Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2012, 14:16
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Omdat ik jullie verhalen een beetje mis!
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Advertentie
Oud 08-06-2012, 08:49
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hier alles heel goed, samenwonen is hartstikke leuk en gezellig.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 08-06-2012, 12:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Het gaat hier heel goed. We zijn samen de balans aan het vinden in mijn feestgedrag en zijn verantwoordelijke moet-thuis-blijven-want-werk-gedrag. Ik heb het nooit een probleem gevonden als hij nachten wegbleef maar blijkbaar is hij mij in de loop der tijd als een meisje gaan zien dat hij moet beschermen. Hij heeft er een naar gevoel bij als ik naar een illegaal feestje ga zonder hem, is bang dat mensen mij wat aandoen. Heel gek, want toen ik 17 was dacht hij daar nooit over na en vond hij mij een stoere chick die er altijd voor zorgde dat de avond verliep zoals ze het wilde. Maar ach. Hij slaapt ondertussen al wat beter als ik een nachtje wegblijf. En ergens is het ook wel leuk dat hij zo bezorgd is. Hoewel bezorgd volgens hem niet het juiste woord is, want hij weet dat ik sterk in mijn schoenen sta. Maar hij wil mij graag beschermen. Wel grappig want als we samen ergens heen gaan rekent hij op mij om de boel in de gaten te houden en ben ik dus de "beschermer".

Ik heb nu contact met een jongen waar niemand hoogte van kan krijgen. Iedereen vind hem maar raar. Maar ik ben helemaal weg van hem. Hij zit op dezelfde golflengte als ik en denkt op dezelfde manier. Al vanaf de eerste seconde heb ik een gigantische klik met hem. Ik vind hem niet raar, herken juist heel veel en hij bij mij. Altijd fijn om zulke mensen tegen te komen. Hij woont vlakbij dus we zien en spreken elkaar regelmatig en dat doet me goed.
Oud 08-06-2012, 16:29
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik ben zo blij met hem
Hij is ook echt zo goed voor mijn zelfvertrouwen, zegt regelmatig dat hij mij het aller knapste en aller sexieste meisje van de hele wereld vindt. En ik geloof hem ook als hij dat zegt (bij eerdere vriendjes had ik zoiets van 'lief dat je het zegt maar je zal dat wel niet écht vinden en alleen zeggen om lief te doen'). Ik vind hem ook de aller knapste! zelfs nu zn haar geknipt is en hij eruit ziet als 18
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 14-06-2012, 15:30
T.M.
T.M. is offline
In vergelijking met een paar jaar terug, ben ik wel mentaal sterker geworden. Ik weet beter wat ik wil (niet alleen met de liefde hoor! ). Ik relativeer makkelijker. Echte dips heb ik niet meer, en kom er ook sneller en makkelijker uit. Ik bijt meer van mij af.
Bijna klaar met school. Met de liefde: wel contacten (niet meer met ex), maar niks concreets. Mijn focus ligt nu op de eindfase van mijn opleiding.

Hopelijk gaat het met de rest voortvarend! ;-)
Oud 14-06-2012, 19:35
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Dat doet me eraan denken, hoe is het eigenlijk met Akhlys? Is zijn hart al weer eens gebroken door een meisje dat 7 jaar jonger was dan hij?
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 18-06-2012, 16:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zo, lang niet geweest hier.
Heb 2,5 week gelede de knoop ook doorgehakt en het uitgemaakt.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-06-2012, 16:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heerlijk, we hebben dit weekend superleuk buitengespeeld (echt vijf uur lang in het bos gerend, in een rivier gevallen, een 'burcht' gebouwd uit stenen uit die rivier, door de brandnetels terug en uiteindelijk vol schrammen en met kapotgeschaafde knieen thuiskomen) en we kunnen elkaar ook in serieuze dingen ontzettend goed begrijpen en steunen. Ik ben heel gelukkig dat ik hem heb. <3

@Dott: jullie waren in therapie toch? Wat lastig dat dat toch niet geholpen heeft, sterkte nu!
Oud 18-06-2012, 16:21
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Wat zijn festivals toch heerlijk! Samen dansen, springen, rennen, zingen, gillen, door de modder op blote voeten, kletsen en lachen. Dat doen we thuis ook, behalve de modder dan, maar op zo'n festival is het toch extra leuk. En hij is ook gewoon te leuk voor woorden.

En mijn nichtje van nu alweer bijna twee vindt mijn vriend niet meer eng! Hij heeft haar hart veroverd met zijn muziek Ze begon altijd spontaan te huilen als hij naast haar stond, en toen ze wat ouder werd durfde ze hem niet aan te kijken of spreken. Maar nu roept ze hele dagen zijn naam, wil bij hem zijn, en ze kan haar geluk niet op als hij voor haar speelt of als ze samen een liedje spelen op zijn gitaar. Het is zo schattig om ze hand in hand te zien lopen. Zij met haar armpje helemaal de lucht in, en hij helemaal krom omdat ze anders onmogelijk bij zijn hand kan <3
Oud 19-06-2012, 11:55
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Zo, lang niet geweest hier.
Heb 2,5 week gelede de knoop ook doorgehakt en het uitgemaakt.
Ik heb wel bewondering voor je doorzettingsvermogen en je loyaliteit. Waar anderen allang gestopt zouden zijn, ging jij verder! En of dat nou verstandig was of niet, vind ik dan even bijzaak. Misschien is het nu ook makkelijker om los te laten, omdat je er alles aan gedaan hebt. Maar dat ervaar jij alleen natuurlijk.

O.t.: Ik heb tijd over, 29 juni is de dag dat ik het haal of faal. Nog steeds gezonde spanning , ik heb het goed voorbereid. Zaterdag jl. was het wel erg gezellig met een meisje (gezoend)...zaterdag gaan we weer afspreken. Dit komt ook zo uit de lucht vallen... Het leven is raar...
Oud 19-06-2012, 15:17
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Zo, lang niet geweest hier.
Heb 2,5 week gelede de knoop ook doorgehakt en het uitgemaakt.
Oef, moeilijke beslissing, maar misschien wel beter. Als ik lees hoeveel moeite het jullie kostte al die tijd... Gaat het een beetje?

