Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2012, 16:14
Ruud85
Ruud85 is offline
Beste forumleden,

Ik verloot onder de deelnemers aan mijn afstudeeronderzoek een prijs van €500, dus als je nog een (extra) vakantie wilt winnen, doe mee!

Het is een onderzoek naar je reactiesnelheid op geluid/beeld én naar je productkeuze op online winkels. Van de mensen die tot nu toe meededen hoorde ik dat ze het een leuk onderzoek vinden, omdat het voor het grootste gedeelte heel anders is dan andere enquetes en onderzoeken. In totaal duurt het zo'n 25 minuutjes, waarvan het test gedeelte 15 minuten beslaat en de rest uit een een bezoekje aan een website en wat vragen naar je ervaringen daarvan. Het is niet kort, maar daar staat dan ook een leuke beloning tegenover.

Het is van belang dat je de test maakt in Internet Explorer (in andere browsers werkt de test helaas niet) en dat je geluid kunt horen. Voer als studentnummer 000000 in wanneer er naar gevraagd wordt.

Dit is de link: http://www.tinyurl.com/scriptieruud

Bovendien kun je erachter komen welke van de twee bij jou het beste werkt: je gehoor of je zicht. Bedankt voor deelname alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2012, 14:42
Ruud85
Ruud85 is offline
Niemand? Het is vakantie dames en heren (helaas niet voor mij...) , mooie gelegenheid om nog wat extra's te winnen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 16:23
Verwijderd
Hoe kom je aan 500 euro om te verloten voor je afstudeeronderzoek? Da's wel een ongebruikelijk hoog bedrag
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 17:06
Ruud85
Ruud85 is offline
Dat verloot de FEWEB faculteit op de VU omdat mijn onderzoeksresultaten gebruikt gaan worden voor hun artikelen. Zij begrijpen ook dat mensen niet zomaar meedoen met een wat langer onderzoek, dus moet er wat tegenover staan.

Ik verloot trouwens twee kleine prijsjes er nog naast: €25 en €10. Beschouw het als troostprijsjes haha.

Laatst gewijzigd op 24-07-2012 om 17:06. Reden: spelfout :p
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 19:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik hoor echt amper verschil tussen de geluiden. Als ik ze samen hoor kan ik wel verschil horen, maar apart moet ik heel erg nadenken over of dat nu de hogere of lagere toon geweest zou zijn.

Maar goed, ik zal je test eens proberen! Hoewel ik vrees dat ik de uitslag verpest door niet te weten welke toon ik hoor, of wat dat de bedoeling? Dat je niet alleen reactievermogen test op geluid maar ook even of men überhaupt muzikaal is?

Edit: heuj, ik begin het verschil een beetje door te krijgen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 00:27
Ruud85
Ruud85 is offline
Haha cool Em., bedankt voor het meedoen! Ik had hetzelfde als jij, in het begin is het ff wennen omdat de tonen (uiteraard) niet heel erg veel van elkaar verschillen, maar wanneer je het door krijgt is het best goed te doen. Ik heb zelfs al iemand een 100% score zien halen haha, dat is mij niet gelukt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 20:34
Camou
Camou is offline
Ik heb meegedaan! Een keer 100% gehaald
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 16:44
Ruud85
Ruud85 is offline
Thanks Camou, relaxt dat je me wilde helpen! 100% haha, je hebt echt je best gedaan dus

Ik zit nu op 75 deelnemers, heb er nog minstens 25 meer nodig dus tot en met donderdag 2 augustus kunnen mensen nog meedoen!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 21:56
Ruud85
Ruud85 is offline
Zijn er nog mensen die interesse hebben om mee te doen? Ik heb de enquete opnieuw een aantal dagen open gezet omdat ik nog meer deelnemers nodig heb *wappert met €500*
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 23:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niemand heeft internet explorer
Edit:
Ik heb speciaal IE geopend, maar ik snap hem echt helemaal niet. Soms komen geluid en vorm tegelijk, en dan komt geluid b en vorm a ofzo. Wat moet ik dan drukken? Heel verwarrend.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 13:23
_Ruth_
_Ruth_ is offline
Ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar ik hoor ècht geen verschil tussen die geluiden. Ook snap ik niet dat het bolletje af en toe flikkert, ik druk dan maar op b, want de vorm veranderd wel. Misschien kun je het in het kort uitleggen? Die 75% haal ik zo nooit, ik kom namelijk niet hoger dan 34%

Enja die 5000 eurie, daar ging ik voor, maar blijkbaar denken mijn oren daar anders over ^^

Laatst gewijzigd op 12-08-2012 om 13:30.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 13:29
_Ruth_
_Ruth_ is offline
70% Almost there...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 13:37
_Ruth_
_Ruth_ is offline
wow nu gaat het steeds beter, eerst 79% en tijdens de test 80%. ik maak wel een erg goede vooruitgang al zeg ik het zelf =]
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 13:44
_Ruth_
_Ruth_ is offline
sorry ruud, maar nu is mijn concentratie weg, ik zie nu overal rondjes... blijkbaat toch beter visueel ingesteld, jammer hoor dat 55% tussendoor betekent dat je opnieuw moet beginnen, weg kans op geld. achja nog veel succes met de resultaten Maar de voglende keer zou ik maar iets minder langdurend uitzoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.