Ongelezen 27-04-2012, 13:08
Simon
30M - Beheerder
Simon is offline
Welk examen lijkt jou het lastigst dit jaar.. en waarom?
Ongelezen 28-04-2012, 19:37
Duckdonkey
16V - Lid
Duckdonkey is offline
maatschappijleer en wiskunde, omdat maatschappijleer heel veel details vraagt en wiskunde nogal over veel verschillende onderwerpen kan gaan
Ongelezen 29-04-2012, 14:01
Miekje*
19V - Forumbaas
Miekje* is offline
Toen ik mijn vmbo-examen deed (2 jaar geleden), was biologie erg moeilijk vergeleken met de proefexamens. Geen idee waarom, dat was gewoon zo. Wiskunde vond ik erg meevallen, hoewel ik niet goed was in wiskunde. Natuurkunde was ook erg lastig, vooral het schriftelijke gedeelte, maar dat kwam ook omdat ik daar niet zo'n ster in was.
Ongelezen 30-04-2012, 17:48
Verwijderd
Wiskunde en Engels (bahhhh) omdat ik gemiddeld voor wiskunde een 5,6 sta en voor engels een 6,1 )
Ongelezen 01-05-2012, 12:34
Winstanley
Lid
Winstanley is offline
Wiskunde is 1 van de vakken waarbij ik het SE moeilijker vindt dan het CE wat ik nu bij proefexamens heb gezien. Verder zal bio en eco moeilijk worden. De rest is te doen.
Ongelezen 02-05-2012, 14:18
Duckdonkey
16V - Lid
Duckdonkey is offline
Ik ben er net met proefexamens achtergekomen dat eigenlijk alle examens vreselijk veel leesteksten hebben en daar ben ik dus echt niet goed in..........
Ongelezen 14-05-2012, 08:03
willeke77
Lid
willeke77 is offline
Zorg en welzijn was moeilijk! Die heb ik vorige maand al gehad.. Maar dr zat alleen maar wiskunde in, terwijl je een zorg en welzijn examen aan het maken was.. Verder denk ik dat bio en engels t ook behoorlijk moeilijk gaan maken.. Succes in ieder geval deze 3 weken!
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten