Oud 11-09-2010, 21:17
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809544
dit is de vorige.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 11-09-2010, 21:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik kwam er vandaag achter dat het morgen.
precies een jaar geleden is dat me oom is overleden.
en dat zet je wel weer aan het denken.
verder heb ik de hele avond in me kamer gezeten.
en ik voel me nou best wel leeg.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-09-2010, 21:33
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Dat is toch best wel klote...
Ik heb eindelijk gewoon weer het gevoel dat het gewoon lekker gaat, niks aan de hand, dat is eigenlijk best wel een opluchting
Oud 11-09-2010, 22:04
Redhair
Redhair is offline
Daantje_0705, mijn apotheek was niet zo toegeeflijk. Gelukkig zag ik donderdag mijn psych weer, nieuw receptje gekregen, dosis gelijk verdubbeld.

Verder wil ik Nijn en HealOver een dikke knuffel geven.

Ben nu officieel uit de vijfdaagse deeltijd. Maandag afscheid nemen van de groep. Donderdag lang met mijn hoofdbehandelaar gepraat, waar dit patroon toch vandaan komt. Het patroon van zelfdestructie, even verder te lijken komen en dan keihard teruggaan. We weten nu waar het vandaan komt, grote faalangst, angst om mezelf teleur te stellen, angst om dingen niet te kunnen die ik nu denk wel te kunnen, angst voor verantwoordelijkheid. Gek, zo veel angst, dat klinkt niet als ik. Mijn bmi is nu nog net goed genoeg voor stabiliseren op dit gewicht en dan eerst met die angst aan het werk te gaan. Als ik nog maar iets afval, zal elke behandelaar, psycholoog of whatever eerst willen dat ik aankom. Ik heb anderhalve week bedenktijd. Mijn hoofdbehandelaar zag dat aankomen nu echt geen optie is voor mij, ik krijg nauwelijks eten naar binnen. Dus of stabiliseren en aan het werk, of verder terugvallen en wachten tot ik weer opgenomen wil worden.
Ik vind het om te huilen, als ik verstandig nadenk, maar ik verlang alleen naar verder afvallen. Fuck stabiliseren, fuck werken aan de oorzaak, ik ben moe, te moe om te werken, om te vechten, om te stabiliseren, om normaal te eten. Ik ben moe en alleen en heb er geen zin in. Ik wil verdrinken in apathie, verdrinken in mezelf.
Mama is een weekendje weg maar belde net om te vragen hoe het ging. Ze is zo lief, ze is zo'n beetje de enige waarvoor ik nog een beetje probeer te vechten. En het doet me dan zo'n pijn om te zeggen dat ik er nog niet uit ben, maar nijg naar afvallen. In oktober gaat ze drie weken naar Spanje, hoe red ik het dan? Ik ben, op mijn broer na, helemaal alleen. Losgeweekt van iedereen.
Dat besefte ik vanmiddag, toen ik in de stad liep. De terrassen zaten vol, ik had echt zin in een kriekje. Maar wie kan ik bellen? Iedereen is zo ver weg. Als ik mijn vriendinnen bel zullen ze het leuk vinden van me te horen, maar eenmaal bij elkaar zal het contact geforceerd en moeilijk zijn. Geen vriendje meer, niemand, precies wat ik wilde, maar vanmiddag sloeg die eenzaamheid wel even in.
Morgen of maandag zie ik exvriendje weer, we hebben gelukkig heel goed contact. Want ondanks de breakup houd ik nog wel van die kerel, alleen samenzijn kan ik niet meer.

Mja, whatever, onsamenhangend verhaal.

Where is my mind?
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 11-09-2010, 22:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@redhair wat klote allemaal zeg*knuffel*

ot.
ik wil nou alleen maar me gevoelens en me gedachtes uitschakelen.
en hopen dat dat een tijdje zo blijft.
al weet ik dat de manieren waarop ik het doe niet goed zijn.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-09-2010, 00:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff ik ga toch maar eens in bed een film kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-09-2010, 10:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn studie is nog maar nauwelijks begonnen en ik begrijp ook wel dat het juist daardoor komt, maar mijn hemel, wat moeten we veel doen. Ik ben even kwijt hoe ik dat ook alweer deed, van die gigantische onbegrijpelijke Engelstalige teksten doorploegen. Ik geloof eigenlijk dat ik dat meestal gewoon niet deed, maar dat strookt niet echt met mijn goede voornemens
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-09-2010, 12:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo. Wat een verrassingen vanochtend .