Ik, eh, heb een nieuw vriendje en het gaat best wel goed
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-06-2012, 22:27
floortje613
floortje613 is offline
wat is watsapp toch een geweldige uitvinding met een vriend in het leger ondanks dat ik hem maar max 1 weekend in de twee weken zie is het hartstikke gezellig. ik denk dat het wel een beetje serieus is als we nu na 3 maanden al over trouwen spreken. (wat pas over minimaal 3 kan gebeuren, eerst nog even een tijdje niet in hetzelfde land wonen) maarja ik heb het gevoel dat ik wel een leuke vent aan de haak heb geslagen
Oud 21-06-2012, 09:40
Verwijderd
We gaan morgen twee nachtjes naar Texel. Zo veel zin in, even al het gedoe van afgelopen weken achter ons laten, lekker kletsen, uitwaaien, samenzijn. Bijzonder fijn!
Oud 21-06-2012, 10:59
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Lieve reacties hier, bedankt
Het ging gewoon niet meer, hij woonde het laatste half jaar zo goed als bij me in en gedroeg zich als een 16 jarige, waardoor ik een soort moeder rol op me ging nemen, dat werd een hele ongezonde relatie.
Gezien we wel een bijzondere plek bij elkaar hebben gaan we proberen (against all odds) om wel een vriendschap in stand te houden, maar mocht dat niet lukken dan heb ik daar ook vrede mee.
Wie weet over een jaar.. 2.. 5... maar voor nu werkte het gewoon niet meer.
En ik merk dat ik nu als vrijgezel ook beter 'functioneer'.
Heb mn vrolijke speelse kant weer een beetje hervonden, kan weer dollen en stoeien..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-06-2012, 11:06
Verwijderd
Wat goed! En wat bijzonder dat je zelf inziet dat het geen gezonde relatie was! Hoe is het verder met jou?
Oud 21-06-2012, 15:00
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Hee,
Zoals in mijn andere topic al duidelijk werd,is dat ik verliefd ben op een jongen van 20. Ik zelf ben 15. Mijn plan was,om het gewoon hierbij te laten. Om het hem niet te vertellen,omdat het gewoon niet kan. Waarom kan het niet? 1: Hij vindt al een ander meisje leuk. 2: Leeftijdsverschil. 3: Hij mag al auto rijden,en drinken,en werkt al. Ik kan geen auto rijden,mag nog niet drinken en zit nog op de middelbare. 4: Hij is gewoon in een andere levensfase dan mij. Dus ik had zoiets van: Gewoon afwachten en niks ondernemen,dan gaat de verliefdheid van zelf wel over. Nja,een vriendin van mij heeft hem ook op msn. En opeens zegt ze dat hij weet dat ik hem leuk vindt. Blijkbaar had hij het al door,en heeft zij het bevestigd toen hij erna vroeg. (Hoezo door hebben,ik gedraag me gewoon zoals ik tegen iedereen doe?) Dus ik vraag hem erna,en hij zegt dat hij mij niet ziet zoals ik hem zie. (dat wist ik al omdat hij al iemand anders leuk vindt,maar zij vindt hem niet leuk en heeft al een vriend) Tegen haar ging hij allemaal dingen zeggen dat hij mij gewoon aardig vindt,en gewoon tegen tegen mij blijft praten om het gezellig te houden. Terwijl hij tegen mij alleen maar dat andere zei. Tja...had hij deze dingen die hij tegen haar had gezegd,niet beter tegen mij kunnen zeggen? Maarja maakt niet uit. Pff ik ben weer afgewezen Oke,dit maal was ik erop voorbereid,maar het blijft altijd vervelend. Dus dit wilde ik even kwijt.
Oud 21-06-2012, 15:20
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Lieve schat, ik had hem al gekopieerd.
Oud 21-06-2012, 15:28
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Ja ik zag het,sorry!
Ads door Google
Oud 21-06-2012, 15:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja ik zag het,sorry!
Geen probleem. Opgelost!
Oud 21-06-2012, 21:19
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Wat goed! En wat bijzonder dat je zelf inziet dat het geen gezonde relatie was! Hoe is het verder met jou?
Ja, gaat wel redelijk Ben met vlagen wel verdrietig en ik mis hem ook wel, maar ben bezig om mijn huis weer mijn huis te maken in plaats van ons huis, en ben blij dak de knoop heb doorgehakt voor we samenwoonden (waren uitgeloot op een nieuwbouwwoning, konden we in december in). Nu kunnen we allebei nog terug naar ons eigen huis, dat was dan lastiger geweest.
Ik heb gewoon een stuk meer rust, ik denk dat ik voorlopig ook gewoon lekker vrijgezel blijf Bevalt me prima
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 23-06-2012, 16:55
T.M.
T.M. is offline
Mijn ex heeft weer van zich doen gelden op een negatieve manier....En dat om een foto waar absoluut geen bij bedoelingen mee waren...! Waar gaat het over? Dan ben ik opeens respectloos... Ze moet echt eerst die balk eens uit haar oog halen...
Ik heb gelijk even gebeld dat ik van dat soort mails absoluut niet gediend ben.
Blijkbaar voelt ze nog wat voor me, anders reageer je niet zo raar en primitief (schelden, oordelen, dingen in je mond leggen). Daar knap ik echt op af.


