 19:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
morgen weer werken.
er heeft net alleen een gollega afgebeld omdat hij ziek is.
en dat maakt me dan gelijk onrustig dat ik dan alleen moet fietsen.
maarja we zien morgen wel allemaal hoe het gaat.
hopelijk vinden ze het niet erg dat ik alweer op vrijdag naar de huisarts moet.
net op de enige dag dat ik werk.
maarja de vrouwelijke huisarts zit er maar op 2 dagen.
en op die maandag kon ik niet.
met haar kan ik beter praten dan met de mannelijke huisarts.
morgen eerst maar eens werken.
en op het werk kan ik ook me verhaal doen als het nodig is bij de leiding.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-06-2010, 20:36
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
ik heb zin om te huilen.
Doen.

Toen ik nog een relatie met mijn ex had, kon ik bij hem altijd verschrikkelijk goed (uit-)huilen. Sinds het uit is heb ik amper meer gehuild, heb veel minder vaak die behoefte. En als ik wil huilen, komt het er vaak gewoon niet uit. Had ik nou eerder teveel behoefte om constant te huilen, of zit ik nu emotioneel op slot? En waar komt dat door?

Hm.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 03-06-2010, 21:56
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Huilen kan ik ook al een paar weken niet meer... Sinds mijn psych weg is, heb ik mijn tranen vastgehouden en me sterk gehouden. Het gevolg is dat er honderd gedachten ervoor terug komen...

Ik zit zo vast. Met mezelf, met de verpleging, met mijn beperkingen. Moet niet voor niks naar het CIB...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 03-06-2010, 22:32
Verwijderd
Ik dacht echt dat ik mijn ex zag vandaag, en aangezien hij mij echt pijn heeft gedaan had ik geen zin om die te zien. Ik weet het niet zeker dat ik hem zag, maar ook weer wel. Verder de hele dag niet gezien.
Als ik hem zonder gevolgen in elkaar kon slaan

Verder moe, maar een leuke dag. Wel druk, en ik vergeet alles, en ik moet nog van alles doen maarja
Oud 03-06-2010, 22:39
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb vandaag het boek gekregen dat ik gisteren besteld had en hoofdstuk 1 gelezen, erg pittig, maar wel interessant. Ik hoop er de komende dagen zo ver mogelijk in te komen, het is ruim 300 pagina's. Gelukkig weet vriendje ook eea. over de stof omdat hij dat tijdens zijn studie heeft gehad, dus kan hij me dingen uitleggen die ik niet snap.

Met onze nieuwe poes gaat het inmiddels een stuk beter wat bang zijn betreft. Ze is nog wel heel schrikachtig en rent nog regelmatig voor je weg, maar ze komt ook weer sneller naar je toe om kopjes te geven. Ze lijkt eigenlijk best veel op onze oude kat qua gedrag terwijl ze verder heel anders is.
Oud 03-06-2010, 23:12
kroot
kroot is offline
vet hard gewerkt vandaag, de hele dag de telefoon en lastige vragen. 's avonds tijdens koopavond nog gestudeerd, waren toch geen klanten en was hard nodig.
Morgen met het mooie weer van 11.30 tot 18.00 school, en vrijdag als het nog mooier weer wordt, de hele dag werken en daarna studeren!
Oud 04-06-2010, 01:22
Verwijderd
Hm het gaat eigenlijk wel goed. Heb het onwijs leuk hier in huis met mijn huisgenoten, goede keuze dit
Verder heb ik niet heel veel in de stad, maar merk ook dat ik totaal geen zin meer heb om 'verplicht' naar borrels van de vereniging te gaan elke week. Het staat me gewoon tegen en ik heb het gevoel dat ik de meeste mensen niks meer te zeggen heb..