En straks hardlopen.
In de regen. Hm.
Oud 12-09-2010, 13:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik moet zoveel en ik wil zoveel en toch doe ik maar weinig. Ik laat me door mijn lief en mama meeslepen naar de bios, 'dan ben je er even uit'. Ja. Maar ik voel me rot dus ik wil er helemaal niet uit. Ik wil gewoon even verdrinken in zelfmedelijden, me rot voelen en gewoon slapen. Ik sleep mezelf maar voort, maar kan me eigenlijk nergens toe zetten want alles is te groot en te vermoeiend en overal zijn veel te veel mensen. Nog maar even en dan is het kerst, dan wordt alles vast beter..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-09-2010, 15:14
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb een kwartiertje met Richard (VPK) buiten gelopen en vond het dood het doodeng, maar heb het toch gedaan
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-09-2010, 15:14
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Zo. Wat een verrassingen vanochtend .

En straks hardlopen.
In de regen. Hm.
Gefeliciteerd
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-09-2010, 15:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend goed bezig.

wat een klote nacht maar 5 uurtjes geslapen.
en de stemming in huis is ook kut.
me oom is nou precies een jaar dood.
en daar moest me moeder om huilen dat was kut om te zien.
de spanning tussen me ouders is ook ronduit kut.
en me hoofd zit vol met neigingen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-09-2010, 16:56
Verwijderd
Pfffffff ik voel me op. Ik heb ruim zes uur aan een tekening gezeten en ik zíé het gewoon niet meer. Heb nu gewoon hoofdpijn omdat ik zo lang zo geconcentreerd heb zitten kijken. Maar eigenlijk wil ik wel echt nog dat stuk voorhoofd vandaag erop hebben, dus als de hoofdpijn over is ga ik na het avondeten toch even verder.
Oud 12-09-2010, 17:05
Verwijderd
Haha ik realiseer me nu opeens dat ik nog steeds in m'n ochtendjas zit. Zo lang ben ik dus bezig geweest. Het wordt trouwens wel erg mooi, ben zeer tevreden over het licht en de stofuitdrukkingen. Maar die achtergrond, ik zou het nog steeds niet weten. Welke tint of welk tafereel? Nouja, voorlopig ben ik nog wel een aantal uurtjes zoet met het voorhoofd en het haar, dus zat tijd nog om erover na te denken.
Oud 12-09-2010, 17:06
Verwijderd
En toen had ik een (lichte) hersenschudding Serieus, fullspeed tegen een lantaarnpaal aan lopen (ja, echt, zoals in de film) is echt geen goed idee...
Oud 12-09-2010, 17:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Gefeliciteerd
Dankjewel!

OT: Hardlopen was nat, maar wel goed gegaan. Ik heb er een heel voldaan gevoel aan overgehouden dat ik na een jaar trainen dit kan (met deze tijd). Dat geeft moed, ook om het lopen de komende tijd weer vol te houden.
Oud 12-09-2010, 17:51
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Gefeliciteerd Hawahaai! Hopelijk heb je een leuke dag gehad (verrassingen klinken in elk geval goed ;-)).
En een knuffel voor Redhair en iedereen die 'm nodig heeft.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 12-09-2010, 19:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@hawahaai gefeliciteerd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Ads door Google
Oud 12-09-2010, 20:09
Verwijderd
gefeliciteerd hawahaai!

Ik heb net mijn kamer eens flink onder handen genomen. De boel opgeruimd en gepoetst en dat geeft een zeer voldaan gevoel. Nu nog wat huiswerk maken vanavond.
Oud 12-09-2010, 21:20
kroot
kroot is offline
@ Hawahaai: ook gefeliciteerd.

Vandaag 5 uur orkestrepetitie gehad. Ik was kapot, 5 uur staan achter elkaar. Ben daarna zelfs even op de bank in slaap gevallen! Nu even mails beantwoorden want mijn internet thuis doet raar.
Oud 12-09-2010, 21:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Hawahaai: Gefeliciteerd