ot: straks op date! ;-)
Oud 24-06-2012, 03:40
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Euh, ik geloof dat ik een vriendje heb :$
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 24-06-2012, 09:37
JBOY
JBOY is offline
kut niemand wil mij door me neus omdat die groot is
Oud 24-06-2012, 10:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
kut niemand wil mij door me neus omdat die groot is
Heb je dit echt als reden voor afwijzing gehoord, of ga hier gewoon van uit?
Oud 24-06-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
kut niemand wil mij door me neus omdat die groot is
Advertentie
Oud 24-06-2012, 17:24
JBOY
JBOY is offline
Citaat:
Heb je dit echt als reden voor afwijzing gehoord, of ga hier gewoon van uit?
ik heb het gehoord
Oud 25-06-2012, 09:50
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Gaat goed, de rust is weer Een beetje teruggekeerd nu hij is afgestudeerd en ik ook m'n scriptie bijna af heb.
Gesprek met zijn vrienden vind overigens over 2 weken plaats. Met twee hebben we al gepraat, bleek zoals verwacht te gaan om verkeerd begrepen dingen en vervolgens van een mug een olifant maken. Helaas het domste wijf nog onder ogen komen, geen zin in maar kan niet anders.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 25-06-2012, 14:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mis hem heel erg misschien ook omdat ik heel moe ben, maar ik vind het heel stom dat ik hem pas over anderhalve week weer zie. Wel heb ik leuk veel contact met mijn vriendinnen.
Oud 25-06-2012, 15:21
T.M.
T.M. is offline
Leuk voor je Miekmuis! :-)

ot:
Date was superleuk met haar! Was eerst wel even 'spannend'. Binnenkort ga ik voor haar koken.
Zit op een klein roze wolkje.
Oud 25-06-2012, 15:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik ben smoorverliefd en vind het heel fijn om bij hem te zijn
Oud 25-06-2012, 15:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
kut niemand wil mij door me neus omdat die groot is
Komt heus wel goed, voor iedereen die je neus niet mooi vindt is weer iemand anders die hem wel leuk vindt. Niks mis met grote neuzen.

Ik ben opeens supergestressed vandaag en hij komt vanavond langs, dat is wel fijn, ik word weer kalm van hem.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 26-06-2012, 13:12
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Klinkt als een goede beslissing Dott, en fijn dat je je wel goed voelt.

En leuk miekmuis en cs, nieuwe vriendjes!

OT: Gister was het een beetje vervelend. Ik kan er gewoon nog niet echt tegen/niet goed mee om gaan als hij chagerijnig/moe/gestresst is en daardoor anders doet (afwezig en minder lief). Misschien ben ik ook veel te verwend omdat hij meestal super lief is . IIg moet ik ophouden met me op zo'n moment afgewezen te voelen.
We hebben allebei best veel stress, en dat merk je wel. Gelukkig is het volgende week deels voorbij. Heb echt veel zin in de vakantie met hem!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 26-06-2012, 15:54
Verwijderd
af en toe leuk, af en toe niet leuk. We hebben nu al een hele poos een relatie, maar door problemen bij hem thuis zit hij niet lekker in zijn vel en ik weet niet wat ik er mee aan moet. Maar af en toe hebben we leuke tijden ! Daar leef ik van haha.
Oud 26-06-2012, 20:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Geniaal, we hebben ontdekt dat we via de webcam kunnen doen alsof we elkaars openstaande programma's op de computer kunnen zien en dat doen we nu de halve dag op de achtergrond
Oud 27-06-2012, 13:10
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Klinkt als een goede beslissing Dott, en fijn dat je je wel goed voelt.

En leuk miekmuis en cs, nieuwe vriendjes!

