Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2011, 16:18
sanasoufi
sanasoufi is offline
Ik heb in 2007 Integratievak gedaan (toen het nog een verplichte B1 vak was). Nu heb ik nog maar 1 vak over (verbintenissenrecht) die ik dus het afgelopen blok waarschijnlijk heb behaald en wil ik dus mijn bul binnenkort aanvragen. Echter het valt me op dat Integratievak onder studievoortgangsoverzicht niet meer onder het examenprogramma valt? Plotseling heb ik dus niet 171 ECTS meer, maar 165 ECTS.

Zijn er misschien meer studenten hier die ook voor 1 september 2008 zijn gestart en dit ook zien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2011, 16:19
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Volgens mij zit je een beetje op het verkeerde forum.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 16:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Misschien kun je dit beter voorleggen aan een studieadviseur-achtig-iemand.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 17:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb in 2007 Integratievak gedaan (toen het nog een verplichte B1 vak was). Nu heb ik nog maar 1 vak over (verbintenissenrecht) die ik dus het afgelopen blok waarschijnlijk heb behaald en wil ik dus mijn bul binnenkort aanvragen. Echter het valt me op dat Integratievak onder studievoortgangsoverzicht niet meer onder het examenprogramma valt? Plotseling heb ik dus niet 171 ECTS meer, maar 165 ECTS.

Zijn er misschien meer studenten hier die ook voor 1 september 2008 zijn gestart en dit ook zien?
Heb je niet de berichten gekregen dat de ECTS-sleutel is gewijzigd? In januari 2010 is de beoordelingsstructuur voor het examenprogramma landelijk gewijzigd en het onderdeel waarin Integratievak valt is herzien, samen met het aantal punten dat je daarvoor krijgt. Dat is toen ook zo naar de studenten gecommuniceerd, zodat je nog op tijd genoeg punten kon halen om voor het verlies aan punten voor Integratievak kunt compenseren.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 17:25
sanasoufi
sanasoufi is offline
Citaat:
Heb je niet de berichten gekregen dat de ECTS-sleutel is gewijzigd? In januari 2010 is de beoordelingsstructuur voor het examenprogramma landelijk gewijzigd en het onderdeel waarin Integratievak valt is herzien, samen met het aantal punten dat je daarvoor krijgt. Dat is toen ook zo naar de studenten gecommuniceerd, zodat je nog op tijd genoeg punten kon halen om voor het verlies aan punten voor Integratievak kunt compenseren.
Je bent niet grappig!

Beste xxx,

Integratievak telt mee voor het totaal aantal punten van de bacheloropleiding Rechtsgeleerdheid. Dat Integratievak in het studievoortgangsoverzicht niet onder het examenprogramma valt heeft een technische oorzaak die niet verholpen zal worden. Dit is geen enkel probleem. Bij de controle van je afstuderen zal door de examenadministratie t.z.t. Integratievak worden meegeteld. Je hoeft je hierover geen zorgen te maken.

Met vriendelijke groet,
xxx, studieadviseur


Heb al gemaild + ben langs geweest en als iets in 2010 was herzien dan waren de punten al in 2010 verdwenen niet pas in november 2011. En waarom komt het vak nog op de bul aanvraag lijst voor:

http://www.eur.nl/fileadmin/ASSETS/e...eid2008_01.pdf

Ik wou gewoon weten of er meer studenten zijn die zien dat het plotseling buiten het examenprogramma valt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 17:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik was maar aan het dollen.
Maar dit subforum is niet de studentenadministratie of de studieadviseur, sterker nog, dit is zo specifiek voor jouw situatie dat er waarschijnlijk niemand op dit hele forum is die het antwoord weet op die situatie.
Het is een beetje vreemd dat je met zo'n specifieke vraag aan komt zetten op een forum dat duidelijk niet bedoeld is voor dit soort vragen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 17:37
sanasoufi
sanasoufi is offline
Citaat:
Ik was maar aan het dollen.
Maar dit subforum is niet de studentenadministratie of de studieadviseur, sterker nog, dit is zo specifiek voor jouw situatie dat er waarschijnlijk niemand op dit hele forum is die het antwoord weet op die situatie.
Het is een beetje vreemd dat je met zo'n specifieke vraag aan komt zetten op een forum dat duidelijk niet bedoeld is voor dit soort vragen.
nogmaals ik wou gewoon weten of er meer studenten zijn die dit zien op osiris. En als het iets technisch is dan is het waarschijnlijk niet specifiek voor mij.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 17:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik verplaats je naar Studiezaken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Deeltijd of voltijd rechten aan de universiteit?!
ibrk
5 04-05-2015 18:18
Algemene schoolzaken Erasmus Uni Nederlands Recht
sanasoufi
3 21-11-2012 21:52
Algemene schoolzaken Erasmus Universiteit Nederlands Recht
anjali
1 01-02-2009 20:40
Studeren Nederlands Recht
Cartman88
12 21-08-2008 18:57
Studeren Goede universiteiten rechten
Lyne
13 11-03-2006 21:17
Studeren Erasmus Universiteit Nederlands Recht
anjali
13 11-05-2005 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.