Ongelezen 28-07-2012, 23:17
Ingegerd
Lid
Ingegerd is nu online
Norwood gave post!

Ik waardeer het dat ik vandaag zo hard maar ontspannen heb gewerkt met de wetenschap dat ik de 20e begin op mijn nieuwe baan waar ik heel erg veel zin in heb! En wijn en sigaretten onder een afdak terwijl het onweert en regent en Caspar en mijn mouw ligt te slapen! En anderhalf uur kletsen met de buurvrouw en een vriendin van haar! And most of all waardeer ik mijn beste vrienden edie mogen langs komen en mijn zusje dat heel erg onverwachts langs komt!
Ongelezen 29-07-2012, 02:26
Severus
28 - Lid
Severus is offline

Ongelezen 29-07-2012, 10:42
Klaverhap
Lid
Klaverhap is offline
Een hele watermeloen voor SLECHTS 1,70
Ongelezen 29-07-2012, 22:07
Missy
22V - Forumbaas
Missy is offline
Dat ik over twee dagen eindelijk op vakantie ga!
Ongelezen 30-07-2012, 00:17
Little Phoebe
23V - Forumbaas+
Little Phoebe is offline
Gezellig dagje met mijn beste vriendin en onze lievelingsfilm gekeken, tot groot ongenoegen van haar vriend, die de film inmiddels óók kan meepraten
Ongelezen 30-07-2012, 23:13
fizzle-fluffy
21V - Lid
fizzle-fluffy is offline

<3
Ongelezen 31-07-2012, 07:20
Missy
22V - Forumbaas
Missy is offline
Dat het gewoon gelukt is om alles in de kleine koffer te doen.
Ongelezen 31-07-2012, 14:06
Miekje*
19V - Forumbaas
Miekje* is offline
Een kaartje uit Taiwan .
Ongelezen 31-07-2012, 16:48
Dinalfos
M - Lid
Dinalfos is offline

Ongelezen 31-07-2012, 16:59
Carn
60M - Lid
Carn is offline
schweet.
Ongelezen 31-07-2012, 19:34
Noedelhap
M - Lid
Noedelhap is offline
Zelfgemaakte hamburgers op Turks brood. Alleen jammer dat ik na 3,5 burger alweer vol zit
Ongelezen 01-08-2012, 12:56
Klaverhap
Lid
Klaverhap is offline
Die optie van Word dat je automagisch een inhoudsopgave kan maken omg (ja, daar kom ik NU PAS achter)
Ongelezen 01-08-2012, 13:31
Chick Rock
26V - Lid
Chick Rock is offline
Is dat echt handig ja?
Ongelezen 01-08-2012, 13:55
Klaverhap
Lid
Klaverhap is offline
Wel als je 7398879 hoofdstukken, subhoofdstukken en subsubhoofdstukken hebt. Dan maakt-ie met één klik een complete inhoudsopgave! Maar dan moet je wel al die titels in eh. zo'n kop-opmaak hebben gezet. Kop 1, kop 2 en kop 3 zeg maar. Maar dat is niet veel werk om dat om te zetten. En dan!
Ongelezen 01-08-2012, 13:58
Chick Rock
26V - Lid
Chick Rock is offline
Ook maar eens proberen dan
Ongelezen 01-08-2012, 18:22
Quis 3.0
Lid
Quis 3.0 is offline
Citaat:
Wel als je 7398879 hoofdstukken, subhoofdstukken en subsubhoofdstukken hebt. Dan maakt-ie met één klik een complete inhoudsopgave! Maar dan moet je wel al die titels in eh. zo'n kop-opmaak hebben gezet. Kop 1, kop 2 en kop 3 zeg maar. Maar dat is niet veel werk om dat om te zetten. En dan!
Oh werkt dat zo!

