Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2013, 21:36
bassiebe
bassiebe is offline
hallo dames ,
ik heb een vraagje...
ik heb het nooit begrepen van jullie wezens maar waarom doen de meeste meisjes altijd heel afstanderlijk tegenover een jongen als ze merken dat hij jou leuk vind?

ik heb dit veel gezien en ook veel meegemaakt. Help me out
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2013, 21:46
Verwijderd
Dat zal over 't algemeen zijn omdat ze niet in die jongen geïnteresseerd zijn. Wat een onlogische en mysterieuze reden, he.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 21:49
bassiebe
bassiebe is offline
nee dat snap ik... maar waarom zouden zij dan opeens heel raar en afstandelijk zijn tegenover een jongen tegen wie ze normaal gesproken normaal en gezellig mee zouden doen. Het zijn toch zijn gevoelens? Hij gaat haar niet opeten omdat hij haar leukvind
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 21:54
tripster
tripster is offline
Ze vinden het eng, want, eindelijk vindt iemand haar leuk. Is spannend snap je
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 23:56
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Waarschijnlijk proberen ze zo niet signalen af te geven die opgevat kunnen worden als 'wederzijdse verliefdheid'. Ik doe hetzelfde soms ook, is me opgevallen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 01:17
Verwijderd
Citaat:
nee dat snap ik... maar waarom zouden zij dan opeens heel raar en afstandelijk zijn tegenover een jongen tegen wie ze normaal gesproken normaal en gezellig mee zouden doen. Het zijn toch zijn gevoelens? Hij gaat haar niet opeten omdat hij haar leukvind
Nee, maar hij kan haar vriendelijkheid wel als pijnlijk ervaren. Of door haar houding meer moeite hebben met over de verliefdheid heen komen. Of haar positieve signalen verkeerd opvatten, met valse hoop en/of gedoe over de friendzone als gevolg. Bovendien vinden mensen het vaak ongemakkelijk om om te gaan met iemand die onbeantwoorde gevoelens voor ze heeft.

Tijdelijk afstandelijk doen is een relatief aardige, relatief duidelijke manier om 'het is niet wederzijds en even geen contact lijkt me verstandig' te communiceren.

Citaat:
Ze vinden het eng, want, eindelijk vindt iemand haar leuk. Is spannend snap je
Als iemand jou leuk vindt, vind jij dan 'tjeempie, iemand die mij wil!' ook zwaarder wegen dan jouw mening over diegene?

Citaat:
Waarschijnlijk proberen ze zo niet signalen af te geven die opgevat kunnen worden als 'wederzijdse verliefdheid'. Ik doe hetzelfde soms ook, is me opgevallen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 09:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Alle meiden zijn anders, dus wat prefect geldt voor de éne meisje kan door een ander meisje totaal anders bedoeld zijn. Breek er je hoofd niet over, want zelfs als meisje is het soms nog onmogelijk andere meiden te doorgronden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 10:32
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Paranoide verwoord het perfect! Niets aan toe te voegen! En die manier is altijd nog aardiger dan dat het meisje in kwestie meteen het contact verbreekt
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 12:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Wat Para zegt. Waarschijnlijk om afstand te creëren. Dat doe ik zelf ook wanneer zoiets niet wederzijds is. Nogal ongemakkelijk om met iemand om te gaan van wie je weet dat hij iets met je wil, want dan moet je op je woorden en gebaren gaan letten zodat je die persoon geen verkeerde ideeën geeft.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 13:11
Verwijderd
Heeft meer te maken met leeftijd dan met geslacht.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 13:21
Verwijderd
tja kan 2 redenen hebben:
of het meisje vind hem niet leuk waardoor ze afstand houd, in de hoop dat die jongen op haar afkickt
of het meisje vind hem ook leuk, maar weet niet hoe ze er mee om moet gaan, en doet ze daarom afstandelijk,
beetje vaag misschien maar is wel zo:
voorderest, heb ik je een boekwinkel of bieb: wat jongens moeten weten over hoe meiden denken.
er gaat een wereld voor je open, en je zal ons (meiden) beter begrijpen in doen en laten!
succes
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 04:46
Verwijderd
Citaat:
Heeft meer te maken met leeftijd dan met geslacht.
Mensen van onze leeftijd zullen inderdaad eerder duidelijk zijn dan meisjes van zestien, maar de grootste factor is niet de leeftijd maar het soort wisselwerking dat je hebt. Ik kan me goed voorstellen dat bitches () niet snel bang zijn om jou te kwetsen, niet alleen doordat je bewust uitstraalt dat dat nagenoeg onmogelijk is, maar ook omdat je waarschijnlijk zelf al vroeg aanstuurt op vriendelijke duidelijkheid. Dan is het makkelijk retourneren met 't zelfde, zeker als het toch alleen om seks gaat. De meeste menselijke interactie verloopt echter iets anders, ook onder volwassenen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 00:18
xsophieejxx
xsophieejxx is offline
Misschien hebben we het wel niet door, of we vinden je niet interessant.
Sommige spelen hard to get.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 20:32
JustWannaHelp
Avatar van JustWannaHelp
JustWannaHelp is offline
Hey,

