| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Do want.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
maar dan wel met uien? Hmm. Mijn ouders (brabants) noemen het ook wortelstamp, maar die maken het ook anders, doen er alleen 1 gesnipperd&gefruit uitje door op het laatst, niet erdoorheen gestampt zoals bij hutspot.
EN nu ga ik allersaaiste chauffeur kijken!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Eigenlijk ben ik voor morgen nog zenuwachtiger dan voor mijn eerste examen. Want Nederlands ging echt helemaal niet goed. Hoe meer ik erover nadenk, hoe slechter ik het volgens mij gemaakt heb. Sorry voor mijn gezeur, trouwens.
|
|
|
|
Oh sorry, ik was even vergeten dat als jij iets vindt, of het nu over film of eten gaat, je er automatisch van uit gaat dat jouw smaak de smaak is die iedereen zou moeten aanhangen! Excuses! Hutspot en erwtensoep zien er inderdaad ontzettend onsmakelijk uit! Bah bah.
|
|
|
|
Laatst heb ik nog iets ontdekt: penne met zalm (oven) en crispy gebakken spek. Van die langwerpige wat dikkere reepjes, door de helft gesneden. Het hartige/zoute van het spek en het zachte doch prominente zalmsmaakje is een heel mooie mondervaring, niet alleen qua smaak maar ook qua structuur
Uiteraard nog wel een gesnipperd en gedrukt uitje er door, wat cherrytomaatjes, parmezaanse kaas en whatever de fuck je lekker lijkt
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zeurde ook tegen iedereen tijdens mijn eindexamens, dat mag . En je Nederlands ging vast beter dan verwacht!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik kan me voorstellen dat een default saaie stamp niet echt prikkelt om te nassen
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|