Ontopic: het lijkt net of ik steeds meer spierpijn en blauwe plekken krijg, echt alles doet pijn lijkt het wel. M'n rechterborst is ook voor de helft helemaal blauw, ik wist niet eens dat dat kon. Verder heb ik een beetje de balen van m'n ouders. M'n vader heeft me jaren terug al laten vallen en m'n moeder is zaterdag teruggekomen van vakantie, ze wilde niet dat we langskwamen maar dan laat ze ook niet even weten of ze geland is of niet ofzo. Vind het zo raar. M'n schonmoeder vroeg ook de hele tijd of ze er al was. Gisteren bij m'n vriend en schoonouders geweest, was fijn. Echt lieve mensen we zijn naar noordwijk geweest en hebben daar op een terrasje wat gegeten en ze had scones gebakken omdat ze het zo sneu vond dat we toch niet naar Zeeland gingen dit jaar, zo lief Liep ook de hele dag achter me aan met arnica-zalf enzo voor m'n blauwe plekken. Vanmiddag m'n moeder eindelijk aan de lijn gehad. Tis nu wel wat opgeklaard maar baal er toch van. Had gisteravond echt zoiets van wat doe ik fout dat allebei m'n ouders me blijkbaar niet meer belangrijk vinden en dat deed pijn. Gelukkig wel lekker samen met m'n vriend geslapen en uiteindelijk wel goed geslapen. Vandaag ook gehoord dat niet alleen m'n broertje en vriendin uit elkaar zijn maar ook m'n neef en z'n vrouw. Ze waren nog niet eens een jaar getrouwd. Vind het zo'n bizar verhaal. Ik kan alleen maar blij zijn met m'n vriend en vreselijk veel van hem houden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-09-2010, 14:34
Verwijderd
hij is dood. Overmorgen zou hij thuis komen en nou is 'ie dood
Oud 13-09-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
hij is dood. Overmorgen zou hij thuis komen en nou is 'ie dood
Gecondoleerd!
Oud 13-09-2010, 18:10
Verwijderd
Het gaat niet goed met mijn ex. Hij interpreteert dingen echt verkeerd en komt zo steeds in ruzies terecht. Ik zag het vandaag gebeuren. Hij verstond een jongen verkeerd. Hij wist zeker dat hij het goed gehoord had en begon die jongen echt uit te dagen, ze waren bijna op de vuist gegaan. En dat is precies waar ik bang voor ben. Dat hij op een gegeven moment iemand tegen komt die niet rustig blijft en hem in elkaar slaat. Hij ging vanmiddag ineens helemaal tekeer over buitenlanders. Zo is hij normaal nooit. Ik hoop maar dat het goed komt. Ik maak me ernstig zorgen.

Voor de rest wel een leuke dag gehad. Ik moest wel even huilen toen ik mijn ex zo zag, zo helemaal niet zichzelf. Maar goed, ik ben met een vriendin gaan shoppen en heb nieuwe schoenen gekocht en daar ben ik wel blij mee.
Oud 13-09-2010, 19:18
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ben net flauwgevallen in de comfortroom
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Oud 13-09-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Hij wist zeker dat hij het goed gehoord had en begon die jongen echt uit te dagen, ze waren bijna op de vuist gegaan. En dat is precies waar ik bang voor ben. Dat hij op een gegeven moment iemand tegen komt die niet rustig blijft en hem in elkaar slaat.
Ben je niet bang dat hij zelf iemand in elkaar timmert? Dat lijkt me toch erger. In 't eerste geval is hij zelf de dupe van z'n eigen gedrag, in 't tweede geval dupeert hij een onschuldige omstander.
Oud 13-09-2010, 20:07
Verwijderd
Knuffel voor Redhair! Ik hoop dat je toch besluit te stabiliseren... maar sterkte ermee in ieder geval. Het klinkt maar klote allemaal.

En Hawahaaai, nog gefeliciteerd!

OT: Ik heb vandaag weer eens een ouderwets depressief dagje. Ben moe, mijn hoofd zit vol met watten. Zat zonet te huilen terwijl ik aan het lezen was. Mijn gedachten werken vandaag niet zo goed, geloof ik. Morgen weer naar dagbehandeling, dat lijkt me wel goed, beetje afleiding, ook gesprekje met mijn PB'er weer. Binnenkort heb ik weer een evaluatie ook, volgende week misschien? Ben benieuwd wat ze inmiddels van mij vinden. Ik vind het maar klote dat B. daarna weggaat, krijg ik weer een nieuwe hoofdbehandelaar, en da's een vrouw, en ik kan het meestal niet zo goed met vrouwen vinden. Maar weinig aan te doen he. Het zal wel weer wennen. Zolang zij maar niet een compleet nieuw plan voor mij heeft.
Oud 13-09-2010, 21:01
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nog bedankt voor alle felicitaties!