Ik waardeer mijn kapper, ze heeft het alweer heel mooi geknipt. En ik waardeer Duitsers, tegen beter weten in op de bonnefooi in Duitsland op vakantie gaan, en dat dan bijna alles goed gaat. Ik waardeer vakantie uberhaupt, als je werkt is vrije tijd ineens iets magisch. En mijn lief waardeer ik, meer en meer en ons waardeer ik ook, we doen 't echt te belachelijk goed samen. Nieuw schattige onderbroeken zijn ook fijn, en spul voor in mn haar en lekker eten en mueslirepen en de Groene Amsterdammer en verjaardagskaarten en de Bodyshop en dat t zo'n heerlijk weer was de afgelopen tijd en dat ik tegenwoordig weer in bikini durf en dat ik binnenkort eindelijk een goede vriend weer zie en dat we het contact allebei weer willen oppakken en mn broertje, ook de jongste die per maand een halve kop groeit en daarmee ook in leukheid lijkt toe te nemen, mn moeder die eindelijk meer energie lijkt te krijgen en mn nieuwe dekbedovertrek, dat ik na een halfjaar zoeken vond, dat er in de buurt ondergrondse afvalcontainers worden geplaatst zodat ik hopelijk niet meer wakker word van de meeuwen en het hier schoner is op straat. Ik waardeer uitgestrekte meren en grote en kleine steden, ik waardeer bier steeds meer en ik waardeer dat ik Paradontax niet meer lekker vind, zodat ik wel mint-tandpasta moet gaan gebruiken en zoenen na het tandenpoetsen dus niet iedere keer zo'n vieze smakenclash oplevert, ik waardeer mijn bank die toch wel erg lekker zit en z'n geld dus waard blijkt te zijn, ik waardeer Rasmusjes post, ik waardeer dat de een vriendin met een 9 is afgestudeerd en de ander ineens een heel goede baan binnengesleept heeft en dat het met de rest ook goed gaat ennnnnn ik waardeer appelsap met spa rood!
Ongelezen 01-08-2012, 18:29
Carn
60M - Lid
Carn is offline
Citaat:
Die optie van Word dat je automagisch een inhoudsopgave kan maken omg (ja, daar kom ik NU PAS achter)
Citaat:
Is dat echt handig ja?
Citaat:
Citaat:
Oh werkt dat zo!
Ik moet lachen om het feit dat mensen dus blijkbaar handmatig hun inhoudsopgave in elkaar zaten te pielen
Ongelezen 01-08-2012, 18:54
Quis 3.0
Lid
Quis 3.0 is offline
Citaat:
Ik moet lachen om het feit dat mensen dus blijkbaar handmatig hun inhoudsopgave in elkaar zaten te pielen
I'm helpless and I know it.
Ongelezen 01-08-2012, 19:05
Carn
60M - Lid
Carn is offline
Ik vind Word een draak van een programma, maar bij dingen waarbij je denkt "zeg, het zou handig zijn als ze hier iets voor bedacht hebben" dan is dat vaak ook wel zo. Even niet beschouwend of het ook goed werkt
Ongelezen 02-08-2012, 07:54
Zeppelin
V - Lid
Zeppelin is offline
dit gele forumpie.
Ongelezen 02-08-2012, 22:38
Klaverhap
Lid
Klaverhap is offline
De baard van Ilja Gort.
Ongelezen 03-08-2012, 14:12
Miekje*
19V - Forumbaas
Miekje* is offline
Een kaartje van een zekere forumster <3.
Ongelezen 03-08-2012, 14:29
Quis 3.0
Lid
Quis 3.0 is offline
Nieuw stoeltje voor in mijn erker, eindelijk! <3
Ongelezen 03-08-2012, 16:42
Little Phoebe
23V - Forumbaas+
Little Phoebe is offline
Mijn beste vriendin <3
Ongelezen 03-08-2012, 17:14
Noci
48M - Lid
Noci is offline
Het begin van het weekend zojuist.
Ongelezen 03-08-2012, 21:48
Stefenootje
V - Lid
Stefenootje is offline
De opleving van wsz en de openheid van iedereen
Ongelezen 04-08-2012, 10:06
Ingegerd
Lid
Ingegerd is nu online
Ik waardeer gele kiwi's en nectarines als tussendoortje. Ik waardeer dat ik eindelijk goede koffie leer zetten en dat mijn vriendje dat ook vind. Ik waardeer sowieso mijn vriendje ontzettend, het gaat zo goed tussen ons en het wordt niet saai en dat is zo fijn <3 Ik waardeer dat mijn ratten zich al helemaal thuisvoelen bij mij en dat ze laatst bijna anderhalf uur bij mij hebben liggen slapen, dat is zo fijn! Ik waardeer dat het wondje van Caspar bijna dicht is. Ik waardeer cliënten op mijn werk die hele blij worden van liedjes zingen en de Olympische Spelen. IIk waardeer die ene mevrouw waar iedereen van zegt dat ze slaat en waar niemand alleen mee durft te wandelen en ik ga met haar alleen wandelen en dat gaat zó goed. Ik waardeer de lach van die ene meneer als hij ineens beseft dat hij mij wél kent. Ik waardeer de Olympische Spelen, ik vind het fijn om te kijken! Ik waardeer de markt en vers fruit, de AHXL die hier sinds kort ligt. Ik waardeer mijn buurvrouw, ze is echt heel gezellig, we hebben deze week al twee keer anderhalf uur op het balkonrandje gezeten en heel veel gekletst. Ik waardeer het dat ik over twee weken nooit meer op mijn werk hoef te komen en ik waardeer dat ik aan het nadenken ben over vrijwilligerswerk (asiel of toch maar in een verzorgingshuis?). Ik waardeer twee keer Heul Veul geld terug van de belastingdienst. Ik waardeer de gewonnen LowLandskaartjes van mijn vriendje en dat hij mij mee wil nemen en dat we een tent hebben gekocht. Ik waardeer kinesiologie en de rust die het brengt in mijn hoofd. Ik waardeer dat ik niet bleef hangen in dat mevrouw uit het niks boos op me werd en dat mijn nieuwe teamleidster zei dat ik wel eens een goede aanwinst zou kunnen zijn voor het team. Ik waardeer dat ik weer terug ga in de gehandicaptenzorg.
Ik waardeer heel veel en dat is tof!
Ongelezen 04-08-2012, 15:45
Stefenootje
V - Lid
Stefenootje is offline
Het vervolg op 'Taal is zeg maar echt mijn ding', van Paulien Cornelisse, 'En dan nog iets'.