Daarom heb ik nu officieel besloten om weg te gaan daar. Het is zonde van mijn geld en met de sport die ze doen heb ik ook niet veel. Ik wil denk ik volgend jaar iets anders gaan doen, om toch nog beetje contacten op te doen in deze stad, wie weet toneelvereniging
Oud 04-06-2010, 05:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben kapot. Ik houd mezelf al sinds gisteravond voor dat ik nog maar 1 ochtendje hoef te werken en dan weekend heb, anders zou ik het niet trekken, denk ik. Woensdag hard getraind, en donderdagochtend zag ik een schaafplek op mijn linkerknie en twee blauwe plekken op mijn rechterknie. Gisteren waren op mijn werk de dansworkshops (ik zat in de commissie die alles regelde, en met kleuters moet je als juf ook meedoen), dus ik heb gisteren geen seconde op mijn kont gezeten. Wel op mijn knieën tijdens het dansen, dat was niet zo prettig.
Toen ik 's avonds thuis kwam om half 9, kon je me opvegen. Ik heb nog wat gehangen op de bank tegen Vriendje aan, en ben daarna maar in bed gerold. En nu sta ik op en heb ik me toch een spierpijn/krampvoorbode in mijn linkerkuit...

Mantra: Nog maar 1 dagdeel, nog maar 1 dagdeel, nog maar 1 dagdeel, nog...
Oud 04-06-2010, 08:59
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ondanks alles is mijn tentamen klaar om ingeleverd te worden. Ongelofelijk.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 04-06-2010, 13:10
Verwijderd
damn it, mijn ouders zijn mijn huissleutels vergeten dus kan ik niet het weekend op mijn eigen kamer zijn. Ik baal best wel want ik wil snel mijn nieuwe huisgenootjes leren kennen. Hoe gaan we dit nu weer oplossen?
Ads door Google
Oud 04-06-2010, 17:33
Verwijderd
lekker is dat. Had ik een vreemd paarsig bultje bij m'n traguspiercing, dus ik ging naar de piercingzaak. Was niets aan de hand, dat trok wel weer weg. Twee maanden later zat het er nog dus toen ben ik eens naar een andere piercingzaak gegaan, blijkt het wild vlees te zijn. Nou moet ik spoelen met soda, maar 't lijkt me niet dat het daarmee weg gaat Zit ik verdomme met een stomme vleeslaag over m'n piercing bah.
En voor de rest doe ik ontzettend mijn best niet na te denken over hoe miserabel en nutteloos mijn leven is. Gelukkig is het mooi weer
Oud 04-06-2010, 17:56
Verwijderd
Pfffff alles is goed afgelopen. Nu kan ik weer met een gerust hart gaan slapen.
Oud 04-06-2010, 18:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het werken was gezellig.
en vamiddag kon ik alles tegen de huisarts zeggen.
alleen is ze nou 3 weken op vakantie.
maar gelukkig komt er een andere vervangend huisarts op de 2 dagen dat zei er niet is.
en nou probeer ik het verder rustig aan te doen.
en morgen ga ik met een stagiare van me werk even naar het dorp toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-06-2010, 19:07
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
"Ik hoorde dat je een nieuwe baan hebt bij een hippie uitzendbureau." Fijn je vrienden echt super. Ik hing op en moest huilen. Het meest kwaad ben ik nog op mijn vriendje die de hele week al zo over mijn nieuwe baan praat en ook over mijn opleiding die ik ga volgen. Had hem er al op aangesproken maar t helpt blijkbaar niet. Ik steun hem met alles en hij maakt alles wat ik doe belachelijk. Ben echt kwaad nu. En wat een eikel is die vriend die mij belde godver. Gaf ook echt kortaf antwoord dus ik hoop dat hij de boodschap heeft begrepen. GRRRR
__________________
Fe este dia que hora
Oud 04-06-2010, 19:43
Verwijderd
De stemmen nemen weer toe. Please laat het snel over zijn.
Verder kan ik morgen toch naar mijn kamertje, huisgenoten hadden nog reservesleutels. Ik ben blij dat ik even van de afdeling weg kan. Er zijn een paar nieuwe en daar kan ik het niet zo goed mee vinden. Hopelijk zijn er morgen wat huisgenoten thuis. Ik heb de behoefte om uit te leggen waarom ik er nniet ben. Nu denken ze vast dat ik een hele rare ben ofzo. Misschien dat het wat uitmaakt als ik ze in grote lijnen vertel wat er aan de hand is. Dan kan ik meer rekenen op begrip denk ik. Verder was het een heerlijke dag vandaag. Lekker weer. Nu maar hopen dat de stemmen het niet verzieken.
Oud 04-06-2010, 22:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
nou schaam ik me best wel.
de ring die ik van me moeder heb gekregen voor me verjaardag.
was ik opeens kwijt straks en ik kan me niet herinneren dat ik hem af heb gedaan.
hopelijk vind ik hem toch nog terug.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-06-2010, 23:01
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb wurg neigingen... Die vent zouden ze eeuwenlang op moeten sluiten. Hij houdt zijn smoel niet 's nachts...