OT: vandaag leuk gespeeld met mijn nieuwe cadeau. Huishouden is er een beetje bij ingeschoten, maar ach, dat mag ook wel een keertje . Nu ga ik lekker bij Vriendje op de bank zitten, het is zo fijn samen
Oud 13-09-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ben je niet bang dat hij zelf iemand in elkaar timmert? Dat lijkt me toch erger. In 't eerste geval is hij zelf de dupe van z'n eigen gedrag, in 't tweede geval dupeert hij een onschuldige omstander.
Hmm ja, ik denk dat hij eerder in elkaar wordt geslagen dan dat hij iemand in elkaar zou slaan, maar op dit moment acht ik hem zelfs daartoe in staat. En ik weet niet wat erger is. Hij zou inderdaad de dupe zijn van zijn eigen gedrag, maar besef wel dat dat gedrag voort komt uit zijn ziekte. Normaal is hij echt niet agressief, juist heel vredelievend. Maar natuurlijk zou het ook super erg zijn als iemand anders de dupe wordt. Dat verdiend niemand.
Oud 13-09-2010, 23:23
kroot
kroot is offline
@hawahaai: nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je kado is...
@regendruppel: sterkte!

lala voor mijn koor dingen voorbereiden. Had ik al veel eerder moeten doen.
Oud 14-09-2010, 00:33
Verwijderd
Bah, ik kan niet slapen, lig al 3 uur in bed te woelen. Echt, dit ritme van soms om half 1 's middags opstaan en soms om 7 uur 's ochtends werkt voor geen meter.

Ik ben zo jaloers op mijn (oud-)vrienden, die goed studeren, hobby's hebben, relaties, vrienden, interesses. En daar ben ik dan, moe, lusteloos ... mijn relatie is mislukt, vrienden heb ik nagenoeg niet, studeren zegt me totaal niks op het moment, en hobby's en interesses? Ha, had ik daar maar energie voor, maar het enige wat mij interesseert is wanneer ik weer kan eten en wanneer ik weer kan slapen. Klaagde ex-lief daar ook niet altijd al over, dat het enige waar ik enthousiasme voor kon opbrengen maaltijden en bedtijden waren?

Ik hoop dat hij in ieder geval gelukkig zal worden, zonder mij. Een meisje vindt dat ook klaar is voor trouwen voor het leven en kinderen, dat een beetje mentaal stabiel is, bij zijn ouders in de smaak valt. Het spijt mij dat ik mij niet veel eerder teruggetrokken heb, voordat hij zichzelf zo in onze relatie had geinvesteerd, voordat hij niet meer bereid was om op te geven. Ik wist toch al lang dat ik het niet kon? Maar ik wou het niet weten.
Oud 14-09-2010, 06:52
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@hawahaai: nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je kado is...
Haha, ik heb een nieuwe telefoon gekregen van mijn vriend. Mocht ook wel, mijn vorige (en tegelijk eerste) mobiel heb ik gekocht/gekregen voor mijn verjaardag in 2000 .

OT: het is nog donker buiten, het wordt dus echt al herfst. Ik word zo chagrijnig van opstaan en rijden naar mijn werk in het donker.
Oud 14-09-2010, 09:28
Verwijderd
Ha, heb ik toch mooi allebei die docenten gemaild voor een gesprek. Nu nog ochtendpagina's schrijven, een kunstenaarsafspraakje formuleren, verder werken aan mijn zelfportret, mijn studieplan afmaken en opsturen, kadootje halen voor vriendinnetje en kaart op de bus doen en dan ben ik alle verplichtingen die ik aan mezelf heb voor vandaag nagekomen. Oh ja en ontbijten. God dat heb ik nog niet eens gedaan.

Ik voel me goehoed <3
Oud 14-09-2010, 10:06
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vandaag beginnen de colleges weer, die ik nooit meer zou hoeven volgen en nu toch weer ga volgen. Ik moet er motivatie voor vinden, 'zin' voor vinden, maar op dit moment zie ik er toch vooral de noodzaak niet van in.

De regen nodigt ook niet uit om eens lekker naar buiten te gaan. Brr. Ik wil niet.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 14-09-2010, 19:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@regendruppel gecondoleerd

ot.
gisteren een uur fyshio fitness gehad dat was wel zwaarder dan een half uur.
maar het ging toch goed gelukkig en na afloop voelde ik me heel fijn.
vandaag de hele dag bezigheids therapie gehad bij dagbehandeling.
en ik voel me de hele dag al angstig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-09-2010, 19:58
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Hawahaai: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Missy: het klinkt wel leuk wat je gaat doen! Ben je gisteren begonnen?
En het zit bij mij inderdaad niet zo mee met studiedingen

Ik heb zo'n lief mailtje van mijn trainer/baas gekregen, over mijn onderzoeksstage. Het is echt een hele lieve man. Hij heeft me advies gegeven toen ik met mijn inschrijvingen zat, nu probeert hij me te helpen met mijn stage. En al kan hij niet zoveel doen, ik vind het echt heel lief dat hij het wil proberen.

