| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Ik vind Word een draak van een programma, maar bij dingen waarbij je denkt "zeg, het zou handig zijn als ze hier iets voor bedacht hebben" dan is dat vaak ook wel zo. Even niet beschouwend of het ook goed werkt
|
|
|
|
Ik waardeer gele kiwi's en nectarines als tussendoortje. Ik waardeer dat ik eindelijk goede koffie leer zetten en dat mijn vriendje dat ook vind. Ik waardeer sowieso mijn vriendje ontzettend, het gaat zo goed tussen ons en het wordt niet saai en dat is zo fijn <3 Ik waardeer dat mijn ratten zich al helemaal thuisvoelen bij mij en dat ze laatst bijna anderhalf uur bij mij hebben liggen slapen, dat is zo fijn! Ik waardeer dat het wondje van Caspar bijna dicht is. Ik waardeer cliënten op mijn werk die hele blij worden van liedjes zingen en de Olympische Spelen. IIk waardeer die ene mevrouw waar iedereen van zegt dat ze slaat en waar niemand alleen mee durft te wandelen en ik ga met haar alleen wandelen en dat gaat zó goed. Ik waardeer de lach van die ene meneer als hij ineens beseft dat hij mij wél kent. Ik waardeer de Olympische Spelen, ik vind het fijn om te kijken! Ik waardeer de markt en vers fruit, de AHXL die hier sinds kort ligt. Ik waardeer mijn buurvrouw, ze is echt heel gezellig, we hebben deze week al twee keer anderhalf uur op het balkonrandje gezeten en heel veel gekletst. Ik waardeer het dat ik over twee weken nooit meer op mijn werk hoef te komen en ik waardeer dat ik aan het nadenken ben over vrijwilligerswerk (asiel of toch maar in een verzorgingshuis?). Ik waardeer twee keer Heul Veul geld terug van de belastingdienst. Ik waardeer de gewonnen LowLandskaartjes van mijn vriendje en dat hij mij mee wil nemen en dat we een tent hebben gekocht. Ik waardeer kinesiologie en de rust die het brengt in mijn hoofd. Ik waardeer dat ik niet bleef hangen in dat mevrouw uit het niks boos op me werd en dat mijn nieuwe teamleidster zei dat ik wel eens een goede aanwinst zou kunnen zijn voor het team. Ik waardeer dat ik weer terug ga in de gehandicaptenzorg.
Ik waardeer heel veel en dat is tof!
|
|
|
|
Die zijn heel goed ja
Ik waardeerde vandaag werken <3. Lekker met beesten klooien, in plaats van met mensen. Beesten liggen me toch wel een stuk beter, denk ik. En ik waardeer het dat ik nu vakantie heb, en dat ik woensdag met mijn lieve vriendje ga kamperen! En ik waardeer dat hij morgenavond weer thuis is en dat ik hem dan lekker kan knuffelen en zoenen. En ik waardeer koffie in de ochtend, en thee in de middag. En ik waardeer mooie veren en het feit dat de vogels ze voor mij achterlaten, omdat de rui begint!
|
|
|
|
Van die vieze burgerlijke puzzelboekjes. En het gezicht van mijn vriendje toen hij het cadeautje uitpakte dat ik gekocht had en toen hij het later opbouwde. Mijn vriendje en Lego is echt een geniale combinatie <3
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb gewaardeerd dat ik vanochtend vroeg wakker werd omdat mijn vriendje bij me in bed kroop <3. En ik had dat helemaal niet verwacht <3.
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|