OT: Gister was het een beetje vervelend. Ik kan er gewoon nog niet echt tegen/niet goed mee om gaan als hij chagerijnig/moe/gestresst is en daardoor anders doet (afwezig en minder lief). Misschien ben ik ook veel te verwend omdat hij meestal super lief is . IIg moet ik ophouden met me op zo'n moment afgewezen te voelen.
We hebben allebei best veel stress, en dat merk je wel. Gelukkig is het volgende week deels voorbij. Heb echt veel zin in de vakantie met hem!
Ik had die buien ook vaak...Mijn ex vond het ook heel erg vervelend en ging er letterlijk over zeuren en zeiken. Op een gegeven moment mag je ook niet meer chaggi zijn...Dat leidde alleen maar tot meer irritaties
Ik was meestal chaggi omdat ik een lange week had of door stress van de studie, slecht slapen en etc.
Gewoon lekker laten gaan.... ;-) Maak er een grapje van ofzo!
Oud 27-06-2012, 13:45
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Op een gegeven moment mag je ook niet meer chaggi zijn...
Ja het laatste wat ik wil is hem het idee geven dat hij nooit moe/chagerijnig kan zijn zonder dat ik gelijk ga zeuren
En dat gaat over het algemeen wel goed hoor, maar laatst dus even niet, ook omdat ik ook nog wat andere dingetjes zat en allebei stress enzo. En alles lijkt ook 1000x erger en dramatischer als je daar 's avonds laat over gaat praten en allebei heel erg moe bent.
Maargoed, hij stuurt lieve smsjes en vanavond zie ik 'm weer, heel veel zin in!
__________________
Love was surely made for fools like me
Ads door Google
Oud 27-06-2012, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik had die buien ook vaak...Mijn ex vond het ook heel erg vervelend en ging er letterlijk over zeuren en zeiken. Op een gegeven moment mag je ook niet meer chaggi zijn...Dat leidde alleen maar tot meer irritaties
Ik was meestal chaggi omdat ik een lange week had of door stress van de studie, slecht slapen en etc.
Gewoon lekker laten gaan.... ;-) Maak er een grapje van ofzo!
zeek ze letterlijk over je heen ja?
Oud 27-06-2012, 18:51
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
zeek ze letterlijk over je heen ja?
Nou daar leek het bijna wel op.
Oud 27-06-2012, 18:52
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Ja het laatste wat ik wil is hem het idee geven dat hij nooit moe/chagerijnig kan zijn zonder dat ik gelijk ga zeuren
En dat gaat over het algemeen wel goed hoor, maar laatst dus even niet, ook omdat ik ook nog wat andere dingetjes zat en allebei stress enzo. En alles lijkt ook 1000x erger en dramatischer als je daar 's avonds laat over gaat praten en allebei heel erg moe bent.
Maargoed, hij stuurt lieve smsjes en vanavond zie ik 'm weer, heel veel zin in!
Als je allebei moe bent, werkt het niet. Is ook menselijk!
Maar ik kan mij ook voorstellen dat het je soms irriteert, omdat jij misschien niet zo in elkaar steekt.
Oud 27-06-2012, 19:10
feniks
feniks is offline
Na een heel heeel erg lang ziekbed, is mijn ma vanmorgen om 500 uur overleden. Nu hoeft ze geen pijn meer te hebben. En benauwd te zijn. Of angst te kennen.
Ze kreeg een paar slaapspuitjes om de nacht een beetje pijnvrij door te komen, en is niet meer wakker geworden.

Het onbedoelde maar wel heel prettige gevolg ervan is dat mijn zus en ik in noodgang dichter tot elkaar zijn gegroeid, en samen heel erg goed de afwikkeling van zaken kunnen opnemen.
De klap zal nog wel komen, maar ergens ben ik wel blij dat de kou tussen ons wat uit de lucht is.
Oud 27-06-2012, 21:47
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vandaag was er een barbecue vanuit een commissie van mijn studievereniging, en opeens blijkt dat mijn commissiegenootje met de nieuwe vriendin van mijn ex in huis woont. Dat merkte ik tactvol op door te zeggen, 'Hé, jij bent toch dinges? De vriendin van Derp? Ik ben zijn ex.'. Het was voor ons allebei eventjes awkward maar het viel best mee. Leuk haar ook een keer ontmoet te hebben.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 29-06-2012, 09:23
Verwijderd
@Feniks: Gecondoleerd.