Ik weet nog steeds niet of Vietnam nou wel of niet door kan gaan. Ik word een beetje moe van al het gedoe. We zijn nu alweer bijna een week bezig met oplossingen zoeken en geregel en gewoon gedoe. En er komt sowieso nog een hoop geregel en gezeur, als het niet door kan gaan maar ook als het wel door kan gaan.
Ik ben het allemaal even zat.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Ads door Google
Oud 14-09-2010, 20:29
Verwijderd
@Heksjuh: succes met al het geregel, ik blijf voor je duimen.

OT: Vandaag een goede dag gehad op de dagbehandeling. Het heeft twee maanden gekost, maar zo langzamerhand ben ik toch wel gewend aan mijn groep en voel ik mij er wel prettig bij. Groep & VPKs merken ook dat ik vrolijker, spraakzamer & minder angstig ben geworden. Ik voel me ook al veel beter vergeleken met hoe ik daar ben binnengekomen. Vind alleen dat er niets wezenlijks veranderd is en dat zij dat niet zo goed snappen: het is niet zo moeilijk om je beter te voelen als je alle stress-situaties (relatie, werk/studie) uit je leven verwijdert, maar ik ben bang dat ik zodra ik weer in de stress kom gewoon weer kopje onder ga. Maar goed, voorlopig ben ik daar niet weg, denk ik. Volgende week mijn 2e evaluatie, ben benieuwd. Ik moet bedenken wat ik nu eigenlijk wil bereiken op de behandeling, maar mijn moedeloosheid over mijn toekomst is nog niet verdwenen en ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat ik ooit gelukkig zal zijn met mezelf, of het leven ooit de moeite waard zal vinden. Ik pieker over wat ik nu eigenlijk voor studie zou moeten doen, maar ik denk dat ik mij bezig houd met de verkeerde vraag -- de perfecte studie & baan die al mijn twijfels over mezelf en mijn leven wegneemt zal wel niet bestaan; ik moet eerst proberen vrede te krijgen met mezelf en al mijn gebreken. Huh. Eigenlijk denk ik dat wat ik nodig heb niet een beter zelfbeeld is, maar een betere zelf. Maar dat zal dan wel het bewijs zijn dat ik een beter zelfbeeld nodig heb?
Oud 14-09-2010, 20:49
Verwijderd
Zul je zien dat hij weer op maandag niet kan en dat dat het excuus wordt om het weer een week uit te stellen. Wil hij me eigenlijk nog wel zien? Ik probeer van alles te plannen om te zorgen dat het tóch kan ook al komt het niet handig uit, en een minuscuul klein beetje medewerking zou erg fijn zijn. Maar goed, ik weet in elk geval dat ik niet gemist word.
Ik heb echt weer even een momentje dat ik me dood erger aan mezelf. Ik verspil mijn tijd aan anderen omdat ik dénk dat dat me gelukkig maakt, maar wat ik echt wil is tijd voor mezelf. Ik heb het gehad met lang opblijven, dat ik dat stomme boek niet kan uitlezen omdat ik daar te moe voor ben, met eindeloze telefoongesprekken voeren terwijl ik eigenlijk andere dingen te doen heb, met laat uit bed komen terwijl ik daar een hekel aan heb omdat ik 's avonds te lang ben doorgegaan. Op het moment zelf vind ik het allemaal leuk, maar toch erger ik me er iedere dag aan dus ik doe iets fout. Ik zou echt een tijdje door iedereen met rust gelaten willen worden, of beter gezegd, dat ík iedereen met rust laat. Want ik ben degene die aan anderen loopt te hangen en niet andersom. Waar ben ik bang voor? Vertrouw ik niet genoeg op mezelf? Ik vraag te veel bevestiging. Ik wéét dat ik goed bezig ben, ik wéét wat goed voor me is en vrijwel altijd wéét ik het antwoord al als ik een vraag aan iemand stel. Waarom moet ik het dan telkens van iemand anders horen? /frustratie
Zo, en nu genoeg gezeurd. Dat studieplan moet er vandaag komen.
Oud 14-09-2010, 21:20
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Daantje: heb je iets bijzonders gedaan dat je zoveel blauwe plekken hebt? Wel in de gaten houden hè en anders even naar ha. En wat fijn dat je zo welkom bent bij je schoonouders.
@ Regendruppel: sterkte.. Wat was jouw relatie met hem? (als je het zeggen wilt)