Gelukkig komen morgen mijn ouders langs
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 05-06-2010, 09:26
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Eindelijk weer een beetje goede dingen deze week. Ik heb een 8 voor mijn scriptie en daar ben ik best trots op
Afgelopen week ook stagegesprek gehad en het ziet er echt naar uit dat we gewoon gaan. Ze zijn daar in ieder geval blij dat ik er studenten uit Nederland komen. Na het gesprek leek het alsof we al bijna gaan, maar dat duurt helaas nog wel even. Ik (en mijn vriendinnetje ook) heb er wel superveel zin in
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 05-06-2010, 10:34
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Het is alweer bijna een jaar geleden dat het wat werd met de drummer. Over een paar maanden ben ik een jaar terug in Nederland. Mijn God, wat vliegt de tijd, en wat gebeurt er eigenlijk veel terwijl je daar weinig van merkt.

Als ik kijk naar wat ik de afgelopen jaren, het afgelopen jaar geleerd en ervaren heb, dan is dat niet niks. Maar het gaat allemaal zo terloops. Toen ik net begon met werken vloog het me allemaal steeds aan en raakte ik van alles gestresst, nu kan ik het al stukken beter aan. En ik leer en groei nog steeds. Over drie maanden min twee dagen vlieg ik weer naar China om de drummer op te zoeken. Dan staan er echt een paar leuke dingen op het programma en daar heb ik zin in!

Deze week ben ik met mijn ex-vriend naar een concert geweest. Hij heeft nu een nieuwe vriendin (een Russische), maar dat we naar dit concert zouden gaan hadden we al afgesproken voordat hij haar leerde kennen. Volgens hem heeft zij drie nachten wakker gelegen, gehuild en is ze compleet geflipt omdat hij met mij naar dat concert ging. Hij is evengoed gegaan, omdat voor hem vaststaat dat het uit is tussen ons, hij nu met haar is, en er echt niets zou gebeuren oid. Zij kon dat blijkbaar niet begrijpen en hoewel we elkaar nog nooit ontmoet hebben, ziet ze mij als onwijze concurrentie en is ze echt stikjaloers. Ik vind het niet erg dat hij het over haar heeft, ben blij dat hij gelukkig is, maar soms kan het een beetje steken. Hij is gewend mij alles te vertellen (wat wil je na 8 jaar), maar beseft soms niet waar de grens nu ligt. Zo zegt hij dingen als dat zij zich uitdagend kleedt en iedereen naar haar kijkt als hij met haar door de stad loopt, en dat al zijn vrienden graag met haar naar bed zouden willen (?!). Dat gaat mij niks aan en wil ik niet weten! Dat heb ik hem ook gezegd.

Ik hoop dat we contact kunnen blijven houden, af en toe, maar betwijfel of dat mogelijk is met zo'n ongezond jaloerse Russin.