Gvd wat kan ik toch genieten van haar boeken
Ongelezen 04-08-2012, 20:06
Miekje*
19V - Forumbaas
Miekje* is offline
Die zijn heel goed ja . Ik heb ze ook in de kast staan.

Ik waardeerde vandaag werken <3. Lekker met beesten klooien, in plaats van met mensen. Beesten liggen me toch wel een stuk beter, denk ik. En ik waardeer het dat ik nu vakantie heb, en dat ik woensdag met mijn lieve vriendje ga kamperen! En ik waardeer dat hij morgenavond weer thuis is en dat ik hem dan lekker kan knuffelen en zoenen. En ik waardeer koffie in de ochtend, en thee in de middag. En ik waardeer mooie veren en het feit dat de vogels ze voor mij achterlaten, omdat de rui begint!
Ongelezen 04-08-2012, 23:14
Stefenootje
V - Lid
Stefenootje is offline
Ongelezen 05-08-2012, 00:35
Ingegerd
Lid
Ingegerd is nu online
Van die vieze burgerlijke puzzelboekjes. En het gezicht van mijn vriendje toen hij het cadeautje uitpakte dat ik gekocht had en toen hij het later opbouwde. Mijn vriendje en Lego is echt een geniale combinatie <3
Ongelezen 05-08-2012, 11:14
Zeppelin
V - Lid
Zeppelin is offline
de matthaus passion <333
Ongelezen 05-08-2012, 11:44
Martiño
M - Forumbaas
Martiño is offline
Croissantjes en eitjes
Ongelezen 05-08-2012, 13:31
Miekje*
19V - Forumbaas
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn vriendje en Lego is echt een geniale combinatie <3
Mijn vriendje ook . Lego als cadeau is altijd goed.

