Oud 20-03-2014, 11:10
Nick-Mads
Nick-Mads is offline
Ik ben Nick, ben 16 en heb verkering met Mads. Hij is 17. Het begon toen we allebei 13 waren, komende zomer 4 jaar geleden. Wij, mijn ouders, broertje en ik woonden net in het nieuwe huis in een nieuwe wijk, in een andere stad. Er was daar een jongerencentrum waar ik naar toe ging om andere te leren kennen. Was er al een paar keer geweest en 4 weken voor de zomervakantie begon had ik een dag vrij van school. Dus ff naar het centrum. Ik zag daar een mooie jongen die ik nog niet eerder gezien had. Ik keek steeds naar hem, hij ook naar mij. Ik had al wat contact met andere jongens en met 1 jongen klikte het gelijk goed. Hem vond ik ook meer dan leuk, maar de jongen die ik voor het eerst zag vond ik nog mooier. Maar dacht dat zo’n mooie jongen wel op meisjes zou vallen. Met die ene jongen was het wel iets meer dan gewoon vriendjes zijn. Ik vond het heerlijk als ie aan me zat, maar verder hebben we nooit iets gedaan. De mooie jongen bleef maar in me hoofd zitten. En via via kwam ik er achter dat ie Mads heet.

De laatste schooldag voor de zomervakantie begon was er een BBQ voor 12 tm 15 jarigen. Daar kwam Mads ook. We hadden wel een paar keer hoi tegen elkaar gezegd, maar echt met elkaar gepraat hadden we nog niet. Maar bij de BBQ wel…. Toen de muziek aan ging moesten we steeds in elkaars oor praten om elkaar te kunnen verstaan. En omdat we steeds aan het praten waren zaten we tegen elkaar aan. Het werd iets te druk op het plekje waar we zaten. Samen zochten we een rustig plekje op. Waar we ook tegen elkaar aan gingen staan. We keken elkaar aan en een zoen volgde. Toen nog een zoen en nog een zoen en toen stonden we echt te zoenen. Toen we naar huis gingen hebben we nog een tijdje staan zoenen vlak bij ons huis. De dag daarna zagen we elkaar weer. En weer zoenen natuurlijk….

Hij ging met me mee naar huis. Ik later ook met hem. Wij gingen eerder op vakantie dan hij met zijn familie. Koste wel veel beltegoed, maar dat had ik graag voor mijn vriendje over. Toen wij thuis kwamen waren zij nog weg, maar gelijk toen hij er weer was, ZOENEN!!! Ik moest die week de tafel afruimen. Toen zei mijn moeder “Mads is een hele leuke jongen hè?” Ik schrok daar van, wat mijn moeder merkte. “Hé, Nick, als jij verliefd bent op Mads, hebben papa en ik daar geen problemen mee….”. Toen was het JANKEN!!! “Hé schatje. Als Mads en jij dat allebei willen, dan is dat toch goed?” Heb heel lang met mijn moeder, en toen vader thuis kwam, over Mads gepraat. De volgende dag alles aan mijn vriendje verteld. De zelfde week wisten ook zijn ouders het.

Twee weken later werd Mads 14. Mijn ouders kwamen ook op zijn verjaardag en maakten kennis met zijn ouders, wat ook goed klikt. Tot de vakantie zat Mads nog op zijn oude school. Maar kwam na de vakantie bij mij in de klas, wat we beide niet erg vonden…. En het was al snel duidelijk dat we verliefd op elkaar waren. Niemand die raar reageerde. Ook in het centrum waren de reacties goed. Ik word 3 april 17 en in juli hebben we al 4 jaar verkering. Ik ben blij dat het zo gegaan is. En vooral de reactie van onze ouders. We hebben alle ruimte. Mogen alle weekenden, vakanties en feestdagen bij elkaar slapen, wat ook steeds vaker door de week gebeurt. We zitten in het examenjaar, wat we beiden gaan halen. Dus daarna studeren en samenwonen. Maar na het examen eerst 3 maanden samen naar Australië, waar we samen voor gewerkt en gespaard hebben.

Hoe ging het bij jullie?

Laatst gewijzigd op 21-03-2014 om 10:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2014, 11:52
Anoniempjeblêh
Anoniempjeblêh is offline
Wow lang verhaal
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 13:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Leuk verhaal Nick! En jij hebt wel mazzel met zulke ouders.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 16:08
Nick-Mads
Nick-Mads is offline
Citaat:
Leuk verhaal Nick! En jij hebt wel mazzel met zulke ouders.
JAAAA dat zijn ze!!! Mads zijn ouders ook hoor. En daar zijn we gewoon superblij mee... Ik weet niet of we al uit de kast waren gekomen als mijn moeder er niet over was begonnen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 16:29
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dit past beter op l&r. Mocht je tijd hebben. Voeg het verhaal even in meerdere alinea's. Dat leest prettiger.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 17:35
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Leuk om te lezen! Fijn dat jullie omgeving er zo goed op reageert Veel geluk samen!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe ging het bij jullie?
Ik heb een baan warmee ik genoeg verdien om gewoon zo mijn reis naar Australië te betalen, niets speciaals aan.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 18:59
Nick-Mads
Nick-Mads is offline
Citaat:
Ik heb een baan warmee ik genoeg verdien om gewoon zo mijn reis naar Australië te betalen, niets speciaals aan.

Dat is mooi voor je, maar zijn meer benieuwd naar verkering en uit de kast verhalen van andere jongens hoor
__________________
een jongen met een leuk koppie heeft meestal een lekker kontje
Met citaat reageren
Oud 26-03-2014, 08:46
Verwijderd
Oh, dat had ik echt totaal niet begrepen Je verhaal eindigde met reizen naar Australië en hoe jullie dat betaald hadden, en dan de vraag hoe dat bij ons ging sorry mijn fout!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2014, 16:31
Verwijderd
Ik vind het heel dapper van je om, zeker op zo'n jonge leeftijd, uit de kast te komen en ook nog je verhaal op internet te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Langeafstandsrelatie, gay en nog meer shit
thatoneboy
4 05-03-2015 14:19
Verhalen & Gedichten Nomina Animorum Verhaal
lillojon
21 29-12-2009 14:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Autovrije zondag
susan-hoi
78 17-12-2009 22:21
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [NL] De kleine blonde dood
Verwijderd
10 03-09-2004 22:38
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De Overhand
Ieke
0 07-12-2003 18:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.