Het is lekker weer, er staat weer een concert en een festival op het programma, Nederland is leuk in de zomer! Ik werk en leer nog steeds dus voorlopig zit ik hier nog wel even goed. En als ik uitgeleerd ben in deze baan wie weet staat er dan wel weer een langere periode China op het programma.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 05-06-2010, 13:05
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanaf dat ik opgestaan ben tot dat me moeder weg reed.
kreeg ik opmerkingen en zat ze me af te kraken.
ik zou net een stuk mee richting het dorp fietsen.
stapte ik op me fiets krijg ik de opmerking 'schiet is op met die dikke kont'.
en toen ik vroeg of ze wou stoppen zei ze nee.
toen ben ik maar de andere kant in gefietst en toen werd ze boos.
toen ze me weer tegen kwam dat ik niks terug zei.
ik was gelijk de hele tijd angstig voor opmerkingen van andere mensen.
ik voel me steeds ongemakkelijker met al die opmerkingen en het afkraken van me moeder.
ben telkens bang dat ik wat dan ook verkeerd zeg tegen haar.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-06-2010, 13:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren was een drukke dag op het werk maar werkte samen met de collega waar ik het beste mee kon samenwerken en we kregen van alle kanten te horen dat iedereen vond dat we zo goed konden samen werken ('geen stress, geen paniek, geen gemopper bij jullie', 'jullie gaan wel goed he samen' ) leuk om te horen, werkte ook fijn, vond hij ook. Is m'n oude stagebegeleider en we voelen elkaar zo goed aan. Tegen half drie waren we klaar en waren de immunologen erg tevreden met het eindresultaat. Veel rare patiënten gehad deze week met allerlei exotische dingen maar wel eens leuk om mee te maken. Ik merk dat ik gegroeid ben in m'n werk. Ik schiet minder snel in de stress, kan dingen beter aan en beter handelen, kan beter doelen en prioriteiten stellen en daar ook aan werken. Contact met de immunologen is beter en na mijn uitbarsting van een paar maanden terug is haar houding naar mij toe ook wel veranderd en daar ben ik heel blij mee. Dat was echt een rotperiode op het werk maar ik heb er van geleerd en zij duidelijk ook en dat doet me goed.

Om vier uur kwam er nog een spoedje binnen maar die collega had aan te bieden om wel te blijven dus toch om vijf uur naar huis gegaan. Nog even geborreld met collega's en met m'n vriend in de stad afgesproken, daar beetje gewinkeld en gegeten bij La Place op het dakterras in de zon <3 was erg leuk.

Vanmorgen uitgeslapen en naar de open dag van de bouw in de bouwput van Rotterdam Centraal geweest, niet heel veel nieuws gehoord maar op zich wel leuk. Daarna nog even naar de markt. Toen is m'n vriend naar huis gegaan omdat ie vanavond moet werken (tot half twee 's nachts ) en ben ik de was en boodschappen gaan doen. Moet nu nog stofzuigen en m'n bed verschonen maar wil ook nog even in de zon met een drankje en een tijdschrift dus ga dat zo misschien maar eerst doen. Rest kan later ook nog. Twijfel tussen m'n tuin in de schaduw of het plein voor m'n huis in de zon.

Morgen weer naar vriendje toe, gezellig Hoop dat ik daar nog even in de tuin in de zon kan zitten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-06-2010, 14:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vond het lullig dat de stagiare van me werk.
waarmee ik naar het dorp zou gaan afgebeld had.
maarja ze had geen zin en dan heeft het ook geen zin om mee te gaan.
en net even gedoucht wat me weer even wat meer rust gaf.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 21:33.
Oud 05-06-2010, 19:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
straks met me moeder in het dorp wat gegeten.
dat ging wel redelijk behalve dat ik constant het gevoel had dat mensen me constant aankeken.
ik wist niet hoe ik me moest gedragen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-06-2010, 21:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
kut spanningen krijg er gewoon hartkloppingen van.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.