Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2011, 21:41
jamesdevries
jamesdevries is offline
Nou mijn school heeft weer wat nieuws bedacht, omdat wij nooit mee wilden gymmen en dan maar onze schoenen vergaten zodat we niet mee hoefden te doen. Wij moeten nu van school gymschoenen kopen maar dan moeten we kiezen uit een paar schoenen deze namelijk:

OF

OF


En de school heeft ook nog bedacht dat we met onze BLOTE VOETEN in deze schoenen moeten.(staat in het schoolregelement dat ze dit mogen verplichten). En er is ook nog gezecht als je 1x je schoenen vergeet gym je de rest van het jaar op blote voeten buiten en binnen Welke schoen zouden jullie kiezen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2011, 11:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dit hoort beter op lifestyle.

Ik zou de schoenen met een zool kiezen, dat loopt denk ik beter. Die bovenste lijken me nogal snel glijden.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 13:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Als je geen zweetpoten wilt, zou ik voor de bovenste gaan. Deze zijn ook gewoon het meest comfortabel om met blote voeten in rond te rennen. En ze glijden niet hoor Tink* . Mits je goede koopt, natuurlijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 13:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou ook voor de bovenste gaan. En ze dan natuurlijk pimpen. Wat raar trouwens dat jullie niet hoefden te gymmen als je je schoenen vergat.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 13:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die bovenste zijn fijn met turnen omdat je dan gewoon alles voelt zoals je op blote voeten loopt maar je voeten wel beschermd zijn. Met balsporten en met rennen enzo zijn die schoenen niet fijn en had ik gewone sportschoenen van asics, dan zou ik voor de onderste of de middelste gaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 15:40
Verwijderd
wat een butschoenen, netjes gezegd.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 09:40
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
wat een butschoenen, netjes gezegd.
Ja dat vind ik ook maarja het moet! welke zou jij dan kiezen?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 10:26
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Ik zou een rechtse directe kiezen op de kaak van degene die jullie school reglement samenstelt
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 10:36
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Mogen jullie niet ook gewoon andere gymschoenen kopen, of moet je echt verplicht 1 van deze 3?
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Nou mijn school heeft weer wat nieuws bedacht, omdat wij nooit mee wilden gymmen en dan maar onze schoenen vergaten zodat we niet mee hoefden te doen. Wij moeten nu van school gymschoenen kopen maar dan moeten we kiezen uit een paar schoenen deze namelijk:
[afbeelding]

OF
[afbeelding]

OF
[afbeelding]


En de school heeft ook nog bedacht dat we met onze BLOTE VOETEN in deze schoenen moeten.(staat in het schoolregelement dat ze dit mogen verplichten). En er is ook nog gezecht als je 1x je schoenen vergeet gym je de rest van het jaar op blote voeten buiten en binnen Welke schoen zouden jullie kiezen?
Citaat:
Mogen jullie niet ook gewoon andere gymschoenen kopen, of moet je echt verplicht 1 van deze 3?
wil je nog antwoord op je vraag honkballertje?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 13:26
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
Mogen jullie niet ook gewoon andere gymschoenen kopen, of moet je echt verplicht 1 van deze 3?
we moeten inderdaad uit deze schoenen kiezen en we moeten ze ook dragen met blote voeten
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 13:27
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
wil je nog antwoord op je vraag honkballertje?
Welke zou jij kiezen dan?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 13:58
Verwijderd
Jij moet toch sowieso op blote voeten van de dokter? Maar ik had zwakke enkels en ik moest speciale schoenen die tot de enkel gingen, van die hoge Nikes hebben we toen gekocht. Als je speciale schoenen nodig hebt, kun je altijd nog iets anders kiezen.

Maar uit deze 3 zou ik gaan voor de onderste. Die middelste zijn echt lagere school en die bovenste zijn te licht voor rennen en balsporten.

