Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2012, 09:58
xjuliette
xjuliette is offline
Hallo allemaal
ik ben een meisje en ik heb een maand een vriend.
Ik had vrijdag avond een feestje van een vriendin die 16 werd het was heel gezellig tot ik erachter kwam dat 1 van die vrienden mij leuk vond ik heb een beetje bij hem gestaan en een paar keer een knuffel gegeven mijn "vriendinnen" hebben daar fotos van gemaakt en naar mijn vriend gestuurd,hij is heel boos ik snap dat ook wel maar die vriendin waar dat feestje van was heeft zijn nr. En die heeft de fotos ook doorgestuurd en
een andere vriendin die er ook was dat is het nichtje van mij vriend ik voel me heel schuldig en ik heb ook een keer met heb gebeld en hij was boos en zei dat hij me niet meer kan vertrouwen, dat snap ik ook wel maar alsnog hij wou het uitmaken zei die over whatsapp dus daarom had ik hem maar snel gebeld en waarschijnlijk gaan we vandaag afspreken maar ik weet echt niet hoe ik het hem goed kan uitleggen en zorgen dt hij et niet gaat uitmaken...
Xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2012, 10:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Eerlijk zijn wanneer je met hem praat en als ik je mag geloven is er op een knuffel na niets gebeurd. Wanneer hij dat niet gelooft kan je er verder vrij weinig meer aan veranderen natuurlijk.

En verder mag je die 'vriendinnen' wel een grote schop geven, lekkere actie om zo te stoken in jouw relatie. Zij mogen ook best hun excuses maken aan jou en je vriend.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 12:11
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Xxx
Dit zijn kusjes, dat weet je hè? Zijn die bedoeld voor iedereen die topic bezoekt? Zou ik mee oppassen.

Een keer een knuffel tijdens een feest lijkt me geen reden tot uitmaken (als je vriendje je als echt relatiemateriaal ziet), maar je had het al over een paar...
Maar goed, als je je vriendje echt niet kwijt wil, zeg 'm dat het echt niks voorstelde en dat hij echt de enige is waar je van houdt en voor gaat (in ieder geval nu nog )
En verder, wat Wolter zegt over je vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 09:32
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vind het raar dat zodra je hoort dat iemand je leuk vindt je naar hem toe gaat om met hem te knuffelen. Ik ben niet jaloers aangelegd maar zou not amused zijn. Juist als je weet dat iemand op je valt moet je afstand houden, maar nee, jij zoekt het expres op en gaat dan ook nog knuffelen. Dat lijkt me niet bepaald onschuldig meer.

Waarom heb je dat eigenlijk gedaan?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 09:44
feniks
feniks is offline
Kom op zeg, als ik elke keer dat mijn vriendin een andere vent een knuffel gaf, uit mijn plaat zou gaan, zou ik geen leven hebben.
Ik weet en vertrouw erop dat het tussen ons niks verandert. Dus waarom die ophef?

Het is niet dat dit meisje meteen uit de kleren is gegaan.

Aanstelleritis van die vriend van je. en als hij het uitmaakt om een knuffel, zou ik hem heel hard laten gaan. En nog harder uitlachen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 10:31
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Kom op zeg, als ik elke keer dat mijn vriendin een andere vent een knuffel gaf, uit mijn plaat zou gaan, zou ik geen leven hebben.
Ik weet en vertrouw erop dat het tussen ons niks verandert. Dus waarom die ophef?

Het is niet dat dit meisje meteen uit de kleren is gegaan.

Aanstelleritis van die vriend van je. en als hij het uitmaakt om een knuffel, zou ik hem heel hard laten gaan. En nog harder uitlachen
Ook als het een vent is die heeft aangeven je vriendin leuk te vinden en zij als reactie daarop naar hem toe gaat om te knuffelen? Ik vind het apart dat ze met zo iemand gaat knuffelen, dat vat ik toch op als hoop geven. En waarom zou ze dat doen? Het was gepaster geweest als ze afstand had gehouden.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 10:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jullie hebben een maand met elkaar en nu ga je al meteen iemand knuffelen omdat die jou leuk vindt? Het klinkt een beetje alsof je niet per se je vriend leuk vindt, maar vooral de aandacht die je van mensen krijgt.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 10:46
Verwijderd
Ik vind xjulliette leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 11:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ook als het een vent is die heeft aangeven je vriendin leuk te vinden en zij als reactie daarop naar hem toe gaat om te knuffelen? Ik vind het apart dat ze met zo iemand gaat knuffelen, dat vat ik toch op als hoop geven. En waarom zou ze dat doen? Het was gepaster geweest als ze afstand had gehouden.
Klopt het is lullig naar die andere jongen toe, maar haar vriend moet niet zeiken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 11:22
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Jullie hebben een maand met elkaar en nu ga je al meteen iemand knuffelen omdat die jou leuk vindt? Het klinkt een beetje alsof je niet per se je vriend leuk vindt, maar vooral de aandacht die je van mensen krijgt.
dit, en verder het is een knuffel, het is niet zo dat je hem omdat je dronken was hebt gepijpt ofzo
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2012, 11:48
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
dit, en verder het is een knuffel, het is niet zo dat je hem omdat je dronken was hebt gepijpt ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 13:51
Heer Wil
Heer Wil is offline
Zo, er heerst hier wel een meningsverschil zeg. Ik sluit me aan bij de kant die tegen de knuffel is. Het kan allemaal wel heel onschuldig zijn, maar het is toch vreemd om met een jongen die jou leuk vindt meteen zonder hem verder heel goed te kennen te gaan knuffelen puur omdat hij je leuk vindt en hiervoor aandacht komt geven.

Als je vriend er wel bij is zou ze zich waarschijnlijk niet zo gedragen, wat er toch wel op duidt dat ze weet dat ze fout zit. Als ik die vriend was geweest had ik net zo gereageerd, als ik eeen van haar vriendinnen was geweest was ik idd niet opzettelijk gaan stoken, maar een van die vriendinnen was dan weer het nichtje blaa bla bla dus kennen ze die vriend goed dus zou het wel eerlijk zijn geweest als een van hen het netjes na het feest had verteld zonder foto's enzo te sturen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Liefde & Relatie Vreemdgaan, done or not done?
Saranne1990
49 23-12-2010 22:18
Seksualiteit Vreemdgaan
Verwijderd
115 27-04-2006 21:41
Verhalen & Gedichten [toneeltekst] vreemdgaan
neardo
9 22-03-2005 15:46
Seksualiteit is cybersex vreemdgaan?
juno
61 30-12-2003 20:32
Liefde & Relatie **** Het grote Vreemdgaan topic ****
Verwijderd
38 05-03-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.