Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2010, 15:06
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Ik ben 13 jaar heb een super leuk/lief meisje in de klas,ze is via-via te weten gekomen dat ik haar leuk vind. in de klas hebben we nog net geen oogcontact dat vind ik wel jammer...
in het echt praten niet zoveel maar op msn hebben we echt leuke gesprekken, na het weekend ben ik echt blij haar weer te zien maar hoe kan ik een stapje verder gaan

x Anoniem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2010, 15:41
Macroism
Avatar van Macroism
Macroism is offline
Klinkt me bekend in de oren.

Je kan vragen of ze een keer met je naar de bioscoop wilt ofzo. Of samen iets doen, met z'n tweetjes. Meestal als ze dat wil, wilt ze ook van jou meer.

(Verbeter me maar als ik het fout heb, maar met dit advies heb ik veel vrienden kunnen helpen ^^)
__________________
Het is Marco, en geen Borsato, haha :P
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 15:44
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
Klinkt me bekend in de oren.

Je kan vragen of ze een keer met je naar de bioscoop wilt ofzo. Of samen iets doen, met z'n tweetjes. Meestal als ze dat wil, wilt ze ook van jou meer.

(Verbeter me maar als ik het fout heb, maar met dit advies heb ik veel vrienden kunnen helpen ^^)
Hier had ik ook al aan gedacht maar het is een feit dat hier in de buurt geen bioscopen zijn
Ik woon nogal buitenaf!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 15:49
Macroism
Avatar van Macroism
Macroism is offline
Ahh, ikzelf heb daar geen last van aangezien ik in een drukke stad woon.

Ontopic : Uhmm, misschien kunnen jullie een keer samen zwemmen dan? Hoe goed is de "band" tussen jullie op msn? Dan kan ik iets beter inschatten wat de situatie is. (A)
__________________
Het is Marco, en geen Borsato, haha :P
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 15:59
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Op msn is de band echt super, er gebeurd altijd veel dingen in de klas daar hebben we het vaak over plus dat ik via wrts.nl vaak op msn met haar leer, en ik zwem niet zo graag omdat ik me schaam om me bloot te geven :$
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 18:03
VB#
Avatar van VB#
VB# is offline
dan blijft er nog weinig over is er iets anders wat je dan bij jou in de buurt kan doen (ga in een stad wonen )
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 18:06
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Er kan vanalles ik woon zelf in een klein stadje..
maar ik ga naar school in een dorp (je moet niet denken dat ik helemaal in de middle of nowere woon)
Alleen toevallig geen bios
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 21:40
Verwijderd
Dan ga wat wandelen in het bos of in een park... Ga wat eten... Als er meer te doen is dan een bioscoop dan zullen er toch veel keuzes zijn...?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 14:45
Verwijderd
Waarom schaam je je om jezelf bloot te geven?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 15:58
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Ik vind dat niet echt fijn, omdat ik namelijk spierwit ben!

En er is nog iets, ik heb nog niet verteld dat ik vorig school jaar toen ik dit meisje waar ik dit topic voor heb aangemaakt nog niet echt kende iemand anders leuk vond dit is ook niet echt over gegaan er kwam alleen iemand tussen die kwam ik dus tegen bij de kapstokken toen ik naar mijn fiets wou lopen, keek ze mij aan en lachte. Ik ben nou een beetje in de war omdat ik nou opeens 2 meisjes in mijn hoofd heb, en ik daaruit geen keuze maak.

Laatst gewijzigd op 06-10-2010 om 16:05.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 16:01
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat het een beetje ongemakkelijk is om voor de eerste keer te gaan zwemmen. Persoonlijk zou ik dat ook niet fijn vinden denk ik.
Kan je thuis niet iets gaan doen? Samen gaan koken, naar buiten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 17:06
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
En er is nog iets, ik heb nog niet verteld dat ik vorig school jaar toen ik dit meisje waar ik dit topic voor heb aangemaakt nog niet echt kende iemand anders leuk vond dit is ook niet echt over gegaan er kwam alleen iemand tussen die kwam ik dus tegen bij de kapstokken toen ik naar mijn fiets wou lopen, keek ze mij aan en lachte. Ik ben nou een beetje in de war omdat ik nou opeens 2 meisjes in mijn hoofd heb, en ik daaruit geen keuze maak.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 20:15
Verwijderd
Heb je niet gewoon hormonen teveel? Een relatie met 2 meiden gaat natuurlijk niet. Ga met beiden iets doen/praten en zo kom je er van zelf achter welke je de voorkeur geeft en welke je echt leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 20:47
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Super bedankt!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 19:18
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Dit topic kan dicht
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 22:07
Verwijderd
Heb je de ware gevonden? Of niet? Een droevig gezichtje betekend niet veel bijzonders, vertel eens!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 22:43
Intertint
Intertint is offline
Hier heb ik het meestal heel makkelijk mee. Het is normaal dat je niet weet wat je moet doen als je geen ervaring hebt; ik weet echter niet hoe het bij jou zit.