OT: 2 dagen om 5:15 opstaan, breekt op, helemaal met de ene nacht 6 uur slaap, de andere 5 uur. Ik ga zorgen dat ik om 22u in bed lig strax, dan kan ik 7 uur slapen. Morgen laatste dagje voor deze week. Moet nog erg wennen.
Oud 14-09-2010, 23:27
kroot
kroot is offline
wat een irritant weer. Vanavond maar lekker met de tram naar de koorrepetitie gegaan. Morgen geen hoofdvak. Dan kan ik mijn tijd besteden aan hoofdvak, opruimen en werken! Vooral dat opruimen zou fijn zijn, het is hier echt een teringzooi!
Oud 15-09-2010, 11:28
Verwijderd
@Missy1-0: hij was een vriend van de middelbare school. Ik vind het zo raar om hem nu niet meer overal tegen te komen.
@Heksjuh: ik hoop echt voor je dat je naar Vietnam kunt. Je verheugde je er zo op.

OT. Gaar en geen zin in wat dan ook. En ja, ik ben weer een jaar aan het verspillen, het lijkt net alsof ik niet leef, maar alleen maar adem enzo. En mijn psycholoog denkt maar dat alles goed gaat. Alsof ik ga zeggen dat het slecht gaat.
Oud 15-09-2010, 14:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vanochtend zat er een padje in de centrale keldergang, dus die heb ik maar even buiten gezet. Anders droogt zo'n beestje uit, dat is zielig.
Verder studiedag gehad. Bewust geprobeerd om mijn mond open te trekken, maar dat is wel lastig. Soms heb ik gewoon geen uitgesproken mening, en soms is mijn mening al gezegd door een ander. En anders zien anderen vaak problemen die ik helemaal niet zie . Dan vraag ik me af of ik zo veel objectiever naar dingen kan kijken, of dat ik mezelf voorhoud dat er geen problemen zijn.
En een collega gaf aan dat ze met me wilde praten, maar dat kan pas volgende week, en nu ga ik me natuurlijk druk maken waarover ze wil praten. Ik zal vast steken hebben laten vallen, maar dat is dan niet expres gebeurd, maar omdat ik vorig jaar door onervarenheid gewoon steken heb laten vallen. Morgen toch maar proberen om er achter te komen waarover ze wil praten.
Oud 15-09-2010, 20:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dagbehandeling ging goed.
vanochtend bezigheids therapie gehad.
en vanmiddag gewoon het programma van me afdeling.
we hadden eerst een uur sporten ik kreeg een compliment van de begeleidster die sporten gaf.
maar ik was niet tevreden over mezelf want ik vond dat ik het niet goed deed.
met sporten waren we maar met zijn 6en vier patienten 1 begeleidster en 1 stagiare van onze afdeling.
en toen hadden we zingeving daar waren we ook maar met zijn 4e.
ik van de dagbehandeling een jongen van de opname een stagiare van onze afdeling en een begeleider.
dus dat was wel lekker rustig met zo weinig mensen.
maar me angsten en onrustigheid lijken alleen maar meer te worden.
ik word niet goed van me eigen en de gedachtes blijven door me hoofd spoken.
ik heb straks maar een oxazepam gepakt en ik denk dat ik er dadelijk nog een pak.
dan hopelijk rustig in bed een film kijken tot ik in slaap val.
en dan morgen hopelijk uitgerust wakker worden.
morgen nog tot 14:30 dagbehandeling en dan al naar huis toe.
en dan eindelijk weer fyshio fitness van 16:00 tot 17:00.
hopelijk kan ik daarmee me gedachtes weer uitschakelen op een positieve manier.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-09-2010, 21:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@ Daantje: heb je iets bijzonders gedaan dat je zoveel blauwe plekken hebt? Wel in de gaten houden hè en anders even naar ha. En wat fijn dat je zo welkom bent bij je schoonouders.
Ik ben vrijdagnacht gevallen met de fiets (m'n vriend en ik fietsen terug van een bruiloft maar hij had teveel gedronken, we kwamen met onze sturen in elkaar en toen viel ik met mijn fiets op zijn fiets) en ik gebruik medicijnen waardoor ik sowieso sneller blauwe plekken heb én ik was nog blauw van het vallen op de skibaan de week ervoor dus ik zie er echt niet uit. Lijk net zo'n gevlekte panter ofzo Heb het ingesmeerd met arnica en je ziet het wel verkleuren dus meer kan m'n huisarts ook niet doen denk ik. Volgens m'n longarts kwam het echt van m'n medicijnen en hoefde ik me verder niet druk te maken. Ben ook niet van plan elke week zo hard te vallen. Had maandag echt overal spierpijn nog ook.

Bevalt je stage wel of vind je het te kort om daar al iets over te kunnen zeggen? Is het nog gelukt om een abonnement ofzo te kopen of doe je het voorlopig met losse kaartjes? Vroeg opstaan en lange dagen enzo went ook hoor. In het begin zijn alle nieuwe dingen extra vermoeiend. Ik probeerde altijd nog even in de trein te slapen (en zette desnoods m'n telefoon als wekker zodat ik niet te lang zou slapen).

Ontopic: Ik kwam vandaag om acht uur op het werk en een collega had al gesmst dat het druk zou worden omdat er drie zieken waren. Op woensdag zijn we altijd al met weinig dus dit konden we niet opvangen. Heb keihard gewerkt (voor twee mensen eigenlijk) en overal bijgesprongen en dat ging prima tot ik even ging zitten om drie uur. Toen merkte ik eigenlijk pas hoe moe ik was. Rijles net ging goed, waarschijnlijk gereden op m'n adrenaline van de rest van de dag Duik zo wel lekker m'n bedje in.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-09-2010, 22:30
Verwijderd
Ik word echt compleet gek. Ik wil zoooo graag toegeven aan m'n am gedachten, maar dat mag niet, dat mag niet.
Mijn leven is leeg en zolang ik stomme dingen blijf doen zoals mezelf een (per ongeluk) een hersenschudding bezorgen waardoor ik weer een week thuis zit te niksen, dan gaat het natuurlijk NOOIT iets worden.

Ik lig gewoon te hyperventileren in mijn bed en ik kan er niet meer tegen Ik snap serieus niet waarom ze me zo lang alleen laten, ik kan dit helemaal niet. Je kunt niet eerst tegen me zeggen dat ik waarschijnlijk bps heb om me het vervolgens bijna twee weken in m'n eentje te laten uitzoeken thuis. Ik loop bij het ggz voor hulp, maar ze laten me gewoon weer bungelen... En volgende week gaat mijn psychotherapeute op vakantie waardoor ik tot begin oktober nergens terecht kan, en laat die periode nou dezelfde periode zijn dat mijn ouders ook weggaan.

Soms vraag ik me af of ik wel beter wíl worden. Ik bedoel, beter worden betekent plannen voor de toekomst maken, en dat schept verantwoordelijkheden die ik waarschijnlijk niet aankan, met onvermijdelijk falen als gevolg.
So afraid to fail, I'd rather just not try at all
Oud 16-09-2010, 08:10
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Friday en regendruppel: dankjewel

Ik weet het gewoon niet meer. Ik heb nog steeds geen duidelijkheid of het wel niet doorgaat. En ik voel me onder druk gezet door mijn vriendinnetje en haar onderzoek kan sowieso wel doorgaan en nu wil ze ook gaan als die van mij niet door kan gaan. Wat natuurlijk wel te begrijpen is, maar ik vind het gemeen.
Ik voel me in de steek gelaten en ik weet niet wat ik moet doen en ik ben gewoon helemaal alleen en

Edit: ik ga naar mijn ouders vanmiddag. Het voelt laf, maar hier in mijn eentje zitten huilen lost ook niks op en met hun kan ik het er tenminste een beetje over hebben.
Ik trek het alleen zijn er gewoon even niet bij.
Dus nu ga ik snel mijn spullen pakken en dan ook maar eerder naar school en daar dan even nuttige dingen doen ofzo.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 16-09-2010 om 08:47.
Oud 16-09-2010, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Friday en regendruppel: dankjewel

Ik weet het gewoon niet meer. Ik heb nog steeds geen duidelijkheid of het wel niet doorgaat. En ik voel me onder druk gezet door mijn vriendinnetje en haar onderzoek kan sowieso wel doorgaan en nu wil ze ook gaan als die van mij niet door kan gaan. Wat natuurlijk wel te begrijpen is, maar ik vind het gemeen.
Ik voel me in de steek gelaten en ik weet niet wat ik moet doen en ik ben gewoon helemaal alleen en