Het gaat heel fijn en goed hier. We leren steeds beter te bespreken wat we stom vinden en daardoor hebben we veel minder meningsverschillen en ruzies. We blijven daar ook veel minder in hangen dan voorheen. Het is fijn en we hebben eindelijk onze draai gevonden!

Laatst gewijzigd op 29-06-2012 om 13:16.
Oud 29-06-2012, 11:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Na een heel heeel erg lang ziekbed, is mijn ma vanmorgen om 500 uur overleden. Nu hoeft ze geen pijn meer te hebben. En benauwd te zijn. Of angst te kennen.
Ze kreeg een paar slaapspuitjes om de nacht een beetje pijnvrij door te komen, en is niet meer wakker geworden.

Het onbedoelde maar wel heel prettige gevolg ervan is dat mijn zus en ik in noodgang dichter tot elkaar zijn gegroeid, en samen heel erg goed de afwikkeling van zaken kunnen opnemen.
De klap zal nog wel komen, maar ergens ben ik wel blij dat de kou tussen ons wat uit de lucht is.
Gecondoleerd
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-06-2012, 11:23
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
@feniks: gecondoleerd
__________________
Always be berating and belittling
Oud 29-06-2012, 12:54
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Na een heel heeel erg lang ziekbed, is mijn ma vanmorgen om 500 uur overleden. Nu hoeft ze geen pijn meer te hebben. En benauwd te zijn. Of angst te kennen.
Ze kreeg een paar slaapspuitjes om de nacht een beetje pijnvrij door te komen, en is niet meer wakker geworden.

Het onbedoelde maar wel heel prettige gevolg ervan is dat mijn zus en ik in noodgang dichter tot elkaar zijn gegroeid, en samen heel erg goed de afwikkeling van zaken kunnen opnemen.
De klap zal nog wel komen, maar ergens ben ik wel blij dat de kou tussen ons wat uit de lucht is.
Gecondoleerd, veel sterkte de komende tijd!
Ben jij LA?
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 29-06-2012, 13:02
Verwijderd
Gecondoleerd inderdaad feniks
Oud 29-06-2012, 16:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Na een heel heeel erg lang ziekbed, is mijn ma vanmorgen om 500 uur overleden. Nu hoeft ze geen pijn meer te hebben. En benauwd te zijn. Of angst te kennen.
Ze kreeg een paar slaapspuitjes om de nacht een beetje pijnvrij door te komen, en is niet meer wakker geworden.

Het onbedoelde maar wel heel prettige gevolg ervan is dat mijn zus en ik in noodgang dichter tot elkaar zijn gegroeid, en samen heel erg goed de afwikkeling van zaken kunnen opnemen.
De klap zal nog wel komen, maar ergens ben ik wel blij dat de kou tussen ons wat uit de lucht is.
heel veel sterkte de komende tijd!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-06-2012, 16:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Na een heel heeel erg lang ziekbed, is mijn ma vanmorgen om 500 uur overleden. Nu hoeft ze geen pijn meer te hebben. En benauwd te zijn. Of angst te kennen.
Ze kreeg een paar slaapspuitjes om de nacht een beetje pijnvrij door te komen, en is niet meer wakker geworden.

Het onbedoelde maar wel heel prettige gevolg ervan is dat mijn zus en ik in noodgang dichter tot elkaar zijn gegroeid, en samen heel erg goed de afwikkeling van zaken kunnen opnemen.
De klap zal nog wel komen, maar ergens ben ik wel bhttp://forum.scholieren.com/newreply.php?do=newreply&p=32625915lij dat de kou tussen ons wat uit de lucht is.
Gecondoleerd en sterkte enzo
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 29-06-2012, 21:48
feniks
feniks is offline
Bedankt
@ Madame: ja
Oud 30-06-2012, 10:51
T.M.
T.M. is offline
Yes!! Ik heb eindelijk mijn diploma!! Het werd tijd, maar ik heb doorgezet. Ik ben nu officieel meester. ;-)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.