Ik heb gewaardeerd dat ik vanochtend vroeg wakker werd omdat mijn vriendje bij me in bed kroop <3. En ik had dat helemaal niet verwacht <3.
Ongelezen 05-08-2012, 13:43
fizzle-fluffy
21V - Lid
fizzle-fluffy is offline
Mijn vriendje uberhaupt <3 het is echt ZO leuk samen en hij maakt me zo gelukkig
Ongelezen 05-08-2012, 13:49
Ingegerd
Lid
Ingegerd is nu online
Citaat:
Mijn vriendje ook . Lego als cadeau is altijd goed.
3.
Ja! Ik heb m LotR Lego gegeven, dar wilde hij heel graag. Hij vindt t soms stom omdat hij al 34 is en om dan nog met Lego te gaan zitten bouwen, maar hij wordt daar heel blij van en dus vind ik dat hij gewoon lekker moet spelen! Zijn collega's zijn jaloers wat een van die jongenss moest al z'n Lego verkopen van z'n vrouw toen ze gingen samenwonen!
Ongelezen 05-08-2012, 13:50
Quintiano
M - Forumbaas
Quintiano is offline
http://www.nytimes.com/2012/08/05/su...-win.html?_r=1
Ongelezen 05-08-2012, 13:57
fizzle-fluffy
21V - Lid
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het heel irritant als mensen een link posten zonder erbij te zetten wat het is.
Ongelezen 05-08-2012, 14:05
Quintiano
M - Forumbaas
Quintiano is offline
Citaat:
Ik vind het heel irritant als mensen een link posten zonder erbij te zetten wat het is.
Spoiler
Ongelezen 05-08-2012, 15:20
fizzle-fluffy
21V - Lid
fizzle-fluffy is offline
Ongelezen 05-08-2012, 16:10
Reverend
26M - Lid
Reverend is offline
M'n neefje die al aan het rocken is:

Ongelezen 05-08-2012, 17:51
Quintiano
M - Forumbaas
Quintiano is offline
Citaat:
M'n neefje die al aan het rocken is:

[filmpje]
Ongelezen 06-08-2012, 01:49
Noedelhap
M - Lid
Noedelhap is offline
Dit hele topic vol nostalgisch speelgoed:

http://forum.fok.nl/topic/1786261/1/50
Ongelezen 06-08-2012, 07:32
Carn
60M - Lid
Carn is offline
De succesvolle landing van Curiosity
Ongelezen 06-08-2012, 09:55
Little Phoebe
23V - Forumbaas+
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ik heken enorm veel! Wat leuk.
Ongelezen 06-08-2012, 11:38
Snebbeltje
26V - Lid
Snebbeltje is offline
Een klein meisje dat meerdere keren 'mooie bloemen! mooie bloemen!' naar me riep toen ze langs mij en mijn met nepbloemen versierde scootmobiel liep <3
Ongelezen 06-08-2012, 11:50
Quintiano
M - Forumbaas
Quintiano is offline
Citaat:

Hah, oh wauw, wat een feest der herkenning
Ongelezen 06-08-2012, 12:19
Vowel
V - Lid
Vowel is offline
Omg, dat speelgoed. Nostalgie.
Ongelezen 06-08-2012, 12:33
fizzle-fluffy
21V - Lid
fizzle-fluffy is offline
Ik ben van na 1989 maar ik herken vrijwel alles (niet al het jongensspeelgoed, maar dat zal niet liggen aan wanneer ik geboren ben )
Ongelezen 06-08-2012, 12:35
fizzle-fluffy
21V - Lid
fizzle-fluffy is offline
OMG die visjes vangen! DAT is pas nostalgisch, wauw <3
Pagina 8 van 11 « < 5678 91011 >

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten