| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Chick Rock 56
Lentekriebel 53 Stefenootje 44 Quintiano 38 fizzle-fluffy 38 Sarah 28 .sann 26 Martiño 25 Absinthe 24 Apate 22 Little Phoebe 22 Miekje* 17 Noedelhap 16 Uomi 12 Klaverhap 11 Cherry Springs 10 Chicka Little 10 Zeppelin 9 Trimm Trabb 8 Qandy. 6 Paranoide 4 Nemo 4 mollerator 3 Lorelei 3 Turk February 3 moesasji 3 Lusi 2 florisbaas 2 michellewhoelse 1 Neko* 1
|
|
|
Verwijderd
|
Nou, het verdient niet echt chill. Veel studenten die ik ken (oke, vooruit, dat zijn jongens die verstand hebben van computers en shit) werken voornamelijk bij bedrijven en fixen dingen met computers en krijgen daarbij ongeveer het driedubbele betaald.
Maar ja ik heb dat verstand niet, en met wat ik studeer kom je ook niet echt aan de bak (![]() ![]() HAHA ) dus dat schiet niet op.
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ga maar eens wat te eten zoeken. Houdoe!
|
|
|
|
Meh, net een afspraak gehad bij een potentiële klant, waarbij ze een videofilmpje wilden maken met animaties van mij erin. Maar nu blijkt dat er voorlopig eigenlijk niet zoveel (of geen) geld beschikbaar is om mij van te betalen. Dus of het doorgaat is nog maar de vraag. BUMMER.
Allemaal dankzij die kuteconomie en kutcrisis. Ik heb zin om bankiers en politici aan een hoge boom op te knopen
|
|
|
|
Het is gewoon een beetje ondankbaar. Je moeder heeft ongetwijfeld haar best gedaan en dan zeg je dat het niet te vreten was.
Als je iets niet lust, oké, maar dit is gewoon niet aardig. Plus, kindjes in Afrika enzo.
|
|
||
|
Citaat:
Tenminste, ik kan het zelf prima hebben En nu ga ik lekker mijn eigen eten opeten <33
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|