Waarschijnlijk komt het omdat ze verlegen zijn of ze vinden hem niet leuk. Vaak trekken ze zich terug in groepjes en kijken ze af en toe om. Dat is gewoon een meidending waar jongens waarschijnlijk nooit iets van kunnen begrijpen omdat het niet uit te leggen is.

ik hoop dat ik je heb geholpen!
x een meisje
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 13:14
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Het is aantrekkelijk als een jongen/man door vuur gaat voor haar. Dus test ze hem een beetje uit om te kijken of zij dat waard is. Ik houd niet van vage gevoelige mannen maar iemand die me voor zich moet winnen. Het is het spel van de liefde..
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 21:39
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Yo ja dat is idd zo maar dat betekent vaak dat een meisje je leuk vindt. Doet ze zo moet je nog wat extra gas geven. En heb je haar zo in bed. Trust me
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 02:23
Eclipse12
Eclipse12 is offline
Citaat:
Heeft meer te maken met leeftijd dan met geslacht.
precies
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 05:58
Verwijderd
Hahaha zijn wij "wezens?" maar het ligt bij ieder meisje anders eeh? Gewoon uitproberen hoever je kan gaan totdat ze je irri vindt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-03-2013, 08:18
Heeiix
Heeiix is offline
Waarom is het zo dat als een jongen tegen je zegt dat hij je leuk vind en jij geen intresse hebt dat hij extra zijn best gaat doen voor je?
Of proberen jullie haar te vergeten dan?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 08:21
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Heb je het tegen mij? Ik ben geen jongen.

Maar niet alle jongens reageren daar hetzelfde op. Sommige jongens blijven proberen, anderen geven het op. Eigenlijk maakt dat in dit geval ook helemaal niet uit, want hij heeft al tegen jou gezegd dat hij je leuk vindt. Wat er nu verder gebeurt hangt van jou af. Je kunt namelijk niet verwachten dat hij zichzelf weer zo kwetsbaar opstelt, vooral omdat je hem als het ware hebt afgewezen de vorige keer. Ga dus niet subtiel doen, maar wees gewoon duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 13:05
Heeiix
Heeiix is offline
Citaat:
Heb je het tegen mij? Ik ben geen jongen.

Maar niet alle jongens reageren daar hetzelfde op. Sommige jongens blijven proberen, anderen geven het op. Eigenlijk maakt dat in dit geval ook helemaal niet uit, want hij heeft al tegen jou gezegd dat hij je leuk vindt. Wat er nu verder gebeurt hangt van jou af. Je kunt namelijk niet verwachten dat hij zichzelf weer zo kwetsbaar opstelt, vooral omdat je hem als het ware hebt afgewezen de vorige keer. Ga dus niet subtiel doen, maar wees gewoon duidelijk.
Nee ik had het gewoon in het algemeen xd
En dit gaat om nog een andere jongen die op me is....
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 13:06
Amycansjoe
Amycansjoe is offline
Meestal durven meisjes niet veel. Ze zijn verlegen, of bang gekwetst te worden dankzij eerdere relaties.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 14:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Meestal durven meisjes niet veel. Ze zijn verlegen, of bang gekwetst te worden dankzij eerdere relaties.
Dit is echt de grootste onzin dit ik hier in tijden gelezen heb. Typisch gevalletje overgeneraliseren zonder enige onderbouwing en waarschijnlijk gebaseerd op één eerdere ervaring.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 18:25
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Citaat:
Dit is echt de grootste onzin dit ik hier in tijden gelezen heb. Typisch gevalletje overgeneraliseren zonder enige onderbouwing en waarschijnlijk gebaseerd op één eerdere ervaring.
idd lol
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Petten (meiden)
TheUnknown123
2 20-07-2016 21:48
Liefde & Relatie Vraag aan de meiden
Chain
55 11-09-2005 16:11
Lifestyle Vraag aan de meiden! Wat vinden jullie van sikjes bij jongens?
aap777
59 16-02-2003 17:46
Seksualiteit Meiden: minder samentrekkingen normaal?
carla-tje
22 26-06-2002 17:15
Liefde & Relatie een vraagje aan de heren
flying girl
32 15-06-2002 17:36
Lichaam & Gezondheid Vraagje voor de meiden hier!!
xxx-xxx
28 31-12-2001 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.