Overigens hadden jullie dan je schoenen maar niet moeten 'vergeten'. Wij moesten dan gewoon op onze sokken. Of op onze normale schoenen buiten.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 14:16
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
Jij moet toch sowieso op blote voeten van de dokter?
ja maar ik weet nog niet of ik dat nou wel ga doen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 14:37
Verwijderd
Waarom niet, als het beter is voor je enkels. Zo beschamend is dat allemaal niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 08:06
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
wil je nog antwoord op je vraag honkballertje?
Ja sorry ik kon/kan me gewoon niet voorstellen dat een school je verplicht een bepaalde gymschoen te kopen. Dat ze je verplichten gymschoenen te hebben is logisch, niet dat ze je beperken tot 3 verschillende paren.

Nou in dat geval zou ik voor dat 2e paar gaan, ziet er het stevigst uit, maarja volgens mij hebben ze alle 3 een kwaliteit van.... 3x niks.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 12:03
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Een school kan je niet verplichten een specifiek merk schoenen te kopen, in Nederland is dat namelijk gewoon strafbaar. Je moet de vrijheid hebben om een merk te kiezen. Ze kunnen wel tot een model verplichten, maar nu proberen ze dit merk in een monopoliepositie te spelen.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 15:08
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
Een school kan je niet verplichten een specifiek merk schoenen te kopen, in Nederland is dat namelijk gewoon strafbaar. Je moet de vrijheid hebben om een merk te kiezen. Ze kunnen wel tot een model verplichten, maar nu proberen ze dit merk in een monopoliepositie te spelen.
blijkbaar dus wel want ze hebben namelijk een gymuniform verplicht gesteld en dan mag het wel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2011, 15:20
nerveus
Avatar van nerveus
nerveus is offline
Gatsie, die zijn lelijk! Ik zou echt weigeren dat aan te doen! Ik haat gym, maar als ik die dingen aan zou moeten, zou ik echt noooooooooit meer mee gymen xD
__________________
And the worst part is, before it gets any better. We're headed for a cliff. Then in the free fall I will realize, I'm better off when I hit the bottom
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 16:10
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
blijkbaar dus wel want ze hebben namelijk een gymuniform verplicht gesteld en dan mag het wel
Als je school ze zelf zou verkopen dan zou dit kunnen, maar als je ze zelf moet gaan kopen dan klopt dit niet helemaal.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 18:14
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
Als je school ze zelf zou verkopen dan zou dit kunnen, maar als je ze zelf moet gaan kopen dan klopt dit niet helemaal.
De school heeft ze op school liggen in alle maten enz en dan moet je een borg betalen en dan kan je kiezen welke je wilt hebben. dan aan het einde van het jaar kan je jou borg terughalen. Dus het erge is ook nog dat je dus volgend jaar de schoenen van iemand anders aan moet doen waar iemand anders dus met blote voeten in heeft gezeten.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 18:18
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Als dat laatste je volgend jaar ergert zou ik zelf een paar kopen.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 21:52
jamesdevries
jamesdevries is offline
Citaat:
Als dat laatste je volgend jaar ergert zou ik zelf een paar kopen.
Maarja dan alsnog welke
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 21:25
Sihem
Sihem is offline
De bovenste, het zijn gewoon turnschoentjes, ze vormen naar je voet en doordat er zowat geen zool in zit lijkt het op blotenvoeten lopen zoals je moet. Verder kan je ze gewoon in de wasmachine wassen, worden ze ook niet vies
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 12:27
kusjefemke
kusjefemke is offline
Ik zou de bovenste nemen, omdat ik vind dat je daar fijner op kan lopen. Het voelt dan net of je geen gymschoenen aan hebt, dus ik zou die nemen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2011, 12:32
KC-fan-Nickie
KC-fan-Nickie is offline
Ik zou de onderste nemen, want die lijken mij het stevigst vooral voor balsporten is dat handig!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Lichamelijke opvoeding/Gymles
Johangroen
38 12-07-2012 13:04
Algemene schoolzaken Gymmen. Schoenen of blote voeten?
annaromijn
67 08-08-2011 17:45
Algemene schoolzaken Gym op blote voeten
decimmount
92 10-03-2008 06:51
Lifestyle hoeveel paar schoenen heb jij?
lingua
193 07-07-2005 21:25
De Kantine Test hygiëne school
Dreamwave
55 01-09-2003 17:33
Lichaam & Gezondheid vieze lucht??
sweetbitch
5 05-08-2002 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.