Ik laat hun mij eerst altijd op msn toevoegen. Vanuit daar neem ik het hef in handen, maar start nooit een gesprek. Praat ze? Dan WILT ze met je praten. Praat ze niet? Dan gewoon niet.

Meestal ga ik op een grappige manier praten; bijvoorbeeld weddenschappen om een kusje. Stemt ze in?
Dan geef je gewoon dat kusje, op een dag dat je gaat 'chillen'.

Ik ga NOOIT als eerst met iemand wat doen VOORDAT we 1,2,3 keer hebben gechillt; bij haar of mij thuis. Verder gaat het vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Hier heb ik het meestal heel makkelijk mee. Het is normaal dat je niet weet wat je moet doen als je geen ervaring hebt; ik weet echter niet hoe het bij jou zit.

Ik laat hun mij eerst altijd op msn toevoegen. Vanuit daar neem ik het hef in handen, maar start nooit een gesprek. Praat ze? Dan WILT ze met je praten. Praat ze niet? Dan gewoon niet.

Meestal ga ik op een grappige manier praten; bijvoorbeeld weddenschappen om een kusje. Stemt ze in?
Dan geef je gewoon dat kusje, op een dag dat je gaat 'chillen'.

Ik ga NOOIT als eerst met iemand wat doen VOORDAT we 1,2,3 keer hebben gechillt; bij haar of mij thuis. Verder gaat het vanzelf.
Beetje arrogant om te wachten todat een meisje praat. Er zit wel een kern van waarheid in dat ze dan wel wilt praten, maar toch.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2010, 14:44
Intertint
Intertint is offline
Dat doe ik alleen via msn BlackBetty, in het echte leven doe ik dat niet.
En daarbij... hoe kan je iemand leuk vinden als je diegene niet/nauwelijks kent en nooit met diegene hebt gepraat?
Daar zit ook een kern van waarheid in
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 19:50
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Ik heb het compleet verknalt!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 20:10
Kaka8
Kaka8 is offline
Nu ben ik nieuwsgierig na het lezen van deze topic.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 20:16
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Nou ik zal het uitleggen

Mijn vriend (waar ik altijd mee naar school fiets)
had een filmavond georganiseerd waar zei ook kwam, ik had 2 dagen van te voren afgezegt omdat er ergens anders kermis was en dat mij grote hobby is! ze was enorm teleurgesteld en een vriendin had zelfs tegen mij gezegt dat zij zei dat zij belangrijker was dan Kermis... om voor onszelf alles even recht te zetten stuur ik haar amper sms'jes en MSN ik niet zovaak meer met haar...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 22:18
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline

bij mij gaan meisjes echt wel voor mijn hobby's (behalve als mijn basgitaar de deur uit moet, maar dat is een ander verhaal)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 03:28
KingKong
KingKong is offline
Bij mijn gaan meisjes niet voor mijn passie, als ze er niet mee kunnen leven, tja, dan klikte het waarschijnlijk vanaf het begin al niet.

OT:
Tja, dingen gebeuren, de ene keer gaat het goed, de andere keer niet, maar van die keren dat het niet goed gaat leer je! En je bent nog zo jong, je wilt niet weten hoeveel meisjes jij gaat zien waarvan je denkt: 'omg, die is echt te mooi gewoon'. En natuurlijk denkt iemand dan ook hetzelfde over jou. Ik denk trouwens ook dat het hormonen zijn die nu heel erg spelen, aan je leeftijd te zien kom je nu in de pubertijd, en veel verliefd zijn komt dan nog wel is voor. En voor de volgende keer, als jij het gevoel hebt dat het klikt tussen jij en een leuke meid, vraag gewoon of ze wil afspreken, dat kan natuurlijk net zo goed in het park, of na school ergens gaan zitten, daar heb je geen bios voor nodig man!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 10:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je dat meisje echt leuk vond dan had je gewoon niet af moeten zeggen om naar de kermis te gaan. Kermissen zijn er zo vaak. Of was je opeens zo zenuwachtig dat je haar helemaal niet wilde zien en liever maar gewoon wegloopt naar de kermis? Je had haar ook mee kunnen vragen naar de kermis, op zich. Maar het is nog niet verloren! Als ik jou was zou ik mijn excuses aanbieden aan haar en voorstellen een andere keer wat leuks te gaan doen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2010, 21:07
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Bedankt voor de tips doet me goed!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2010, 19:58
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Elke keer weer komt er weer een nieuw meisje die ik dan weer leuker vind. & er is echt iets mis met mij hormonen, ik word gek!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 17:35
Intertint
Intertint is offline
Geen hand vol,
maar een land vol.

