Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2014, 08:57
Schijtaanalles
Schijtaanalles is offline
Volgens mij mag je gewoon op de openbare weg mensen filmen.

Zo te zien vallen ze ook geen meisjes lastig. Dus, wat zitten ze nu eigenlijk te zeuren?


Laatst gewijzigd op 25-11-2014 om 09:07. Reden: Filmpje werkte niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2014, 09:02
Verwijderd
Je filmpje werkt niet. de [yt]-tags hebben niet de hele link nodig, enkel het gedeelte achter het is-teken. Zonder het filmpje gezien te hebben klinkt het als een hoop gezeik en zullen de mensen op film wel gewoon irritant zijn. Politiemensen zijn over het algemeen niet bovengemiddeld intelligent en hebben totaal geen argumentatieleer of debatskills dus ze kunnen die boodschap maar gebrekkig overbrengen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2014, 23:39
flippert
Avatar van flippert
flippert is offline
Die wout vrouwen werden zeker nooit zo benaderd als de andere vrouwen in dit filmpje, Logisch..
__________________
zien ze als ik hier schrijf?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2014, 16:22
Verwijderd
Domme vraag gericht op het verkeerde publiek.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2015, 15:42
grutje
grutje is offline
Haha die man die daar het hele probleem maakt is gewoon jaloers dat die man dat op zo'n leuke manier kan
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 14:42
AridersLife
AridersLife is offline
Op straat mag jij gewoon filmen,
(een stukje en dat is vermoedelijk een 'tram?' daar mag het dan weer niet.
Dat is een vervoersbedrijf en die hebben in de regelementen staan dat hun voertuigen etc niet gefilmt mogen worden,
als je ze vanaf straat filmt kunnen ze er niks van zeggen maar als je in hun voertuig filmt hebben ze wel recht. (om je eruit te schoppen, in beslag nemen mogen ze niet)

Wat deze 2 'vrouwelijke' politie agente's doen is gewoon kansloos.
Ze zijn maar een beetje aan het dreigen, omdat hun 'soort' word lastig gevallen.
Hun hebben helemaal geen recht om een camera in beslag te nemen, ook al doen ze dat soms wel.
Deze man doet niks verkeerd anders zou elke Man, Jongen die een vrouw benadert omdat hij haar leuk vind een zedenzaak zijn? Sorry, maar deze agente's zijn ongeschikt. als ze hun vrouwelijke gevoelens niet onder hun werk kunnen houden horen ze niet in uniform op straat te lopen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2015, 14:45
AridersLife
AridersLife is offline
en dan ga ik nog niet eens mijn moeite verspillen aan die beveiliger.... MAN MAN MAN
Met citaat reageren
Oud 05-02-2015, 16:55
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Beetje jammer dat je dat dan vrouwelijke gevoelens noemt. Deze vrouwelijke agentes waren er niet van gediend. Net zoals er misschien wel meer vrouwen op straat er niet van gediend zijn als een jongen/man ze aanspreekt om te zeggen dat ze leuk zijn en of ze wat af willen spreken. Alleen is er nu een bepaald beeld in dit filmpje geschetst waar de negatieve reacties op de man niet bij passen, waardoor wellicht de keuze is gemaakt om deze beelden niet te laten zien. Hoe de agentes er vervolgens op reageren is jammer, maar het is niet zo alsof iedereen dit kan waarderen en zij als enige de azijnpissers zijn.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 07:02
AridersLife
AridersLife is offline
Citaat:
Beetje jammer dat je dat dan vrouwelijke gevoelens noemt. Deze vrouwelijke agentes waren er niet van gediend. Net zoals er misschien wel meer vrouwen op straat er niet van gediend zijn als een jongen/man ze aanspreekt om te zeggen dat ze leuk zijn en of ze wat af willen spreken. Alleen is er nu een bepaald beeld in dit filmpje geschetst waar de negatieve reacties op de man niet bij passen, waardoor wellicht de keuze is gemaakt om deze beelden niet te laten zien. Hoe de agentes er vervolgens op reageren is jammer, maar het is niet zo alsof iedereen dit kan waarderen en zij als enige de azijnpissers zijn.
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen er van gediend is,
het is nou eenmaal normaal voor een man om een vrouw aan te spreken.
Als niemand dit zou doen zouden we geen generatie's meer verder komen.
Als het maar normaal gebeurd en niet zo van eh chickie lekkere bille enzo.....
Het zijn bij de agentes wel degelijk de vrouwen gevoelens omdat ze zichzelf aangevallen woelen, vind ik helemaal prima maar wat die agentes er ook van vinden ze moeten zichzelf professioneel kunnen houden en dat kunnen deze 2 duidelijk niet. Ik weet als geen ander wat iemand in uniform naar zijn hoofd geroepen word kwa scheldwoorden en bedreigingen maar je mag er niet zo op in gaan. Want dat deze agente het niet vind kunnen is niet iemand anders zijn probleem. Gaat er om wat wel en wat niet mag.
een agent kan wel zeggen dat hem/haar iets niet bevalt maar zolang ik niks verkeerds doe moeten ze niet zo kinderachtig gaan lopen doen.

camera in beslag nemen, lagertje... -1
niks tegen doen dat een beveiliger stoer loopt te doen en mensen onder loopt te spugen -1
van mij had je echt al ergens een trap gehad? WTF??? (bedreiging?) -1
ik vind het eng hoe je mensen aanspreekt.....(doet er niet toe wat ze vind...) -1
kommop zeg dit is een volledige hoofdagent die deze woorden in haar mond neemt.....
ze zou beter moeten weten als ze opgelet had bij der opleiding, en al helemaal als ze ziet dat het ook nog is gefilmt word.



ps bedoel het niet beledigend naar de vrouwen, ookal snap ik het probleem niet van in het filmpje aangezien hij dame's normaal aanspreekt

Laatst gewijzigd op 10-02-2015 om 07:10.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2015, 15:47
Verwijderd
Vrouwen blijven natuurlijk het zwakke geslacht en derhalve moeten ze ook verdedigd worden door anderen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 16:39
remco2015
remco2015 is offline
De politie kent vaak zelf de wetgeving niet maar filmen in het openbaar hoort ook niet.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 16:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
filmen in het openbaar hoort ook niet.
wel stiekem filmen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 17:16
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
wel stiekem filmen?
Ook niet dus niet
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 17:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ook niet dus niet
Alleen agenten mag je niet in het openbaar filmen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:17
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Alleen agenten mag je niet in het openbaar filmen?
Ik persoonlijk vind het niet kunnen, zoals iemand ook niet een ander hoort te filmen vind ik. Maar wat de Nederlandse wet erover zegt weet ik niet, heb ik nooit onderzocht.
Misschien wel een leuke klus voor jou om dat eens te onderzoeken of je zomaar een ander met een mobiel mag filmen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:26
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je mag iedereen in het openbaar filmen of fotograferen (ook pliesie). Wat echter niet mag is die opnames (herkenbaar)uitzenden of publiceren.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:45
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Je mag iedereen in het openbaar filmen of fotograferen (ook pliesie). Wat echter niet mag is die opnames (herkenbaar)uitzenden of publiceren.
Ok, dankje voor het wettelijke antwoord. Maar normaal vind ik het niet
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 23:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat echter niet mag is die opnames (herkenbaar)uitzenden of publiceren.
Ligt er aan. Portretrecht is geen absoluut recht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.