Edit: ik ga naar mijn ouders vanmiddag. Het voelt laf, maar hier in mijn eentje zitten huilen lost ook niks op en met hun kan ik het er tenminste een beetje over hebben.
Ik trek het alleen zijn er gewoon even niet bij.
Dus nu ga ik snel mijn spullen pakken en dan ook maar eerder naar school en daar dan even nuttige dingen doen ofzo.
Hoezo laf? Goed idee juist! Meer mensen zouden moeten inzien dat in je eentje piekeren bijna nooit de oplossing is Goed dat je een plan trekt en iets wil gaan doen. Wel begrijpelijk hoor, het klinkt als een vervelende situatie... superjammer dat het ineens allemaal zo onzeker is.

OT: zo en nu ga ik echt geen andere dingen doen. Ik wil mijn eigen studeerkarakter graag weer even terug. Heb er nog 1 dag voor om dat te regelen...dan een week studeren en dan moet het lukken!
Oud 16-09-2010, 11:32
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
*blauwe plekkenverhaal*
Dan zijn ze inderdaad wel te verklaren. Had je post wel gelezen dat je zo hard gevallen was, maar de link tussen die val en je blauw plekken even niet gelegd Hopen dat ze snel wegtrekken en dat de spierpijn overgaat. Die combinatie lijkt me ook erg vervelend.

Citaat:
Bevalt je stage wel of vind je het te kort om daar al iets over te kunnen zeggen? Is het nog gelukt om een abonnement ofzo te kopen of doe je het voorlopig met losse kaartjes? Vroeg opstaan en lange dagen enzo went ook hoor. In het begin zijn alle nieuwe dingen extra vermoeiend. Ik probeerde altijd nog even in de trein te slapen (en zette desnoods m'n telefoon als wekker zodat ik niet te lang zou slapen).
De werkplek bevalt wel, over de stage zelf kan ik nog weinig zeggen omdat ik deze week alleen nog maar heb meegekeken met mijn stagebegeleidster en nog weinig zelf heb mogen doen. Alleen gistermiddag een handleiding over een programma wat wij gebruiken en een adviestekst geredigeerd en ik mocht al wat op de internetsite zetten. M'n begeleidster is wel aan het bekijken wat ik precies moet gaan doen naast de opdrachten vanuit de studie en er ligt ook veel werk voor mij, maar ik moet eerst natuurlijk een beetje ingewerkt worden.

Ik heb geen trajectabonnement gekocht, afgelopen weekend hebben vriend en ik berekend wat goedkoper is, een voordeelurenabo (wat ik nu heb) of een trajectkaart en voorlopig (met 3 dagen) is een voordeelurenabo goedkoper. Ik moet wel even een nieuwe aanvragen, want het loopt over een maand af en deze wordt niet standaard verlengd.

OT: ik wil dat m'n studieboeken komen! Hoop echt dat ze vandaag komen, want nu heb ik tijd om te lezen.
Oud 16-09-2010, 14:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind het toch wel heftig hoor, vier uur college achtereen! Maar ik heb denk ik bij mijn andere studie gewoon geluk gehad, dat het daar meestal maar twee uur was. En ik mis nu al een tentamen omdat ik dan die stomme verstandskiezen moet laten weghalen, dat komt dus écht niet goed uit
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 16-09-2010 om 14:59.
Oud 16-09-2010, 16:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het frustrerend dat mijn studie zo groot is. Alle mensen met wie ik tijdens de introductie en het kamp contact had gelegd kom ik nauwelijks tegen en zitten niet in mijn werkgroep. Ik vind mijn werkgroep sowieso niet leuk. Het is verdeeld tussen mensen die al met een klein groepje vrienden zijn en niet echt heel open staan voor andere indringers en de rest maakt nauwelijks contact met anderen. Het lijkt wel alsof niemand echt op nieuwe vrienden zit te wachten. Ik zeg, 'nieuwe vrienden' omdat ik niet wil zeggen dat het aan mij ligt omdat ik me ook niet kan indenken wat ik verkeerd doe. Ik maak praatjes met mensen, ik zit niet de hele tijd stil in een hoekje, ik doe gewoon vrolijk, niks wat ik andere mensen niet zie doen. Ik zie niet wat zij wél doen dat ze zo'n soort band scheppen binnen korte tijd.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.