Keep trying!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2010, 19:08
Verwijderd
Vind je ze leuk of ben je verliefd?

Dat zijn 2 heel verschillende dingen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 19:53
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
Vind je ze leuk of ben je verliefd?

Dat zijn 2 heel verschillende dingen.
Tja lastige vraag, ik denk er tussenin.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 01:17
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Tja lastige vraag, ik denk er tussenin.
Ik denk dat je meisjes gewoon geweldige wezens vind, ik vraag me af of je echt verliefd bent. Wat voel je bij al die verschillende meisjes, dat je bij ze wil zijn? En raak je gespannen als je bij ze bent? denk je veel aan ze?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 07:12
Verwijderd
Ik vraag me ook af of je wel echt verliefd bent. Het lijkt me een beetje onlogisch dat je het ene meisje na het andere meisje leuk vindt.
En als je dat ene meisje écht heel erg leuk had gevonden, dan was je niet naar de kermis gegaan lijkt me. Tenzij er een andere rede is.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 19:11
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Gelukkig is het de laatste paar dagen anders!
Ik denk dat ik gewoon de tijd nodig heb om het een beetje te vinden. Het gaat al steeds beter met het huidige meisje, af en toe praten we met elkaar op school. ik begin ook het idee te krijgen dat ze mij begint leuk te vinden dat is al heel wat

Bedankt voor het advies allemaal ik ga het proberen op een rijdje te zetten deze week
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 20:37
KeBoy
KeBoy is offline
Citaat:
Gelukkig is het de laatste paar dagen anders!
Ik denk dat ik gewoon de tijd nodig heb om het een beetje te vinden. Het gaat al steeds beter met het huidige meisje, af en toe praten we met elkaar op school. ik begin ook het idee te krijgen dat ze mij begint leuk te vinden dat is al heel wat

Bedankt voor het advies allemaal ik ga het proberen op een rijdje te zetten deze week
Ik denk dat je jezelf teveel fixeert op een relatie krijgen en ik spreek uit ervaring. Als je jezelf fixeert op dat je graag een relatie zou hebben dan ga je meteen denken dat ieder meisje die vriendelijk tegen je doet meteen ook verliefd is. Nu relativeer ik dat en besef ik dat het gewoon zal gebeuren. Nu, dat met die kermis vond ik ook wel erg, in principe had je dat niet moeten doen, want het was een hele goede kans. Maarja, misschien wou je de confrontatie ook ontwijken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 19:49
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Na een pauze in dit topic heb ik toch nog een vraag. Op dit moment praat/flirt ze veel met jongens uit mijn klas, ze zijn toevallig allemaal mijn vrienden, zoekt ze nu een ander of probeert ze nu mij jaloers te maken? (Omdat ik bijna zeker weet dat ze mij wel mag) of blijft het bij puur toeval?
Dit is trouwens niet paniekerig bedoeld hoor!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 20:17
Verwijderd
Ja dat is moeilijk te zeggen maar de kans bestaat dat ze dit doet om jou jaloers te maken. Probeer je er zo weinig mogelijk van aan te trekken of probeer nog een keer om haar mee uit te vragen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2010, 15:32
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
Op dit moment praat/flirt ze veel met jongens uit mijn klas, ze zijn toevallig allemaal mijn vrienden.
Op dit moment gaat er 1 van die klasgenoten er op in dus waar ik me totaal aan erger, ik hoop dat dit niet leid tot iets...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 13:50
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Ben inmiddels tehoren gekomen dat die gene wie erop in is gegaan, erg vaak met haar sms't & dat zei hem ook wel leuk vind. Ben erg teleurgesteld , maar ach genoeg leuke/lieve meisjes in deze wereld! (Gelukkig)

Topic kan sluiten, en mega bedankt voor de tips!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw.
Egoconstructie
99 15-01-2020 13:47
Liefde & Relatie Meisje met al een vriendje
E2001
14 10-11-2016 18:49
Liefde & Relatie Leuk meisje op school
SlowlyWeRot
3 02-10-2015 12:18
Liefde & Relatie Dilemma: Verliefd op een meisje, maar heb al een vriendin!
Akhlys
12 01-09-2010 18:10
Liefde & Relatie Vriend en ik beide verliefd op het zelfde meisje
Diageo
39 08-11-2006 20:06
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.